ارتباط مستقیم با 30686 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی

میخوام تدریس خصوصی کنم

میخوام تدریس خصوصی کنم


اگر قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی در منزل و یا تدریس مجازی و اینترنتی فعالیت داشته باشید ... اگر می خواهید به عنوان یک معلم خصوصی موفق به درآمدهای بالا برسید .... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: بهترین و موثرترین راهکارها و روش های تدریس موفق، خلاق و جذاب


برای اینکه در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید ممکن است سوالات زیادی برای شما مطرح باشد که در این مقاله تلاش می کنیم به آنها پاسخ دهیم.


چگونه تدریس خصوصی را شروع کنم؟


در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com مقالات بسیار خوبی در زمینه چگونگی شروع کار تدریس خصوصی و موفقیت در شغل تدریس ارائه شده است. به عنوان مثال، مطالعه این مقاله پیشنهاد می گردد: چگونه تدریس خصوصی را شروع کنیم


برای شروع کار در زمینه تدریس خصوصی ابتدا از علاقه خودتان مطمئن شوید. اگر به تدریس و آموزش دادن علاقه مند هستید این کار را انجام دهید. اگر علاقه نداشته باشید در بلند مدت موفق نخواهید شد و کار را رها می کنید. در ادامه دروس تدریسی را انتخاب کنید. بهتر است در شروع کار یکی دو درس که بر آنها مسلط هستید و به تدریس آنها علاقه دارید را انتخاب کنید. سپس سراغ روش های مختلف جذب شاگرد بروید. با آموزشگاههای تدریس خصوصی در ارتباط باشید و در اینترنت و شبکه های اجتماعی خودتان را معرفی کنید.



برای جذب شاگرد می توانید در همین سایت ایران مدرس تبلیغ خودتان را ثبت کنید. ایران مدرس بهترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۷۰۰۰ مدرس ثبت نامی دارد. بر روی عضویت در سایت در بالای همین صفحه کلیک کنید و بعد از ثبت نام و ورود به پنل کاربری تبلیغ خودتان را درج نمایید. اگر می خواهید عالی نتیجه بگیرید باید این روش را برای جذب شاگرد جدی بگیرید و متن تبلیغ را بسیار خوب و کامل بنویسید. شماره تماس شما مستقیما در این وب سایت نمایش داده شده و متقاضیان کلاس خصوصی با خود شما برای هماهنگی کلاس تماس می گیرند.


در صورت تمایل تبلیغ خودتان را ویژه کنید تا بازدهی آن بیشتر گردد. روش های مختلف دیگری هم برای جذب شاگرد وجود دارد که در مقاله زیر توضیح داده شده است.



در زمینه‌ جذب شاگرد مطالعه کنید: چگونه شاگرد خصوصی پیدا کنم (10 راهکار جذب شاگرد)


روند درست انتخاب دروس تدریسی چگونه است؟


برای اینکه یک معلم خصوصی موفق و پردرآمد باشید باید دروس تدریسی خودتان را درست انتخاب کنید. دوباره اینجا هم مهمترین نکته این است که به درس تدریسی خودتان علاقه داشته باشید. اگر به زبان انگلیسی علاقه دارید و بر آن مسلط هستید می توانید یک معلم خصوصی زبان انگلیسی عالی شوید. اگر از فیزیک و حل مسائل آن لذت می برید در زمینه تدریس خصوصی فیزیک فعالیت کنید. وقتی به درس تدریسی خودتان علاقه دارید خلاقیت هم به خرج می دهید و شاگردهای شما هم به حضور در کلاس شما علاقه مند می شوند. در نتیجه پله های ترقی را با سرعت بالا طی می کنید.



پیشنهاد می شود که روی تدریس یک درس متمرکز شوید و برای آن درس یکی از بهترین مدرسین ایران باشید. به عنوان مثال اگر شما به زیست شناسی علاقه دارید و در کنکور درصد بالا و در امتحانات هم نمرات خوبی گرفته اید، مسلما با فعالیت تمرکزی در زمینه تدریس خصوصی زیست شناسی می توانید یکی از بهترین معلم های زیست تهران و کل ایران شوید و به این ترتیب درآمد خیلی بالا و موفقیت های بزرگ در انتظار شما خواهد بود.


پیشنهاد می کنیم مقاله 25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی را هم بخوانید.


چه قیمتی را برای کلاس های خصوصی در نظر بگیریم؟


در همین سایت ایران مدرس IranModares.com برای تمامی اساتید تدریس خصوصی نرخ درخواستی ایشان ثبت شده است. می توانید لیست مدرسین را ببینید و با توجه به قیمت درخواستی اساتید برای کلاس های خودتان هم مبلغی را در نظر بگیرید (بر روی عبارت تدریس خصوصی در بالای همین صفحه کلیک کنید تا لیست اساتید را مشاهده نمائید). البته مقالات خوبی در زمینه قیمت تدریس خصوصی در همین سایت ارائه شده است و به عنوان مثال می توانید مقاله زیر را بخوانید.


مطالعه کنید: قیمت تدریس خصوصی ، هزینه کلاس خصوصی


پیشنهاد می کنیم در شروع کار نرخ بالایی برای کلاس های خودتان در نظر نگیرید. به عنوان مثال از 100 هزار تومان برای هر جلسه شروع کنید و به تدریج که شاگرد جذب شد و رزومه خودتان را تقویت کردید، هزینه را هم افزایش دهید. به تدریج و به صورت تکاملی قیمت را افزایش دهید تا بتوانید در این مسیر موفق باشید.



راهکارهای پیشرفت سریع در کار تدریس خصوصی کدام است؟


برای این پاسخ به این سوال هم در همین سایت ایران مدرس مقالات بسیار عالی ارائه شده است. به عنوان مثال مقاله زیر را بخوانید.


حتما بخوانید: چگونه در کار تدریس خصوصی سریع و عالی پیشرفت کنیم؟


در ادامه برای پیشرفت سریع در کار تدریس خصوصی نکات مهمی را ذکر می کنیم. اولا خیلی عجله نکنید. اگر موارد گفته شده قبلی را مد نظر قرار دهید و درست عمل کنید حتما پیشرفت خواهید کرد. اگر با علاقه تدریس کنید و شاگردهای شما خوب نتیجه بگیرند پیشرفت های عالی در انتظار شما خواهد بود. بنابراین سعی کنید تمام شاگردهایی که دارید را به موفقیت برسانید. بارها و بارها در همین سایت ایران مدرس تاکید کرده ایم که: رمز موفقیت در کار تدریس خصوصی داشتن شاگردهای موفق است. تسلط خودتان را افزایش دهید و مدام در حال مطالعه باشید. روش های جدید و خلاقانه تدریس را یاد بگیرید. با سایر مدرسین در ارتباط باشید و تبادل شاگرد داشته باشید. بسیار مهم است که به کار خودتان تعهد داشته باشید و از شاگردهای خودتان حمایت کنید.


با در نظر گرفتن این نکات می توانید در کمترین زمان به نتایج عالی برسید. اگر شاگردهای شما خوب نتیجه بگیرند هم برای دروس دیگر خودشان یا همان درس در مقاطع بالاتر دوباره به شما مراجعه می کنند و هم دوست و فامیل خودشان را به شما معرفی خواهند کرد. اساتید تدریس خصوصی برجسته اکثر شاگردهای خودشان را از این طریق جذب می کنند. دقت کنید در کار تدریس خصوصی جذب شاگرد هزینه دارد و اگر آموزشگاه به شما شاگرد معرفی کند هر جلسه باید درصدی را به آموزشگاه بدهید. اما اگر با عملکرد درست باعث شوید شاگردهای قبلی شما دوباره برای کلاس خصوصی با شما تماس بگیرند و یا شاگردهای جدیدی را به شما معرفی نمایند در واقع به صورت رایگان شاگرد جذب کرده اید و این بسیار ارزشمند است و از نکات مهم موفقیت در تدریس خصوصی می باشد.


مطالعه این مقاله هم مفید است: کجا تدریس خصوصی کنم و از کجا شروع کنم


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 370 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image