ارتباط مستقیم با 30720 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور

مقایسه دبیران فیزیک کنکور

مقایسه دبیران فیزیک کنکور


در این مقاله مقایسه دبیران فیزیک کنکور ارائه شده است. اگر در جستجوی یک استاد و دبیر فوق العاده فیزیک کنکور هستید و می خواهید از طریق مقایسه بهترین دبیران فیزیک کنکور یک معلم عالی انتخاب کنید ادامه این مطلب را بخوانید.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های فیزیک


یکی از معلم ها و دبیران خوب فیزیک که در همین سایت ایران مدرس حضور دارند خانم مرضیه امیری هستند. از سوابق تدریس ایشان می توان به تدریس در آموزشگاه های قلم چی، آموزشگاه آرمانگرایان، سرای محله، آموزشگاه طرشت، آموزشگاه آهنگران و ... اشاره نمود. از ویژگی های خوب ایشان می توان به سابقه کاری بالا و تحصیل در دانشگاه معتبر اشاره نمود. ایشان همچنین سابقه تدریس در دانشگاه شهیدرجایی به عنوان استادیار را دارند. اگر می خواهید ایشان را با سایر دبیران مقایسه کنید باید به سوابق تدریس ایشان و تحصیل در دانشگاه خوب توسط ایشان توجه نمائید (کلیک کنید: مشاهده پروفایل و شماره تماس خانم مرضیه امیری). ایشان فوق لیسانس فیزیک از تربیت دبیر شهید رجایی تهران را دارند.



استاد برتر دیگری که در همین سایت ایران مدرس حضور دارند و جزو بهترین دبیران فیزیک کنکور هستند استاد شایان دوج است. ایشان فوق لیسانس فیزیک از دانشگاه شهید بهشتی هستند. بنابراین در قالب مقایسه با سایر اساتید می توان به تحصیل در دانشگاه معتبر و تحصیل در رشته فیزیک هم اشاره نمود. بخشی از رزومه استاد دوج به صورت هشت سال سابقه تدریس دروس فیزیک و ریاضیات متوسطه اول و دوم و کنکور، (بیش از نود درصد رضایت دانش آموزان)، برگزار کننده کلاس‌های جمع بندی ریاضی و فیزیک کنکور (بالاترین آمار قبولی)، سابقه بسیار موفق تدریس ریاضیات و فیزیک عمومی دانشگاهی، سابقه درخشان تدریس آنلاین ریاضیات و فیزیک به دانشجویان خارج کشور و ... اشاره نمود. برای مشاهده پروفایل ایشان بر روی این لینک کلیک کنید.



این مقاله را هم بخوانید: بهترین استاد فیزیک کنکور نظام جدید و لیست 20 دبیر خصوصی برتر فیزیک


در ادامه تعدادی دیگر از دبیرهای برتر فیزیک کنکور تهران و کل ایران معرفی می شوند و رزومه و سوابق تدریس ایشان هم ارائه می گردد تا بتوانید این اساتید را با هم مقایسه کنید و یک معلم خوب برای خودتان انتخاب نمائید. برای اینکه بتوانید مقایسه درستی داشته باشید و یک استاد عالی برای خودتان انتخاب کنید به سوابق تدریس، دانشگاه محل تحصیل، افتخارات، نظرات شاگردهای قبلی و ... توجه نمائید.


- حسین بهمن آبادی



دانشجوی صنعتی شریف - دارنده مدال المپیاد فیزیک - کارشناسی مهندسی مکانیک صنعتی شریف - کارشناسی ارشد مهندسی هوافضا صنعتی شریف - دانشجوی دکتری مهندسی مکانیک صنعتی شریف - فارغ التحصیل و مدرس مدارس سمپاد ( 8 سال سابقه از سال 1393) مدرس دوره های المپیاد، فیزیک و ریاضی کنکور در مدارس تیزهوشان ( 8 سال سابقه ) رتبه یک کنکور دکتری مهندسی مکانیک - قبولی بدون آزمون (استعدادهای درخشان ) کارشناسی ارشد صنعتی شریف



مشاهده پروفایل و شماره تماس حسین بهمن آبادی


- وحید مرمری



استاد برگزیده سال های ۱۳۹۸- ۱۳۹۹و سال ۱۴۰۰ - مدرس ریاضیات و فیزیک تمام دانشگاه ها و دبیرستان های دنیا (TEACHING SAT) به زبان فارسی و انگلیسی -  رتبه ۱ المپیاد ریاضی سال ۱۳۸۸ - دانش آموخته ی دبیرستان تیزهوشان (شهید سلطانی ۴) کرج - مسول علمی ریاضیات دوران جمع بندی قلمچی قزوین سال ۹۵ تا ۹۷ - مدرس ریاضیات کنکور تجربی سال تحصیلی ۹۷-۹۶ در آموزشگاه علوم تهران - مدرس ریاضیات پایه و کنکور در دوران جمع‌بندی آموزشگاه اپسیلون تهران سال تحصیلی ۹۷-۹۶


مشاهده پروفایل و شماره تماس وحید مرمری


مطالعه این مقاله هم مفید است: بهترین مدرسین فیزیک (لیست 22 استاد و معلم خصوصی برتر فیزیک)



- سیروس لاسمی



رتبه 1437 کنکور سراسری - رتبه 76 کنکور کارشناسی ارشد - استعداد درخشان دانشگاه صنعتی بابل در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد - عضو بنیاد ملی نخبگان و انجام پروژه جایگزین خدمت به جای سربازی - به شما اطمینان می دهم که این کلاس، ذهنیت شما را تغییر داده و به زودی با ریاضی و فیزیک آشتی خواهید کرد. با شرکت در این کلاس ها علاوه بر موفقیت قطعی در کنکور سراسری، کارشناسی ارشد و دکتری، اعتماد به نفس و قدرت تحلیل مسائل را با خود همراه سازید.


مشاهده پروفایل و شماره تماس سیروس لاسمی



- حسن عباسی



تدریس دروس دبیرستان و مشاوره کنکور از سال ۹۱ - تدریس در آموزشگاه های قلم چی و علوی - کلاس های حل تمرین دانشگاه - تدریس دانشجویان علوم پایه و مهندسی - تدریس دروس ریاضی و فیزیک به انگلیسی - تدریس آنلاین درس های ریاضی و فیزیک از سال 97 الی 1401 - تدریس در سرای محله ها - تدریس خصوصی در منطقه های ۱ و ۲ تهران به صورت حرفه ای - تدریس در مجموعه های انجمن علمی ریاضی و فیزیک - تدریس در جهاد دانشگاهی دانشگاه شهید بهشتی


مشاهده پروفایل و شماره تماس حسن عباسی


همانطور که مشاهده می کنید تا اینجا مدرسین بسیار خوبی معرفی شده اند و برای مقایسه می توانید رزومه و سوابق تدریس ایشان را هم ببینید. اگر می خواهید با یکی از بهترین دبیران فیزیک کنکور کلاس داشته باشید باید این سوابق تدریس و رزومه را در نظر بگیرید. اساتید معرفی شده در این مقاله از دانشگاههای معتبر دولتی فارغ التحصیل شده اند و سابقه کاری بالایی دارند. در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com با شفافیت کامل سوابق تدریس و رزومه اساتید ارائه شده است و می توانید به راحتی مقایسه درستی بین اساتید داشته باشید و یک استاد فوق العاده برای خودتان انتخاب نمائید.


- خانم صدیقه احمدی عطار



۲۵ سال سابقه تدریس در مدارس و آموزشگاه ها بصورت حضوری و آنلاین - تدریس فیزیک نهم، تدریس فیزیک دهم، تدریس فیزیک یازدهم ،تدریس فیزیک دوازدهم رشته تجربی و ریاضی - تدریس با الگو و شیوه مورد نیاز هر دانش آموز بر اساس سطح دانش و میزان تسلط دانش آموز - دانش آموزانی که قصد دارند در امتحانات مدارس و امتحانات نهایی موفق باشند، ابتدا مباحث کتاب همراه با تمرینات و نمونه سوالات پر تکرار در امتحان برای بچه ها حل شده و به زبان قابل درک و جذاب برای بچه ها توضیح داده میشه و همچنین مسائل کمک درسی باهاشون کار میشود.


مشاهده پروفایل و شماره تماس صدیقه احمدی عطار



کلیک کنید: مشاهده فیلم های نمونه تدریس فیزیک


- محسن حقیقی



رشته تحصیلی: مهندسی مکانیک - مدرک تحصیلی: فوق لیسانس - دانشگاه محل تحصیل: فردوسی مشهد - اگر در ریاضیات و فیزیک مقاطع متوسطه یا دانشگاه و همچنین دروس پایه مکانیک ضعف دارید و تا کنون موفق نشده اید و می خواهید رشد و پیشرفتی در خور تحسین داشته باشید آماده ایم تا با ارائه آموزشهایی در منزل یا آموزشگاه یا به صورت آنلاین، این هدف را برای شما آسان نماییم. توجه کنید که : " جلسه اول حضوری، رایگان است . " و " روشهای تدریس کاملا کاربردی، موثر و تضمینی است. - تدریس خصوصی دروس ریاضی و فیزیک متوسطه مقاطع دهم، یازدهم و دوازدهم


مشاهده پروفایل و شماره تماس محسن حقیقی



- رسول نقی پور



مدرس دروس ریاضی و فیزیک دانشگاه و دبیرستان - استفاده از فنون جدید یادگیری با درصد بازدهی بالا - بدلیل حضور در کلاس لطفا واتس آپ پیام بگذارید. باتشکر - تدریس در کلیه مناطق تهران و شهر ری توسط رتبه ۱۲ کنکور - استفاده از روشهای مختلف تدریس بسته به سطح علمی دانش آموزان - دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پلی تکنیک تهران


مشاهده پروفایل و شماره تماس رسول نقی پور



- محمدرضا قنواتی



سابقه تدریس در دیبرستانهای نمونه تهران - دیبرستانهای نمونه سلام - آموزشگاهای قلم چی - طراح سوالات آزمونهای آمادگی کنکور - مبتکر روشهای نوین حل تست و مشاور کنکور - تنظیم برنامه ارائه بهترین برنامه برای شاگردان کنکور - همکاری آموزشی با بهترین آموزشگاههای کنکور تهران - ۳۰ سال سابقه تدریس


مشاهده پروفایل و شماره تماس محمدرضا قنواتی



مطالعه نمائید: بهترین معلم فیزیک کنکور - لیست 26 دبیر خوب فیزیک کنکور


در پایان مقایسه مختصری بین اساتید فیزیک کنکور انجام می دهیم. استاد قنواتی تجربه بسیار بالایی دارند و اگر در جستجوی یک استاد با سابقه زیاد هستید کلاس های فیزیک را با ایشان هماهنگ نمائید. استاد قنواتی جزو بهترین مدرسین و دبیران فیزیک کنکور هستند و در آموزشگاههای مختلفی سابقه تدریس دارند. نکته بعدی اینکه استاد نقی پور که خودشان در کنکور موفق شده اند رتبه خوبی را بدست بیاورند هم می توانند گزینه خوبی به عنوان استاد فیزیک باشند چرا که راه و چاه را به خوبی بلد می باشند. این توضیحات ارائه شده است تا متوجه شوید چگونه اساتید را با هم مقایسه کنید و در نهایت یک مدرس عالی انتخاب نمائید. استاد حقیقی هم تدریس را به صورت تضمینی انجام می دهند و می توانید کلاس فیزیک را با ایشان هم به صورت آنلاین و حضوری هماهنگ کنید.


خانم احمدی عطار هم که 25 سال سابقه تدریس دارند یک استاد با تجربه هستند و در مقایسه با بسیاری از دبیران کنکور سابقه بیشتری دارند. اگر می خواهید یک معلم خانم مجرب داشته باشید با ایشان کلاس هماهنگ کنید. استاد عباسی هم از دانشگاه خوب فارغ التحصیل شده اند و چون خود ایشان در رشته فیزیک درس خوانده اند می توانند فیزیک کنکور را عالی و مفهومی به شما تدریس کنند. برای سایر مدرسین هم سوابق تدریس را مشاهده کنید و پس از مقایسه و ارزیابی یک استاد عالی انتخاب نمائید.


حتما بخوانید: بهترین دبیر فیزیک کنکور انلاین و لیست 12 معلم فیزیک کنکور فوق العاده تهران و کل ایران



منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 324 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image