ارتباط مستقیم با 30668 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی چگونه بهترین نتیجه را از تدریس خصوصی آنلاین یا حضوری بگیریم؟

چگونه بهترین نتیجه را از تدریس خصوصی آنلاین یا حضوری بگیریم؟

چگونه بهترین نتیجه را از تدریس خصوصی آنلاین یا حضوری بگیریم؟

در این مقاله در رابطه با اینکه چگونه بهترین نتیجه از تدریس خصوصی آنلاین یا حضوری گرفته شود و چگونه بتوانید با در کنار داشتن یک معلم خصوصی خوب و مجرب در امتحان و کنکور یا هر آزمون دیگری موفق شوید توضیحاتی ارائه می شود.


برای مشاهده لیست کامل اساتید و شماره تماس مستقیم ایشان بر روی عبارت معلم خصوصی آنلاین و حضوری کلیک نمائید.


1- کلاس های تدریس خصوصی را زودتر شروع کنید. برای اینکه در امتحان ریاضی (به عنوان مثال) قبول شوید و نمره بالا و حتی 20 بگیرید، لازم است خودتان در کنار شرکت در کلاس های تدریس خصوصی ریاضی درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید. نه تنها برای درس ریاضی بلکه برای تمام دروس دیگر از جمله فیزیک، عربی، شیمی و ... هم مرور درس و حل تمرین و مثال لازم است. بنابراین برای خوب نتیجه گرفتن از کلاس های خصوصی باید زمان کافی در اختیار داشته باشید. برای درس فیزیک اگر انیشتین هم به شما درس بدهد ولی خودتان زمان کافی برای حل تمرین و مرور نداشته باشید نمی توانید نمره خوبی در امتحان بگیرید. پس زودتر کلاس ها را شروع نمائید و به ایام امتحانات موکول نکنید. البته اگر برای درسی فقط رفع اشکال لازم دارید ایرادی ندارد که در ایام امتحانات چند جلسه رفع اشکال هم استفاده نمائید. اما برای یادگیری پایه ای و مفهومی دروس باید کلاس های خصوصی در طول ترم برگزار شود. به این ترتیب فاصله بین جلسات زیاد خواهد بود و شما زمان کافی برای حل تمرین و مسئله و مرور درس را خواهید داشت. کلاس های طول ترم می تواند برای یادگیری پایه ای دروس بسیار مفید باشد. از کلاس های خصوصی در ایام امتحانات فقط برای رفع اشکال استفاده نمائید.



مطالعه کنید: آیا استفاده از جلسات تدریس خصوصی مفید است؟


2- در کلاس های تدریس خصوصی با تمرکز بالا به مطالب توجه کنید. برای اینکه از کلاس های خصوصی نتیجه بسیار خوبی بگیرید باید سعی کنید در کلاس های خصوصی با توجه و تمرکز بالا به مطالب ارائه شده توسط معلم خصوصی گوش دهید. خصوصا در کلاس های تدریس خصوصی آنلاین این مورد اهمیت زیادی دارد. در کلاس حضوری که در منزل و یا آموزشگاه برگزار می شود معلم خصوصی به صورت کامل شاگرد را زیر نظر دارد و اگر شاگرد توجه نکند تذکرات لازم را می دهد. اما در کلاس های آنلاین خود شاگرد واقعا باید علاقه نشان دهد و به اهمیت تمرکز و توجه کامل به کلاس واقف باشد. در هر صورت، کلاس های تدریس خصوصی را مانند فرصت عالی برای یادگیری ببینید و به مطالب ارائه شده با دقت توجه نمائید. سوالات را یادداشت کنید و بپرسید. استفاده از این کلاس ها بهترین زمان برای برطرف کردن اشکالاتی است که حتی از سال های قبل باقی مانده است.


کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی اساتید


3- زمان مناسبی را برای برگزاری کلاس های تدریس خصوصی انتخاب نمائید. فرض کنید یک روز در مدرسه یا دانشگاه کلاس های زیادی داشته اید و کاملا خسته هستید. در چنین روزی اگر قرار باشد مثلا کلاس تدریس خصوصی شیمی برگزار نمائید واقعا بازدهی آن برای شما زیاد نخواهد بود. مگر این که بعد از ظهر زمانی را برای استراحت در نظر بگیرید و کلاس خصوصی را از عصر به بعد برگزار نمائید. سعی کنید با معلم خصوصی خودتان زمان هایی را برای برگزاری کلاس خصوصی انتخاب کنید که شما خودتان سرحال هستید و آمادگی لازم را برای یادگیری مطالب جدید دارید. اگر به توصیه های قبلی توجه کنید و در طول ترم کلاس ها را برگزار کنید مجبور نخواهید شد در ایام امتحانات برای تمام کردن درس در زمان های نامناسب تعداد جلسات زیاد را برگزار کنید. بنابراین با یک برنامه منظم و در طول ترم کلاس داشته باشید و در زمان هایی از کلاس های خصوصی استفاده کنید که برای شما بازدهی بالایی دارد.



حتما بخوانید: بهترین معلم خصوصی، لیست 20 استاد برتر تدریس خصوصی تهران و کل ایران


4- از تدریس خصوصی در کنار کلاس های اصلی خودتان استفاده نمائید. اینکه بخواهید از کلاس های خصوصی به جای کلاس های اصلی خودتان استفاده کنید ایده خوبی نیست. کلاس های گروهی که در مدرسه و دانشگاه برگزار می شود هم مزیت های خودش را دارد. با شرکت در کلاس های گروهی می توانید در بحث های کلاسی شرکت کنید و مطالب مفیدی را یاد بگیرید. در ضمن، در کلاس های اصلی خودتان جزوه یادداشت می کنید و منبع خوبی برای مطالعه و حتی برای کلاس های خصوصی در اختیار خواهید داشت. اگر به لایلی نتوانستید در کلاس های اصلی خودتان شرکت کنید بهترین راهکار برای جبران غیبت استفاده از کلاس خصوصی است. اما، عمدا در کلاس های اصلی خودتان غیبت نکنید و سعی کنید کلاس های خصوصی را به عنوان یک امکان آموزشی اضافه تر در کنار کلاس های اصلی خودتان استفاده نمائید. تدریس خصوصی آنلاین یا حضوری اگر به درستی مورد استفاده قرار گیرد می تواند بسیار مفید باشد و باعث پیشرفت شما در درس و تحصیل خواهد شد.


مطالعه این مقاله هم مفید است: 10 فایده مهم تدریس خصوصی آنلاین و حضوری برای موفق شدن در امتحانات


5- با یکی از بهترین معلم های خصوصی کلاس را هماهنگ نمائید. همانطور که می دانید این که خودتان عالی درس بخوانید و در کلاس ها تمرکز داشته باشید و یا اینکه کلاس ها را در زمان مناسب برگزار کنید و از همان اول ترم به فکر باشید می تواند بسیار مفید باشد، اما اینکه با یک استاد خوب و مجرب هم کلاس داشته باشید اگر به همان اندازه مهم نباشد اهمیت کمتری هم ندارد. در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com اساتید بسیار خوبی حضور دارند و می توانید رزومه کاری و سوابق تدریس مدرسین را ببینید. نظرات شاگردهای قبلی، فیلم نمونه تدریس، مدرک تحصیلی و .... هم برای بسیاری از مدرسین درج شده است. برای تمام اساتید خصوصی ثبت نامی در این وب سایت می توانید قیمت درخواستی ایشان و شماره تماس مستقیم مدرسین را هم ببینید. در نتیجه انتخاب یک معلم عالی از این وب سایت کار راحتی است. سعی کنید با استادی که مجرب است و از دانشگاه خوب فارغ التحصیل شده است و در کل رزومه قوی ای دارد کلاس خصوصی داشته باشید تا بهترین نتیجه ممکن را بگیرید. بهترین اساتید در زمان کمتر و با کیفت بالاتر درس را به شما یاد خواهند داد.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس



آمار بازدید: 670 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image