ارتباط مستقیم با 30695 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی معلم آیلتس تضمینی و قبولی در ایلتس صددرصد تضمینی با بهترین اساتید

معلم آیلتس تضمینی و قبولی در ایلتس صددرصد تضمینی با بهترین اساتید

معلم آیلتس تضمینی و قبولی در ایلتس صددرصد تضمینی با بهترین اساتید

اگر در جستجوی بهترین معلم های خصوصی آیلتس هستید و می خواهید استاد ایلتس تضمینی در تهران، کرج، اصفهان، اهواز و یا هر جای ایران داشته باشید .... اگر می خواهید نمره آیلتس 8 تضمینی یا نمره آیلتس تضمینی 7 در اصفهان، تهران، کرج، شیراز، مشهد و یا هر جای دیگر ایران بگیرید .... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.


برای مشاهده لیست کامل معلم های آیلتس بر روی عبارت تدریس خصوصی آیلتس کلیک کنید.


بهترین معلم های آیلتس در ایران مدرس


در همین سایت ایران مدرس اساتید و مدرسین بسیار خوبی برای آموزش و تدریس خصوصی آیلتس تضمینی حضور دارند (برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه آزمون آیلتس اینجا کلیک کنید). اساتید ثبت نامی در این وب سایت جزو بهترین معلم های تهران و کل ایران هستند و بسیاری از این اساتید به صورت تضمینی هم به شما درس می دهند. البته باید با خود اساتید حرف بزنید و شرایط تضمین را با ایشان به صورت شفاف مشخص نمائید. برخی از این اساتید کیفیت کار و کیفیت تدریس خودشان را تضمین می کنند و برای نتیجه گرفتن شما از شما تعهد می گیرند که همکاری صددرصد داشته باشید. تعدادی دیگر حتی ممکن است تحت شرایطی نتیجه گرفتن عالی شما را هم تضمین نمایند.


مشاهده این فیلم خوب هم توصیه می شود: نمونه فیلم تدریس خصوصی آیلتس توسط استاد مجرب - دوره آمادگی آزمون آیلتس


در هر صورت، واضح است که نتیجه گرفتن شما به مقدار بسیار زیادی به خودتان بستگی دارد و باید متهد باشید و برای مطالعه و تمرین وقت در نظر بگیرید. اساتید خوب ثبت نامی در ایران مدرس در بسیاری از موارد خودشان نمره 7 و حتی 8 آیلتس را دارند. بنابراین با اساتیدی که خودشان مسیر را با موفقیت طی کرده اند کلاس داشته باشید و این بهترین روش برای نتیجه گرفتن است. باز هم تاکید می شود اگر در جستجوی معلم تضمینی آیلتس هستید بهتر از قبل از شروع کلاس ها با استاد حرف بزنید و شرایطی که مد نظر شما هست و تضمینی که می خواهید به شما داده شود را مشخص نمائید. برخی از اساتید کار خودشان را تضمین می کنند و برخی دیگر ممکن است مثلا نمره بالای 7 شما را تضمین کنند.


مقالات مرتبط:


معرفی 15 معلم خصوصی خوب آیلتس آنلاین و حضوری + هزینه کلاس


چگونه نمره آیلتس بالا بگیریم؟


ویدئوی آموزش IELTS - چگونه نمره بالاتری در اسپیکینگ آیلتس بگیریم ؟



مطالعه نمائید: بهترین مدرسین آیلتس، لیست 14 استاد برتر آیلتس IELTS در تهران و کل ایران


بهترین معلم های آیلتس برای قبولی تضمینی


اگر ساکن اهواز، تهران، اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز و یا هر جای دیگر ایران هستید .... در هر صورت کلاس های آنلاین آیلتس برای نمره 8 تضمینی و یا نمره بالای 7 هم می تواند بسیار مفید باشد. تدریس خصوصی آیلتس در منزل بازدهی بالاتری دارد اما تدریس خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس آنلاین در حال حاضر مناسب تر می باشد و هزینه کمتری هم دارد. در ضمن، کلاس آنلاین محدودیت زمانی و مکانی را از میان برداشته است و اگر به عنوان مثال ساکن اصفهان یا اهواز هستید می توانید با یک معلم خوب آیلتس که خود ایشان ساکن تهران هستند کلاس آنلاین برگزار کنید و حتی هزینه بسیار مناسب هم خواهد بود. استاد ielts باید خودش مدرک آیلتس داشته باشد.


اگر می خواهید نمره 8 بگیرید بهتر است با استادی کلاس داشته باشید که خودشان نمره 8 آیلتس را دارند. این بهترین تضمین برای نتیجه گرفتن شما است چرا که در عمل به کسی اعتماد می کنید که مسیر مورد نظر شما را با موفقیت پشت سرگذاشته است. این را هم در نظر داشته باشید که هیچ استادی آنلاین یا حضوری نمی تواند صددرصد به شما تضمین بدهد چرا که بخش اعظم کار به خود شما بستگی دارد. اما در هر صورت، همین که با یک استاد موفق که خودشان نمره بالایی در آیلتس دارند کلاس برگزار کنید بهترین تضمین برای خوب نتیجه گرفتن شما است.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی آیلتس در ایران مدرس



معرفی تعدادی از اساتید برتر IELTS در ایران مدرس


همانطور که گفته شد، در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوبی برای تدریس آیلتس حضور دارند. به عنوان مثال دکتر حسن نعمتی دارنده آیلتس 8 آکادمیک و آیلتس 8.5 جنرال هستند. ایشان 18 سال سابقه آموزشی در ایران، ترکیه و کانادا دارند. معلم خوب دیگر خانم چیستا دانشمند دارای مدرک آیلتس آکادمیک 8 و آیلتس جنرال 8 هستند. با کلیک بر روی لینک های ارائه شده در بالا می توانید مشخصات کامل این اساتید و معلم های خوب آیلتس و شماره تماس مستقیم ایشان را هم ببینید. همانطور که گفته شد، برای موفقیت در آزمون آیلتس تضمینی بالاتر از این وجود ندارد که با استادی کلاس داشته باشید که خود ایشان مدرک آیلتس با نمره بالا دارند.


استاد با تجربه مازیار محمدی هم در همین سایت ایران مدرس حضور دارند که مولف سه کتاب در زمینه آیلتس، با بیش از 16 سال سابقه تدریس در آموزشگاههای معتبر کشور هستند. یکی از کتاب های مفید ایشان کتاب The Key to IELTS Speaking است. از معلم های فوق العاده آیلتس دیگر ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس می توان به استاد امید عظیمی ( رتبه 24 کنکور و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه اصفهان)، دکتر مازیار گودرزی (دارای آیلتس 9 آکادمیک و مدرک Teaching IELTS از کالج لندن)، سینا موسوی (دارنده نمره 8.5/9 در IELTS Academic) و .... اشاره کرد.


مطالعه کنید: بهترین معلم خصوصی آیلتس، لیست 17 استاد برتر آیلتس



مطالعه نمائید: بهترین اساتید آیلتس تهران، لیست 20 استاد مسلط و عالی آیلتس در تهران


جمع بندی و نتیجه گیری در رابطه با معلم آیلتس تضمینی


اگر می خواهید معلم آیلتس تضمینی داشته باشید و در آزمون IELTS نمره 7 و یا حتی 8 و بالاتر از آن بگیرید، با کلیک بر روی لینک هایی که در بالا معرفی شد از همین سایت ایران مدرس یک معلم خوب انتخاب نمائید و با استادی کلاس برگزار کنید که خود ایشان موفق بوده اند و نمره مد نظر شما یا بالاتر از آن را گرفته اند.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 2459 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image