ارتباط مستقیم با 30668 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی هزینه کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی کودکان

هزینه کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی کودکان

هزینه کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی کودکان

در این مقاله در رابطه با هزینه کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی کودکان توضیحاتی ارائه می گردد. اگر برای کودک و فرزند خودتان قصد دارید از کلاس خصوصی زبان استفاده کنید و در رابطه با قیمت این کلاس ها سوال دارید این مقاله را مطالعه نمائید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: این ویدیو را ببینید: بهترین معلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم و آقا


هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی کودکان


در این مقاله به صورت کامل در رابطه با قیمت و نرخ کلاس های خصوصی زبان کودکان توسط اساتید مجرب توضیح داده می شود.


1- عوامل موثر بر هزینه کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی کودکان


مشابه کلاس های تدریس خصوصی زبان و سایر دروس برای بزرگسالان، کلاس های تدریس خصوصی زبان کودکان هم هزینه ای که دارد به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل می توان به شهر محل تدریس و سابقه کاری استاد و معلم اشاره کرد. در شهرهای بزرگ تر معمولا هزینه کلاس ها به دلیل مسافت های طولانی تر و هزینه های بالاتر دیگر بیشتر است.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان فعال در زمینه آموزش خصوصی زبان به کودکان بر روی عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی کودکان کلیک کنید.


مدرسین زبان خانم و آقا که سابقه کاری بالاتری دارند هم معمولا قیمت بیشتری برای کلاس های خودشان در نظر می گیرند. اساتیدی که به صورت تخصصی در زمینه تدریس خصوصی زبان کودکان فعالیت دارند مسلما به نسبت اساتید معمولی هزینه بیشتری درخواست می کنند. تعداد جلسات مورد نیاز شما اگر زیاد است می توانید تقاضای تخفیف کنید. ممکن است بعضی از اساتید دوره های تخصصی را برای تدریس زبان کودکان رفته باشند و تخصصی تر در این زمینه کار کنند. در چنین شرایطی هزینه کلاس های ایشان بالاتر است.



برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان انگلیسی بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.


2- نحوه اطلاع دقیق از قیمت های به روز کلاس خصوصی زبان کودکان


اگر می خواهید برای فرزند خودتان یک معلم خوب زبان انگلیسی داشته باشید و می خواهید بدانید که همین امروز اساتید برای کلاس های زبان چه قیمتی را در نظر دارند بر روی لینکی که در بالا معرفی شد کلیک نمائید. با کلیک بر روی لینک بالا هم لیست کامل مدرسین زبان را می توانید مشاهده کنید و هم می توانید قیمت به روز کلاس های تدریس زبان کودک و بزرگسال را مشاهده نمائید. هزینه کلاس خصوصی زبان انگلیسی کودکان از 100 هزار تومان تا 500 هزار تومان متغیر است و مقدار متوسط آن را 300 هزار تومان می توان در نظر گرفت. البته نرخ کلاس های خصوصی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد و این مبلغ ذکر شده را فقط به عنوان راهنمایی کلی در نظر بگیرید.


در همین سایت ایران مدرس کاملترین لیست مدرسین زبان را می توانید ببینید و مشاهده کنید که هر کدام از اساتید چه قیمتی را برای کلاس های خصوصی خودشان در نظر دارند. هزینه ها توسط خود مدرسین ثبت شده است و اساتید معمولا هزینه ای که در نظر دارند را به روز می کنند. پس بهترین راه همین است که بر روی لینک ارائه شده در بالا کلیک کنید و هم لیست مدرسین و هم هزینه ها را ببینید و معلم مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. بسیاری از اساتید در زمینه تدریس خصوصی زبان کودکان هم فعالیت دارند.


مطالعه مقاله چگونگی آموزش زبان انگلیسی به کودکان هم مفید است.


3- چگونگی هماهنگ کردن با مدرسین زبان انگلیسی کودکان با قیمت مناسب


بعد از کلیک بر روی لینک بالا و مشاهده لیست مدرسین می توانید با توجه به معیارهایی که در نظر دارید استاد مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. در نهایت اگر قیمت را ثبت نموده اند می توانید تماس بگیرید و برای کلاس درخواست تخفیف کنید. اگر تعداد جلسات بالا باشد یا مسیر شما به معلم زبان نزدیک باشد به احتمال زیاد تخفیف خواهند داد. بعضی از اساتید در بخش هزینه تدریس عبارت توافقی را ذکر نموده اند. اگر رزومه یکی از این اساتید که در زمینه تدریس زبان انگلیسی کودکان فعالیت دارد را مناسب می بینید می توانید با ایشان تماس بگیرید و قیمت دقیق کلاس ها را بپرسید و تقاضای تخفیف هم بکنید.


با اساتیدی که به لحاظ مکانی به خودتان نزدیکتر هستند کلاس ها را هماهنگ کنید تا هزینه مناسبتری را به شما اعلام نمایند. نکته دیگر اینکه اگر بتوانید با یک معلم خوب که به صورت تخصصی در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی کودکان فعالیت دارد کلاس ها را هماهنگ کنید بسیار بازدهی بهتری خواهید داشت.


پیشنهاد می کنیم مقاله راهکارهای ارتقای یادگیری زبان در کودکان یا مقاله بهترین سن برای یادگیری زبان دوم برای کودکان؟ را هم بخوانید.


سخن آخر


در این مقاله نکات مهمی در رابطه با هزینه و قیمت کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی کودکان در منزل توضیح داده شد. برای یادگیری بهتر و سریعتر زبان انگلیسی توسط کودک شما استفاده از کلاس های خصوصی یکی از بهترین راهکارها است. اساتید خوبی در همین سایت ایران مدرس حضور دارند که با نرخ مناسب کار تدریس خصوصی زبان کودکان را انجام می دهند.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1720 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image