ارتباط مستقیم با 30695 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی

چرا تدریس خصوصی مفید است؟

چرا تدریس خصوصی مفید است؟

در این مقاله به صورت خلاصه در رابطه با فواید و مزایای کلاس های تدریس خصوصی توضیح داده می شود. اگر می خواهید بدانید چرا استفاده از کلاس های تدریس خصوصی مفید است و می تواند منجر به موفقیت در درس و تحصیل گردد ادامه این مقاله را بخوانید.

برای مشاهده لیست کامل اساتید تدریس خصوصی بر روی عبارت معلم خصوصی کلیک کنید. مطالعه مقاله نحوه افزایش بازدهی کلاس های تدریس گروهی و خصوصی برای یادگیری بهتر دروس هم پیشنهاد می گردد.

1- برطرف کردن اشکالات و ضعف های پایه ای: تدریس خصوصی برای دانش آموزان و دانشجویانی که در دروس مختلف اشکالات و ضعف های پایه ای دارند می تواند بسیار مفید باشد. به عنوان مثال، دانش آموزی که در درس ریاضی اشکالات زیادی دارد در کلاس های اصلی خودش ممکن است از ترس مسخره شدن سوالاتی که دارد را اصلا نپرسد و در کلاس های مدرسه زمان کافی برای پاسخگویی به سوالاتی که حتی ممکن است مربوط به ترم های قبل باشد وجود ندارد. در چنین شرایطی یک معلم خصوصی ریاضی خوب می تواند با برگزاری کلاس های خصوصی تقویتی و رفع اشکال تمام این ضعف ها را برطرف نماید و دانش آموز بسیار در درس و تحصیل پیشرفت خواهد کرد.

2- هدایت شدن در مسیر موفقیت: در موارد بسیاری دانش آموزان و دانشجویان علاقه دارند در درس و تحصیل موفق شوند و نمرات خوب بگیرند و معدل خودشان را افزایش دهند. البته تعداد بسیار زیادی از این افراد در رابطه با نحوه مطالعه دروس مختلف اشکال دارند و به مشاوره نیاز دارند. یکی از فواید دیگر کلاس های خصوصی این است که استاد مجرب حاضر در کلاس با توجه به تجربه و درک بالایی که دارد علاوه بر ارائه درس شاگرد خودش را به سمت موفقیت راهنمایی می کند. برای همان درس ریاضی که مثال زده شد بسیاری از دانش اموزان در رابطه با نحوه درست تمرین حل کردن ریاضی هم اشکال دارند. یک معلم خصوصی خوب علاوه بر ارائه درس شاگرد خودش را در مسیر درست به سمت موفقیت هدایت می کند. مطالعه نمائید:
چرا کلاسهای تدریس خصوصی برای آموزش سریعتر و مفهومی تر دروس مفید است؟

3- تقویت روحیه و اعتماد به نفس شاگرد: بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان به دلیل نمرات پایینی که سال ها و ترم های قبل گرفته اند و به دلیل نتایج نامناسب امتحان های قبلی خودشان اعتماد به نفس خودشان را از دست داده اند و برای ادامه تحصیل و درس خواندن روحیه مناسب و انگیزه کافی ندارند. در چنین مواردی استفاده از کتاب کمک آموزشی و یا فیلم آموزشی و .... فایده ای ندارد و کلاس های تدریس خصوصی در چنین مواردی بهترین گزینه و مفیدترین راهکار است. یک استاد خوب مرحله به مرحله تقویت به نفس شاگرد خودش را تقویت می کند و با تحسین هر پیشرفت کوچکی باعث می شود شاگردی که در کلاس حضور دارد انگیزه بیشتری برای درس خواندن پیدا کند.

4- افزایش معدل و شاگرد اول شدن: مواردی هم وجود دارد که دانش آموز یا دانشجو خودش توانسته است در حد متوسطی درس ها را یاد بگیرد و معدل و نمرات متوسطی دارد اما می خواهد بسیار عالی عمل کرده و نمرات خیلی خوبی بگیرد. چنین افرادی به هر میزان تلاش می کنند از حد متوسط بالاتر نمی روند چرا که اشکالاتی دارند و یا نحوه درس خواندن ایشان به گونه ای است که یک روند مشخص همواره تکرار می شود. در این حالت یک استاد و معلم خصوصی خوب می تواند بسیار موثر باشد. این استاد با بررسی اشکالات پایه ای شاگرد خودش ایشان را به سمت موفقیت های بیشتر، نمرات بالاتر، افزایش معدل و حتی شاگرد اول شدن می تواند هدایت نماید. مطالعه مقاله
نحوه یادگیری بهتر و مفهومی تر دروس با استفاده از تدریس خصوصی هم مفید است.

جمع بندی و نتیجه گیری: با توجه به مواردی که توضیح داده شد، کلاس های تدریس خصوصی برای پیشرفت در درس و تحصیل می تواند بسیار مفید و موثر باشد. کلاس های خصوصی مختص دانش آموزان و دانشجویان ضعیف یا تنبل نیست. هر شخصی که بخواهد به نسبت وضعیت فعلی خودش تغییر مثبتی را ایجاد نماید و در درس و تحصیل پیشرفت کند استفاده از کلاس های خصوصی برای ایشان می تواند مفید باشد. البته باید توجه داشت که یک معلم خصوصی خوب و مجرب انتخاب شود. در مقاله
7 راهکار عالی برای انتخاب معلم خصوصی خوب و مجرب با هزینه مناسب در رابطه با نحوه انتخاب یک معلم خصوصی خوب توضیح داده شده است. دانش آموز یا دانشجویی که در هر درسی اشکالات اساسی دارد می تواند برای برطرف نمودن اشکالات خوش از کلاس خصوصی استفاده کند. شخص دیگری که می خواهد از حالت متوسط بودن به نفر اول بودن برسد هم می تواند از مزایای این کلاس ها استفاده نماید. کلاس های خصوصی فقط برای یادگیری دروس در ایام تحصیل نیست. شخصی که می خواهد در کمترین زمان ممکن نرم افزاری را یاد بگیرد و یا مکالمه زبان انگلیسی خودش را تقویت نماید هم می تواند با در کنار داشتن یک استاد خوب زودتر از هر روش دیگری به هدفی که دارد برسد. برای آموزش نرم افزارهای مهندسی به صورت پروژه محور هم کلاس های خصوصی بسیار مفید است. به منظور آموزش موسیقی، موفقیت در کنکور، کسب رتبه خوب در المپیاد، آموزش هنر و رشته های مختلف ورزشی، آموزش بورس و کسب و کار و یا هر درس و مهارت دیگری هم کلاس های خصوصی بسیار مفید و موثر است. این کلاس ها هدف دار برگزار می شود و سطح آن و مطالب آن قابل تنظیم بوده و انعطاف دارد و در نتیجه مفیدترین روش برای آموزش مهارت، درس و .... است.

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس



آمار بازدید: 628 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image