ارتباط مستقیم با 30732 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی قیمت تدریس خصوصی ریاضی اول ابتدایی سال 1402

قیمت تدریس خصوصی ریاضی اول ابتدایی سال 1402

قیمت تدریس خصوصی ریاضی اول ابتدایی سال 1402


در این مقاله به صورت خلاصه در رابطه با قیمت تدریس خصوصی ریاضی اول ابتدایی سال 1402 توضیحاتی ارائه می گردد. اگر در جستجوی یک معلم خصوصی اول ابتدایی با قیمت مناسب در سال 1402 هستید ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: قیمت تدریس خصوصی ، هزینه کلاس خصوصی


نحوه مشاهده قیمت دقیق و به روز تدریس خصوصی ریاضی اول دبستان 1402


در این بخش در رابطه با اینکه چگونه قیمت دقیق و به روز کلاس های تدریس خصوصی ریاضی اول دبستان در سال 1402 را مشاهده کنید توضیحاتی ارائه می نمائیم. در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com کاملترین لیست معلم های ریاضی اول ابتدایی و سایر مقاطع و دروس ارائه شده است. بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی اول ابتدایی کلیک کنید تا لیست مدرسین خانم و آقا، سوابق تدریس ایشان و قیمت درخواستی هر استاد در سال 1402 را مشاهده نمائید.


برای تمامی مدرسین می توانید سوابق تدریس، رزومه کاری، نظرات شاگردهای قبلی و فیلم نمونه تدریس را مشاهده کنید. همچنین قیمت درخواستی استاد برای هر جلسه یا هر ساعت تدریس و شماره تماس مستقیم مدرسین در همین سایت ایران مدرس قابل مشاهده است. در این وب سایت می توانید از طریق شماره تلفن یا شماره موبایل ارائه شده برای هر معلم مستقیم با خود مدرسین حرف بزنید و کلاس های خصوصی را هماهنگ نمائید.


به صورت متوسط قیمت تدریس خصوصی ریاضی اول ابتدایی در سال 1402 برای سطح پایه جلسه ای 150000 تومان، سطح معلم خوب جلسه ای 250000 تومان، سطح متوسط بسیار خوب جلسه ای 350000 تومان و سطح معلم بسیار عالی جلسه ای حدودا 500000 تومان می باشد.


البته نرخ کلاس های خصوصی ریاضی اول ابتدایی و سایر مقاطع به پارامترها و عوامل مختلفی بستگی دارد و قیمت های ذکر شده در این بخش به صورت حدودی و متوسط ذکر شده است. برای تمامی مدرسین قیمت درخواستی ایشان را در همین سایت می توانید ببینید.


اگر تعداد جلسات بالایی لازم داشته باشید معمولا مدرسین تخفیف خوبی را در نظر می گیرند. به عنوان مثال اگر یک مدرس خوب اول دبستان نرخ هر جلسه ریاضی را در سال 1402 معادل 400 هزار تومان مشخص کرده باشد، چنانچه از اوایل ترم کلاس را هماهنگ نمائید و در ضمن 10 جلسه یا بیشتر کلاس لازم داشته باشید به احتمال زیاد با نرخ 350 یا حتی 300 هزار تومان برای هر جلسه موافقت می نماید.



حتما بخوانید: شماره تلفن معلم خصوصی کلاس اول ابتدایی و دبستان در تهران و کل ایران



کلیک کنید: مشاهده معلم های خصوصی مقطع ابتدایی


نحوه هماهنگ کردن معلم خصوصی ریاضی اول ابتدایی با قیمت مناسب در سال 1402


اگر می خواهید معلم خصوصی دبستان برای درس ریاضی یا هر درس دیگری را در سال 1402 با قیمت مناسب هماهنگ کنید نکاتی را مد نظر داشته باشید. اولین نکته اینکه فقط قیمت را مد نظر قرار ندهید بلکه در جستجوی معلم خوب با قیمت مناسب باشید. نکته دوم اینکه، با مدرسینی که به خودتان به لحاظ مکانی نزدیک هستند کلاس هماهنگ کنید تا وقت مدرس در مسیر رسیدن به کلاس زیاد از دست نرود و با شما با نرخ مناسب تری راه می آید. نهایتا اینکه لیست مدرسین را با دقت بررسی کنید. در همین سایت ایران مدرس با هر قیمت و سلیقه ای می توانید یک معلم عالی انتخاب نمائید. این نکته تکمیلی را هم مد نظر داشته باشید که اگر کلاس ها را از اوایل ترم هماهنگ کنید معمولا با قیمت مناسب تری کلاس هماهنگ می گردد. برای داشتن کلاس خصوصی ریاضی اول دبستان با نرخ مناسب در سال 1402 این نکات را مد نظر قرار دهید.


مطالعه این مقاله هم مفید است: قیمت تدریس خصوصی کلاس اول ابتدایی و پیش دبستانی در منزل



بهترین قیمت کلاس خصوصی و مدرس اول دبستان در سال 1402 چقدر است؟


در حقیقت برای کلاس خصوصی ریاضی و سایر دروس در سال 1402 یا هر زمان دیگری انتخاب بهترین قیمت و قضاوت در این زمینه کار راحتی نیست. می توان گفت قیمت متوسط تدریس خصوصی ریاضی اول ابتدایی در سال 1402 حدودا 250000 تومان تا 300000 تومان است و با این نرخ می توانید یکی معلم خوب داشته باشید. البته در شهرهای کوچک هزینه کلاس ها کمتر است و همچنین در شهرهای بزرگ و برگزاری کلاس با اساتید رسمی و با تجربه هزینه بیشتری دارد. پیشنهاد می شود لیست مدرسین را در همین سایت ایران مدرس با دقت بررسی نمائید و با توجه به رزومه مدرسین و قیمت درخواستی هر استاد یک معلم خوب و فوق العاده انتخاب نمائید.


کلیک کنید: مشاهده لیست مدرسین اول ابتدایی



منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 442 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image