ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری

قیمت کلاس تری دی مکس در تهران

قیمت کلاس تری دی مکس در تهران


در این مقاله در رابطه با شهریه و هزینه دوره ها و کلاس های آموزش 3DMAX و همچنین قیمت کلاس تری دی مکس در تهران به صورت حضوری یا آنلاین توضیحاتی ارائه می گردد. اگر در جستجوی بهترین کلاس، اساتید برتر و بهترین پک آموزشی تری دی مکس هستید ادامه این مطلب را بخوانید.


برای مشاهده لیست کامل اساتید 3DMAX در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی تری دی مکس کلیک کنید.


ممکن است شما در جستجوی کلاس تری دی مکس غرب تهران، شمال تهران و یا هر جای دیگری از شهر تهران باشید ... شاید می خواهید مدرک فنی حرفه ای تری دی مکس را داشته باشید و یا نرخ کلاس ها در تهران، قیمت کلاس تری دی مکس در مشهد و یا هر جای ایران را می خوهید بدانید ... ممکن است بخواهید کلاس انلاین تری دی مکس با نرخ مناسب را هماهنگ کنید .... در هر صورت، در این مقاله توضیحات کاملی در این زمینه ها ارائه می گردد. برخی از قیمت های کلاس خصوصی تری دی مکس درخواستی توسط مدرسین ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com در سال های 1401 و 1402 را در ادامه می توانید مشاهده کنید. البته تعدادی از اساتید تری دی مکس و سایر دروس در بخش هزینه تدریس از عبارت توافقی استفاده کرده اند و چون شماره تماس مستقیم تمام مدرسین در همین سایت ارائه شده است می توانید مستقیم با خود استاد در ارتباط باشید و نرخ کلاس را بپرسید. هزینه کلاس ها به پارامترهای مختلفی از جمله تعداد جلسات، سابقه کاری استاد، سطح کلاس (مقدماتی، پیشرفته، پروژه محور)، آنلاین یا حضوری بودن کلاس ها و .... بستگی دارد. بسیاری از مدرسین مجرب چون به کار خودشان اطمینان دارند چنانچه از کلاس رضایت نداشته باشید جلسه اول را رایگان برگزار می کنند. تعدادی از نرخ های درخواستی اساتید تری دی مکس را در ادامه می توانید مشاهده نمائید.


هزینه تدریس: آنلاین جلسه دو ساعته 350 هزار تومان و حضوری جلسه 2 ساعته 450 هزارتومان


هزینه تدریس: از 200.000 تومان


نرخ تدریس: 290 هزار تومان برای هر جلسه


قیمت تدریس: 200000 تا 250000


قیمت تدریس: ۲.۴۰۰.۰۰۰ تومان



نرخ تدریس: 200 تا 350 هزارتومان


هزینه تدریس: 150 تا 200 هزار تومان


و ...


با توجه به قیمت های درخواست توسط اساتید 3DMAX می توان گفت نرخ کلاس ها از 150 تا 450 هزار تومان متغیر می باشد و نرخ هر جلسه تدریس تری دی مکس به صورت متوسط 300 هزار تومان می باشد. البته این قیمت برای کلاس های خصوصی تری دی مکس است و کلاس ها اگر آنلاین باشد از اساتید می توانید تخفیف هم بگیرید. هزینه کلاس های گروهی که به عنوان مثال در جهاد دانشگاهی 5 نفره برگزار می شود کمتر می باشد و نرخ هر ساعت حدودا 60 هزار تومان یا هر جلسه 90 دقیقه ای حدودا 90 هزار تومان در نظر گرفته می شود. واضح است اگر می خواهید آموزش های اولیه و ابتدایی را داشته باشید کلاس های گروهی هم برای شما مناسب است اما برای آموزش سطح بالا و تخصصی تر و برای آموزش پروژه محور تری دی مکس بهتر است از کلاس های خصوصی استفاده نمائید. در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوب و برجسته ای حضور دارند که با قیمت مناسب کلاس خصوصی تری دی مکس را برای شما برگزار می نمایند. بنابراین می توانید از همین سایت ایران مدرس یک استاد عالی برای خودتان انتخاب کنید. برای تمام مدرسین شماره تماس مستقیم ایشان و نرخ کلاس ها هم قابل مشاهده است. توجه داشته باشید که بهترین کلاس تری دی مکس در تهران و یا هر جای ایران همان کلاس های خصوصی انلاین یا حضوری است چرا که استاد متناسب با نیاز شما سرفصل ها را انتخاب می کند و در نتیجه بهترین بازدهی برای شما حاصل می شود.


مشاهده نمائید: ویدئوی تدریس خصوصی و آموزش ساخت و مدلسازی توپ والیبال در نرم افزار تری دی مکس


بهترین استاد تری دی مکس


در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوبی حضور دارند که در زمینه آموزش و تدریس خصوصی تری دی مکس فعال هستند. در ادامه 3 استاد برتر 3DMAX معرفی شده اند. برای مشاهده لیست کامل اساتید این نرم افزار مهم و پرکاربرد بر روی لینکی که در بالا ارائه شد کلیک کنید. با مراجعه به صفحه اساتیدی که در ادامه معرفی شده اند می توانید رزومه کامل ایشان و هزینه درخواستی مدرس را هم مشاهده نمائید. اساتید تری دی مکس معرفی شده در ادامه، کلاس های خودشان را به صورت آنلاین و حضوری در تهران و به صورت مجازی برای کل کشور برگزار می نمایند. قیمت کلاس خصوصی آنلاین از کلاس های حضوری 20 تا 50 درصد کمتر است. می توانید مستقیم با خود مدرسین تماس بگیرید و قیمت دقیق کلاس را بپرسید و حتی تقاضای تخفیف نمائید.


1- استاد برتر امید دیانت زاده



رشته تحصیلی: مهندسی معماری - مدرک تحصیلی: دکتری - دانشگاه محل تحصیل: دانشگاه پردیس بین الملل کیش - دانشجوی دکترای معماری در رشته مهندسی معماری دانشگاه پردیس بین الملل کیش - طراح، مجری، مشاور و پیمانکار بیش از 50 تا پروژه داخلی و خارجی با کاربری‌های مختلف در اقصی نقاط ایران و جهان - مدرس نرم افزار‌های گرافیکی و معماری از سال 92 در موسسات زیر: مجتمع فنی مهر افشان ( تری دی مکس - وی ری - اتوکد دو بعدی و سه بعدی - اسکچاپ - فتوشاپ در معماری ) از سال 92 تا 95 - کاخ دانش انقلاب ( تری دی مکس - وی ری - اتوکد و رویت ) نیمه دوم سال 93 و ....


مشاهده پروفایل و شماره تماس امید دیانت زاده


2- یکی از بهترین مدرسین تری دی مکس فرخ جولایی



مهندسی عمران از دانشگاه تهران - ارائه کننده مدرک معتبر بین المللی مجتمع فنی تهران و مدرک دانشگاهی وزارت علوم ترجمه شده قابل ارائه به کلیه کشورها - مدرس تری دی مکس، اتوکد، فتوشاپ، چیف آرشیتکت برای هنرجویان از کانادا، امارات، ترکیه - انگلیس، آمریکا، نروژ، آلمان، سوییس - ( منچستر ، دبی ، ونکور ، استانبول ، تگزاس) مدرس تری دی مکس و اتوکد و رسم فنی در مجتمع فنی تهران شعبه میرداماد - مدرس چیف آرشیتکت شعبه سعادت آباد - مدرس تری دی مکس در موسسه آموزش عالی نوين پارسيان


مشاهده پروفایل و شماره تماس فرخ جولایی


کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های آموزش و تدریس خصوصی تری دی مکس


3- استاد برجسته سپهر علیزاده



رشته تحصیلی: معماری - مدرک تحصیلی: فوق لیسانس - دانشگاه محل تحصیل: باراجین - کلاس خصوصی نرم افزار های معماری و گرافیک برای دانشجویان یا فارغ التحصیلان رشته معماری و گرافیک یا افرادی که علاقه دارند وارد بازار کار معماری، تبلیغات یا شبیه سازی و انیمیشن شوند مناسب است و کلاس خصوصی در استودیوی شخصی بنده برگزار می شود و برای دوستانی که خارج از تهران هستند کلاس ها به صورت آنلاین برگزار میشود. دوره ها شامل: تری دی مکس - ویری - اتوکد - اسکچاپ - لومیون - فتوشاپ و ....


مشاهده پروفایل و شماره تماس سپهر علیزاده


حتما بخوانید: هزینه و قیمت کلاس تدریس خصوصی تری دی مکس 3dmax


قیمت کلاس های تری دی مکس جهاد دانشگاهی در تهران


جهاد دانشگاهی هم کلاس های آموزش تری دی مکس را برگزار می نماید. در رابطه با قیمت و شهریه کلاس های تری دی مکس جهاد دانشگاهی در این صفحه اطلاعاتی ارائه شده است. اگر ذوق هنری مثل نقاشی کردن یا تخیل قوی دارید، نرم‌افزارهای سه‌بعدی از جمله  تری دی مکس این اجازه را به شما می‌دهد که به ذهنیت و ایده‌های خود عینیت ببخشید. نرم‌افزار  3D-Maxیکی از قدرتمندترین نرم‌افزارهای موجود در صنعت گرافیک سه‌بعدی است. این نرام‌افزار در ابتدا متعلق به اتودسک نبود اما این شرکت بعدها امتیاز آن را در اختیار گرفت. 3D-Max یکی از نرم‌افزارهای اشتغالزا و مولد است که در صنایع مختلفی از جمله ساخت انیمیشن، گرافیک، جلوه‌های ویژه سینمایی، معماری و شهرسازی، طراحی صنعتی و... کاربرد دارد. در جهاد دنشگاهی هنر هزینه دوره تری دی مکس 1800000 تومان برای ترم پاییز 1401 در نظر گرفته شده است که 30 ساعت طول می شکد. یعنی هزینه هر ساعت 60 هزار تومان در نظر گرفته شده است. این دوره 5 نفر ظرفیت دارد.


سرفصل های آموزش تری دی مکس در جهاد دانشگاهی


جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر هم دوره آموزشی نرم افزار تری دی مکس را برگزار می نماید. سرفصل هایی که مد نظر دارند به صورت آموزش Snapshot، آموزش Lofts، خلق صحنه معماری خارجی، آموزش دیوار پارامتری، آموزش افزودن اجزا ساختمان، وارد کردن فایل های CAD و متریال ها است. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند بر روی این لینک کلیک نمایند. کلاس های تری دی مکس جهاد دانشگاهی می تواند برای آموزش اولیه مناسب باشد و قیمت و هزینه مناسبی هم دارد.


پیشنهاد می شود بخوانید: آموزش خصوصی تری دی مکس در تهران و تدریس 3d max


قیمت کلاس تری دی مکس در مجتمع فنی تهران


مجتمع فنی تهران هم کلاس ها و دوره های تری دی مکس را برگزار می نماید. در سایت نمایندگی میرداماد مجتمع فنی تهران به آدرس mftmirdamad.com بعضی از سرفصل های کلاس تری دی مکس به صورتی که در ادامه می آید ذکر شده است: معرفی نرم افزار 3DMAX و تاکید بر کاربردهای آن در رشته های مختلف، بررسی دستورات مربوط به اشکال دو بعدی (Editable spline)، شناخت نورهای Standard و خواص آنها، ناسایی نورهای Photometric و خواص آنها، بررسی زمان در بخش Time configuration، بررسی Track view، رندر انیمیشن، ساخت جلوه ویژه آتش و مه. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت دوره و هزینه کلاس تری دی مکس در مجتمع فنی تهران باید به نمایندگی های آن مراجعه نمائید.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل اساتید خصوصی 3DMAX


توضیحات بیشتر در رابطه با نرم افزار 3DMAX


تری‌دی‌مکس یک نرم‌افزار مدلینگ، انیمیشن و رندر است که برای طراحی ویژوال و بازی ساخته شده است. این برنامه جزو محصولات نرم‌افزاری سرگرمی و رسانه‌ای‌ست که توسط اتودستک https://www.autodesk.com ارائه شده است. به عبارت دیگر، تری دی مکس، نرم افزاری حرفه ای است مخصوص مدل کردن (سه بعدی سازی)، ساخت انیمیشن، بازی و عکس. کیفیت تصاویر و انیمیشن هایی که این نرم افزار دارد بسیار قابل توجه و با جزئیات و حرفه ای ست. بر خلاف دیگر نرم افزار های طراحی سه بعدی، تری دی مکس، استاندارد های زیادی را (اشیای سه بعدی آماده) دارد که قابلیت شخصی سازی نیز دارند. همچنین این اشیای آماده زمان زیادی را برای طراحی سه بعدی پروژه های کوچک حفظ می کنند. در تری دی مکس این امکان برای شما مهیا شده است، که هر آنچه در طبیعت مشاهدۀ می‌کنید با این نرم‌افزار قدرتمند شبیه‌سازی کنید. این نرم افزار اغلب برای شبیه سازی سه بعدی معماری، مدلسازی فضاهای شهری، ساختمان ها و اشیا بکار می‌رود. همچنین تری دی مکس یکی از برنامه هایی است که سازندگان برنامه ها و تبلیغات تلویزیونی از آن ها استفاده می کنند. این نرم‌افزار، محبوبیت زیادی نزد طراحان و گرافیست‌های سه‌بعدی در حوزه‌های مختلفی نظیر بازی‌سازی، فیلم‌سازی، مارکتینگ، معماری و غیره دارد.


مطالعه نمائید: تدریس خصوصی 3dmax و کلاس تری دی مکس


Autodesk 3ds Max با نام قبلی 3D Studio و 3D Studio Max یک برنامه گرافیکی حرفه ای کامپیوتری سه بعدی برای ساخت انیمیشن ها، مدل ها، بازی ها و تصاویر سه بعدی است. این نرم افزار توسط Autodesk Media and Entertainment توسعه داده و تولید شده است. همچنین، دارای قابلیت مدل سازی و معماری پلاگین انعطاف پذیر است و باید در پلتفرم مایکروسافت ویندوز استفاده شود. تری دی مکس اغلب توسط توسعه دهندگان بازی های ویدئویی، بسیاری از استودیوهای تجاری تلویزیونی و استودیوهای تجسم معماری استفاده می شود. همچنین برای جلوه های فیلم و پیش نمایش فیلم استفاده می شود. 3DMAX دارای سایه‌زن‌ها (مانند انسداد محیط و پراکندگی زیرسطحی)، شبیه‌سازی دینامیک، سیستم‌های ذرات، رادیوسیتی، ایجاد و رندر معمولی نقشه، روشنایی سراسری، یک رابط کاربری قابل تنظیم، و زبان برنامه‌نویسی خاص خود است. منبع


جمع بندی در رابطه با قیمت کلاس تری دی مکس در تهران


همانطور که مشاهده کردید قیمت کلاس تری دی مکس در تهران و یا هر جای ایران به عواملی مختلفی بستگی دارد. هزینه کلاس های خصوصی توسط اساتید مجرب بالاتر است و کلاس های گروهی و دوره های آموزشی در جهاد دانشگاهی و مجتمع فنی تهران یا آموزشگاهها و موسسات دیگر با نرخ پایین تری برای هر ساعت برگزار می شود. برای آموزش مقدمات و کلیات دوره های گروهی و برای آموزش تخصصی تر و پروژه محور کلاس های تدریس خصوصی مناسب تر است. قیمت متوسط هر جلسه 90 دقیقه ای کلاس خصوصی تری دی مکس در سال های 1401 و 1402 حدودا 250 تا 300 هزار تومان و قیمت متوسطه هر جلسه کلاس گروهی 3DMAX حدودا 100 هزار تومان است.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1400 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image