ارتباط مستقیم با 30653 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی چگونه بهترین معلم خصوصی آیلتس را داشته باشیم؟

چگونه بهترین معلم خصوصی آیلتس را داشته باشیم؟

چگونه بهترین معلم خصوصی آیلتس را داشته باشیم؟


اگر می خواهید در آزمون آیلتس نمره عالی و نمره بالای 6 یا 7 بگیرید ... اگر زمان کمی برای آمادگی آزمون آیلتس دارید ... چنانچه در جستجوی بهترین معلم خصوصی IELTS هستید ... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین آیلتس بر روی معلم خصوصی آیلتس کلیک کنید.


بهترین معلم خصوصی آیلتس


برای داشتن یکی از بهترین اساتید تدریس خصوصی آیلتس موارد زیر را مد نظر داشته باشید. در همین سایت ایران مدرس برای تمامی مدرسین IELTS اطلاعات بسیار کاملی ارائه شده است و می توانید با آگاهی کامل معلم مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید.


دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی استاد


اگر می خواهید با یکی از بهترین مدرسین آیلتس کلاس داشته باشید باید به مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل استاد توجه کنید. برترین مدرسین IELTS معمولا از دانشگاههای عالی فارغ التحصیل شده اند و مدرک ارشد یا دکتری در رشته زبان انگلیسی یا رشته های مرتبط دارند. در همین سایت ایران مدرس برای تمامی مدرسین دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی ایشان ارائه شده است و می توانید با اطمینان یک استاد با سواد و توانا را انتخاب نمائید.


نمره استاد در آزمون آیلتس یا تافل


استادی که می خواهید شما را به نمره بالای 6 برساند باید حداقل خود ایشان نمره 6 یا 7 در آیلتس یا نمره بالای 80 و 90 در تافل گرفته باشند. شخصی که خودش مسیر را با موفقیت طی نکرده است نمی تواند راهنمای خوبی برای شما باشد. برای داشتن بهترین معلم خصوصی آیلتس حتما به این نکته دقت کنید و با استادی کلاس داشته باشید که نمره بالای آیلتس را دارد. بسیاری از مدرسین مجرب حتی کارنامه خودشان را در همین سایت ارائه نموده اند و می توانید نمره آیلتس ایشان را ببینید. اساتیدی با نمره بالای 8 هم در همین سایت ایران مدرس حضور دارند که در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس فعال هستند و جزو بهترین مدرسین می باشند.


مقالات مرتبط، حتما بخوانید:


بهترین معلم خصوصی آیلتس، لیست 17 استاد برتر آیلتس


مدرس آنلاین آیلتس و 10 بهترین استاد آیلتس ایران


بهترین مدرسین آیلتس، لیست 14 استاد برتر آیلتس IELTS در تهران و کل ایران


نظرات شاگردهای قبلی


وقتی می خواهید کالایی را خریداری کنید یا خدماتی را دریافت نمائید مطمئنا چنانچه مشتریان قبلی آن کالا و خدمات رضایت داشته باشند شما هم با اطمینان بیشتری خرید خودتان را انجام می دهید. برای انتخاب استاد آیلتس هم این نکته صدق می کند. در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com می توانید نظرات شاگردهای قبلی مدرسین و حتی برای برخی از ایشان، کارنامه زبان آموزان قبلی را ببینید و از انتخاب خودتان مطمئن گردید. بهترین معلم خصوصی آیلتس شاگردهای قبلی موفقی دارد و این معیار هم برای انتخاب استاد می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.


فیلم نمونه تدریس آیلتس


برای اکثر مدرسین برجسته آیلتس می توانید فیلم نمونه تدریس ایشان را در همین سایت مشاهده نمائید. بر روی عبارت فیلم نمونه تدریس آیلتس کلیک کنید. یک فیلم کوتاه که در آن استاد خودش را معرفی می کند و یا مبحثی را تدریس می نماید می تواند در انتخاب استاد به شما خیلی کمک نماید. بنابراین در کنار سایر موارد ذکر شده بسیار خوب است که فیلم نمونه تدریس اساتید را هم ببینید. البته تمام موارد را با هم در نظر بگیرید و مثلا فقط به فیلم نمونه تدریس و یا فقط به سابقه کاری توجه ننمائید.


سوابق تدریس استاد


بسیاری از بهترین مدرسین IELTS که در زمینه تدریس رایتینگ، اسپیکینگ و ... جزو برترین ها هستند و بر گرامر زبان انگلیسی و مکالمه زبان مسلط می باشند سابقه تدریس بالایی دارند. این اساتید برجسته در بهترین موسسه های آیلتس تهران و کل ایران سابقه تدریس دارند. همچنین سابقه تدریس زبان انگلیسی در دانشگاهها، مدارس، آموزشگاههای زبان و ... را هم دارا می باشند. در انتخاب مدرس خصوصی خودتان داشتن تجربه بالا را هم به عنوان یک معیار مهم در نظر بگیرید.


مقالات مرتبط، حتما بخوانید:


چگونه نمره آیلتس بالا بگیریم؟


بهترین اساتید آیلتس تهران، لیست 20 استاد مسلط و عالی آیلتس در تهران


40 بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران (خانم و آقا) و اساتید برجسته زبان آنلاین و در منزل


سخن آخر


در این مقاله در رابطه با نحوه انتخاب بهترین معلم خصوصی آیلتس توضیحاتی ارائه گردید. بسیار خوب است که با دانشگاه محل تحصیل استاد، نظرات شاگردهای قبلی، فیلم نمونه تدریس، سابقه کاری مدرسین و ... توجه داشته باشید. در همین سایت ایران مدرس بهترین اساتید آیلتس حضور دارند و برای تمامی مدرسین قیمت درخواستی ایشان و شماره تماس مستقیم اساتید هم ارائه شده است.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 98 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image