ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی بهترین دبیر فیزیک کنکور 1403 و 1404 و لیست 12 معلم عالی فیزیک کنکور

بهترین دبیر فیزیک کنکور 1403 و 1404 و لیست 12 معلم عالی فیزیک کنکور

بهترین دبیر فیزیک کنکور 1403 و 1404 و لیست 12 معلم عالی فیزیک کنکور

اگر می خواهید بهترین دبیر فیزیک کنکور 1403 و 1404 را داشته باشید و در فیزیک کنکور درصد بالایی بزنید .... اگر می خواهید لیست 12 معلم عالی فیزیک کنکور برای کلاس خصوصی و گروهی را مشاهده نمائید .... در هر صورت، ادامه این مطلب را بخوانید.


برای مشاهده لیست کامل اساتید فیزیک در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت معلم خصوصی فیزیک کلیک نمائید.


ویژگی ها و خصوصیات بهترین دبیر فیزیک کنکور 1403 و 1404


قبل از این که اساتید خوب و مجربی که در زمینه تدریس خصوصی فیزیک برای کنکور 1403 و 1404 فعال هستند را معرفی نمائیم، در رابطه با ویژگی ها و خصوصیات این اساتید برتر توضیحاتی ارائه می کنیم. اساتید برتر فیزیک کنکور به درس فیزیک علاقه دارند و حین تدریس فیزیک توسط ایشان می توانید علاقه استاد به درس را متوجه شوید.


این اساتید معمولا فقط درس فیزیک یا فیزیک و ریاضی را درس می دهند و دروس زیادی را تدریس نمی کنند. اساتید برند و بسیار معتبر فیزیک کنکور فقط فیزیک تدریس می کنند و به دلیل این تمرکزی که دارند در کار خودشان فوق العاده هستند. اساتید مجرب فیزیک کنکور 1403 و 1404 بر درس فیزیک 100 درصد مسلط هستند، خودشان در کنکور برای درس فیزیک درصد بالایی زده اند و شاگردهای قبلی موفقی دارند و حتی کارنامه شاگردهای قبلی خودشان را به شما نشان خواهند داد و مستند حرف می زنند.


مطالعه این مقاله هم مفید است: بهترین استاد فیزیک کنکور نظام جدید و لیست 20 دبیر خصوصی برتر فیزیک


این اساتید عالی از دانشگاههای خوب مانند دانشگاه تهران، شریف، علم و صنعت، امیرکبیر و سایر دانشگاههای دولتی خوب تهران و شهرستانهای بزرگ فارغ التحصیل شده اند و بنابرین بسیار با سواد می باشند و می توانید به درس دادن و کلاس های ایشان اعتماد نمائید. در همین سایت ایران مدرس تعدادی از برترین اساتید فیزیک کنکور حضور دارند.


مطالعه مقاله دبیر فیزیک خوب و شماره دبیر و معلم فیزیک هم پیشنهاد می شود.


لیست 12 معلم عالی فیزیک کنکور 1403 و 1404


در ادامه لیست 12 معلم عالی فیزیک کنکور 1403 و 1404 ارائه می گردد. البته اساتید بسیار خوب دیگری هم در همین سایت ایران مدرس حضور دارند اما در این مقاله 12 استاد برتر معرفی خواهند شد. برای تمامی مدرسین معرفی شده در این مقاله و سایر مدرسین فیزیک حاضر در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com شماره تماس مستقیم و قیمت درخواستی اساتید ارائه شده است.


1- دبیر خوب فیزیک کنکور حافظ نظری



فیزیک : کنکور پزشکی ، مهندسی بالای ۹۰٪ - تدریس خصوصی به سبک نوین حرفه ای بین المللی آنلاین با آموزش سریع همه نکات کلیدی و مهم مسائل امتحانات کلاسی مدارس و آزمونهای قلمچی از مبتدی تا تیزهوشان، آموزش ویژه منحصربفرد تستی فیزیک کنکور به روش جدید آنلاین - با فیدبک قبولی شاگردان در رشته های پزشکی سراسری و مهندسی در دانشگاه شریف - و تدریس خصوصی آنلاین فیزیک به دانش آموزان و دانشجویان داخل و خارج از کشور فیزیک دانشگاه ( فیزیک هالیدی ) بهترین دبیر کنکور با جزوه فشرده و کامل فیزیک کنکور ، دبیرستان و فیزیک مهندسی دانشگاه توسط: دبیر مدارس نمونه دولتی تهران ، علامه طباطبایی ، آموزشگاه علوی ، مدرسان شریف و .....


مشاهده پروفایل حافظ نظری


2- مدرس برتر محمود عسگری



رشته تحصیلی: هوافضا - مدرک تحصیلی: دکتری - دانشگاه محل تحصیل: تربیت مدرس - تدریس خصوصی و آنلاین فیزیک دهم، فیزیک یازدهم و فیزیک دوازدهم دبیرستان و کنکور در تهران ( پونک، جنت آباد، باغ فیض) تدریس خصوصی و آنلاین فیزیک از پایه تا پیشرفته در تهران - تدریس خصوصی و آنلاین فیزیک 1 و فیزیک 2 دانشگاه در تهران - تدریس خصوصی و آنلاین مکانیک سیالات در تهران - تدریس خصوصی و آنلاین در تهران  - " با زبان ساده، با آخرین متدهای آموزشی و با کیفیت مطلوب و تضمینی


مشاهده پروفایل و شماره تماس محمود عسگری


3- مدرس با سواد محمدامین صادقیان



سوابق تحصیلی: فارغ التحصیل دو رشته ای همزمان فیزیک و ریاضی محض از دانشگاه صنعتی شریف و دانشجوی کارشناسی ارشد فیزیک شریف - رتبه برتر المپیاد دانشجویی کشوری فیزیک و دو مدال نقره و برنز المپیاد دانش آموزی نجوم - استادیار و تدریس دروس مختلف رشته فیزیک در دانشگاه شریف از جمله ترمودینامیک, مکانیک کوانتومی, نسبیت خاص و ... - دانشجوی ممتاز با معدل بالای 19 دو رشته ای فیزیک و ریاضی و ورودی بدون کنکور ارشد استعدادهای درخشان مقطع ارشد دانشگاه شریف - سوابق تدریسی: تدریس فیزیک و المپیاد بیش از 5 سال در بهترین مدارس تهران مانند علامه حلی 1 و 2 و 3 و علامه طباطبایی و هاتف و تیزهوشان شهرستان ها و .... - تدریس خصوصی متنوع کنکوری و امتحانی فیزیک طی چندین سال اخیر از قوی ترین تا ضعیف ترین دانش آموزان - تدریس خصوصی به دانشجویان دانشگاه های خارج از کشور - تدریس تخصصی و مفهومی خصوصی و گروهی آنلاین دروس دانشگاهی - تدریس فیزیک و المپیاد برای شرکت در آزمون های خاص کشوری و خارجی
مشاهده پروفایل و شماره تماس محمدامین صادقیان


4- استاد مجرب مهدی باباخانی



استاد باباخانی از مشهورترین دبیران ایران میباشند . شما با یک سرچ ساده در گوگل، فیلم نمونه تدریس های ایشان در برنامه های تلویزیونی و موسسات برتر کنکوری (گاج و قلمچی و کارنامه خرد و... ) را میتوانید مشاهده کنید. مهندس مهدی باباخانی مدرس برنامه های تلویزیونی و مدرس برتر گاجینو و مدرس DVD های آموزشی مخ از موسسه گاج و مدرس کلاس های آنلاین کانون فرهنگی آموزش و گاجینو و مدرس برتر تهران و دبیر پروازی به شهرهای شیراز و تبریز و مشهد و بوشهر - با 20 سال سابقه تدریس دارای رنکینگ شماره 1 بهترین دبیران فیزیک ایران


مشاهده پروفایل مهدی باباخانی


5- معلم با سواد خانم روح افزا صفری



لیسانس فیزیک اتمی و فوق لیسانس مهندسی صنایع از دانشگاههای معتبر، ۱۳ سال سابقه مفید، دارای معدل الف در مقطع دبیرستان، دارای معدل الف در مقطع فوق لیسانس، دارای امتیاز در المپیاد ریاضی دبیرستان، تدریس در آموزشگاههای برتر و مدارس غیر دولتی تهران، ۱۳ سال سابقه تدریس در منزل دانش آموز به صورت خصوصی و نیمه خصوصی - من در کارم بسیار جدی هستم در ضمن اینکه معلم خسته کننده ای هم نیستم و سعی می کنم با برقراری تعادل بین این دو بیشترین نتیجه را از کلاس نصیب دانش آموز خود بکنم.


مشاهده پروفایل روح افزا صفری


حتما بخوانید: قیمت تدریس خصوصی فیزیک چقدر است؟


6- مدرس متعهد استاد بحرانی



برگزاری کلاس آنلاین با کیفیت عالی و با تخفیف ویژه که با اولین تماس جزییات برگزاری کلاس برای شما توضیح داده خواهد شد(برای کلیه شهرستان ها)  آموزش متدهای محاسبات سریع ( بسیار آسان و فوق العاده کاربردی) مشاوره و برنامه ریزی رایگان برای روش مطالعه فیزیک وشیمی آشنا به متدهای نوین تدریس  - مدرس ده ها رتبه برتر در کنکور با ارائه مستندات #دارای مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه امیرکبیر #معرفی همکاران با تجربه برای سایر دروس #ارائه دی وی دی برای برخی مقاطع تحصیلی #جلسه اول در صورت عدم رضایت رایگان خواهد بود.


مشاهده پروفایل استاد بحرانی


مطالعه نمائید: بهترین معلم فیزیک کنکور - لیست 21 دبیر خوب فیزیک کنکور


7- معلم برتر فیزیک میثم فرزان پور



رشته تحصیلی: مهندسی مکانیک دانشگاه امیرکبیر - مدرک تحصیلی: فوق لیسانس، 15 سال سابقه تدریس کلیه دروس ریاضی و فیزیک (تیزهوشان - کنکور) در مدارس و موسسات برتر تهران - 10 سال سابقه تدریس ریاضیات دانشگاهی و دروس تخصصی مهندسی مکانیک، برنامه ریزی ویژه و تضمینی برای کنکوری ها به صورت رایگان (کوتاه مدت - میان مدت - بلند مدت) -  مدرس دانشگاه / 15 سال سابقه تدریس / رتبه 280 کنکور سراسری / فارغ التحصیل سمپاد (تیزهوشان)


مشاهده پروفایل میثم فرزان پور


8- استاد عالی فیزیک مهندس قدیری


مهندس مکانیک فارغ التحصیل دانشگاه سراسری تبریز و دارای درصد ۹۰ درس فیزیک در کنکور سراسری - یادگیری فیزیک صرفا حفظ فرمول و جایگذاری نیست و کسانی که با این ذهنیت فیزیک میخوانند قادر به حل سوالات متنوع و مفهومی نخواهند بود. با یادگیری مفهومی، نحوه ی مواجه با سوالات را می آموزید و توان تجزیه و تحلیل پیدا می کنید. فراموش نکنید که : برای یادگرفتن مفهومی باید زمان و تلاش صرف کرد. هیچ‌کس به یکباره به مفاهیم مسلط نمی‌شود.


مشاهده پروفایل مهندس قدیری


پیشنهاد می شود مطالعه نمائید: چگونه در فیزیک کنکور بالای 80 یا 90 درصد بزنیم؟


9- معلم با تجربه فرزاد رشیدی



رشته تحصیلی: مهندسی الکترونیک شریف - مدرک تحصیلی: فوق لیسانس - دانشگاه محل تحصیل: تهران، به جای حجم زیادی از فرمول ها و تکنیک ها تنها باروش الگو سازی و تجسم طیف وسیعی از سوالات تستی را حل کنید. دبیر مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی با 22 سال سابقه تدریس - عضو گروه بازبینی و نظارت کتب ریاضی تیزهوشان - مدرس موسسات علمی و کنکور قلمچی، اندیشمند - عضو انجمن ریاضی ایران - بیش از 22 سال سابقه تدریس (از سال 1377 تاکنون)


مشاهده پروفایل فرزاد رشیدی


10- یکی از بهترین معلم های فیزیک کنکور  مهدی رحیمی موسوی


تدریس پایه ای و کاملا مفهومی فیزیک و ریاضیات متوسطه اول و دوم - فیزیک عمومی دانشگاه هالیدی جلد ۱ تا ۳ - فیزیک بالای ۹۰ درصد کنکور - 16 سال سابقه مفید تدریس خصوصی و گروهی در آموزشگاهها و دانشگاههای معتبر شهر تهران (قلمچی، کمال، علم و توسعه و بعثت خبرگان و راز دانش و...) .طراح تست کنکور و تحلیلگر تست - برای دانش آموزان ممتاز تخفیف قائل هستم به شرطی که در حل تست یا سوالات خلاقیت و سرعت خود را نشان دهند


مشاهده پروفایل مهدی رحیمی موسوی


حتما بخوانید: بهترین دبیر فیزیک انجمن کنکور


11- استاد بی نظیر خانم فاطمه باهوش



رشته تحصیلی: فیزیک - مدرک تحصیلی: دکتری - دانشگاه محل تحصیل: دانشگاه شیراز، تدریس حضوری و آنلاین فیزیک توسط دبیر رسمی آموزش و پرورش با مدرک دکتری فیزیک از دانشگاه شیراز، با سابقه ی ۱۴ سال تدریس در دبیرستان های تیزهوشان، نمونه دولتی و غیر انتفاعی شیراز، مسلط به ویرایش جدید کتب درسی، سوالات امتحان نهایی و سوالات کنکور سراسری، واقف به روحیات دانش آموزان و برنامه ریزی درسی و تحصیلی


مشاهده پروفایل فاطمه باهوش


12- دبیر فوق العاده فیزیک کنکور خانم راضیه قنادباشی



رتبه ۲۸۴ کارشناسی ارشد 🏅پذیرفته شده در دبیرستان استعداد درخشان (سمپاد) - رتبه سوم المپیاد علوم تجربی استان تهران، فوق لیسانس فیزیک دانشگاه شهید بهشتی لیسانس فیزیک دانشگاه تهران تدریس در کانون فرهنگی آموزش(قلم چی)  خانه ریاضی اندیشمند (شعبه فاطمی) مجموعه دبیران شرکت دانش بنیان لکو مجتمع غیرانتفاعی ساعی (یوسف آباد) مجتمع غیرانتفاعی صالحات (پاسداران) مجتمع غیرانتفاعی تلاش (مرزداران) و .......


مشاهده پروفایل راضیه قنادباشی


کلیک کنید: مشاهده فیلم های نمونه تدریس فیزیک


در این مقاله تعدادی از بهترین اساتید و مدرسین فیزیک کنکور برای موفقیت در کنکور 1403 و 1404 و سال های بعد معرفی شد. اگر می خواهید در فیزیک کنکور درصد بالایی کسب کنید می توانید با این اساتید برجسته کلاس داشته باشید و به صورت آنلاین یا حضوری فیزیک را یاد بگیرید.


برای مشاهده لیست کامل اساتید فیزیک در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی فیزیک کلیک کنید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس



آمار بازدید: 5360 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image