ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی تدریس خصوصی کودکان استثنایی و 5 بهترین معلم خصوصی کودکان کم توان ذهنی و استثنایی

تدریس خصوصی کودکان استثنایی و 5 بهترین معلم خصوصی کودکان کم توان ذهنی و استثنایی

تدریس خصوصی کودکان استثنایی و 5 بهترین معلم خصوصی کودکان کم توان ذهنی و استثنایی

اگر در جستجوی اساتید و مدرسین برتر خانم و آقا برای آموزش به کودکان استثنایی و کم توان ذهنی هستید ..... در این مقاله در رابطه با تدریس خصوصی کودکان استثنایی توضیحاتی ارائه شده و 5 بهترین معلم خصوصی کودکان کم توان ذهنی و استثنایی معرفی شده اند.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی کودکان استثنایی


توضیحات کلی در رابطه با کودکان استثنایی و آموزش دادن به این کودکان


کودکان استثنایی یا کودکان با نیازهای خاص به گروهی از کودکان گفته می‌شود که در یکی از توانایی‌های حسی، حرکتی یا هوشی با میانگین جامعه و با میانگین توانایی های سایر کودکان هم سن و سال خودشان تفاوت داشته باشند. این تعریف علاوه بر این تفاوت‌ها مشکلات رفتاری مانند بیش فعالی یا اوتیسم را نیز شامل می‌شود. کودک استثنایی اول یک کودک است ( انسان است با همه خصوصیات و صفات یک انسان ) و بعد کودکی است با خصوصیات و تفاوتهای استثنایی نسبت به سایر کودکان. همین ویژگیها و خصوصیات است که معلمان و اولیا باید خودشان را با آن سازگار کنند. بنابراین آنچه که ما اصطلاحاً « کودک استثنایی » می گوئیم بدین معناست که کودک از نظر هوشی و جسمی و روانی و اجتماعی به میزان قابل توجهی نسبت به دیگر همسالان خود متفاوت می باشد و نمی تواند به نحو مطلوب حداکثر استفاده از برنامه های آموزش و پرورش عادی ببرد. کودکان استثنایی به دلیل نیازهای ویژه‌ای که برای مراقبت از آن‌ها باید از طرف والدین و آموزگاران صورت بگیرد، بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند. هرچه زودتر استثنایی بودن کودک تشخیص داده شود، درمان و آموزش‌ها تاثیر بیشتری بر عملکرد کودک خواهد داشت. یکی از بهترین راهکارها برای آموزش دادن به این کودکان استفاده از کلاس های تدریس خصوصی استثنایی است و در ادامه اساتید خوب در این زمینه معرفی می شوند.


مطالعه نمائید: 25 راهکار برای تدریس به کودکان بیش فعال


5 بهترین معلم خصوصی کودکان کم توان ذهنی و استثنایی


در ادامه 5 بهترین معلم خصوصی کودکان کم توان ذهنی و استثنایی معرفی می شوند.


1- استاد با تجربه و متخصص خانم فاطمه مشایخی



رشته تحصیلی: علوم تربیتی گرایش استثنایی - مدرک تحصیلی: فوق لیسانس - دانشگاه محل تحصیل: فردوسی مشهد - دبیر کودکان استثنایی. بیش از ۲۸ سال سابقه تدریس در مدارس ویژه تهران. روش تدریس: گام به گام و با روش های نوین. تعامل با کودک. حیطه تدریس: اتیسم. اختلال یادگیری، افت تحصیلی، کم توان ذهنی، اتیسم، سندروم داون، بیش فعالی، دیرآموز، CP و ناسازگار - مهارت خودیاری و دیگریاری و مهارت های اجتماعی - تقویت مهارت نوشتن - همراه با همکاران کاردرمان، بازی درمان و حس درمانگر - جهت درمان ضعف عضلانی، یکپارچگی حسی و اختلالات حرکتی - در محیطی دنج و آرام با کمترین رفت و آمد.


مشاهده پروفایل و شماره تماس فاطمه مشایخی


2- مدرس خوب خانم سوسن صدیقی



تدریس خصوصی زبان انگلیسی با 6 سال سابقه تدریس - ویژه افراد عادی و افراد کم توان ذهنی، اوتیسم، ADHD (عدم تمرکز، بیش فعال)، رده سنی خردسال و نوجوان


مشاهده پروفایل و شماره تماس سوسن صدیقی


حتما ببینید: نمونه فیلم تدریس خصوصی دبیر کودکان استثنایی و کارشناس اختلال یادگیری


3- معلم با سابقه رضا کشوری



رشته تحصیلی: روانشناسی کودکان استثنایی - مدرک تحصیلی: فوق لیسانس - تدریس خصوصی ابتدایی بویژه دانش آموزان با ناتوانی یادگیری و ذهنی دانش آموزان استثنایی و کم توان ذهنی


مشاهده پروفایل و شماره تماس رضا کشوری


4- استاد متعهد کودکان استثنایی سید علی موسوی



رشته تحصیلی: روانشناسی کودکان استثنایی - مدرک تحصیلی: لیسانس - دانشگاه محل تحصیل: پردیس شهید باهنر اصفهان (دانشگاه فرهنگیان) تدریس خصوصی دوره ابتدایی، تمام دروس برای کودکان عادی و استثنایی (سندرم، اتیسم، بیش فعال و...) همراه با آموزش خدمات کار درمانی ذهنی، افزایش توجه، حافظه ها و سایر خدمات لازم هم به کودک ارائه می شود. نظم در آموزش و خدمات کاردرمانی ذهنی برای دانش آموران برای من بسیار اهمیت دارد و لطفا با اراده قوی و پشتکار درخواست شروع فعالیت را بزنید تا انشالله نتیجه و تغییرات و پیشرفت را کاملا واضح ببینید.


مشاهده پروفایل و شماره تماس سید علی موسوی


مطالعه کنید: درمان غیردارویی کودکان بیش‌فعال با نرم‌افراز ابداعی محققان کشور


5- خانم ليلا گودرز


تدريس خصوصي شامل كليه دروس ابتدايي ويژه كودكان كم توان ذهني و اختلالات يادگيري در منزل خودتان. براي اطلاع از نحوه برگزاري كلاس ها به آدرس ايميل درخواست خود را ارسال فرماييد.


مشاهده پروفایل و شماره تماس ليلا گودرز


همانطور که در صفحه آموزش استثنایی سایت ویکی پدیا توضیح داده شده است، کودکانی به عنوان کودکان استثنایی شناخته می‌شوند که ضریب هوشی آن‌ها دو انحراف معیار بالاتر یا پایین‌تر از سایر کودکان باشد. این کودکان به خدمات آموزشی ویژه و حمایت‌های گسترده نیاز دارند تا از کل استعداد خود استفاده کنند. آن‌ها به دریافت خدمات آموزشی نیازمند هستند چون اکثر آن‌ها در یک یا چند مقوله به شرح زیر با یکدیگر تفاوت دارند: آن‌ها ممکن است کم توانی ذهنی، ناتوانی‌های یادگیری، آشفتگی‌های هیجانی، ناتوانی‌های جسمی، اختلال‌های گفتار و زبان، آسیب شنوایی یا آسیب دیداری داشته باشند یا در مقابل سرآمد و بسیار با استعداد باشند.در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوبی حضور دارند که می توانند برای آموزش کودکان با شرایط خاص و ویژه بسیار کلاس های پربازده و مفیدی را برگزار نمایند. شرایط یک کودک با کودک دیگر می تواند بسیار متفاوت باشد و در نتیجه کلاس خصوصی برای کودکان استثنایی می تواند به نسبت کلاس های گروهی بسیار مفیدتر باشد.


کلیک کنید: مشاهده لیست معلم های زبان انگلیسی کودکان


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس



آمار بازدید: 4797 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image