ارتباط مستقیم با 30631 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی بهترین دبیر فیزیک کنکور انلاین و لیست 12 معلم فیزیک کنکور فوق العاده تهران و کل ایران

بهترین دبیر فیزیک کنکور انلاین و لیست 12 معلم فیزیک کنکور فوق العاده تهران و کل ایران

بهترین دبیر فیزیک کنکور انلاین و لیست 12 معلم فیزیک کنکور فوق العاده تهران و کل ایران

اگر در جستجوی بهترین دبیر فیزیک کنکور انلاین هستید ... اگر قصد دارید با شرکت در کلاس های خصوصی آنلاین فیزیک در کنکور درصد بالایی برای این درس کسب نمائید .... در هر صورت، در این مقاله 12 معلم فیزیک کنکور فوق العاده تهران و کل ایران معرفی خواهند شد.
برای مشاهده لیست کامل اساتید و مدرسین فیزیک متوسطه، کنکور و دانشگاهی در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت معلم خصوصی فیزیک کلیک کنید.


ویژگی ها و خصوصیات بهترین دبیر فیزیک کنکور انلاین


از جمله ویژگی ها و خصوصیات بهترین دبیران و معلم های فیزیک کنکور که این درس را به صورت انلاین و یا حضوری تدریس می کنند می توان به موارد زیر اشاره کرد.


- فارغ التحصیل از دانشگاه خوب


بهترین مدرسین فیزیک واضح است که خودشان در ایام تحصیل بسیار موفق بوده اند و در دانشگاههای خوب مانند دانشگاه تهران، امیرکبیر، علم و صنعت، خواجه نصیر، شریف و یا سایر دانشگاههای خوب تحصیل کرده اند. در همین سایت ایران مدرس برای تمامی مدرسین فیزیک و سایر دروس دانشگاه محل تحصیل را می توانید مشاهده نمائید. یکی از معیارهایی که برای انتخاب معلم خوب فیزیک کنکور باید در نظر داشته باشید این است که خود ایشان در ایام تحصیل در کدام دانشگاه درس خوانده اند.


- تحصیل در رشته فیزیک و یا رشته های فنی مهندسی


استاد فیزیک بهتر است در رشته فیزیک و یا رشته های مهندسی مانند مهندسی مکانیک درس خوانده باشد. مهندسی مکانیک یا بسیاری از رشته های مهندسی به فیزیک بسیار نزدیک است. برای موفقیت در فیزیک کنکور این مورد را هم در نظر داشته باشید. البته برای یادگیری دروس فیزیک دانشگاهی بهتر است با استادی کلاس داشته باشید که رشته خود ایشان فیزیک بوده است اما برای موفقیت در فیزیک کنکور می توانید با استادی کلاس داشته باشید که در رشته های خوب دیگر هم تحصیل کرده است. البته بهتر است خود ایشان در فیزیک کنکور درصد خوبی را بدست آورده باشد.


- دارای سابقه تدریس در زمینه فیزیک کنکور


در همین سایت ایران مدرس برای تمام مدرسین فیزیک و سایر دروس سوابق تدریس و رزومه کاری اساتید ارائه شده است. خوب است با استاد با تجربه و با سابقه کلاس داشته باشید. بسیار خوب است با معلمی فیزیک کنکور را بخوانید که خود ایشان در کنکور فیزیک را بالا زده باشند و یا شاگردهای قبلی ایشان موفق بوده باشند. اساتیدی که سابقه کاری بالا دارند در زمان کمتر و با روش های بهتری شاگردهای خودشان را به سمت موفقیت هدایت می کنند.


مطالعه کنید: دانلود نکات فیزیک کنکور-قسمت ۲

- دارای فیلم نمونه تدریس


در همین سایت ایران مدرس بسیاری از مدرسین فیلم نمونه تدریس ثبت نموده اند. بر روی عبارت نمونه فیلم تدریس فیزیک کلیک کنید تا این ویدئوها را ببینید. اگر قبل از انتخاب استاد فیلم نمونه تدریس ایشان را ببینید بیشتر مطمئن خواهید شد که انتخاب درستی داشته اید. البته ممکن است بعضی از اساتید که رزومه خوبی دارند در این سایت فیلم تدریس فیزیک ارائه نکرده باشند و می توانید از ایشان بخواهید تا برای شما ارسال نمایند.


- کسب درصد بالا در فیزیک کنکور


تاکید می شود اگر می خواهید به عنوان نمونه در فیزیک کنکور بالای 80 درصد بزنید با استادی کلاس بردارید که خود ایشان بالای 80 درصد زده باشند یا حداقل شاگردهای قبلی ایشان چنین موفقیتی کسب کرده باشند. در همین سایت ایران مدرس لیست کاملی از بهترین معلم های فیزیک که به صورت انلاین و حضوری تدریس می کنند ارائه شده است. استادی که خودش در فیزیک کنکور به موفقیت قابل توجهی نرسیده است نمی تواند شما را به موفقیت برساند.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های فیزیک در ایران مدرس


- تسلط کامل بر فیزیک کنکور و دارای جزوه مدون و برنامه مشخص


بهترین دبیر فیزیک کنکور معمولا بر درس به صورت 100 درصد مسلط است و تست های زیادی را کار کرده است. این اساتید جزوات مدونی برای فیزیک کنکور دارند و برای هر دانش آموزی هم برنامه خوبی را ارائه می کنند تا موفقیت ایشان در کنکور تضمین شود. اساتید مجرب به نسبت سطح دانسته های شاگرد و زمان باقی مانده تا کنکور برنامه درستی را ارائه می کنند.


حتما بخوانید: دانلود رایگان جزوه و تست فیزیک کنکور


لیست 12 معلم فیزیک کنکور فوق العاده تهران و کل ایران برای کلاس انلاین و حضوری


در این بخش تعدادی از بهترین مدرسین فیزیک کنکور و لیست 12 معلم فیزیک کنکور فوق العاده تهران و کل ایران که این درس شیرین را به صورت مجازی و یا حضوری تدریس می کنند معرفی خواهند شد. اگر می خواهید کلاس های خصوصی فیزیک برای شما مفید باشد باید حتما تلاش کنید با یکی از بهترین مدرسین کلاس داشته باشید. یک مدرس برجسته علاوه بر تدریس عالی در رابطه با نحوه مطالعه درس فیزیک و بهترین روش ها و تکنیک های تست زنی هم به شما مشاوره می دهد. بنابراین در انتخاب معلم خصوصی فیزیک خودتان بسیار دقت نمائید.


1- استاد مجرب فیزیک حافظ نظری



 فیزیک : کنکور پزشکی ، مهندسی بالای ۹۰٪ - تدریس خصوصی به سبک نوین حرفه ای بین المللی آنلاین با آموزش سریع همه نکات کلیدی و مهم مسائل امتحانات کلاسی مدارس و آزمونهای قلمچی از مبتدی تا تیزهوشان، آموزش ویژه منحصربفرد تستی فیزیک کنکور به روش جدید آنلاین - با فیدبک قبولی شاگردان در رشته های پزشکی سراسری و مهندسی در دانشگاه شریف - و تدریس خصوصی آنلاین فیزیک به دانش آموزان و دانشجویان داخل و خارج از کشور فیزیک دانشگاه ( فیزیک هالیدی ) بهترین دبیر کنکور با جزوه فشرده و کامل فیزیک کنکور ، دبیرستان و فیزیک مهندسی دانشگاه توسط: دبیر مدارس نمونه دولتی تهران ، علامه طباطبایی ، آموزشگاه علوی ، مدرسان شریف و .....


مشاهده پروفایل حافظ نظری


2- معلم باسواد و مجرب خانم راضیه قنادباشی

🏅رتبه ۲۸۴ کارشناسی ارشد - پذیرفته شده در دبیرستان استعداد درخشان(سمپاد) - رتبه سوم المپیاد علوم تجربی استان تهران - دارای مدرک upperintermediate از موسسه سفیر گفتمان - کسب مدال طلا در مسابقات شطر نج دانش آموزی ، ✔فوق لیسانس فیزیک دانشگاه شهید بهشتی ✔ لیسانس فیزیک دانشگاه تهران ✔پذیرفته شده در دبیرستان استعداد درخشان (سمپاد) ✔توانا در انتقال مفاهیم درسی به دانش آموزان


مشاهده پروفایل  راضیه قنادباشی


3- استاد برجسته و متعهد فیزیک تهران و کل ایران حسن عباسی



حسن عباسی هستم فارغ التحصیل دانشگاه شهید بهشتی تهران، از افتخارات بنده جزو نفرات برتر المپیاد کشوری ریاضی، کاندیدای بورسیه تحصیلی از کشور کانادا و دانش آموز برتر در دوران دبیرستان، نفر اول دانشگاه و استعداد درخشان در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، کاندیدای بورسیه تحصیلی از کشور آمریکا در زمینه اپتیک، عضو انجمن علمی نخبگان کشور. سابقه کاری : 12 سال آموزش ریاضی و فیزیک در بهترین مدارس تهران و آموزشگاه های به نام، طراح سوالات تستی قلم چی و گزینه 2، 8 سال تدریس حرفه ای کنکوری فیزیک و زیست و داشتن نتایج 70 الی 100 درصد تضمینی، تدریس در دانشگاه آزاد، تدریس به عنوان استادیار در دانشگاه بهشتی و خوارزمی


روش تدریس فیزیک کنکوری: تدریس کنکوری فیزیک یکی از تخصص های من هست که کاملا در آن مهارت دارم. برای آموزش کنکوری فیزیک بعد از تعین سطح و مشخص شدن تعداد جلسات، کتاب های فیزیک پایه دهم، یازدهم و دوازدهم را به صورت جداگانه آموزش می دهیم که با تکنیک ترکیب مفهوم و محاسبه جلو میرویم. انواع تست های مفهومی و محاسباتی از آسان به سخت را بررسی می کنیم. در جزوه کنکوری فیزیک علاوه بر سوالات کنکور و آزمون های برتر ، بیش از 400 سوال مشابه کنکور که خودم طراحی کردم قرار داده ایم که مهارت تست زنی و تشخیص نوع سوال را در دانش آموز تقویت می کند. تکنیک های مدیریت زمان و سرعت عمل، تکنیک های محاسبات سریع در فیزیک، تکنیک های حذف گزینه، به صورت کاملا دقیق آموزش داده می شود. کنکوری هایی که با بنده درس فیزیک را آموزش دیده اند درصدهای 70 الی 100 را در کنکور های سراسری کسب کرده اند. رتبه های: 143، 318،363،451،619،..... در کارنامه کاری کنکوری بنده ثبت شده اند.


مشاهده پروفایل و شماره تماس حسن عباسی


4- یکی از بهترین اساتید فیزیک وحید مرمری



رتبه ۱ المپیاد ریاضی سال ۱۳۸۸ - دانش آموخته ی دبیرستان تیزهوشان (شهید سلطانی ۴) کرج - مدرس کنکور تجربی سال تحصیلی ۹۷-۹۶ در آموزشگاه علوم تهران - مدرس پایه و کنکور در دوران جمع‌بندی آموزشگاه اپسیلون تهران سال تحصیلی ۹۷-۹۶ - مدرس کنکور تجربی کلاس آنلاین استودیو تخته سیاه سال تحصیلی ۹۶-۹۷ - مدرس پایه (دهم و یازدهم) در سال ۹۷-۹۹ در آموزشگاه پر مخاطب معراج اندیشه قزوین


مشاهده پروفایل وحید مرمری


5- یکی از بهترین دبیرهای فیزیک کنکور انلاین مهدی اسحاقی

- فارغ التحصیل دکترای فیزیک از دانشگاه اصفهان - مدرس فیزیک دانشگاه با 16 سال سابقه تدریس - پژوهشگر فرصت مطالعاتی فیزیک در پژوهشگاه بین المللی SISSA واقع در ایتالیا (سال 2015) - پژوهشگر فوق‌دکترای دانشگاه شیراز (سالهای 1398 و 1399) - عضو فدراسیون سرآمدان علمی ایران وابسته به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری (سال 1398 تا 1399) - مدرس خصوصی فیزیک با 15 سال سابقه تدریس - مدرس المپیاد با 16 سال سابقه تدریس در مدارس سمپاد و دیگر مراکز آموزشی - مدرس کلاسهای گروهی فیزیک دوره متوسطه در آموزشگاه‌های گام و نوید با 5 سال سابقه


مشاهده پروفایل مهدی اسحاقی


عبارت های کلیدی: دوره آمادگی درصد بالای ۸۰ در دروس ریاضی و فیزیک از صفر تا ۱۰۰. سابقه کار: عضو بنیاد نخبگان جوان، فارغ التحصیل رشته شیمی فیزیک از تهران، سابقه درخشان در تدریس - لطفا از همین الان شروع کنند، این دوره بسیار موشکافه جلو میرود و از سطح کتابهای درسی کنکور و دیوی دی ها بسیار بالاتر است ( تضمینی) ( شما باید خود را از دغدغه سوالات کنکور برهانید و لزوم این کار داشتن دانش بیشتر است)


6- استاد برجسته و با سواد خانم مرضیه امیری



تدریس خصوصی از دوران کارشناسی از سال ۹۱ (کنکوری و تقویتی) - تدریس در آموزشگاه های قلم چی - تدریس در آموزشگاه آرمانگرایان - تدریس در سرای محله - تدریس خصوصی در آموزشگاه طرشت - تدریس در آموزشگاه آهنگران و ... - تدریس به صورت آنلاین تمام شهر و مقاطع - استادیار دانشگاه شهیدرجایی با دارا بودن 10 سال سابقه درخشان در فيزيک کنکور تهران همواره بهترين رتبه هاي کنکور تهران و بهترین نمرات فیزیک را رقم ميزند. داشتن کيفيت مناسب تدريس و آموزش مفهومي بزرگترين و بارزترين مشخصه اين استاد است. فرآيند تدريس ايشان گسترده و بسيار منظم ميباشد: 1- دارا بودن جزوات تخصصي حرفه اي فصل به فصل 2- دارا بودن جزوات جمع بندي براي آخر فصل 3- تدريس هوشمند


مشاهده پروفایل مرضیه امیری


مطالعه نمائید: چگونه در فیزیک کنکور بالای 80 یا 90 درصد بزنیم؟


7- معلم خوب فیزیک کنکور مهندس محبوبی



🎓 فارغ التحصیل کارشناسی و ارشد مهندسی هوافضا از دانشگاه صنعتی شریف - دارنده مدال برنز المپیاد فیزیک و برنز المپیاد نجوم، یک بار قبولی همزمان در مرحله دوم دو المپیاد فیزیک و نجوم و دو قبولی در مرحله اول المپیاد ریاضی - رتبه ۱ کنکور دکتری هوافضا و رتبه ۳۴ کنکور ارشد - شاگرد دوم مقطع ارشد مهندسی هوافضا دانشگاه شریف 🏆 برخی از موفقیت های شاگردانم در المپیاد: دو مدال طلا در المپیاد نجوم و دو مدال نقره در المپیاد فیزیک، چندین قبولی در مرحله اول المپیادهای فیزیک و نجوم و چندین موفقیت با رتبه های زیر ۱۰۰ و زیر ۱۰۰۰ در کنکور سراسری تجربی و ریاضی
مشاهده پروفایل مهندس محبوبی


حتما بخوانید: 10 نکته مهم و کاربردی برای موفقیت در فیزیک کنکور


8- مدرس مجرب مهدی باباخانی

استاد باباخانی از مشهورترین دبیران ایران میباشند . شما با یک سرچ ساده در گوگل، فیلم نمونه تدریس های ایشان در برنامه های تلویزیونی و موسسات برتر کنکوری (گاج و قلمچی و ... ) را میتوانید مشاهده کنید. مهندس مهدی باباخانی مدرس برنامه های تلویزیونی و مدرس برتر گاجینو و مدرس DVD های آموزشی مخ از موسسه گاج و مدرس کلاس های آنلاین کانون فرهنگی آموزش و گاجینو و مدرس برتر تهران و دبیر پروازی به شهرهای شیراز و تبریز و مشهد و بوشهر - با 20 سال سابقه تدریس دارای رنکینگ شماره 1 بهترین دبیران فیزیک ایران


مشاهده پروفایل مهدی باباخانی


عبارت های کلیدی: تدریس به روشی کاملا منحصر به فرد با استفاده از مثال های فراوان و شبیه سازی مسائل ریاضی و فیزیک با اتفاقات روزمره چهت درک بهتر مباحث خواهد بود. داراي مدرك كارشناسي ارشد مكانيك، رتبه 600 كنكور سراسري - تضمین قبولی و پیشرفت در دروس - هماهنگ با برنامه زمانبندی شما (جواب سوالات شما در واتس آپ در تمامی ساعات شبانه روز به صورت رایگان) امکان تدریس آنلاین به وسیله اسکایپ


مطالعه بهترین معلم فیزیک کنکور - لیست 21 دبیر خوب فیزیک کنکور هم مفید است.


9- دبیر فوق العاده محمد نصیری


۲۰ سال سابقه تدریس و مشاوره موفق در مدارس الگو، خاتم.علامه، رهیار. مولف چهار کتاب فیزیک با نشر مهر و ماه. با توجه به شرایط انلاین مدارس که غالب دانش آموزان با یادگیری به این صورت مشکل دارند بهترین رویکرد، ثبت نام دانش آموزان در مدارس دولتی است که هزینه ای برای خانواده نداشته باشه و در کنار آن ارائه سرویس خصوصی با نظارت دقیق است که دانش آموز را برای کنکور آماده میکند.


مشاهده پروفایل محمد نصیری


مطالعه کنید: بهترین دبیر فیزیک انجمن کنکور


عبارت های کلیدی: تدریس در دبیرستان نمونه دولتی اسوه از سال 96 - ریاضیات و فیزیک را مفهومی، ساده و شیرین یاد بگیرید - آموزش حل مسئله با تکنیک های نوین مفهومی - رفع اشکال حرفه ای ویژه آزمون نهایی - در صورت عدم رضایت جلسه اول رایگان میباشد - با رعایت پروتکل های بهداشتی - تدریس به صورت آنلاین مجازی و غیر حضوری و اسکایپی مقدور میباشد.


10- محمدرضا قنواتی



سابقه تدریس در دیبرستانهای نمونه تهران - دیبرستانهای نمونه سلام - آموزشگاهای قلم چی - طراح سوالات آزمونهای آمادگی کنکور - مبتکر روشهای نوین حل تست ومشاور کنکور - تنظیم برنامه ارائه بهترین برنامه برای شاگردان کنکور - همکاری آموزشی با بهترین آموزشگاههای کنکور تهران - ۳۰ سال سابقه تدریس


مطالعه کنید: بهترین مدرسین فیزیک کنکور، لیست 10 استاد برتر فیزیک کنکور تهران و کل ایران


11- فاطمه باهوش



تدریس حضوری و آنلاین فیزیک توسط دبیر رسمی آموزش و پرورش با مدرک دکتری فیزیک از دانشگاه شیراز، با سابقه ی 13 سال تدریس در دبیرستان های تیزهوشان، نمونه دولتی و غیر انتفاعی شیراز، مسلط به ویرایش جدید کتب درسی، سوالات امتحان نهایی و سوالات کنکور سراسری، واقف به روحیات دانش آموزان و برنامه ریزی درسی و تحصیلی


12- مهدی محمدی


رشته تحصیلی: فیزیک - مدرک تحصیلی: فوق لیسانس - کلاسهای کنکور کاملاً تضمینی می‌باشد (برای اطلاع از نحوه تضمین کلاسها تماس بگیرید) برای بیشتر از ۱۰ جلسه تدریس بسته به تعداد جلسات یک یا دو جلسه رفع اشکال رایگان درنظرگرفته می شود. دارای مدرک کارشناسی ارشد فیزیک از مرکز تحصیلات تکمیلی iasbs - مولف کتاب میانبر کنکور فیزیک - سابقه تدریس : 15سال تدریس در مدارس دولتی و آموزشگاهها و 8 سال سابقه تدریس به صورت خصوصی و آنلاین.


مطالعه بهترین استاد فیزیک کنکور نظام جدید و لیست 20 دبیر خصوصی برتر فیزیک هم مفید است.


عبارت های کلیدی: دبیر فیزیک مدارس برتر تهران همچون علامه حلی - دارای چندین مجموعه لوح فشرده آموزش فیزیکِ ثبت شده در وزارت ارشاد (محتوای آموزشی ویدئویی) دانشجوی مقطع دکتری #دانشگاه_تهران در رشته ژئوفیزیک * فارغ التحصیل دوره کارشناسی ارشد #دانشگاه_تهران به عنوان دانشجوی برتر در رشته ژئوفیزیک


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 14011 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image