ارتباط مستقیم با 30668 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی ۱۰ بهترین معلم خصوصی آیلتس محدوده غرب تهران و کرج

۱۰ بهترین معلم خصوصی آیلتس محدوده غرب تهران و کرج

۱۰ بهترین معلم خصوصی آیلتس محدوده غرب تهران و کرج


اگر ساکن محدوده غرب تهران و یا شهر کرج هستید و می خواهید در آزمون آیلتس نمره عالی بگیرید ... اگر در جستجوی اساتید برتر ielts هستید ... در هر صورت در این مقاله ۱۰ استاد و معلم خصوصی برتر آیلتس که در محدوده غرب تهران و کرج به صورت آنلاین و حضوری خدمات تدریس خصوصی را ارائه می دهند را معرفی می کنیم.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل اساتید تدریس خصوصی آیلتس


آیلتس از مهمترین و معتبرترین آزمون های زبان انگلیسی در ایران و کل جهان است. بسیاری از افراد که قصد دارند مهاجرت تحصیلی یا کاری داشته باشند برای اینکه به شرکت یا دانشگاه مقصد خودشان اثبات نمایند که زبان انگلیسی را در سطح مناسب و خوبی بلد هستند و بر آن تسلط دارند در آزمون آیلتس شرکت می نمایند و تلاش می کنند نمره خوبی مثلا حدود 7 را کسب نمایند. نمره آزمون آیلتس از 9 محاسبه می شود و شخصی که بالاترین تسلط ممکن را دارد می تواند نمره 9 را کسب نماید. البته بسیاری از دانشگاهها و شرکت ها نمره 6.5 یا 7 را پذیرش می کنند. آدرس سایت اصلی آزمون آیلتس https://www.ielts.org/ است.


اگر ساکن غرب تهران، کرج و یا هر جای دیگر تهران و ایران هستید می توانید با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی که توسط مدرسین مجرب برگزار می شود نمره خودتان را ارتقا دهید و با اطمینان بیشتری به نمره مورد نظرتان برسید. دقت کنید که هزینه شرکت در آزمون آیلتس بالا است و همچنین برای کسب آمادگی باید زمان زیادی را در نظر بگیرید. بنابراین، بهتر است با در کنار داشتن یک مدرس و استاد فوق العاده یک بار با اطمینان بالا در آزمون شرکت نمائید و مسئله یادگیری زبان انگلیسی را برای همیشه حل کنید.


مطالعه کنید: بهترین مدرسین زبان انگلیسی، لیست 18 استاد برتر زبان انگلیسی


در همین سایت ایران مدرس به جرات می توان گفت که بهترین مدرسین زبان انگلیسی و آیلتس تهران و کل ایران حضور دارند. در این مقاله سعی کرده ایم تعدادی از بهترین مدرسین آیلتس را معرفی نمائیم و در عین حال مقالاتی هم برای مطالعه بیشتر ارائه شده است که در آن مقالات هم مدرسین برجسته دیگری معرفی شده اند. اگر می خواهید با اطمینان بالا در آزومن آیلتس شرکت کنید و به نمره مورد نظر خودتان برسید ادامه این مقاله را حتما بخوانید.


مدرسینی که در این مقاله معرفی شده اند رزومه قوی و تجربه بالایی دارند و جزو بهترین مدرسین آیلتس غرب تهران، کرج و کل ایران هستند. برای تمامی اساتید شماره تماس مستقیم ایشان و نرخ کلاس ها در همین سایت www.IranModares.com ارائه شده است. اساتید معرفی شده در این مقاله ویژگی های خوبی همچون داشتن مدرک آیلتس، کتاب تالیفی در زمینه زبان انگلیسی و آیلتس، مدرک TTC و سلتا، مدرک ارشد و یا دکتری از دانشگاه های خوب و معتبر و .... را دارند. ۱۰ مدرس برجسته آیلتس غرب تهران و کرج در ادامه معرفی شده اند.


توجه: برای مشاهده مدرسین زبان انگلیسی بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.


۱. یکی از بهترین مدرسین آیلتس مازیار محمدی



تدریس خصوصی آیلتس توسط نویسنده کتب آیلتس با 17 سال سابقه تدریس به صورت فشرده، نیمه فشرده و معمولی - رزومه: مولف سه کتاب در زمینه آیلتس، با بیش از 17 سال سابقه تدریس در آموزشگاههای معتبر کشور. ●عنوان کتابها 1. The Key to IELTS Speaking و کتاب 2. IELTS ACADEMIC 14 PLUS همچنین 3. IELTS COLLOCATIONS - معرفی کتاب The Key to IELTS Speaking: - ارائه جوابهای بخش اسپیکینگ تستهای 1 تا 15 کمبریج - 100 موضوع رایج در امتحان اسپیکینگ آیلتس - ارائه اشتباهات رایج گفتاری اعم از اشتباهات گرامری، واژگانی و تلفظی - منبعی غنی از کالوکیشنها، مترادفها و متضادها - معرفی کتاب IELTS ACADEMIC 14 PLUS - جوابهای تشریحی کتاب تست 14 کمبریج در بخش لیسنینگ و ریدینگ - نمونه جوابها در بخش رایتینگ و اسپیکینگ - ارائه تمرینات متنوع در مهارتهای چهارگانه آیلتس


مشاهده پروفایل و شماره تماس مستقیم مازیار محمدی



2. معلم برتر خانم فائزه صادقی



تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تمامی مقاطع (از سطح پایه تا پیشرفته و IELTS ) - مدرس مجرب دانشگاه با بیش از ۱۲ سال سابقه‌ی تدریس دانشگاهی در رشته‌های زبان و ادبیات انگلیسی، مترجمی و آموزش زبان انگلیسی - بیش از ۸ سال سابقه‌ی تدریس به شیوه‌ی elearning - مترجم دو سویه - منتقد ادبی - تدریس با جدیدترین کتب و متدهای آموزشی - تمرکز بر هر چهار مهارت زبانی : Speaking, Listening, Reading and Writing - آموزش گرامر به شیوه‌ی کاربرد در مکالمه - تدریس مجازی و آنلاین از طریق Skype


مشاهده پروفایل و شماره تماس مستقیم فائزه صادقی



حتما بخوانید: بهترین معلم خصوصی آیلتس، لیست 17 استاد برتر آیلتس



۳. استاد برجسته مهدی آذرخش



مهدی آذرخش مدرس زبان انگلیسی، دارنده نمره آیلتس ۹، متخصص آزمونهای بین المللی (آیلتس، تافل)، ممتحن ماک (تست آزمایشی) و ‌کارشناس آموزش مدرسین (TTC) هستم. سالهاست که در امر تدریس با عشق فعالیت میکنم و شاگردانم بهترین اساتید امروز هستند. اگر مایل هستید در مدت کوتاهی بیاموزید مثل یک انگلیسی زبان (نیتیو) صحبت کنید، با من همراه باشید.


مشاهده پروفایل و شماره تماس مستقیم مهدی آذرخش



۴. معلم با تجربه محمدرضا یوسفی



رتبه 31 کشوری در کنکور کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی - رتبه 3 کشوری در کنکور دکتری آموزش زبان انگلیسی - نمره آیلتس آکادمیک 9 - نمره تافل 119 - دوره های رایج: 5 جلسه تقویت رایتینگ آیلتس یا تافل برای سطوح عالی - 5 جلسه تقویت اسپیکینگ آیلتس یا تافل برای سطوح عالی - 10 جلسه آمادگی کامل آیلتس یا تافل برای سطوح عالی - 10 جلسه آمادگی آزمون MSRT یا EPT برای سطح متوسط - 20 جلسه دوره مکالمه عالی از سطح متوسط - 30 جلسه دوره مکالمه عالی از سطح مبتدی - 30 جلسه آمادگی آیلتس یا تافل برای سطوح متوسط - 60 جلسه آمادگی آیلتس و تافل از سطح صفر - روش تدریس اینجانب روشی تلفیقی برگرفته از جدیدترین یافته های علمی در حیطه آموزش به طور کل و آموزش زبان به طور خاص می باشد. در این روش از همان جلسه اول با احساس تفاوت و پیشرفت اعتماد به نفس لازم را کسب می کنید و ادامه مسیر برایتان آسانتر و آسانتر می شود. در این روش به جای اینکه سالها وقت و هزینه خود را در رفت و آمد به موسسات و آموزشگاه های زبان هدر دهید، تنها با 60 جلسه از سطح مبتدی به سطح عالی (آیلتس 7 تا 8.5 و یا تافل 100 تا 115) می رسید.


مشاهده پروفایل و شماره تماس مستقیم محمدرضا یوسفی



مطالعه این مقاله عالی هم پیشنهاد می شود: چگونه نمره آیلتس بالا بگیریم؟



۵. استاد خوب آیلتس مصطفی پوررضا



تدریس در شمال تهران و غرب تهران مکالمه انگلیسی را یکبار برای همیشه در ۵۰ جلسه و بدون کتاب بیاموزید توسط استاد بین المللی زبان انگلیسی با ۱۷ سال سابقه تدریس در دانشگاه، موسسات آموزشی و شرکت ها، نویسنده کتاب های آموزش زبان انگلیسی در زمینه اصطلاحات، ضرب المثل ها و واژگان کاربردی زبان انگلیسی - دارای پروانه ثبت اختراع از اداره اختراعات و مالکیت معنوی - مخترع متد و سبک نوین آموزش زبان انگلیسی به صورت بدون کتاب، مترجم فصلنامه مرزبانان در سال ۱۳۸۸، مترجم همزمان در همایش ها و کنفرانس های بین المللی داخل و خارج از کشور با صدها دانشجوی موفق در داخل و خارج از کشور بهترین استاد بین المللی زبان انگلیسی - برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید. در کوتاهترین مدت، شما را به نتیجه مطلوب می رسانم. مدرس آزمونهای TOLIMO, GRE, EPT, IELTS, TOEFL - کلاس ها به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود. آموزش مهارت های چهارگانه رایتینگ، اسپیکینگ، لیسنینگ و ریدینگ آیلتس - سابقه کار: طرف قرارداد با شرکت های بین المللی و داخلی صادرات و واردات، مترجم سازمانهای بین المللی، تدریس در دانشگاه، ۱۷ سال سابقه تدریس زبان انگلیسی


مشاهده پروفایل و شماره تماس مستقیم مصطفی پوررضا



۶. مدرس خوب مازیار گودرزی



دارای آیلتس 9 آکادمیک و مدرک Teaching IELTS از کالج، همچنین مدرک CPE از کمبریج انگلستان - تدریس تخصصی Writing , Reading , Listening , Speaking از مبتدی تا پیشرفته - دوره های آمادگی آزمون های جامع دکترا ( EPT , MSRT , TOLIMO ) دوره های آمادگی مصاحبه های شغلی و دانشگاه و سفارت - با کارنامه بیش از هزار شاگرد آیلتسی با نمره بالای 7‌ در ایران، کانادا، امریکا و استرالیا - دوره های مکالمه .. TOEFL .. GRE... MSRT... EPT ..PTE ...OET ...IELTS.. دولینگو و مکاتبات بازرگانی و تجاری - هزینه کلاسهای خصوصی حضوری، متفاوت میباشد و فقط در مناطق شمال و غرب تهران امکانپذیر است.


مشاهده پروفایل و شماره تماس مستقیم مازیار گودرزی



این مقاله عالی را هم از دست ندهید: بهترین مدرسین آیلتس، لیست 14 استاد برتر آیلتس IELTS در تهران و کل ایران



۷. استاد برتر آیلتس تهران خانم مریم محصل



فارغ التحصیل دانشگاه علامه در رشته ادبیات انگلیسی و آموزش زبان انگلیسی در مقطع لیسانس و فوق لیسانس. تدریس در دانشگاهها و موسسات و شرکتها ... به مدت 21 سال ... در دوره های ۳۵ جلسه ای به نتیجه دلخواه برسید. تدریس و ترجمه همزمان در همایش ها و نشست های بین المللی داخل و خارج ... با سابقه تدریس در دانشگاه صنعتی شریف، تهران آزاد شمال و جامع علمی کاربردی دارای کارنامه ای درخشان از آموزش مدیران هلدینگهای بزرگ و پرسنل و کارکنان سازمانها - دوره های یک ساله و فشرده - بیش از 10,000 قرارداد موفق آموزشی با ارگانها و اشخاص حقیقی و حقوقی - همراه با اعطاي تسهيلات - --- جهت کسب اطلاعات بیشتر فقط از طریق پیامک یا واتساپ پيام بدهيد - مدرس حرفه ای خصوصی مكالمه و آیلتس به مدت 21 سال - جلسه یک ساعت و نیم - از پایه تا آیلتس 100 جلسه 9 ماهه


مشاهده پروفایل و شماره تماس مستقیم مریم محصل



۸. مدرس متعهد فرحناز اژدر



متد تدریس ویژه برای اساتید و مترجمین، (TTC) دانشجویان و دانش آموزان، متقاضیان مهاجرت، خانوادگی و انفرادی، امادگی برای آزمون بین المللی IELTS , TOEFlو رسیدن به نمره مورد نیازتان، بیش از دو دهه سال سابقه تدریس در سه کشور و مناطق برتر تهران و کرج مدارک بین المللی دارای مدارک: آیلتس IELTS با نمره هشت آکادمیک - تی تی سی TTC - تسول TESOL - عضو رسمی NLP از آکادمی هامبورگ آلمان (برنامه ریزی عصبی کلامی) آموزش TTC در آموزشگاهها برای همکاران و اساتید. در هر سطح و پایه ای هستید می توانید یادگیری را آغاز کنید.: آموزش با کیفیت عالی و فوق العاده و تدریس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی کنکور ناپیوسته منحصرا زبان توسط خانم با تجربه با بهترین کیفیت، آموزش عالی زبان در پلتفرمهای مختلف- معلم مجرب زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان کل کشور به صورت غیر حضوری و پیگیری انجام تمرین به صورت هر روزه پیگیر انجام تمرین های شما خواهند بود.


مشاهده پروفایل و شماره تماس مستقیم فرحناز اژدر



کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی آیلتس


۹. استاد بی نظیر آیلتس مسعود حسینی



تدریس انگلیسی به روش مدرن آنالیزی - با تجربه ۱۶ ساله در زمینه‌ی تدریس و آموزش زبان انگلیسی و برگزاری دوره های مختلف - کارشناس ارشد آموزش زبان - دارنده‌ی آیلتس ۸ آکادمیک - دارنده‌ی مدرک CELTA سال ۲۰۱۸ - بیش از ۱۰۰ زبان‌آموز با نمره آیلتس بالای ۶.۵ - تجربه هشت سال سوپروایزری و مدیریت داخلی آموزشگاه معتبر در تهران - انتخاب روش تدریس منحصر به فرد بنا به نیازها و توانایی‌های هر زبان‌آموز - استفاده از روش‌های علمی اثبات شده در سطح جهانی و عدم کاربرد متدهای غیر قابل اعتماد


مشاهده پروفایل و شماره تماس مستقیم مسعود حسینی



۱۰. مدرس فوق‌العاده آیلتس تهران کیان میرزاخانی



مدرس برتر آیلتس و مکالمه زبان انگلیسی در سالهای ۹۷ ۹۸ . مبتکر تست زنی به روش RationalPlan  دوره های آیلتس جنرال و آکادمیک ۶ ماه * دوره های تک مهارت جهت افزایش نمره * دوره speaking for IELTS * دوره های ویژه مکالمه از صفر تا صد ۳ ماه * دوره های گرامر و درک مطلب کنکور * دوره های مکالمه با فیلم ۳ ماه * دوره های کاربردی اصطلاحات انگلیسی * کلاس های بحث آزاد و free discussion * دوره های MSRT. MHLE. EPT. UTPEPT * آزمون های منظم ماهیانه * دوره های گرامر کاربردی دکترا * دوره های گرامر کاربردی - افراد زیادی دانش زبانی و مهارت کافی را دارند فقط در تست زنی مشکل دارند. مخصوصا Reading skill. روش تدریس جدید بر اساس مکالمه روزمره انجام میگیرد که همزمان نکات گرامری ، اصطلاح ها و تکنیک های یادگیری لغات آموزش داده میشود . شما در یک روز حد اقل ۴۰ واژه کاربردی و گرامر عملی زبان انگلیسی را فرا خواهید گرفت. تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی و آیلتس توسط استاد مجرب با ۲۰ سال تدریس و تحقیق آموزش - هدف ما کاهش در هزینه و مهمتر وقت زبان آموزان می باشد. برای اطلاع از نکات مهمتر تماس بگیرید. تدریس خصوصی انگلیسی با ۱۹ سال سابقه تدریس بدون فراموشی و کاملا جذاب - با این متد شما گذر زمان را احساس نکرده و پس از تمرین انرژی مضاعف همراه با انگیزه بالا کسب خواهید کرد. از یادگیری خود لذت ببرید .


مشاهده پروفایل و شماره تماس مستقیم کیان میرزاخانی



مطالعه کنید: بهترین اساتید آیلتس تهران، لیست 20 استاد مسلط و عالی آیلتس در تهران



منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 277 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image