ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی 12 بهترین معلم تدریس خصوصی زبان آلمانی آنلاین (خانم و آقا)

12 بهترین معلم تدریس خصوصی زبان آلمانی آنلاین (خانم و آقا)

12 بهترین معلم تدریس خصوصی زبان آلمانی آنلاین (خانم و آقا)


اگر در جستجوی بهترین اساتید و معلم های خصوصی زبان آلمانی آنلاین و مجازی خانم و آقا هستید .... اگر می خواهید با اساتید برجسته زبان آلمانی خانم یا آقا کلاس خصوصی آنلاین و مجازی داشته باشید ... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی زبان آلمانی آنلاین


ویژگی های بهترین مدرسین تدریس خصوصی زبان آلمانی آنلاین


قبل از اینکه تعدادی از بهترین مدرسین زبان آلمانی را معرفی نماییم در این بخش تعدادی از ویژگی های اساتید برجسته زبان آلمانی حاضر در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com را ذکر می کنیم. بسیاری از مدرسین برتر آلمانی حاضر در همین سایت ایران مدرس دانش آموخته زبان آلمانی از آلمان، اتریش و ... هستند در نتیجه به بهترین شکل می توانند در زمینه یادگیری آلمانی به شما کمک نمایند.


داشتن سابقه کاری بالا و سابقه تحصیل و کار در آلمان از ویژگی های دیگر این مدرسین فوق العاده است که آنلاین و حضوری تدریس خصوصی زبان آلمانی را انجام می دهند. کسب رتبه برتر در کنکور ارشد و دکتری، تدریس عالی و در حد نیتیو، داشتن مدرک Test Daf، داشتن مدرک رسمی از موسسه گوته، فارغ‌التحصیل از دانشگاه های خوب و معتبر مانند دانشگاه کاسل آلمان و دانشگاه زارلند آلمان و ... از خصوصیات و ویژگی های دیگر بهترین مدرسین زبان آلمانی آنلاین حاضر در همین سایت ایران مدرس است.


مدرسین برجسته زبان آلمانی حاضر در همین سایت ایران مدرس با اخلاق عالی و تعهد به کاری که دارند تلاش می کنند شاگردهای خودشان و زبان آموزان را به بهترین نتیجه ممکن برسانند. این اساتید برای کلاس های خودشان قیمت و هزینه مناسبی را هم در نظر می گیرند.


مطالعه این مقاله هم مفید است: دانلود رایگان جزوه عالی آموزش زبان آلمانی - نمونه سوالات کتاب داف کمپاکت سطح A1


معرفی 12 بهترین معلم خصوصی زبان آلمانی آنلاین


در این بخش 12 مدرس آنلاین برجسته زبان آلمانی و تعدادی از بهترین معلم های تدریس خصوصی زبان آلمانی که به صورت آنلاین و مجازی کار تدریس انجام می دهند را معرفی می نماییم. البته در همین سایت ایران مدرس اساتید خوب دیگری هم حضور دارند اما در این مقاله 12 مدرس آنلاین برتر را معرفی نموده ایم.


1- معلم خوب زبان آلمانی پرهام رستمی



تدریس خصوصی زبان آلمانی - دارای مدرک زبان آلمانی از موسسه ÖSDجلسه اول رایگان درصورت عدم رضایت یا انصراف) از 0 تا B1 در 60 جلسه - (از 0 تا A1 در 20 جلسه ، از A1 تا A2 در 20 جلسه ، از A2 تا B1 در 20 جلسه) - فوق لیسانس مکانیک - دانشگاه تهران - برگزیده رتبه 6 کنکور کارشناسی ارشد - دارای 22 مقاله بین المللی


مشاهده پروفایل و شماره تماس مستقیم پرهام رستمی


2- مدرس مجرب عرفان شفقت



تدریس زبان آلمانی از صفر تا B2 - چندین سال زندگی ، تحصیل و کار در کشور اتریش - تدریس زبان و ادبیات آلمانی با علمی ترین، جدیدترین و با کیفیت ترین متد روز مورد تایید اتحادیه اروپا - دانش آموخته زبان آلمانی در موسسات Deutsch Akademie و Sprachen centrum کشور اتریش - آشنایی کامل با کتاب های معروف و پرکاربرد زبان آلمانی از جمله کتابهای Studio d، Menschen ، Sicher و Starten wir و ...


پشتیبانی آفلاین کلاس در واتساپ - آموزش حل مسائل آزمون ÖSD و Goethe که از مهمترین مسئله در موفقیت آزمون ها می باشد. - آمادگی آزمون A1 , A2 , B1 , B2 - - تدریس برای تمامی زبان آموزان نه تنها در داخل کشور بلکه در سراسر دنیا انجام می شود.


مشاهده پروفایل و شماره تماس مستقیم عرفان شفقت


کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس و آموزش آلمانی


3- استاد با سابقه نیما نعمتی زاده



سابقه شش سال زندگی و تحصیل و کار تخصصی در کشور آلمان، دانش‌آموخته زبان آلمانی از کالج دانشگاه زارلند ایالت زارلند آلمان، نویسنده، بازیگر تئاتر تلویزیون و سینما و کارگردان تئاتر، سابقه سردبیری در رادیو تیده هامبورگ آلمان، مدرک فوق لیسانس مورد تایید اداره فرهنگ و آموزش آلمان، لیسانس بازیگری از دانشگاه آزاد بوشهر، فوق لیسانس کارگردانی نمایش از دانشگاه آزاد تهران مرکز دانشکده مرکز هنر و معماری، مترجم کتابهای قانون خانواده در آلمان، مقررات پارلمان های آلمان، جایزه سوم فرهنگ آلمان در ایالت زارلند آلمان برای نمایش آینده با هدف دوستی فرهنگی


ویژگی دوره: تدریس مجازی (آنلاین و همزمان) و موثر با ویس، نوشته، عکس و فیلم در فضایی شاد و صمیمی. نویسنده، بازیگر و کارگردان کمپانی تئاتر تیف ایالت زارلند آلمان در سال های نود تا نود و پنج خورشیدی - تدریس مجازی (آنلاین و همزمان) و موثر با ویس، نوشته، عکس و فیلم در فضایی شاد و صمیمی. با توجه به وجود مشغله برای زبان‌آموزان عزیز، یکی از مزیت‌های کلاس آنلاین زبان منعطف بودن مکان و زمان است. از سویی جزوات هر درس، هم‌زمان با تدریس آنلاین، در واتس‌اپ یا هر شبکه مجازی دیگر که توافق کنیم داده می‌شود. جزواتی که شامل متن، صدا، عکس و فیلم خواهد بود. با توجه به اینکه مدرس سابقه شش سال زندگی و تحصیل در کشور آلمان دارد طبیعتا این زبان را ملموس تر یاد خواهید گرفت.


مشاهده پروفایل و شماره تماس مستقیم نیما نعمتی زاده


حتما بخوانید: بهترین مدرس زبان آلمانی در تهران و کل ایران، لیست 8 استاد خوب آلمانی


4- استاد با اخلاق Majid Razeghi



آموزش خصوصی و نیمه خصوصی به صورت آنلاین توسط استاد مقیم آلمان * برگزار کننده دوره های فشرده ۷ ماهه تا b1 و ۱۰ ماهه تا b2 * برگزار کننده کلاسهای آمادگی آزمون گوته و Ösd یا خانه اتریش * آموزش بر اساس متدهای پیشرفته گوته وابسته به سفارت آلمان و خانه اتریش * برگزار کننده کلاسهای بحث آزاد یا freie Diskussion برای تقویت مکالمه * تقویت هر ۴ مهارت زبان اعم از hören , schreiben , lesen , sprechen * مشاوره همراه با رزومه نویسی و انگیزه نامه نویسی * به علت اقامت در آلمان لطفا فقط از طریق واتساپ یا تلگرام با شماره مندرج در آگهی ارتباط بگیرید.


مشاهده پروفایل و شماره تماس مستقیم Majid Razeghi


5- مدرس فوق العاده آلمانی نوید دامغانی



زبان آلمانی زبانی سخت اما شیرین و زیباست. یعنی با یادگیری صحیح و تمرین, سختی آن از بین رفته و از آن لذت خواهید برد. من این زبان را از ابتدا تا انتها نزد خانمی آلمانی زبان فرا گرفتم و با افرادی آلمانی زبان مرتب نیز در تماس هستم ... آخرین مدرک دریافتی ام Test Daf هست و در مدت 2 سال دوران دانشجویی ارشدام در دانشگاههای شاهرود و دامغان آلمانی را تدریس کردم و هم اکنون هم به تدریس آنلاین در موسسه های معتبر تهران مشغول میباشم.


زبان یعنی لغت. من دامنه لغت های شما رو با متد خودم سریع بالا میبرم و 80 درصد کلاس من مکالمه هست که 20 درصد فقط گرامر خواهد بود چون من معتقد هستم گرامر فقط برای زیباتر سخن گفتن لازمه نه بیشتر ...... A1 . A2. B1. B2 رو با من خیلی سریع دریافت خواهید کرد چون من زبانی رو به شما آموزش میدم که عاشق آن هستم. تدریس به صورت آنلاین و حضوری امکان پذیر هست و از لحاظ کیفیت هیچگونه تفاوتی نداره، اما در روش آنلاین توی این ترافیک های شدید الان تو وقتمون خیلی صرفه جویی میشه . کتابهای Starten wir و Menschen و Sicher از بهترین کتاب های معتبر هستند که از آن ها برای آموزش استفاده میکنم.


مشاهده پروفایل و شماره تماس مستقیم نوید دامغانی


مطالعه این مقاله هم پیشنهاد می شود: بهترین مدرسین و معلم خصوصی زبان آلمانی، لیست 12 استاد برتر زبان آلمانی


6- موسسه آموزش آلمانی آنلاین موندشن



اساتید مجرب با سابقه تدریس بالا - کلاسهای مکالمه محور با گویش و لهجه درست آلمانی - رشد هر 4 مهارت (خواندن، نوشتن، صحبت کردن و شنیدن) بصورت همزمان متناسب با سطح زبان آموز - امکان ثبت نام تک جلسه آزمایشی جهت حصول اطمینان از کیفیت بالای آموزش - همچنین: کلاسهای آمادگی برای مصاحبه کاری - کلاسهای آمادگی برای آزمونهای Telc، Goethe، Osd، DSH و ... - کلاسهای آموزش مخصوص کودکان با شعر و بازی - کلیه کلاسها آنلاین هستند و در انتخاب روز و ساعت کاملا آزاد هستید!


مشاهده پروفایل و شماره تماس مستقیم موسسه آموزش آلمانی آنلاین موندشن


7- یکی از بهترین مدرسین زبان آلمانی خانم صدف بختیاری



رشته تحصیلی: زبان و ادبیات آلمانی، مدرک تحصیلی: فوق لیسانس، دانشگاه محل تحصیل: علامه - زبان آلمانی همواره جز پیچیده ترین زبان ها بوده و همیشه یادگیری آن با چالش های زیادی همراه بوده اما با آموزش درست و تفکیک کردن گرامر میتوان زبان آلمانی رو شیرین ترین زبان دنیا نامگذاری کرد.اینجانب دارای مدرک تست داف و همچنین تحصیلات آکادمیک دانشگاهی میباشم و افتخار این را دارم که از سطح بیس و پایه یعنی سطح a1 تا انتهای c1 در خدمت زبان آموزان باشم.


کتاب های تدریسی من فقط یک کتاب خاص نیست و تمامی کتاب های موجود در بازار تدریس خواهد شد. به این صورت که ما یک درس از کتاب منشن تدریس میکنیم برای تفهیم بهتر از تمرینات کتاب starten wir حل خواهیم کرد. آزمون گوته و تمامی آزمون های مشابه آن دارای ۴ تایل و بخش مبباشد. بخش صحبت کردن یا sprechen ,بخش نوشتن یا schreiben, بخش درک مطلب یا lesen,و بخش شنیداری یا همان hören.بالا بردن دانش در هر ۴ تایل حائز اهمیت است.


کودکان بالای ۵ سال توانایی خوبی در یادگیری زبان آلمانی دارند و کتاب تدریسی به آنها Hallo Anna میباشد. بنده این تضمین را دارم که خواهرانه گام به گام در کنارتون هستم و از نظر دانشی هرچه خودم آموختم در خدمت زبان آموزان عزیز قرار میدهم. بعد از گذر یک ترم شما قادر خواهید بود فیلم ها و ترانه های آلمانی را متوجه شوید و درمورد مسائل روزمره خود بطور کامل شرح دهید.


مشاهده پروفایل و شماره تماس مستقیم صدف بختیاری


8- مدرس با سواد خانم مرسده صراف


دانش آموخته موسسه گوته و دارای مدرک رسمی از موسسه گوته - تدریس خصوصی آنلاین از پایه تا سطح پیشرفته  - ارائه تمارین اضافی برای یادگیری بهتر مطالب - برگزاری کلاس های آمادگی آزمون برای آزمون های گوته - مدت زمان هر جلسه یک ساعت و نیم معادل 90دقیقه میباشد. برای اطلاعات بیشتر به تلگرام شماره ثبت شده پیام بدهید و یا تماس بگیرید.


مشاهده پروفایل و شماره تماس مستقیم مرسده صراف


مطالعه نمائید: شماره تماس 15 بهترین معلم خصوصی زبان آلمانی در تهران


9- معلم حرفه ای زبان آلمانی خانم نسیم شیرخانی


برگزاری کلاسهای آنلاین به صورت خصوصی و نیمه خصوصی توسط استاد مقیم آلمان * استفاده از کاربردی ترین و بهترین روش تدریس بر اساس متدهای گوته و خانه اتریش * کلاسهای آمادگی آزمون برای آزمونهای Ösd و Goethe * برگزاری امتحان تعیین سطح قبل از شروع دوره * برگزاری دوره های فشرده، نیمه فشرده و نرمال برای تمامی سنین


مشاهده پروفایل و شماره تماس مستقیم نسیم شیرخانی


10- مدرس بی نظیر علیرضا جمشیدی


آیا قصد فراگیری زبان آلمانی را دارید را دارید؟ آیا میخواهید در امتحانات زبان آلمانی شرکت کرده و نتیجه مطلوبی را کسب نمایید؟ آیا در کمترین زمان بدنبال بهترین کیفیت هستید؟ آیا از شرکت در آزمون ها نتیجه مطلوبی نگرفته اید و بابت این مطلب نگران هستید؟ ایا بدنبال روش متفاوت, جذاب, موثر و نوین در یادگیری زبان هستید؟ آیا میخواهید قبل از ورود به آلمان تسلط کامل به این زبان داشته باشید؟


پس کار آموزش زبان آلمانی خود را به اینجانب علیرضا جمشیدی , مدیر گروه آموزشی آریا جم بسپارید و لذت فراگیری زبان آلمانی و قبولی در آزمون ها را نزد ما تجربه کنید. اینجانب علیرضا جمشیدی دانش آموخته ادبیات و تدریس زبان آلمانی در مقطع فوق لیسانس از دانشگاه کاسل آلمان پس از اتمام تحصیلات و کسب تجربه تدریس در کالج های زبان آلمان و سالها همکاری با کانون زبان ایران آماده خدمت رسانی به زبان آموزان عزیزی میباشم که به دنبال بهترین گزینه جهت سوالات بالا میباشند . پس زمان را از دست ندهید , سایت اینترنتی رو بازدید کرده و از همین امروز شروع کنید.


مشاهده پروفایل و شماره تماس مستقیم علیرضا جمشیدی


مطالعه این مقاله هم پیشنهاد می شود: قیمت کلاس زبان آلمانی گوته به صورت مجازی و حضوری


11- استاد برجسته خانم مهسا خلخالی


تدريس زبان آلماني با کتاب های Starten wir در سطوح A1.A2.B1 به صورت آنلاين از طریق اپلیکیشن اسکایپ و همچنین تدریس حضوری با ١٠ سال سابقه كاري در اين زمينه. براي كساني كه مي خواهند از نوع تدريس و شيوه آن اطلاع داشته باشند انجام يك جلسه نيم ساعته به صورت رايگان انجام می شود.


مشاهده پروفایل و شماره تماس مستقیم مهسا خلخالی


12- مدرس متعهد آلمانی شهاب کیا


شهاب کیا هستم، زبان مادریم آلمانیست. چهار سال است که به ایران برگشتم. به صورت تخصصی زبان آلمانی را تدریس میکنم، در این مدت زبان آموزانی که قصد مهاجرت دارند، توانستن بهترین تجربه آموزشی را در کمترین زمان با من تجربه کنند. با ۳۵ سال زندگی در آلمان و تسلط کامل به آن کشور و زبان مادری (آلمانی) ، به آسانی و با بهترین روش زبان آلمانی را آموزش میدهم.


مشاهده پروفایل و شماره تماس مستقیم شهاب کیا


مطالعه کنید: هزینه معلم خصوصی زبان آلمانی آنلاین و حضوری در تهران و کل ایران


مقایسه بازدهی و قیمت تدریس خصوصی زبان آلمانی آنلاین و حضوری


در این بخش در رابطه با بازدهی و هزینه کلاس های خصوصی زبان آلمانی آنلاین و در منزل توضیحاتی ارائه نموده و کلاس آنلاین و حضوری زبان آلمانی با هم مقایسه می شود.


از نظر هزینه واضح است که کلاس آنلاین، مجازی و اینترنتی در مقایسه با کلاس حضوری و تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل نرخ کمتری دارد. مدرسین آلمانی هم بیشتر تمایل به برگزاری کلاس آنلاین دارند چرا که وقت استاد در مسیر رسیدن به کلاس از دست نمی رود و در ضمن هزینه ایاب و ذهاب هم حذف می گردد. در نتیجه برای مدرسین زبان آلمانی و سایر دروس کلاس مجازی به صرفه تر است و برای برگزاری آن قیمت و نرخ کمتری در نظر می گیرند. برای برگزاری کلاس خصوصی آلمانی در منزل بعضا اگر زمان کلاس ۹۰ دقیقه باشد استاد برای رسیدن به کلاس و برگشت به منزل هم ۹۰ دقیقه از دست می دهد در نتیجه قیمت کلاس خصوصی در منزل همواره به نسبت تدریس آنلاین بالاتر است.


توجه: برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان آلمانی بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان آلمانی کلیک کنید.



اگر بخواهیم از نظر بازدهی و تاثیر گذاری کلاس های خصوصی در منزل و آنلاین را با هم مقایسه کنیم واضح است که کلاس حضوری آلمانی بازدهی بیشتری دارد و اکثر زبان آموزان ارتباط بیشتری با آن برقرار می نمایند. در کلاس حضوری استاد تسلط بیشتری بر فضای کلاس دارد و در کل زبان آموز هم تمرکز بیشتری دارد. اما باید در نظر بگیرید که اگر با یکی از بهترین معلم های زبان آلمانی کلاس داشته باشید کلاس های آنلاین هم می تواند بسیار مفید باشد. در ضمن، کلاس های آنلاین انعطاف بیشتری دارد و می توانید با هر مدرس و استادی که مد نظر داشته باشید از هر جای جهان و در هر زمان از روز کلاس داشته باشید. در ادامه تعدادی از بهترین کتاب های آموزش زبان آلمانی را معرفی نموده ایم.


1- کتاب”First German Reader: A Beginner’s Dual-Language Book”: یکی از بهترین کتا‌ب‌های آموزش زبان آلمانی برای شروع کار


2- کتاب آموزش زبان آلمانی Menschen: یک کتاب فوق‌العاده از معتبرترین انتشارات دنیا، بسیار کاربردی برای تمامی سطوح زندگی


3- کتاب Fabuli: یک کتاب آموزش زبان آلمانی برای کودکان زیر سن آموزش دبستان و پیش دبستانی


4- کتاب آموزش زبان آلمانی Team Deutsch: شامل واژه‌آموزی، قواعد دستوری و تمرینات آوایی لغات مناسب برای نوجوانان


5- کتاب Teach Yourself German: منتشر شده از انتشارات Teach Yourself مناسب برای آموزش خود خوان


6- کتاب آموزش آلمانی German Demystified: مناسب برای تمامی افراد از سطح خیلی ابتدایی تا متوسط


مطالعه کنید: بهترین تدریس زبان آلمانی با جزوه و فیلم رایگان


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 286 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image