ارتباط مستقیم با 30565 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی تدریس زبان آلمانی در منزل توسط اساتید مجرب

تدریس زبان آلمانی در منزل توسط اساتید مجرب

تدریس زبان آلمانی در منزل توسط اساتید مجرب

زبان المانی یکی از زبانهای خارجی پر طرفدار در ایران است. در صورتیکه برای آموزش زبان آلمانی قصد هماهنگی با مدرسین زبان آلمانی را دارید .... اگر دوست دارید مکالمه زبان آلمانی را یاد بگیرید و یا برای کار و تجارتتان به آموزش زبان آلمانی احتیاج دارید ....


به منظور مشاهده لیست مدرسین زبان آلمانی بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان آلمانی کلیک نمائید.


شماره تماس معلم خصوصی زبان آلمانی در منزل


برای تمامی مدرسین ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس می توانید شماره تلفن یا شماره موبایل ایشان را مشاهده کنید و هر استاد ذکر کرده است که چه نرخی برای هر جلسه و یا هر ساعت تدریس خصوصی زبان آلمانی مد نظر دارد. برای تمام مدرسین در همین سایت می توانید دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی ایشان را ببینید.


انتخاب آگاهانه و بدون واسطه استاد زبان آلمانی در همین سایت ایران مدرس ممکن شده است. آلمانی با داشتن تقریباً ۱۰۰ میلیون گویشور بومی در سراسر جهان، یکی از زبان‌های بزرگ جهان و پرگویشورترین زبان مادری در اتحادیه اروپا است. آلمانی همچنین پس از انگلیسی و فرانسوی سومین زبان خارجی و از نظر گویشوران کل، دومین زبان بزرگ در اتحادیهٔ اروپا است. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با زبان آلمانی اینجا کلیک کنید.


حتما بخوانید: بهترین مدرس زبان آلمانی در تهران و کل ایران، لیست 8 استاد خوب آلمانی


تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل برای مهاجرت


برای افرادی که قصد ادامه تحصیل در آلمان را دارند و یا می خواهند به این کشور مهاجرت کنند یاد گرفتن زبان آلمانی اهمیت زیادی دارد. مسلما اگر بتوانید برای یادگیری مکالمه و یا گرامر زبان آلمانی یکی از بهترین معلم های خصوصی آلمانی را در کنار خودتان داشته باشید می توانید پیشرفت قابل توجهی داشته باشید و در زمان کوتاهتری این زبان را یاد بگیرید. پربازده ترین روش برای یادگیری زبان آلمانی و یا هر زبان خارجی دیگری استفاده از کلاس های تدریس خصوصی و داشتن یک معلم خصوصی مجرب است.





بهترین مدرسین آلمانی معمولا در رشته زبان آلمانی تحصیل کرده اند و یا در کشور آلمان زندگی کرده اند. این اساتید معمولا بر زبان آلمانی به صورت کامل مسلط هستند. معیار خوبی که برای تشخیص اساتید مجرب و خوب آلمانی می توانید در نظر بگیرید دانشگاه محل تحصیل استاد است. بهتر است با اساتیدی کلاس داشته باشید که خودشان در تحصیل موفق بوده اند و از دانشگاه خوب فارغ التحصیل شده اند.


مطالعه کنید: دانلود رایگان سوال امتحانی، جزوه و کتاب زبان آلمانی


کتاب های مورد استفاده در کلاس های تدریس خصوصی زبان آلمانی


اساتید برجسته زبان آلمانی از کتاب های خوب و معتبر مانند Starten wir و Menschen و sicher یا کتاب هایی مانند Tangram, Schritte international و برای تدریس استفاده می نمایند و البته کتاب های دیگری اگر مد نظر زبان آموز باشد هم قابل تدریس می باشد. کلاس های خصوصی آلمانی می تواند به صورت آنلاین هم برگزار شود و اگر شما مثلا ساکن شیراز یا اصفهان هستید می توانید یا اساتید آلمانی ساکن تهران، کرج و .... به صورت مجازی و اینترنتی کلاس داشته باشید. معلم های خصوصی بسیار خوبی برای تدریس زبان آلمانی در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com حضور دارند که تعدادی از این اساتید در ادامه معرفی خواهند شد.


مطالعه این مقاله هم مفید است: 22 بهترین معلم زبان آلمانی آنلاین


مقایسه تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل با کلاس آلمانی آنلاین


اساتیدی که در زمینه آموزش مجازی زبان آلمانی گوته از مبتدی تا پیشرفته و ... فعالیت دارند معمولا کلاس های خودشان را به صورت اینترنتی و مجازی در مقایسه با کلاس های حضوری از 20 تا 50 درصد ارزانتر برگزار می کنند. به عنوان مثال استاد مجرب زبان آلمانی که هر جلسه کلاس حضوری را با نرخ 400 هزار تومان برگزار می کنند همان کلاس را به صورت مجازی 300 هزار تومان و یا حتی با هزینه کمتر از آن هم برگزار خواهد کرد. در نظر داشته باشید که اساتید خوب و مجرب با نرخ بسیار کم تدریس را انجام نمی دهند بنابراین به جای اینکه فقط در جستجوی پیدا کردن یک استاد ارزان و با قیمت پایین باشید پیشنهاد می شود یک استاد خوب و مجرب را انتخاب کنید و در عوض از نتیجه گرفتن خودتان و کیفیت کلاس ها مطمئن باشید.


کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس و آموزش آلمانی


آمار بازدید: 1417 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image