ارتباط مستقیم با 30701 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی بهترین و منصفانه ترین قیمت تدریس خصوصی ریاضی در سال ۱۴۰۲ چقدر است؟

بهترین و منصفانه ترین قیمت تدریس خصوصی ریاضی در سال ۱۴۰۲ چقدر است؟

بهترین و منصفانه ترین قیمت تدریس خصوصی ریاضی در سال ۱۴۰۲ چقدر است؟


در این مقاله در رابطه با بهترین و منصفانه ترین قیمت تدریس خصوصی ریاضی در سال ۱۴۰۲ توضیحاتی ارائه می گردد. اگر می خواهید بدانید در سال ۱۴۰۲ چه قیمتی برای تدریس خصوصی ریاضی منصفانه و مناسب است ادامه این مطلب را بخوانید.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین ریاضی و نرخ کلاس ها بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی کلیک کنید.


توضیحات کلی در رابطه با قیمت تدریس خصوصی ریاضی در سال ۱۴۰۲ و عوامل موثر بر آن


در این بخش توضیحات کلی در رابطه با قیمت تدریس خصوصی ریاضی در سال 1402 و نحوه هماهنگ کردن کلاس خصوصی ریاضی با بهترین و منصفانه ترین قیمت توضیحاتی ارائه می نمائیم. هزینه کلاس خصوصی ریاضی به عوامل مختلفی بستگی دارد. بنابراین نمی توان انتظار داشت اساتید و مدرسین همه با نرخ مشخص و ثابتی ریاضی را تدریس نمایند. استادی که در کلاس خصوصی ریاضی حاضر می شود و تدریس را انجام می دهد وقت خودش را صرف انجام این کار می کند و در حقیقت برای وقت و زمان نمی توان نرخ ثابتی را در نظر گرفت و بسته به شرایط و عوامل مختلف این هزینه تغییر می کند. البته می توان حرف از بهترین قیمت یا منصفانه ترین و مناسب ترین نرخ برای کلاس های خصوصی ریاضی زد اما اینکه انتظار داشته باشیم تمام اساتید با هزینه یکسانی تدریس را انجام دهند انتظار درستی نیست.


در زمینه قیمت تدریس خصوصی ریاضی این مقاله مفید است: قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل چقدر است؟ (ساعتی و جلسه ای)


هزینه کلاس های خصوصی ریاضی به مقطع تحصیل بستگی دارد و در ادامه قیمت متوسط و میانگین معلم خصوصی ریاضی را به تفکیک مقاطع ذکر نموده ایم. تعداد جلسات هم روی نرخ کلاس ها اثر می گذارد. اگر تعداد جلسات بالایی لازم داشته باشید می توانید از مدرسین ریاضی درخواست تخفیف نمائید. نکته دیگر اینکه هزینه کلاس خصوصی آنلاین ریاضی به نسبت تدریس خصوصی ریاضی در منزل کمتر است. تمام این عوامل روی هزینه کلاس ها اثر می گذارد. استادی که تجربه کاری و سابقه تدریس بالا دارد و از دانشگاه خوب و معتبر فارغ التحصیل شده است هم مسلما به نسبت اساتید تازه کار نرخ بیشتری درخواست می کند.


خوشبختانه برای تمامی مدرسین ریاضی و سایر دروس در همین سایت ایران مدرس قیمت درخواستی ایشان ثبت شده است و حتی شماره تماس مدرسین ریاضی را هم می توانید در همین سایت مشاهده نمائید. با خود مدرسین ریاضی تماس بگیرید و نرخ کلاس ها را بپرسید. اگر تعداد جلسات بالایی لازم دارید درخواست تخفیف کنید. معمولا جلسه اول در صورت عدم رضایت شاگرد رایگان برگزار می شود. نکته دیگر اینکه اگر زودتر به فکر باشید و کلاس های ریاضی را اوایل ترم هماهنگ نمائید با نرخ کمتری می توانید با مدرسین ریاضی با توافق برسید. یادگیری ریاضی را به شب امتحان موکل نکنید چون هزینه بالاتری دارد و در ضمن، برای گرفتن نمره بالا در درس ریاضی بهتر است زودتر شروع نمائید.



پیشنهاد می شود بخوانید: 5 روش برای هماهنگ کردن کلاس تدریس خصوصی ریاضی با قیمت ارزان


بهترین و منصفانه ترین هزینه کلاس خصوصی ریاضی ابتدایی در سال ۱۴۰۲


کلاس های خصوصی ابتدایی یا دبستان معمولا به صورت حضوری برگزار می شود. هزینه این کلاس ها در تهران و کرج با شهرهای کوچک متفاوت است. هزینه کلاس خصوصی ریاضی دبستان و ابتدایی (اول تا ششم) توسط معلم های مجرب خانم و آقا جلسه‌ای از ۱۰۰ هزار تومان تا ۷۰۰ هزار تومان و بیشتر متغیر بوده و مقدار میانگین آن برای یک جلسه ۹۰ دقیقه ای تدریس ۴۰۰ هزار تومان می باشد. نرخ کلاس ها به تعداد جلسات و شهر محل تدریس هم بستگی دارد. بهترین مدرسین ریاضی دبستان تهران، کرج و کل ایران در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com حضور دارند و برای تمامی مدرسین قیمت درخواستی ایشان را می توانید مشاهده کنید.


حتما بخوانید: قیمت تدریس خصوصی دروس ابتدایی، ریاضی ابتدایی


هزینه مناسب کلاس خصوصی ریاضی راهنمایی یا متوسطه اول در سال ۱۴۰۲


کلاس خصوصی ریاضی راهنمایی یا متوسطه اول (هفتم، هشتم و نهم) هم متقاضیان زیادی دارد. به نسبت مقطع ابتدایی هزینه کلاس های خصوصی این مقطع کمی بالاتر می باشد. البته نرخ کلاس ها به آنلاین یا حضوری بودن آن هم بستگی دارد. هزینه کلاس خصوصی ریاضی راهنمایی یا متوسطه اول (هفتم، هشتم و نهم) در سال ۱۴۰۲ توسط مدرسین مجرب و معلم های خوب و رسمی جلسه‌ای از ۱۵۰ هزار تومان تا ۷۵۰ هزار تومان و بیشتر متغیر بوده و مقدار میانگین آن برای یک جلسه ۹۰ دقیقه ای تدریس ۴۵۰ هزار تومان می باشد.


پیشنهاد می شود بخوانید: بهترین معلم خصوصی ریاضی، لیست 31 معلم برتر ریاضی تهران و کل ایران


منصفانه ترین نرخ کلاس خصوصی ریاضی دبیرستان و متوسطه دوم سال ۱۴۰۲


نرخ کلاس های خصوصی ریاضی دبیرستان یا متوسطه دوم هم به عوامل مختلفی بستگی دارد اما یک قیمت مناسب و منصفانه در این بخش به صورت کلی ذکر می کنیم. هزینه کلاس خصوصی ریاضی متوسطه دوم (دهم، یازدهم و دوازدهم) توسط مدرسین مجرب جلسه‌ای از ۲۰۰ هزار تومان تا ۸۰۰ هزار تومان و بیشتر متغیر بوده و مقدار میانگین آن برای یک جلسه ۹۰ دقیقه ای تدریس ۵۰۰ هزار تومان می باشد. در همین سایت ایران مدرس برای تمامی اساتید ریاضی دبیرستان و سایر مقاطع می توانید شماره تماس مستقیم ایشان و قیمت درخواستی هر استاد را مشاهده نمایید. برای مشاهده لیست کامل مدرسین ریاضی، شماره تماس مستقیم ایشان و قیمت درخواستی هر استاد بر روی لینک زیر کلیک کنید.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل مدرسین خصوصی ریاضی



مناسب ترین نرخ کلاس خصوصی ریاضی کنکور سال ۱۴۰۲ آنلاین و حضوری


در این بخش در رابطه با بهترین و مناسب‌ترین قیمت کلاس خصوصی ریاضی کنکور سال ۱۴۰۲ توضیحاتی ارائه می کنیم. هزینه کلاس خصوصی ریاضی کنکور توسط مدرسین مجرب جلسه‌ای از ۲۵۰ هزار تومان تا ۸۵۰ هزار تومان و بیشتر متغیر بوده و مقدار میانگین آن برای یک جلسه ۹۰ دقیقه ای تدریس ۵۵۰ هزار تومان می باشد. البته در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوبی حضور دارند که در زمینه تدریس خصوصی ریاضی کنکور فعال هستند.


مطالعه کنید: بهترین مدرسین ریاضی خانم؛ لیست 12 معلم خصوصی ریاضی خانم برتر تهران و کل ایران


بهترین هزینه تدریس خصوصی ریاضی دانشگاهی با نرخ مناسب آنلاین و در منزل 1402


قیمت تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه در سال ۱۴۰۲ جلسه‌ای از ۳۰۰ هزار تومان تا ۱ میلیون تومان و بیشتر متغیر بوده و مقدار میانگین آن برای یک جلسه ۹۰ دقیقه ای تدریس ۶۵۰ هزار تومان می باشد. البته کلاس های آنلاین نرخ کمتری دارد. به عنوان مثال یک مدرس خوب ریاضی عمومی 1 و 2 دانشگاهی که هر جلسه کلاس حضوری ریاضی را 800 هزار تومان برگزار می کند به احتمال زیاد برای کلاس ریاضی آنلاین 500 تا 600 هزار تومان هم موافقت می نماید.


این مقاله هم مفید است: قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل ابتدایی تا دانشگاه سال 1402 و 1403


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 125 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image