ارتباط مستقیم با 30683 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی بهترین دبیر فیزیک کنکور و 10 معلم فوق العاده تدریس خصوصی فیزیک کنکور

بهترین دبیر فیزیک کنکور و 10 معلم فوق العاده تدریس خصوصی فیزیک کنکور

بهترین دبیر فیزیک کنکور و 10 معلم فوق العاده تدریس خصوصی فیزیک کنکور

در این مقاله در رابطه با نحوه انتخاب بهترین دبیر فیزیک کنکور توضیحاتی ارائه می شود و در ادامه 10 معلم خصوصی فیزیک مجرب و 10 معلم فوق العاده تدریس خصوصی فیزیک کنکور معرفی خواهند شد. اگر برای درس فیزیک در جستجوی بهترین دبیران هستید ادامه این مطلب را بخوانید.


برای مشاهده لیست کامل اساتید و مدرسین فیزیک در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت معلم خصوصی فیزیک کلیک کنید.


مطالعه مقاله بهترین معلم فیزیک کنکور - لیست 21 دبیر خوب فیزیک کنکور هم مفید است.


اطلاعات کلی در رابطه با بهترین دبیر فیزیک


بسیاری از دانش آموزان یا والدین ایشان ممکن است با جستجوی عبارت بهترین معلم فیزیک کنکور در گوگل عبارت هایی مانند بهترین دبیر فیزیک کنکور نی نی سایت، بهترین دبیر فیزیک انجمن کنکور و .... را مشاهده کنند. در حقیقت در بسیاری از سایت ها و انجمن های مختلف ممکن است در رابطه با نحوه انتخاب بهترین استاد برای فیزیک کنکور توضیح داده شده باشد و برخی از بهترین مدرسین هم معرفی شده باشند. در هر صورت در این مقاله و در همین سایت ایران مدرس که به صورت تخصصی در زمینه تدریس خصوصی و آموزش فعالیت دارد هم تعدادی از بهترین مدرسین و اساتید فیزیک برای موفقیت در کنکور را معرفی خواهیم کرد.


در سایت های مختلف وقتی در جستجوی بهترین معلم های فیزیک کنکور هستید اسامی مختلف مانند مهدی باباخانی، احمد مصلایی، مهدی یحیوی، پرویز کازرانیان، داداشی، فدایی فرد و .... را مشاهده خواهید کرد. این اساتید جزو بهترین مدرسین فیزیک هستند. علاوه بر این اساتید خوب، در همین سایت ایران مدرس هم معلم های بسیار مجربی حضور دارند و در همین مقاله تعدادی از این اساتید معرفی خواهند شد. نکته دیگری هم که باید گفته شود این است که شما حتی اگر بهترین دی وی دی فیزیک کنکور را داشته باشید به اندازه کلاس خصوصی با اساتید مجرب برای شما مفید نخواهد بود. در کلاس های خصوصی می توانید سوال بپرسید و اساتید اشکالات شما را در کمترین زمان رفع می کنند.


مطالعه نمائید: بهترین مدرسین فیزیک کنکور، لیست 10 استاد برتر فیزیک کنکور تهران و کل ایران



اگر در جستجوی شماره دبیر فیزیک هستید، خوشبختانه در همین سایت ایران مدرس امکان تماس مستقیم و بی واسطه با مدرسین تدریس خصوصی فراهم شده است. اینکه بتوانید به صورت مستقیم با اساتید در ارتباط باشید می تواند به انتخاب یک دبیر بهتر منجر گردد. برای کسب درصد بالای 80 و 90 درصد لازم نیست حتما با بهترین دبیر فیزیک الا یا بهترین معلم فیزیک ایران کلاس داشته باشید.


در هر صورت، قیمت تدریس خصوصی فیزیک به صورت ساعتی یا جلسه ای با اساتید مطرح و برند بسیار بالا است. اما مطمئن باشید که در همین سایت ایران مدرس می توانید یک استاد فوق العاده با نرخ مناسب برای خودتان انتخاب کنید. کافی است بر روی لینکی که در بالا معرفی شد کلیک کنید و لیست اساتید فیزیک را ببینید.


اما شاید از خودتان بپرسید که بهترین استاد فیزیک کنکور نظام جدید و یا به صورت کلی برترین و عالی ترین مدرسین فیزیک کنکور چه ویژگی هایی دارند؟ بسیار مهم است که برای موفقیت در فیزیک کنکور انتخاب درستی داشته باشید و موفقیت خودتان را تضمین کنید. به عنوان مثال اگر با استاد مطرح باباخانی فیزیک کنکور را یاد بگیرید و خودتان هم تلاش کنید نتیجه بسیار خوبی خواهید گرفت. البته باز هم تاکید می شود که کلاس اساتید برند ممکن است هزینه بالایی داشته باشد و اساتید بسیار خوب دیگری هم در همین سایت ایران مدرس حضور دارند.


مطالعه چگونه در فیزیک کنکور بالای 80 یا 90 درصد بزنیم؟ هم پیشنهاد می شود.


تعدادی از ویژگی های بهترین دبیران فیزیک کنکور به صورت زیر است:


1- فارغ التحصیل از دانشگاههای معتبر: این اساتید معمولا خودشان هم در درس و تحصیل موفق بوده اند و از دانشگاههای معتبر دولتی فارغ التحصیل شده اند.
2- دارای مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری: بهترین مدرسین فیزیک و سایر دروس معمولا مدرک فوق لیسانس یا دکتری دارند و به درس و تحصیل علاقه زیادی دارند.
3- علاقه زیاد به تدریس فیزیک: این اساتید با شور و شوق و هیجان بالا فیزیک را تدریس می کنند و بیان روانی دارند.
4- کسب درصد بالا در فیزیک کنکور: استادی که ادعا می کند می تواند شما را به موفقیت در فیزیک کنکور برساند باید خودش درصد بالایی کسب کرده باشد.


حتما بخوانید: بهترین مدرسین فیزیک (لیست 22 استاد و معلم خصوصی برتر فیزیک)


5- داشتن شاگردهای قبلی موفق: اساتید برتر فیزیک معمولا شاگردهایی دارند که در این درس درصد بالای 80 و 90 کسب نموده اند.
6- سابقه تدریس بالا: در همین سایت ایران مدرس برای تمامی اساتید سابقه کاری و رزومه مدرسین ثبت شده است.
7- فیلم نمونه تدریس جذاب: برای مشاهده نمونه تدریس اساتید خوب فیزیک بر روی عبارت فیلم تدریس خصوصی فیزیک کلیک کنید.


حتما بخوانید: دانلود رایگان جزوه کنکوری و تست کنکور فیزیک



علاوه بر موارد گفته شده در بالا می توان ویژگی های دیگری را هم برای بهترین معلم های خصوصی فیزیک کنکور در نظر گرفت. اساتید بسیار خوب مانند نیما نوروزی، فرید شهریاری، علیرضا عربشاهی و .... معمولا در برنامه هایی مانند فرصت برابر و .... حضور داشته اند و مولف برترین کتاب های فیزیک هم هستند. این اساتید نویسنده کتاب های خیلی سبز و یا مدرس برتر فیزیک در موسسات معتبر مانند موسسه راه اندیشه هستند.


اگر قیمت کلاس های تدریس خصوصی فیزیک برای شما زیاد است می توانید از کتاب یا دی وی دی های این اساتید برتر استفاده نمائید. اساتید خوب دیگری هم در ایران حضور دارند که می توان به محمد علی عباسی که فیزیک مبتکران را تالیف کرده است و یا استاد کامیار که مدرس دی وی دی های موسسه حرف آخر است اشاره نمود. استاد تهرانچی و مجتبی سادات هم به ترتیب مدرس دی وی دی های پروازی ها و آفبا هستند.


بهترین دبیرهای فیزیک کنکور به کار خودشان متعهد هستند و بیان ساده و روانی دارند. این اساتید معمولا جزوات بسیار خوب و مدونی دارند و تست های فیزیک کنکور سال های قبل را به صورت کامل بررسی نموده اند. اساتید برتر در عین حال که راه حل های علمی و درستی برای تست ها ارائه می دهند سعی می کنند روش های ساده و میان بر که پایه علمی درستی دارند را هم به شاگردهای خودشان اموزش دهند.


مطالعه قیمت تدریس خصوصی فیزیک چقدر است؟ هم مفید است.


10 معلم فوق العاده تدریس خصوصی فیزیک کنکور


در ادامه 10 معلم فوق العاده تدریس خصوصی فیزیک کنکور معرفی می گردد.


توجه مهم: برای مشاهده مشخصات کامل و شماره تماس مستقیم هر یک از اساتیدی که در ادامه معرفی شده اند، بر روی تدریس خصوصی در بالای همین صفحه کلیک کنید و در بخش جستجو اسم و فامیل استاد را وارد نمائید.


1-استاد برتر فیزیک کنکور مهدی باباخانی



استاد باباخانی از مشهورترین دبیران ایران میباشند . شما با یک سرچ ساده در گوگل، فیلم نمونه تدریس های ایشان در برنامه های تلویزیونی و موسسات برتر کنکوری (گاج و قلمچی و ... ) را میتوانید مشاهده کنید. کلاس ها هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری برگزار میگردد (به انتخاب شما) در اولین جلسه آموزشی،جزوات انحصاری شامل نکات تستی و تشریحی ارایه میگردد. مهندس مهدی باباخانی مدرس برنامه های تلویزیونی و مدرس برتر گاجینو و مدرس DVD های آموزشی مخ از موسسه گاج و مدرس کلاس های آنلاین کانون فرهنگی آموزش و گاجینو و مدرس برتر تهران و دبیر پروازی به شهرهای شیراز و تبریز و مشهد و بوشهر است.


مشاهده پروفایل و شماره تماس مهدی باباخانی


2- یکی از بهترین دبیرهای فیزیک کنکور خانم نوشین عسگری



رتبه 9، لیسانس حالت جامد و‌ فوق لیسانس فیزیک از دانشگاه تهران و سابقه ۲۰ سال تدریس در آموزشگاههای فرزانگان و خوارزمی برای تدریس جزوه مخصوص کنکور و نمونه سوالات کنکور را در اختیار دانش آموزان قرار میدهم و از سایتهای معتبری مثل پلکان و منتا و لرنیتو استفاده می نمایم. در صورت نداشتن جایی برای تدریس از طرف دانش آموز می‌توانم آن را فراهم کنم


عبارت های کلیدی: فیزیک بالای ۹۰ درصد کنکور - ۱۴ سال سابقه مفید تدریس خصوصی و گروهی در آموزشگاهها و دانشگاههای معتبر شهر تهران (قلمچی، کمال، علم و توسعه و بعثت خبرگان و راز دانش و...). طراح تست کنکور و تحلیلگر تست - برای دانش آموزان ممتاز تخفیف قائل هستم به شرطی که در حل تست یا سوالات خلاقیت و سرعت خود را نشان دهند. توانا در انتقال مفاهیم درسی به دانش آموزان ✔فوق لیسانس فیزیک دانشگاه شهید بهشتی ✔لیسانس فیزیک دانشگاه تهران ✔پذیرفته شده در دبیرستان استعداد درخشان (سمپاد) رتبه ۲۸۴ کارشناسی ارشد پذیرفته شده در دبیرستان استعداد درخشان (سمپاد) رتبه سوم المپیاد علوم تجربی استان تهران


مشاهده پروفایل و شماره تماس نوشین عسگری


مطالعه 10 نکته مهم و کاربردی برای موفقیت در فیزیک کنکور هم مفید است.


3- استاد برجسته خانم مرضیه امیری



تدریس خصوصی از دوران کارشناسی از سال ۹۱ (کنکوری و تقویتی) - تدریس در آموزشگاه های قلم چی - تدریس در آموزشگاه آرمانگرایان - تدریس در سرای محله - تدریس خصوصی در آموزشگاه طرشت - تدریس در آموزشگاه آهنگران و ... - تدریس به صورت آنلاین تمام شهر و مقاطع - استادیار دانشگاه شهیدرجایی با دارا بودن 10 سال سابقه درخشان در فيزيک کنکور تهران همواره بهترين رتبه هاي کنکور تهران و بهترین نمرات فیزیک را رقم ميزند. داشتن کيفيت مناسب تدريس و آموزش مفهومي بزرگترين و بارزترين مشخصه اين استاد است. فرآيند تدريس ايشان گسترده و بسيار منظم ميباشد: 1- دارا بودن جزوات تخصصي حرفه اي فصل به فصل 2- دارا بودن جزوات جمع بندي براي آخر فصل 3- تدريس هوشمند


مشاهده پروفایل مرضیه امیری


4- دبیر عالی فیزیک کنکور حافظ نظری



سابقه کار: ۲۱ سال، تدریس تخصصی فیزیک کنکور، دبیرستان و تیزهوشان برای قبولی رشته های پزشکی و مهندسی دانشگاه سراسری و تدریس فیزیک و بصورت حضوری تهران و آنلاین به سراسر ایران - تضمینی توسط مدرس حرفه ای دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان تیزهوشان سمپاد، فرزانگان، انرژی اتمی و علامه، با آموزش تخصصی نکات تستی آزمونهای آزمونهای قلم چی، ماز، گزینه 2، خیلی سبز، تستهای کنکور سراسری و امتحانات نهایی فیزیک - مدرس حرفه ای فیزیک کنکور بالای ۹۰٪ با روشی منحصربفرد آنلاین با تکنیکهای سریع حل مساله و تست زنی آزمونها و امتحانات مدارس سمپاد فرزانگان، علامه، انرژی اتمی، برای قبولی رشته های پزشکی و مهندسی دانشگاه شریف، تدریس بر اساس سطح دانش و میزان تسلط دانش آموز و دانشجو از مبتدی تا تیزهوشان و امتحان نهایی و کنکور سراسری با ترفندهای افزایش سرعت دانش‌آموز


مشاهده پروفایل و شماره تماس حافظ نظری


عبارت های کلیدی: بهترین اساتید فیزیک کنکوری با بهترین نرخ، تهران، کرج و کل ایران، تدریس فیزیک تهران توسط استاد مجرب با 20 سال سابقه کار و با نرخ توافقی - مشاوره روانشناختی - ۲۰ سال سابقه تدریس و مشاوره موفق در مدارس الگو، خاتم.علامه،رهیار.مولف چهار کتاب فیزیک با نشر مهر و ماه. تدریس به صورت خصوصی برای تمام دروس کنکور. آزمونهای هفتگی با ارایه کارنامه و گزارش عملکرد دانش آموز. آمادگی برای آزمونهای نهایی و تشریحی. نظارت دقیق بر مطالعه .


مطالعه نمائید: بهترین استاد فیزیک کنکور


5- معلم خصوصی متعهد خانم روح افزا صفری



برای من وقت دانش آموز بسیار مهمه و در ۹۹ درصد همیشه به موقع به کلاس خود می رسم. برای تضمین کار می توانید از شاگردای قبلی استعلام بگیرید. اکثر شاگردای من ترم اول نمره خوبی نداشتند یا حتی افتاده بودن ولی با تدریس به آنها ترم بعدی نمره خوبی گرفتن و به درس هم علاقمندتر شده اند. ۱۳ سال سابقه مفید، دارای معدل الف در مقطع دبیرستان، دارای معدل الف در مقطع فوق لیسانس.


مشاهده پروفایل و شماره تماس روح افزا صفری


6- میثم فرزان پور


14 سال سابقه تدریس کلیه دروس ریاضی و فیزیک (تقویتی - تیزهوشان - کنکور) در مدارس و موسسات برتر تهران - مدرس دانشگاه / 14 سال سابقه تدریس / رتبه 280 کنکور سراسری / فارغ التحصیل سمپاد (تیزهوشان) فوق لیسانس مهندسی مکانیک از دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) و دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی فیزیک


7- مهرداد ایمانی



سابقه کار: ۶ سال سابقه تدریس درس الکترونیک کنکور کارشناسی ارشد و دکتری مهندسی برق و فیزیک کنکور سراسری - نتایج فوق العاده دانشجویانی که در طی چندین سال تدریس ایشان در تهران و شهرستان های سراسر کشور در موسسات آموزش عالی، که با بهره گیری از کلاس های حضوری و آنلاین استاد ایمانی موفق به کسب رتبه های برتر تک رقمی و دو رقمی، و کسب درصد 100 در درس الکترونیک توسط برخی از دانشجویان ایشان، خود گواه بر شیوه تدریس حرفه ای و تخصصی ایشان در این زمینه می باشد.


8- خانم فاطمه باهوش


تدریس حضوری و آنلاین فیزیک توسط دبیر رسمی آموزش و پرورش با مدرک دکتری فیزیک از دانشگاه شیراز، با سابقه ی 13 سال تدریس در دبیرستان های تیزهوشان، نمونه دولتی و غیر انتفاعی شیراز، مسلط به ویرایش جدید کتب درسی، سوالات امتحان نهایی و سوالات کنکور سراسری، واقف به روحیات دانش آموزان و برنامه ریزی درسی و تحصیلی


مطالعه نمائید: شماره تلفن بهترین معلم های تدریس خصوصی فیزیک خانم و آقا


9- سید مرتضی موسوی زاده


دبیر فیزیک مدارس برتر تهران همچون علامه حلی ** دارای چندین مجموعه لوح فشرده آموزش فیزیکِ ثبت شده در وزارت ارشاد (محتوای آموزشی ویدئویی) ** دانشجوی مقطع دکتری #دانشگاه_تهران در رشته ژئوفیزیک ** فارغ التحصیل دوره کارشناسی ارشد #دانشگاه_تهران به عنوان دانشجوی برتر در رشته ژئوفیزیک **آموزش تست زنی و خلاصه نویسی بر اساس روش شناسنامه تستی (ابداع شده توسط خودم) ** تدریس کاملا تضمینی و مفهومی


10- سجادلطفی


دبیر مدارس روزبه و سلام /فوق لیسانس فیزیک از دانشگاه خوارزمی - تدریس آنلاین در زوم (zoom)،اسکای روم، اسکایپ و واتساپ تصویری.


حتما بخوانید: دبیر فیزیک خوب و شماره دبیر و معلم فیزیک


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 16845 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image