ارتباط مستقیم با 30614 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
مشخصات مدرس
تدریس آنلاین فارکس، تحلیل تکنیکال و سایر بازارهای مالی (کریپتو، ارز دیجیتال، نفت، طلا، نقره، بورس و...) به صورت آنلاین و حضوری به همراه آموزش بهترین استراتژی های معامله (پرایس اکشن)
از سایت این آگهی دیدن نمایید

تدریس آنلاین فارکس، تحلیل تکنیکال و سایر بازارهای مالی (کریپتو، ارز دیجیتال، نفت، طلا، نقره، بورس و...) به صورت آنلاین و حضوری به همراه آموزش بهترین استراتژی های معامله (پرایس اکشن)

آموزش تحلیل بازارهای مالی
آموزش بازار فارکس، کریپتو، ارز دیجیتال، طلا،‌ نفت، نقره و...
آموزش تحلیل تکنیکال
آموزش استراتژی عرضه و تقاضا
آموزش استراتژی پرایس اکشن
به همراه کوچینگ معامله گری و نظارت بر تحلیل شما

آموزش هم به صورت دوره‌ای می‌باشد هم به صورت جلسه محور
تریدینگ تنها یک علم نیست. یک مهارت است. آموزش این مهارت یک بحث و نحوه پول درآوردن ازش هم بحث دیگری است. مثال یک آشپز که ممکن است آشپز خوبی باشد ولی رستوران داری بلد نباشد.
دوست دارم که باهاتون صادق باشم و بگم که پول درآوردن مستمر از بازار یک کار زمان‌بر، هزینه‌بر و حساسی است‌.
شما با ۵ جلسه یا نهایتا ۱۰ جلسه نمیتوانید یک تریدر شوید. تریدر شدن برای هر کس زمان متفاوتی را نیاز دارد. بعید میدانم که ساده‌ترین کارهای دنیا را هم بتوان در ۱۰ جلسه آموزش دید، چه برسد به بازار‌های مالی که پیچیدگی و سیاست‌های عجیبی دارد!
شاید بتوان مباحث صرفا تئوری را در تعداد جلسات مشخصی گفت، اما عملی آموزش دادن و روانشناسی معامله و درگیری مستقیم با دانشجو و حل مشکلات روانشناسی و معامله‌گری کار هر استادی نیست.
از شما دوستان عزیز میخوام که در دام تبلیغات و تصویر بیرونی این بازارها نشوید. صد البته این بازارها به شدت پتانسیل بالایی برای درآمد زایی دارند ولی رسیدن بهشون راحت نیست و این تبلیغات تنها دروغ عده‌ای سودجویان است تا با به بازی گرفتن احساسات مردم از شرایطشان سواستفاده کنند.
بدین گونه که تصویری زیبا و رویایی می‌سازند تا شما فکر کنید با هزینه کم و زمان اندک میتوانید به درآمد زایی برسید در حالی که دروغی بیش نیست.
شیوه آموزشی بنده و تیمم کاملا عملی محور و جلسه‌ای می‌باشد. به هیچ عنوان شما مجبور به پرداخت هزینه یک‌جا و زیاد نیستین و تنها باید قبل هر جلسه هزینه همان جلسه را پرداخت کنید و تعداد جلسات بسته به نیاز شما تعیین می‌شود.
روند کلاسی یک فرد مبتدی و یک فرد غیرمبتدی یکسان نیست. دوره‌های ما عملی محور است و از جلسات اول بعد از چند جلسه مبانی شما در حساب معامله زیر نظر مربی معامله خواهید کرد.
به این شکل که بعد از یادگیری هر ابزار سیگنال گیری آن به شما آموزش داده می‌شود و اصولی با رعایت مدیریت سرمایه و ژورنال نویسی معامله خواهید کرد و بعد از مدتی و پیدا کردن آمادگی، وارد حساب واقعی با تزریق دوز به دوز خواهید شد.
تمام تلاش ما این است که بهترین کیفیت رو برای شما به ارمغان بیاوریم. شما حتی میتوانید به جای هزینه دوره‌های یک‌جا یک جلسه با ما بگذرانید و در صورت عدم رضایت تنها هزینه یک جلسه را از دست می‌دهید نه پول کل دوره.
قطعا که تنها با یک جلسه هم شما متوجه تفاوت این شیوه با دوره‌های دیگر می‌شوید.
امیدواریم بتوانیم برای انسان‌های این سرزمین مفید باشیم.
برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره درج شده تماس بگیرین 🌹

ثنا وقاری
رشته تحصیلی: شیمی
مدرک تحصیلی: لیسانس
دانشگاه محل تحصیل: صنعتی اصفهان
وضعیت تاهل: مجرد
شهر: تهران
سابقه کار: 3 سال
خوب است بدانید:
ثنا وقاری، از تاریخ ۱۴۰۰/۱/۱ عضو سایت ایران مدرس می باشند و آگهی ایشان 12423 بازدید داشته است.
09351881161
توجه: حین تماس بفرمایید که آگهی را در سایت ایران مدرس دیده اید.
آخرین به روز رسانی ---> ۱۴۰۳/۲/۷
تاریخ ثبت اولین آگهی ویژه ---> ۱۴۰۰/۱/۱
بازدید: 12424
ثبت نظر برای مدرس
Security Image
نظرات کاربران
0
0
امیر ۱۴۰۲/۱۲/۱۵

استاد وقاری بنده کاملا ساکن تهران نیستم و میخواستم بدونم که با جلسات آنلاین کیفیت آموزش حفظ میشه که من شرکت کنم در جلسات؟ الان بزرگترین بهانه من برای شروع نکردن همینه واقعا

درود بر شما دوست عزیز بنده تجربه هر دو آموزش حضوری و آنلاین رو داشتم و در همه مواردی که داشتم نتیجه دانشجویان آنلاین نه تنها از حضوری کمتر نبوده بلکه بیشتر بوده! به این علت که دیگر دغدغه جا به جایی وجود نداره و شما به راحتی در منطقه امن خودتون می تونید آموزش ببینید با توجه به اینکه آموزش بنده آفلاین و ویدیویی نیست و به صورت زنده و تعاملی برگزار میشه و دسترسی به سیستم شما هم وجود داره، در نیتجه میتونم بهتون اطمینان بدم که کیفیت کلاس براتون حفظ خواهد شد

0
0
محدثه مرامی ۱۴۰۲/۱۲/۱۵

سلام خدمت استاد وقاری، استاد میخواستم بدونم برای اینکار به چه سیستمی احتیاجه؟ من یه لپ تاپ دارم که خیلی خوب نیست میخواستم بدونم چقدر باید هزینه کنم که یه سیستم مناسب تهیه کنم؟

سلام و وقت بخیر خوشبختانه اپلیکیشن های مورد نیاز این کار به شدت سبک هستند و نیاز به سیستم خیلی قوی برای این کار ندارید

0
0
ریما رمضان زاده ۱۴۰۲/۱۱/۲۸

کلاس های خانم وقاری به قدری سرشار از دانش و نکات کاربردی بود که سطح تحلیل و درک بازارم رو به طرز چشمگیری ارتقا داد. از صمیم قلب قدردان زحمات ایشان هستم. ‍

ریمان جان خوشحالم که کلاس ها برات پر از نکته بود و توی معاملات کمکت کرد موفق باشی عزیزم

0
0
صادق سپهری ۱۴۰۲/۱۱/۲۸

تدریس خانم وقاری نه تنها از لحاظ فنی بسیار قوی بود، بلکه توجه ایشان به جنبه های روانشناختی معاملات، دیدگاه متفاوتی به من عطا کرد. بی شک از بهترین انتخاب های آموزشی ام بوده است.

خیلی ممنونم ازتون جناب سپهری انشالله در آینده مطالب بیشتری رو کار می کنیم و روز به روز پیشرفت خواهید کرد

0
0
رضا علیزاده ۱۴۰۲/۱۱/۲۸

با افتخار اعلام می کنم که شاگرد خانم وقاری هستم. ایشان با دلسوزی و اشتیاق فراوان دانش خود را منتقل می کنند و مسیر موفقیت در بازار را برایمان هموار می سازند. ✨

خواهش می کنم جناب علیزاده افتخار از آن بنده هست که در خدمتتون هستم

0
0
mmd ۱۴۰۲/۱۱/۲۸

خانم وقاری یه استاد فوق العاده باحاله! کلاساش انقدر پر محتوا و کاربردیه که انگار داری از یه تریدر حرفه ایی مستقیم یاد می گیری.

مرسی از لطفتتون خوشحالم که سر کلاس های من راحت به یادگیری می پردازید

0
0
ثمین سالمی ۱۴۰۲/۱۱/۲۸

به لطف آموزش های عالی خانم وقاری، تونستم خیلی از اشتباهات رایج رو ترک کنم و معاملاتم رو با اعتماد به نفس بیشتری انجام بدم.

خیلی عالی ثمین جان باریکلا به پشتکارت

0
0
راحله پیروزمند ۱۴۰۲/۱۱/۲۸

اگه دنبال این هستی که تریدت رو یه لول ارتقا بدی، شک نکن کلاس های خانم وقاری بهترین گزینه ست. خیالت راحته که همه چی رو از پایه براتون توضیح میدن و تا آخر مسیر کنارت هستن. ❤️

مرسی راحله جان از مهربونیت همیشه پیشرفتت توی ترید کلی به من انرژی و حال خوب میده

0
0
پرویز ۱۴۰۲/۱۱/۲۸

فوق العاده تاثیرگذار ✨

ممنونم از محبتتون

0
0
مسعود مردانی ۱۴۰۲/۱۱/۲۸

قبل از شرکت در کلاس های خانم وقاری، بازار برام یه دنیای پیچیده و رازآلود بود. اما با آموزش های دقیق و جامع ایشان، تونستم اصول و قواعد رو به خوبی درک کنم و به تدریج اعتماد به نفس بیشتری در تصمیم گیری های معاملاتی ام پیدا کنم. علاوه بر دانش فنی، تاکید خانم وقاری روی مدیریت سرمایه و کنترل احساسات در حین معامله رو خیلی ارزشمند دیدم. به طور کلی حضور در این دوره برام یک تجربه فوق العاده و سرنوشت ساز بود و از صمیم قلب از ایشان بابت زحمات و راهنمایی های دلسوزانه شان تشکر می کنم.

خیلی ممنونم از لطفتون جناب مردانی خوشحالم که تونستم کمکتون کنم

0
0
مشکات صادقی ۱۴۰۲/۱۱/۲۸

سلام استاد وقاری، بنده آموزش دیده م و فقط در معامله گری و تکنیک هاش مشکل دارم و نیاز دارم که یک نفر من رو در خود معامله زدن همراهی و راهنمایی بکنه. شما این کار رو انجام میدید؟

سلام بله ما سر کلاس به صورت لایو روی بازار با دانشجویان کار می کنیم و شما میتونین زیر نظر بنده به معامله زنی بپردازین و ایراداتتون بررسی بشه

0
0
نرگس ۱۴۰۲/۱۱/۲۸

استاد وقاری شما افراد مبتدی رو هم آموزش میدید؟

با سلام و وقت بخیر بله هم مبتدی هم افرادی که سابقه کار دارند

0
0
رامین موسوی ۱۴۰۲/۱۱/۱۴

خانم وقاری یک مدرس با انگیزه و پرانرژی هستند. ایشون شور و اشتیاق خودشون به بازارهای مالی رو به شاگردانشون هم منتقل میکنن.

درود بر شما خوشحالم که تونستم این انگیزه و انرژی رو بهتون انتقال بدم

0
0
نگار مؤمنی ۱۴۰۲/۱۱/۱۴

خانم وقاری فقط یک مدرس نیستند، بلکه یک دوست و راهنمای واقعی هستند. ایشون به من کمک کردن تا به اهداف خودم در بازارهای مالی دست پیدا کنم.

نگار جان مرسی از محبتت عزیزم خوشحالم که برات خوب و کارآمد بود کلاس ها

0
0
محمود خاندانلو ۱۴۰۲/۱۱/۱۴

خانم وقاری به روزترین اطلاعات و دانش بازارهای مالی رو دارند و همیشه در حال یادگیری و پیشرفت هستند. ایشون تجربیات خودشون رو هم با شاگردانشون به اشتراک میذارن.

سلام و عرض ادب شما لطف دارید به بنده بسیار ممنونم از پیام زیباتون

0
0
مینا ثباتی ۱۴۰۲/۱۱/۱۴

من به دلیل مشغله کاری، زمان زیادی برای شرکت در کلاس ها نداشتم. خانم وقاری با صبر و حوصله تمام مطالب رو به من آموزش دادن و حتی کلاس های خصوصی هم برای من برگزار کردن.

خیلی ممنونم از شما خانم ثباتی خوشحالم که کلاس ها براتون کارآمد بود

0
0
سارا مملو ۱۴۰۲/۱۱/۱۴

خانم وقاری فقط به دنبال آموزش تکنیک های معامله گری نیستند، بلکه به روانشناسی معامله هم خیلی اهمیت میدن. ایشون به من کمک کردن تا ترس و اضطراب خودم رو در معاملات کنترل کنم.

درود بر شما بله روانشناسی معامله اهمیت فروانی در معاملات داره خوشحالم که تونستم بهتون کمک کنم

0
0
امیرحسین ۱۴۰۲/۱۱/۱۴

من قبلاً با چند مدرس دیگر کلاس فارکس داشتم، اما هیچکدام به اندازه خانم وقاری صبور و دلسوز نبودند. ایشون به تمام سوالات من با حوصله پاسخ میدادن و حتی بعد از اتمام دوره هم من رو راهنمایی میکردن. 🌹🌹🌹

خیلی ممنونم از لطف و محبتتون

0
0
جلالی ۱۴۰۲/۱۱/۲

دانش عالی، تعهد کاری مثال زدنی ، تدریس حرفه ای و منعطف ، شخصیت بسیار بالغ و با تجربه با وجود جوانی . ضمن اینکه استاد وقاری بر خلاف بسیاری از مدرسان دیگر اصلا اولویتشون مسائل مالی نیست و صداقت با شاگرد بر اساس انتظارات فرد رو ملاک ادامه دوره قرار میدن که این موضوع ایشان رو از بسیاری دیگر متمایز میکنه. براشون همیشه بهترین آرزوها رو دارم.

آقای جلالی بدون شک در خدمت شما بودن در کل دوره کاری من یکی از شیرین ترین و جذاب ترین تجربیات بود باعث افتخار منه که زمانم صرف شخص ارزشمند و بزرگواری همچون شما میشه امیدوارم همیشه این ارتباط باقی بمونه و بهترین ها براتون اتفاق بیفته

0
0
پارسا ۱۴۰۲/۹/۴

من از استاد وقاری جز خوبی چیزی ندیدم مهربانی و دلسوزیشون رو که همونطور که دیدم سایر دوستان گفتن، پس بذارید من از دانش و تجربه بالاشون بگم. طوری که من متوجه شدم ایشون هرروز دانش خودشون رو دارن به روز میکنن و طبق گفته خودشون ما همیشه شاگرد بازاریم. من بعد گذروندن چند جلسه مسیر اصلی رو متوجه شدم و همین باعث شد حتی وقتی دوره م تموم شد بازم باشون کلاس بردارم که بتونم از دانش و تجربه جدیدشون استفاده کنم.

آقای پارسا شما خیلی به بنده محبت دارین ممنونم از لطف بی انتهایی که بنده دارید دقیقا همینطوره و روز به روز بازار در حال تغییره

0
0
حمید ۱۴۰۲/۷/۲۲

سلام استاد مهربان و دلسوزی هستن حیف ک فرصت آموزش جامع ایشون به دست نیاوردم. ولی انشالله بتونیم درآینده همکاری کنیم 😊

ممنون از لطفتون

0
0
مهدی خان‌زاده ۱۴۰۲/۵/۱۷

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت استاد وقاری بزرگوار 🙏 شما نه تنها برای بنده مدرس بسیار خوبی بودید و هستید بلکه بسیار بسیار من از جنابعالی درسهای زیادی در رابطه با زندگی خودم یاد گرفتم. در شرایط بسیار سختی من رو راهنمایی فرمودید و تونستم با کمک شما از جهنمی که برای خود ساخته بودم بیرون بیام و الان از صمیم قلبم از زندگی و شرایطم راضی هستم. ممنون از اینکه راه درست رو به من نشون دادید 🌹🌹🌹

سلام جناب خان‌زاده. خیلی خوشحال شدم و لذت بردم از کامنت و نظر زیباتون. خوشحالم که تونستم کمک خوبی براتون باشم. امیدوارم همیشه موفق و شاد باشید.

0
2
رویا کاردانپور ۱۴۰۲/۲/۱۶

استاد وقاری یه مربی واقعی هستن 👌 هرچی بقیه ی استادا هی با تئوری و طوطی وار گفتن و جلو رفتن وقت آدمو تلف میکنن استاد وقاری عوضش با حوصله معاملات شما رو بررسی میکنه و اشتباهای خود شما رو میگه من به شخصه از روند کلاس ها و مدیریت استاد در مباحث و تایم بسیار راضی بودم

سلام رویا جان. ممنون از مهربونی و محبتت. لطف داری به من

1
0
نیما رجبی ۱۴۰۲/۱/۱۹

با سلام. من یه دوره آموزش ارز دیجیتال با ایشون گذروندم. فن بیان خیلی خوبی داشتند و دوره با کیفیتی داشتم.

سلام. ممنونم آقای رجبی. شما لطف دارید

1
0
عاطفه عباسلو ۱۴۰۱/۱۱/۱۳

سلام خانم وقاری عالی هستن ، بسیار مسلط و با تجربه ، خیلی خیلی خوشحالم با ایشون کلاس برداشتم امیدوارم بقیه هم بتونن از دانش ایشون استفاده کنن

سلام عاطفه جان. خیلی ممنونم از مهربونیت خانم با انرژی و مهربون 🌹🌹🌹

1
0
مهدی ۱۴۰۱/۱۱/۲

با سلام به نظر بنده اگر تونستید از خانم وقاری وقت بگیرید اصلا تو انتخابتون درنگ نکنید من تعریف ایشون رو از یکی از همکارانم شنیده بودم و خواستم باهاشون کلاس بردارم که تایمشون پر بود بعد از مدتی صبر تا حالا تایم ایشون خالی بشه تونستم باهاشون کلاس بردارم و میتونم بگم به جرئت ارزش اون همه صبر رو داشت ایشون بسیار مسلط هستن هم روی تدریسشون و هم چیزهایی که تدریس میکنن از همون ابتدای دوره هم با شما معامله میکنن و شما نتیجه رو در حین دوره میبینید. با احترام منصوری

سلام جناب منصوری، ممنونم از لطف و محبت شما 🌹🌹

1
1
Salehi ۱۴۰۱/۶/۲۵

واای خانم وقاری خیلی خوبنن. انقدر خوب رفیق میشه باتون اصلا فک میکنین دارین از دوست 10 سالتون یاد میگیرین. خیلی خوب زبان صحبت با شما رو پیدا میکنن.

عزیزمی مریم جان لطف داری شما 🌹🌹

0
0
فاطمه ۱۴۰۱/۵/۲۹

من از داشتن کلاس با ایشون لذت میبرم به خوبی میتونند مفاهیم رو انتقال بدن و به شدت تایم انعطاف‌پذیری دارن که با برنامه شما فیکس بشود و ذهنیت شما نسبت به این بازار درست خواهد شد چون بینهایت فضای مجازی از این موضوع پر شده مثل یک مربی فوتبال نتنها تدریس می‌کنند بلکه پله به پله مسیر روی کارتون نظارت دارن زمینه کاری ایشون صرفا به یک مشت تکنیک و کتاب نیست ایشون از المان و عناصر مختلف کمک کننده در این کار استفاده می‌کنند از جمله تاریخ و روانشناسی و از نظر شخصیتی هم که بینهایت دلسوز و صبور و مهربان و بینهایت محترم هستند آشنایی با ایشون یکی از بهترین اتفاقاتی بود که میتونست برای من بیفته

فاطمه با استعداد و عزیزم 🌹 مرسی از مهربونی و محبتی که به من داری تدریس به تو هم به شدت لذت بخشه🌹🌹

0
0
آرمان ۱۴۰۱/۵/۱۳

خانم وقاری خیلی خوبن. من خیلی دوس داشتم ترید یاد بگیرم. ایشون بدونه توجه به سن و سال شما رو را میندازن. پیشنهاد میکنم همه کلاساشونو با ایشون بردارن.

ممنونم از لطفت آرمان جان🌹

0
0
Farzad Ghasemi ۱۴۰۱/۵/۲

سلام. من از شاگردان استاد وقاری هستم. ایشون کلاس‌هاشون به شدت کاربردی و کمک‌کننده هست. روی روانشناسی معامله خیلی کار می‌کنند و تنها دوره‌ای است که شاگرد نزد استاد معامله میذاره که این به شاگرد خیلی کمک میکنه تا تکنیک‌های معامله‌گری رو یاد بگیره. از ایشون کمال تشکر را دارم.

درود بر شما جناب قاسمی 🌹 ممنون از بزرگواری و لطف شما 🌹

0
0
CNa ۱۴۰۱/۴/۲۹

من ده جلسه با خانم وقاری کلاس داشتم و کاملا راضی هستم از لحاظ تایم کلاس ایشون به شدت منعطف با برنامه دانشجو هستن و تسلط کافی به تمام مباحث مهم بازارهای مالی دارن و به شدت دلسوزانه تدریس میکنن و پشتیبانی فوق العاده ای هم دارن و به تمام سوالات با حوصله جواب میدن

مرسی ازت سینا جان خوشحالم که کلاس‌ها باعث شده تا پیشرفتت رو ببینی 🌹

0
0
محمدرضا ۱۴۰۱/۴/۲۹

من خیلی کلاس فارکس رفتم ولی هیچکدوم کاربردی و عملیاتی نبود ولی با کلاسهای خانم وقاری هم یاد گرفتم و هم شروع به ترید کردم . خیلی بیشتر از چیزی که توقع داشتم یادگرفتم دقیقا بهتون فوت کوزه گری رو یاد میدن

دوست عزیز من 🌹 ممنونم از مهربانی و لطفت 🌹 خوشحالم که راضی بودین 🌹❤️

1
0
شهروز پرداخته ۱۴۰۱/۴/۲۹

سلام . من یه دوره کوتاه در خدمت ایشون بودم واقعا حاذق هستن و پیگیر شاگردهاشون من واقعا از ایشون ممنونم

درود بر شما جناب پرداخته 🌹 ممنونم از لطف و بزرگواری شما 🌹

0
0
Yalda ۱۴۰۱/۴/۲۹

من تازه با خانوم وقاری آشنا شدم، ایشون از صفر تا صد رو کامل بهتون آموزش میدن و دیدگاه خوبی نسبت به بازار دارن آموزش هاشون خیلی کامل و خوبه. خیلی انرژی مثبت دارن و ترس رو ازتون دور میکنن😁

مرسی از یلدای باهوش و عزیز من. خوشحالم که تدرسیم رو دوست داری و راضی هستی.

0
0
Hamid ۱۴۰۱/۴/۱۳

سلام. من یه دوره پیش خانم وقاری گذروندم خیلی راضی بودم. مثل این استادنماهای اینستا الکی گول نمیزنن و وعده و وعید الکی نمیدن و رؤیاپردازی الکی نمیکنن و حقیقت رو میگن و خیلی حامی شما هستن که توی این مسیر سخت تنها نباشی. خیلی اصولی کار میکنن. روی این جو الکی ای که پیش اومده وارد نشدن که بخوان بقیه رو هم با جو وارد کنن.

درود بر شما مرسی از محبت و بزرگواری شما خوشحالم که آموزش‌هام براتون مفید بوده 🌹

1
2
عباس روستائی ۱۴۰۱/۳/۴

سلام سیگنال خرید و فروش هم دارید

سلام سیگنال چیزی جز کلاهبرداری نیست در دام نیفتید در صورت نیاز به مشاوره با شماره من تماس بگیرین موفق باشین🌹

2
0
ساحل ساعدی ۱۴۰۱/۲/۲۳

مدرس صبوری هستن و بسیار پیگیر تمام تکالیف. من با معلمای ارز دیجیتال و فارکس صحبت کرده بودم و تو تماس اول توضیح خاصی راجع به بازار های فارکس و ارز دیجیتال و بورس و تفاوت بین اونا نمی‌دادن و بعداً خانم وقاری برام توضیح دادن که حتما زیر نظر یه مدرس خوب باید وارد بازار شد. و برام توضیح داد که کدوم بازار ها بهترن و چرا بهتره که وارد بورس ایران نشد. و مهمتر از همه این که برای زمان خیلی ارزش قائل هستن و تدریسشون رو طول نمیدن و با حوصله تو تایم کلاس مطالب رو به مفهومی تمرین شکل ممکن توضیح میدن. من خیلی راضی بودم می ارزه که هزینه کنید. و میتونید هزینه رو هم قبل از هر جلسه پرداخت کنید و مجبور به پرداخت هزینه یکجا نیستید.

دختر خوب و پر تلاش، ساحل عزیز. خوشحالم که تونستم برای تو مفید باشم و ممنون که انقدر بهم لطف داری. اینکه انسان خوبی مثل تو از من تعریف کنه و ازم راضی باشه باعث میشه با تمام وجود باور کنم که در مسیر درستی قرار گرفتم. فقط میتونم بگم خوشحالم. خوشحالم و فکر میکنم هر کسی پیامت رو بخونه، بفهمه که من چرا انقدر عاشق تدریسم! 🌹

1
0
شادی اصلانی ۱۴۰۱/۲/۲۱

من با خانم وقاری کلاس داشتم. پشتیبانی ایشون فوق العاده است همچنین تیمی که ایشون دارن به شدت قوی هستن و باعث میشه دانشجو سطحش خیلی قوی تر بشه چون با چند استاد قوی کار میکنه. به دوستان پیشنهاد میدم اگر قصد آموزش دارن، توی انتخاب استاد خوب خیلی دقت کنند چون من اساتید مختلفی را تجربه کردم و برای من مفید نبود. ولی کلاس خانم وقاری واقعا عالی بود. ممنون از زحماتشون 🌹

ممنون از لطفت شادی جان 🌹 خوشحالم که تونستم برات مفید باشم و خاطرات بدت رو با اساتید دیگه از بین ببرم 🌹

0
0
حسین گل محمدی ۱۴۰۱/۱/۱۵

بنده در کلاس‌های خانم وقاری شرکت کردم. خوبی کلاس‌های ایشون اینه که به صورت جلسه‌ای هست و مجبور به هزینه یک جا نیستیم و به ازای هر جلسه هزینه به شدت معقولی نسبت به مدرسین دیگر میگیرن. با وجود سال جدید ایشون به هزینه کلاس‌هاشون اضافه نکردن. به شدت دلسوز و مهربان هستن. کلاساشون محور عملی داره و پر از نکته های جدید و مفید. ممنون از تدریس خوبشون 🌹

ممنون از لطف و محبتتون آقای گل‌محمدی 🌹

0
0
Sara Jahanpoor ۱۴۰۰/۱۲/۲۱

Az lahaze hamahangie time kheili mon'atef hast sharayete khanome vaghari va vaqean rah mian ba shagerd. Kheili vaqean monsefan man kheili razi hastam azashon 🌹

ممنونم سارا جان. وظیفه‌ است. ممنون از لطفتون 🌹♥️

0
0
هلیا محسنی ۱۴۰۰/۱۲/۱۹

خانم وقاری استادی به شدت دلسوز هستند و تمام دانش و آگاهی‌شون رو در اختیار دانشجو می‌گذارند. من به کمک ایشان خیلی زودتر از حدی که باید وقت می‌گذاشتم در بازار زمان گذاشتم و خدا رو شکر به یک سود نسبی خوبی رسیدم. البته روش‌ها و تکنیک‌های معامله‌گری ای که ایشون میگن به شدت کمک کننده است، مخصوصا ژورنال نویسی. من از ایشون بسیار سپاسگزارم.

ممنونم عزیزم. خوشحالم که تونستین به این موفقیت اولیه در بازارهای مالی برسید. با آرزوی موفقیت‌های روز افزون 🌹

1
0
صدری ۱۴۰۰/۱۲/۱۷

با عرض سلام. بنده 54 سالم هست و با خانم وقاری از صفر تا صد دوره دیدم و ایشان بسیار منعطف تدریس می‌کنند. به هیچ عنوان در کلاس‌های ایشان احساس ناتوانی و یا عقب بودن از جامعه نکردم و تمام جزئیات را با صبر و تحمل بسیارشان به من فهماندند. ممنون از شکیبایی شما استاد عزیز.

درود بر شما جناب صدری. ممنونم از لطفتون خدا رو شکر که با تلاش و پشتکار خوبتان تونستین به نتیجه خوبی برسید. سپاس از شما 🌹

0
0
Mahmood Baghban ۱۴۰۰/۱۲/۱۳

من سال ها تجربه در زمینه معامله‌گری در بازارهای مالی (چه فیزیکی و چه بازارهای مثل فارکس و بورس) داشتم و به حد سود هم رسیده بودم اما راضی کننده نبود. خانم وقاری یک جرقه توی ذهن شما میزنن که نه تنها توی بازارهای مالی و معامله، بلکه توی زندگیتون بسیار موفقیت های زیادی رو می‌بینید. صحبت های ایشون درس زندگی هستن 👏 ممنون از شما سرکار خانم وقاری 🌹

ممنون از شما آقای باغبان. خوشحالم که تونستم تاثیر خوبی توی شیوه معامله‌گری و زندگی تون داشته باشم. 🌹

0
0
نیما ۱۴۰۰/۱۲/۱۳

سلام خدمت خانم وقاری. ایشون از معدود اساتیدی هستن که به جای گفتن طوطی وار مطالب، بسیار حواسشون هست که شما حتما یک مطلبی رو درک کرده باشید بعد برن مطلب بعدی. پشتیبانی خارج از کلاسشون هم بسیار عالی 👍.

درود بر شما. ممنون از لطف و نظرتون. موفق باشید 🌹

1
2
ملينا مقيسه ۱۴۰۰/۱۲/۱۳

كلاسا بسيار عالي و مفيد و كاربردي بودن

خدا رو شکر که براتون مفید بوده ملینای عزیزم 🌹

0
0
amir ۱۴۰۰/۱۲/۱۳

سلام خدمت همه علی الخصوص استاد گرامی تو هر کاری لازمه یادگیری و فهمیدنش دونستن زبون اون کاره ک باید با زبون فهم خودت مطابقت بدی ک خیلیا نمیتونن یا خوششون نمیاد ک یادش بگیرن واسه همین میگن بدرد نمیخوره یا خوشمون نیومد استاد وقاری دقیقا عین گوگل ترنسلیت زبون این کارو ترجمه میکنه ب زبون فهم خودت 😎😎😎و جالبتر از اون از نظر روانشناسی تورو با چارت یکی میکنه🌹🌹🌹 همه میتونن ی تریدر باشن ولی هرکسی نمیتونه ازت ی تریدر خیلی خوب درست کنه ولی این خانوم 🌹🌹این استاد 🌹🌹🌹 با وجود تجربه خیلی بالا نسبت ب کار و اموزش اونم با روحیه خیلی بالا بلده بقول ماها تو این کار واقعا اینکارست ممنونم از اموزشای خوبت و مهمتر از اون پیگیریای مستمرت امیدوارم همیشه و همه جا موفق و موید باشی باعث افتخارمه ک شاگردتم🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

سلا و درود بر شما امیر جان. مرسی عزیز دلی شما لطف داری به من. هر کاری کردم وظیفه ام بوده. شما هم جزو شاگردان به شدت باهوش من بودی و همیشه از آموزش بهت لذت می بردم. ممنونم از محبت و مهربونیت 🌹

1
0
آیدین وحدانی ۱۴۰۰/۱۲/۱۲

همان طور که واضح است . فعالیت در بازار مستلزم یادگیری دقیق هر دو علم تکنیکال و مدیریت سرمایه است. یکی از ویژگی ها منحصر بفرد استاد وقاری تمرکز بر مدیریت سرمایه و نحوه تطبیق آن با شخصیت فرد است. من ایشان را توصیه میکنم تا با دید وسیع به دنیای معامله گری وارد شوید.

ممنون آیدین جان. به من خیلی لطف داری. امیدوارم که تونسته باشم برات مفید باشم 🌹

0
0
نوید رحمانی ۱۴۰۰/۱۲/۱۲

با سلام، در مورد خانم وقاری باید عرض کنم که به نظر بنده خانم وقاری بسیار استاد خوبی هستند، ایشون خیلی خیلی مهربون و دلسوز هستن. در تدریس خیلی با حوصله و صبورن. همیشه در زمان های غیر از کلاس هم که از ایشون در مورد فارکس و یا معاملاتم راهنمایی میخواستم به بنده راهنمایی میدن. واقعا از ایشون متشکرم

سلام و درود بر شما. ممنون از لطف و محبتتون. وظیفه ام بوده‌. مرسی از پیام زیباتون 🌹

0
0
میلاد زلقی ۱۴۰۰/۱۲/۱۲

سلام. من چندین جلسه خدمت خانوم وقاری بودم. ایشون با صبر و حوصله فراوان ایرادات منو برطرف کردن و نکات مهم بازار رو با تجربه بالایی که داشتن بهم اموزش دادن

سلام و درود بر شما. سپاس فراوان از شما جناب آقای زلقی 🌹

0
0
مهیار علی محمدی ۱۴۰۰/۱۲/۱۲

من پیش از گذروندن دوره با خانم وقاری چندین دوره مقدماتی و پیشرفته رو دیده بودم اما متاسفانه هیچکدوم موفق نشده بودن من رو به درک مفاهیم برسونن و به من معامله یاد بدن. فقط ذهن من پر شده بود از ابزارهای معاملاتی که همشون رو فول بودم اما هیچکدوم رو نمیتونستم در عملی کنم توی بازار. اما به لطف تدریس عملی محور و تمرکز به مباحث روانشناسی خانم وقاری خیلی زود تونستم تمام مطالبی که یاد گرفته بودم رو دونه دونه درک کنم و در بازار ازشون استفاده کنم. خیلی متشکر از وقت و دلسوزی شما خانم وقاری 🌹

ممنون آقای علی محمدی.خیلی لطف دارین. ایشالله همیشه موفق و سربلند باشید 🌹

1
0
سامان قربانی ۱۴۰۰/۱۲/۱۲

درود خدمت استاد مهربان و دلسوز خانوم وقاری عزیز باید بگم بهتر از هزار روز سخت کوشی و مطالعه یک روز بودن با یک استاد بزرگ و با تجربه هست استاد وقاری شما واقعا حرفه ای و درجه یک هستین من لیاقت شاگردی شمارو نداشتم اما در مدتی که با شما کلاس برداشتم واقعا بی نظیر بودید نورباشید و مانا استادعزیزم❤❤❤

سلام بر سامان عزیزم. تو شاگردی بودی که همیشه منو شیفته هوش خودت میکردی با وجود اینکه مثل یه پسر باهوش همیشه دنبال زبر و زرنگی فرار بودی 😂 ولی همیشه عزیز بودی و دوستت داشتم. به هیچ وجه اینجوری در مورد خودت نگو. میدونی که هر موقع بخوای پیشت هستم و کمکت میکنم 🌹♥️

0
0
الاله مصطفایی ۱۴۰۰/۱۲/۱۲

سلام و سپاس از تدریس ایشون بسیار مسوول و دلسوز با حوصله هستن 🙏🏻🙏🏻

سلام آلاله جان. ممنونم از لطفت. محبت داری ♥️🌹

0
0
سید منصور سجادی ۱۴۰۰/۱۲/۱۲

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت خانوم وقاری بنده یک دوره با ایشون کلاس داشتم و البته قبل از اینکه با ایشان کلاس داشته باشم دوسال به صورت تمام وقت درگیر بازار بودم و با چند استاد دیگه هم کلاس داشتم ولی این مدتی که با خانوم وقاری کلاس داشتم پیشرفت بسیار زیادی داشتم و کاملا راضی بودم واقعا عالی بود شما در هر جلسه کاملا احساس می‌کنید یک قدم پیشرفت میکنید

سلام و درود بر شما. ممنونم از لطف و محبت شما. مرسی از تحمل بنده و گوش دادن به حرفام. امیدوارم همیشه در تمام مراحل زندگی تون موفق باشید. 🌹

0
0
حسین رمضانی ۱۴۰۰/۱۲/۱۲

من تقریبا با اصول بازار رمزها آشنا بودم، ولی فارکس را خیلی سر در نیاوردم. آموزش روان و کاربردی یک طرف قضیه. تمرین، رفع اشکال و باز هم تمرین یک طرف دیگه قضیه. به نظرم از زمان شروع تا به امروز استاد وقاری یک چیز مخم به من یاد داده و اونم اینکه ذات بازار را شناختم و البته به هیچ عنوان هیچ مطلبی را سرسری و فرمالیته سپری نکردیم. ممنونم از ایشان و تمامی اساتیدی که هنوز هم دانشجو و دانش آموز براشون مهم است.

آقای رمضانی شما یکی از باهوش ترین شاگردانی بود تا امروز داشتم و یکی از افتخارات زندگیم آموزش به شماست. شکی ندارم که تو این بازار از موفق‌ترین‌ها خواهید بود. 🌹

1
0
سمیرا مدنی ۱۴۰۰/۱۲/۱۲

بسیار با حوصله و مهربان هستند و به تمامی سوالات پاسخگو هستند و دانش بالایی دارند و بسیار با دقت هستند بنده بسیار راضی هستم از ایشون🥰

مرسی سمیرا جان خوشحالم که تونستم برای شما مفید باشم 🌹

0
0
علی نوری ۱۴۰۰/۱۲/۱۲

استاد وقاری بر خلاف اساتید دیگری که در این بازار هستن، هدف اصلی شان یادگیری دانشجوهاست. بسیار خوشحالم که از ابتدا با ایشون آموزش رو شروع کردم. خوبی دوره هایشان این است که از همان ابتدا روی لایو بازار معامله را آموزش میدهند و به شدت روی روانشناسی بازار کار میکنند و برخلاف اساتید دیگه الکی تعداد جلسه مشخص نمی‌کنند و تا زمانی که به تسلط برسیم به ما آموزش می‌دهند. همچنین همیشه دلسوزانه از ما پشتیبانی می‌کنند و در هر ساعتی از شبانه‌ روز که پیام دادم به محض دیدن پیامم جواب دادن. از لطف و محبت و صبوری ایشون کمال تشکر را دارم.

ممنونم جناب نوری از لطف شما. هر کاری کردم وظیفه من بوده. امیدوارم در تمام مسیر زندگی تون موفق باشید.

0
0
شيري ۱۴۰۰/۶/۱۸

سلام من ،دوره آموزش نیاز ندارم فقط میخوام ۱۰۰ معامله یا بیشتر بالای سرم باشید و اشکالات کارمو بگید ،امکانش براتون هست

سلام لطفا با من تماس بگیرین یا واتساپ پیام بدین با هم صحبت می کنیم. بله امکانش هست.

2
0
امیر اصفهانی ۱۴۰۰/۶/۲

استاد وقاری بسیار تدریس عملی محور و متفاوت با سایر استاید این عرصه دارند. سبک پرایس‌اکشنی که کار می‌کنند چیزی نیست که همه جا بارها و بارها گفته شده و همین باعث می‌شه که دیدی به بازار داشته باشیم که همه ندارند و نقاط ورود ناب و معاملات خاص رو پیدا کنیم. بسیار متشکرم از خانم وقاری و امیدوارم باقی دانشجویان نیز بتوانند به خوبی از تجربه و دانش ایشان استفاده کنند.

خیلی ممنونم از لطف شما آقای اصفهانی. علاقه و تمرین و پشتکار شما باعث شد که نتیجه خوبی داشته باشید. مانا باشید.

6
3
امین بروغنی ۱۴۰۰/۱/۱۶

سلام بابت آموزش کامل بازار ارز اعم از ترید و تحلیل و تکنیکال هزینه به چگونه است بصورت آنلاین و نه بصورت پکیج

سلام لطفا با بنده تماس بگیرید شماره تماس، واتساپ و تلگرام: 09351881161

فایل های ویدیویی/صوتی
تدریس خصوصی عربی
تدریس خصوصی فیزیک
قیمت و هزینه تدریس خصوصی
تدریس خصوصی ریاضی ششم
تدریس خصوصی ریاضی سوم
تدریس خصوصی ریاضی هفتم
تدریس خصوصی ریاضی هشتم
تدریس خصوصی ریاضی نهم
تدریس خصوصی ریاضی دهم
مقالات تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی تری دی مکس
تدریس خصوصی کتیا
تدریس خصوصی اتوکد
تدریس خصوصی زبان انگلیسی
تدریس خصوصی سالیدورک
تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی شیمی
تدریس خصوصی حسابداری
تدریس خصوصی ریاضی تجربی
تدریس خصوصی آمار و احتمال
معلم خصوصی کامپیوتر
تدریس خصوصی اکسل
تدریس خصوصی آیلتس
معلم خصوصی زیست شناسی