ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل با بهترین قیمت (مدرس خانم و آقا)

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل با بهترین قیمت (مدرس خانم و آقا)

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل با بهترین قیمت (مدرس خانم و آقا)


اگر قصد دارید از کلاس های تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل که توسط بهترین مدرسین خانم و آقا برگزار می شود استفاده کنید ... اگر در جستجوی بهترین معلم خصوصی زبان آلمانی در تهران، کرج و یا هر جای ایران هستید ... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان آلمانی بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان آلمانی کلیک کنید.


کلاس خصوصی زبان آلمانی قیمت


در رابطه با قیمت و نرخ کلاس های خصوصی زبان آلمانی در همین سایت ایران مدرس مقالات خوبی ارائه شده است. به عنوان مثال مطالعه مقاله هزینه معلم خصوصی زبان آلمانی آنلاین و حضوری در تهران و کل ایران در این زمینه بسیار مفید است.


نکته بعدی اینکه قیمت تدریس خصوصی زبان آلمانی برای تمامی مدرسین در ایران مدرس ارائه شده است. کافی است بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان آلمانی که در بالا ارائه شد کلیک کنید تا هم لیست کامل مدرسین را مشاهده نمایید و هم متوجه شوید که هر استاد چه نرخی را برای هر ساعت یا هر جلسه تدریس خصوصی زبان آلمانی مد نظر دارد. در ضمن نرخ کلاس ها در کنار رزومه کاری و سوابق تدریس هر استاد ارائه شده است. به این معنی که می توانید یک استاد خوب آلمانی با رزومه قوی، سوابق تدریس درخشان و هزینه مناسب انتخاب کنید.


قیمت کلاس های خصوصی زبان آلمانی به عوامل مختلفی بستگی دارد. اگر تعداد جلسات بالایی لازم داشته باشید می توانید درخواست تخفیف کنید و معمولا برای ۱۰ جلسه کلاس خصوصی به بالا مدرسین تخفیف مناسبی در نظر می گیرند. هزینه کلاس های خصوصی به سابقه کاری و تجربه استاد هم بستگی دارد. طبیعی است که مدرسین با تجربه که زبان آلمانی را در حد بالا و پیشرفته تدریس می کنند نرخ بیشتری برای هر ساعت یا هر جلسه تدریس خصوصی در نظر می گیرند. نکته بعدی اینکه هزینه کلاس ها به آنلاین یا حضوری بودن کلاس ها هم بستگی دارد. نرخ کلاس خصوصی در منزل به نسبت کلاس مجازی و اینترنتی بالاتر است. بنابراین اگر می خواهید از کلاس های با نرخ کمتر استفاده کنید تدریس آنلاین آلمانی را هم مد نظر داشته باشید. هزینه کلاس خصوصی زبان آلمانی جلسه ای از ۱۵۰ هزار تومان تا ۸۰۰ هزار تومان و بیشتر متغیر است و نرخ متوسط کلاس ها را می توان حدود ۴۰۰ تا ۴۵۰ هزار تومان در نظر گرفت.


البته باز هم تاکید می شود که بهترین راهکار برای اطلاع از جدیدترین و به روز ترین قیمتهای کلاس خصوصی زبان آلمانی این است که در همین سایت www.IranModares.com لیست اساتید و قیمتهای درخواستی ایشان را مشاهده نموده و یک مدرس برتر با نرخ مناسب برای خودتان انتخاب کنید. خیلی در جستجوی کلاس خصوصی ارزان قیمت نباشید بلکه بیشتر برای انتخاب یک معلم خوب با نرخ منصفانه تلاش کنید.


حتما مطالعه نمائید: بهترین مدرسین و معلم خصوصی زبان آلمانی، لیست 12 استاد برتر زبان آلمانی


مقایسه تدریس خصوصی زبان آلمانی آنلاین و در منزل


همانطور که گفته شد از کلاس های خصوصی زبان آلمانی می توان هم به صورت حضوری (تدریس خصوصی در منزل) و هم به صورت آنلاین و مجازی استفاده نمود. قبل از مقایسه این دو حالت لازم است نکته مهمی را ذکر نماییم. اگر با یک معلم خصوصی خوب، حرفه ای و برجسته کلاس داشته باشید هم کلاس آنلاین و هم کلاس حضوری مفید است. بنابراین در انتخاب معلم خصوصی خودتان نهایت دقت را به خرج دهید. کلاس آنلاین یا حضوری باشد، مدرس خوب شما را در مسیر صحیح یادگیری قرار می دهد. اما به صورت کلی اگر بخواهیم بین این دو حالت مقایسه ای داشته باشیم واضح است که بازدهی، تاثیر گذاری و میزان مفید بودن تدریس خصوصی در منزل به نسبت تدریس خصوصی آنلاین و مجازی بالاتر است. به هر حال در کلاس های حضوری شاگرد تمرکز بالاتری دارد و استاد درس هم تسلط بیشتری بر جو کلاس خواهد داشت. بنابراین اگر در شهر محل سکونت خودتان و در نزدیکی خودتان یک استاد خوب را پیدا کردید و در ضمن هزینه کلاس مناسب بود بهتر است از کلاس خصوصی در منزل استفاده نمایید.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل مدرسین زبان آلمانی



کلاس های مجازی و آنلاین آلمانی و سایر دروس هم اگر با یک مدرس خوب هماهنگ شود می تواند بسیار مفید باشد. کلاس های مجازی مزیت هایی هم دارد. به عنوان مثال نرخ این کلاس ها به نسبت کلاس های حضوری کمتر است. در نتیجه با هزینه کمتر می توان درس را یاد گرفت. نکته بعدی اینکه کلاس خصوصی آلمانی آنلاین را می توان در هر ساعتی از شبانه روز با هر استادی از هر جای ایران و جهان برگزار کرد. در نتیجه در این روش محدودیت زمانی و مکانی هم از میان برداشته می شود. حتی می توان با مدرسین نیتیو و یا اساتید خوب ساکن آلمان کلاس برگزار نمود و در نتیجه به بهترین شکل مطالب را یاد گرفت.


این مقاله هم مفید است: بهترین تدریس زبان آلمانی با جزوه و فیلم رایگان


بهترین استاد زبان آلمانی


در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوب و برجسته ای حضور دارند که در زمینه تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل و آنلاین فعال هستند. اگر قصد دارید در آزمون های مانند DSH، IELTSTestDaF یا آزمون‌های موسسه Goethe و ... شرکت نمایید و گرفتن نمره بالا در آزمون زبان آلمانی testdaf برای شما مهم است ... اگر قصد دارید به منظور مهاجرت یا هر هدف دیگری مانند تجارت، کار، تحصیل و ... زبان آلمانی را آموزش ببینید ... در هر صورت شرکت در کلاس های خصوصی بهترین مدرسین زبان آلمانی حاضر در همین سایت ایران مدرس می تواند بسیار مفید باشد. در مقالات زیر تعدادی از این مدرسین برجسته و بی نظیر زبان آلمانی حاضر در همین سایت www.IranModares.com را معرفی نموده ایم.


مقالات مرتبط، حتما بخوانید:


22 بهترین معلم زبان آلمانی آنلاین


بهترین مدرس زبان آلمانی در تهران و کل ایران، لیست 10 استاد خوب آلمانی


شماره تماس 15 بهترین معلم خصوصی زبان آلمانی در تهران


این اساتید برجسته سابقه کاری بالایی دارند، در دانشگاه های عالی درس خوانده اند و زبان آموزان قبلی ایشان راضی و موفق بوده اند. می توانید فیلم نمونه تدریس و نظرات زبان آموزان قبلی، شماره تلفن مستقیم مدرسین و قیمت درخواستی هر استاد را مشاهده کنید.


این مدرسین در کلاس های خودشان از کتاب های معتبر مانند کتاب آموزش زبان آلمانی Menschen، Fabuli، Team Deutsch، کتاب آموزش زبان آلمانی Hören & Sprechen و یا هر منبع و کتابی که مد نظر شما باشد استفاده می کنند. از بهترین مدرسین زبان آلمانی حاضر در همین سایت ایران مدرس می توان به الناز حجاب، نیما نعمتی زاده،  روجا بیگدلو، عرفان شفقت، علی جعفری، علیرضا جمشیدی، Mahdi KOHANDANI، شهاب کیا، علی رنج پور، مرسده صراف، فائزه حسنی، رضا ملکی، یلدا طبرستانی، مروارید فرشی منفرد، مجید رازقی و ... اشاره نمود.


تدریس خصوصی زبان آلمانی با استاد دانشگاه آلمان


ممکن است شما قصد داشته باشید با شخصی که به عنوان مدرس زبان آلمانی در دانشگاه سابقه تدریس داشته باشد کلاس داشته باشید. در همین سایت ایران مدرس رزومه کاری و سوابق تدریس تمامی اساتید ارائه شده است و بسیاری از مدرسین سابقه تدریس در دانشگاه را هم دارند. کافی است در همین سایت ایران مدرس با کلیک بر روی لینک های بالا لیست اساتید را مشاهده نموده و سوابق تدریس ایشان را با دقت بررسی کنید. البته فقط استاد دانشگاه بودن و سابقه تدریس در دانشگاه را در نظر نگیرید و به موارد دیگر مانند سابقه کاری، دانشگاه محل تحصیل خود مدرس و ... هم توجه کنید.


کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس زبان آلمانی


در کنار استفاده از کلاس خصوصی می توانید از اپلیکیشن هایی مانند اپلیکیش Drops.Babbel. Busuu. LanguagePod101. Duolingo و ... هم برای یادگیری بهتر و سریعتر استفاده کنید.


سخن آخر


در این مقاله در رابطه با کلاس حضوری و در منزل زبان آلمانی توضیحات خوب و مفصلی داده شد و نحوه مشاهده لیست کامل مدرسین و بهترین اساتید زبان آلمانی را هم ذکر کردیم. یکی از بهترین راهکارها برای تسلط بر زبان آلمانی یا هر زبان خارجه دیگری این است که در کلاس های خصوصی مدرسین مجرب شرکت نمود.


مطالعه این مقاله هم پیشنهاد می شود: چگونه زبان آلمانی را یاد بگیریم؟


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 86 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image