ارتباط مستقیم با 30652 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی معرفی ۳۰ بهترین استاد تدریس خصوصی آیلتس در سال 1403

معرفی ۳۰ بهترین استاد تدریس خصوصی آیلتس در سال 1403

معرفی ۳۰ بهترین استاد تدریس خصوصی آیلتس در سال 1403


اگر در سال 1403 قصد دارید در آزمون آیلتس شرکت کنید و نمره عالی و حتی نمره بالای ۷ بگیرید ... اگر قصد دارید در کمترین زمان خودتان را برای آزمون IELTS آماده کنید .... در هر صورت در این مقاله تعدادی از بهترین اساتید تدریس خصوصی آیلتس را می توانید مشاهده کنید.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل اساتید تدریس خصوصی آیلتس


توضیحات کامل در رابطه با ویژگی های بهترین مدرسین آیلتس سال 1403


قبل از اینکه تعدادی از بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس حاضر در همین سایت ایران مدرس را معرفی کنیم، در رابطه با ویژگی های مدرسین خوب و برتر توضیحات مختصری ارائه می نماییم.


مدرسین برجسته از دانشگاه های خوب و معتبر مانند دانشگاه تهران، تربیت مدرس، شهید بهشتی، علامه طباطبایی و ... فارغ‌التحصیل شده اند و مدرک ارشد یا دکتری معمولا در رشته زبان انگلیسی یا رشته های مرتبط با آن را دارند. البته اساتید بسیار خوبی در همین سایت ایران مدرس حضور دارند که در رشته های دیگری غیر از زبان انگلیسی درس خوانده اند اما در ادامه به دلیل علاقه به تدریس زبان، خودشان در آیلتس نمره بالای ۷ و ۸ گرفته اند و بسیار مسلط هستند. این مدرسین هم می توانند به شما در گرفتن نمره خوب کمک زیادی بکنند.


مطالعه این جزوه هم مفید است: دانلود رایگان جزوه بسیار خوب و مفید IELTS - درس اول لغات آیلتس


مدرسین فوق العاده و برجسته آیلتس معمولا خودشان مدرک آیلتس با نمره بالای ۷ یا تافل با نمره بالای ۹۰ و ۱۰۰ دارند. استادی که خودش در آزمون آیلتس به عنوان مثال نمره ۸ گرفته است مسلما می تواند شما را هم به نمره عالی برساند.


بسیاری از بهترین مدرسین آیلتس حاضر در همین سایت ایران مدرس کارنامه شاگردهای قبلی خودشان و فیلم نمونه تدریس هم ثبت کرده اند. اساتیدی در همین سایت ایران مدرس حضور دارند که شاگرد ایشان توانسته است نمره ۸ و حتی ۸.۵ را کسب نماید.


کلیک کنید: مشاهده فیلم های نمونه تدریس آیلتس



در هر صورت در این وب سایت برای تمامی مدرسین اطلاعات بسیار کاملی ارائه شده است. می توانید دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی استاد، رزومه و سوابق تدریس ایشان، نظرات و کارنامه شاگردهای قبلی، فیلم نمونه تدریس و ... را برای مدرسین مشاهده نموده و با آگاهی کامل استاد مد نظر خودتان را انتخاب کنید.


در ضمن برای تمامی مدرسین زبان انگلیسی و آیلتس شماره تماس مستقیم ایشان و قیمت درخواستی اساتید برای هر ساعت و هر جلسه تدریس ارائه شده است.


مطالعه این مقاله عالی هم پیشنهاد می شود: چگونه نمره آیلتس بالا بگیریم؟


از دیگر ویژگی های بهترین مدرسین آیلتس سال 1403 می توان به داشتن تجربه و سابقه کاری بالا، داشتن مدرک TTC و سلتا، داشتن شاگردهای موفق و راضی قبلی، ارائه قیمت مناسب برای کلاس های خصوصی، داشتن کتاب های تالیفی در زمینه آموزش زبان و آیلتس و ... اشاره نمود. از کلاس های خصوصی آیلتس می توانید به صورت آنلاین و حضوری استفاده کنید.


معرفی ۳۰ بهترین استاد و معلم های خصوصی برتر IELTS سال 1403


در این بخش تعدادی از بهترین مدرسین آیلتس حاضر در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com را معرفی می نماییم. البته اساتید بیشتری در این وب سایت حضور دارند با این وجود در این مقاله ۳۰ استاد برجسته را معرفی می کنیم.


توجه: برای مشاهده مشخصات کامل و شماره تماس مستقیم اساتیدی که در ادامه معرفی شده اند، در بالای همین صفحه در بخش جستجو اسم و فامیل مدرس را وارد نموده و بر روی کلید جستجو کلیک کنید.


1- خانم ساحله خیرآبادی: آموزش زبان انگلیسی با مدرس مجرب و حرفه ای دارای دکترای آموزش زبان انگلیسی و مدرک TESOL از کشور هندوستان. نویسنده کتابهای اختصاصی آموزش زبان انگلیسی با سالها سابقه تدریس در کالجها کشور هندوستان. نویسنده بیش از ۱۷ مقاله بین المللی و شرکت در سمینارهای بین المللی.



2- مصطفی پوررضا: تدریس در شمال تهران و غرب تهران مکالمه انگلیسی را یکبار برای همیشه در ۵۰ جلسه و بدون کتاب بیاموزید توسط استاد بین المللی زبان انگلیسی با ۱۷ سال سابقه تدریس در دانشگاه، موسسات آموزشی و شرکت ها، نویسنده کتاب های آموزش زبان انگلیسی در زمینه اصطلاحات، ضرب المثل ها و واژگان کاربردی زبان انگلیسی - دارای پروانه ثبت اختراع از اداره اختراعات و مالکیت معنوی.



3- مازیار محمدی: مولف سه کتاب در زمینه آیلتس، با بیش از 17 سال سابقه تدریس در آموزشگاههای معتبر کشور. ●عنوان کتابها 1. The Key to IELTS Speaking کتاب 2. IELTS ACADEMIC 14 PLUS و 3. IELTS COLLOCATIONS



4- مازیار گودرزی: دارای آیلتس 9 آکادمیک و مدرک Teaching IELTS از کالج لندن همچنین مدرک CPE از کمبریج انگلستان - با کارنامه بیش از هزار شاگرد آیلتسی با نمره بالای 7‌ در ایران، کانادا، امریکا و استرالیا - تدریس تخصصی Writing , Reading , Listening , Speaking از مبتدی تا پیشرفته



مطالعه این مقاله هم مفید است: بهترین معلم خصوصی آیلتس، لیست 17 استاد برتر آیلتس


5- خانم یاسمن نظری: فارغ التحصیل دوره بین المللی تدریس TESOL Canada در سال ۲۰۱۸ - دارنده مدارک تخصصی FCE و CAE - شاگرد اول مقطع کارشناسی زبان دانشگاه دولتی الزهرا - دارنده مدرک زبان انگلیسی IELTS با نمره ۸.۵ - متخصص ، برنامه ریز و مشاور دوره های PTE, IELTS, Duolingo و TOEFL با جزوه اختصاصی و مناسب سطح و نمره مورد نیاز زبان آمو



6- مسعود حسینی: تدریس انگلیسی به روش مدرن آنالیزی با تجربه 16 ساله در زمینه‌ی تدریس و آموزش زبان انگلیسی و برگزاری دوره های مختلف - کارشناس ارشد آموزش زبان از دانشگاه آزاد - دارنده‌ی آیلتس ۸ آکادمیک - دارنده‌ی مدرک CELTA سال ۲۰۱۸ - بیش از ۱۰۰ زبان‌آموز با نمره آیلتس بالای ۶.۵ - تجربه هشت سال سوپروایزری و مدیریت داخلی آموزشگاه معتبر در تهران



7- بهزاد بهرامی: دارنده رتبه 4 کنکور دکتری زبانشناسی همگانی - مترجم شرکت های JTI و Pars Switch و چند موسسه مهاجرتی در داخل و خارج کشور - ابداع کننده تکنیک های 3in1 , Hierarchical, ASAP , PASAP , TSTB بر اساس نظریات خودم - دارنده مدرک آیلتس 8.5 سال 1397 با نمره های Speaking : 9 و Writing : 9‌ - مؤلف 4 کتاب مکالمه و 4 کتاب کنکوری چاپ شده - دارنده مدرک TTC و TESOL



8- دکتر محمد بشردانش: زبان انگلیسی رو به صورت آنلاین و حضوری در هر سنی که هستید با متد متفاوت، جذاب و ساده با من، فارغ التحصیل دانشگاه بلونیا (ایتالیا) و اولین فارغ التحصیل غیر ایتالیایی در رشته HBR، در سطح بین الملل و ببنیانگذار متد پلیرز (PLIRS: PUTTING LEARNERS IN REAL SITUATION) با سابقه تدریس زبان انگلیسی با همین متد به دانشجویان غیر ایرانی، غیر فارسی زبان و دانشجویان اراسموس از سال ۲۰۱۵ فرا بگیرید.



حتما ببینید: 12 فیلم عالی آموزش آیلتس 100 درصد رایگان


9- سینا موسوی: بالاترین مدرک آموزش زبان انگلیسی در دنیا از دانشگاه کمبریج CELTA - دارنده نمره 8.5/9 در IELTS Academic - بیش از 11 سال سابقه تدریس به دانشجویان اروپایی Erasmus برای شرکت در آزمون آیلتس/مکالمه - همکاری با سازمان بهداشت جهانی WHO - با تجربه سال‌ها زندگی و کار در اروپا



10- خانم لیلا زرگری: استاد دانشگاه با ۲۲ سال سابقه تدریس حرفه ای زبان انگلیسی مکالمه، تجاری BEC ، آزمون های بین المللی آیلتس، تافل، IELTS , TOEFL , DUOLINGO, GMAT, GRE ,SAT , PTE , EPT ، کنکور و مدارس



11- کیان میرزاخانی: جلسه نخست رایگان - مدرس برتر آیلتس و مکالمه زبان انگلیسی در سالهای ۹۷ ۹۸ - مبتکر تست زنی به روش RationalPlan - تدریس خصوصی انگلیسی با ۱۹ سال سابقه تدریس بدون فراموشی و کاملا جذاب



12- خانم مریم محصل: بیش از 10,000 قرارداد موفق آموزشی با ارگانها و اشخاص حقیقی و حقوقی، مدیریت آموزشی به مدت 21 سال در موسسه اروین میرداماد اعطاي تسهيلات براي دوره هاي از پايه تا آيلتس -  فارغ التحصیل دانشگاه علامه در رشته ادبیات انگلیسی و آموزش زبان انگلیسی در مقطع لیسانس و فوق لیسانس.



کلیک کنید: مشاهده شماره تماس مستقیم اساتید خصوصی زبان انگلیسی


13- محمد اصل غفاریان: کارشناس ارشد ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران - سابقه تدریس دروس زبان به مدت 16 سال (از سال 86) مدرس دانشگاه تهران و مدرس آموزشگاه های مختلف ( آناهیتا، ایلیا، شکوه، ارتباطات، محراب و...) مبتکر روش آموزشی CLT در فرم جدید



14- کورش یراقچیان: استاد Native آنلاین با بیش از 15 سال سابقه تدریس، دارای گواهینامه های پایان دوره انواع تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی از کشورهای مختلف جهان به زبان انگلیسی - نویسنده کتاب (گفتگو در سفر به زبان انگلیسی) انتشارات WILEY ، زبان مادری استاد، انگلیسی است که در پشت جلد کتاب ایشان ثبت شده است.



15- خانم ساحله مرادی: ۱۰ سال سابقه فعالیت تدریسی در برترین موسسات پایتخت کشور و تجربه موفقِ سالها تدریس تخصصی برای مهاجرین به ساير کشورها - مترجمی ده ها سمینارِ بین المللی - مترجمی فعالان حوزه فن آوری و استارت آپ ها در نمایشگاه بین المللی تهران



16- مجید سعیدی: آموزش اصولی با متود TASK-BASED TEACHING - مترجم حضوری برای میهمانان خارجی شما - رتبه 54 کارشناسی ارشد مترجمی زبان انگلیسی - رتبه 69 دکتری مطالعات ترجمه - دارای آیلتس ۸،۵ - کلاس ها به صورت حضوری و آنلاین می باشند.



حتما مطالعه کنید: بهترین اساتید آیلتس تهران، لیست 20 استاد مسلط و عالی آیلتس در تهران


17- جاوید مرزبند: دلسوزی و تعهد شرط اول یک معلم خوب است. - توسط استاد مجرب با بیش از ۳۳ سال سابقه موفق فارغ التحصیل دانشگاه در رشته زبان و ادبیات انگلیسی - مدرس حرفه ای خصوصی آیلتس 7 - از پایه تا آیلتس ـ مکالمات روزمره از پایه تا پیشرفته در قالب موقعیت های متنوع - آنلاین و حضوری - دوره ها ی آنلاین ویدیویی در شبکه تلگرام و برگزار می گردد.



18- دکتر سیده فاطمه قاضی میرسعید: دکتری آموزش زبان انگلیسی و دارای مدرک TESOL - 🔰 15 سال سابقه تدریس در دانشگاه (تهران شمال - علوم و تحقیقات) - دارای گواهی معتبر آموزش مهارت های آزمون آیلتس (IELTS Teacher Training Certificate) - دارای گواهی TTC - دارای 20 سال سابقه تدریس زبان جنرال (Speaking & Listening) با جزوات و روش ابداعی خودم (SLP) - دارای 15 سال سابقه تدریس مهارت آزمون آیلتس با جزوه و بدون کتاب



19- ميلاد پرستار: تدريس زبان انگليسي، IELTS , Tofel تدریس خصوصی مكالمه انگلیسی و آیلتس توسط مدرس فارغ التحصیل دانشگاه در رشته ادبیات انگلیسی و آموزش زبان انگلیسی در مقطع لیسانس و فوق لیسانس. غرب تهران، شمال تهران و ... با سابقه تدریس در دانشگاه صنعتی شریف، تهران آزاد شمال و جامع علمی کاربردی - دوره های یک ساله و فشرده.



20- امید عظیمی: مدرس با تجربه بزرگترین و معتبرترین آموزشگاه زبان انگلیسی اصفهان - مدرس موسسه نیاگارا واقع در کانادا و تدریس به دانشجویان کانادایی - گوینده و ناظر ضبط با تجربه زبان انگلیسی و گویندگی در نقش گوینده اول مرد در بیش از 14 جلد کتاب تکست آموزش زبان - رتبه 24 کنکور و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه اصفهان



پیشنهاد می شود بخوانید: بهترین مدرسین آیلتس، لیست 14 استاد برتر آیلتس IELTS در تهران و کل ایران


21- خانم حمیده سلطانی: دوره های تضمینی مکالمه شنیداری گفتاري ELC بدون فراموشی همراه با رجیستری آکسفورد انگلستان و گواهینامه پایان دوره - آمادگی آیلتس و تافل تضمینی به همراه مشاوره و اموزش اخذ پذیرش تحصیلی - آموزش گرامر کنکور و ارشد به سبک آنالیز ساختاری آکسفورد و قبولی تضمینی - دوره VIPپرورش کودک دوزبانه (و سه زبانه :انگلیسی و چینی)



22- زهرا کلای: مدرس دانشگاه به مدت ده سال در دانشگاهای مختلف - مدرس مکالمه به مدت پانزده سال در اموزشگاههای مختلف - مترجم فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی کتب و مقالات به مدت پانزده سال - مدرس نمونه دانشگاه - برگزار کننده کارگاه ترجمه - برگزارکننده تضمینی بحث ازاد برای تقویت صحبت کردن انگلیسی - تقویت صد در صد گرامر و مهارت نوشتاری



23- امیر نجفی: اینجانب در خدمت همه هموطنان هستم با بیش از ده سال سابقه تدریس انگلیسی در بیش از نقاط دنیا ،اروپا، مالزی،امارات و چین. در تمامی مقاطع دانش آموز می پذیرم از beginner, intermediate و Advance تا IELTS , TOEFL . کارشناس سوالات طرح شده برای امتحان IELTS به مدت 1‌سال زیر نظر British council. فارغ از تحصیل از دانشگاه دال خوزی کانادا و ملبورن استرالیا.دارای مدرک DELTA و ESL TEACHER.اکادمیک و جنرال مخصوص مهاجرت به روش ELP و SbS.



24- مریم فلاحتی: تدریس تخصصی زبان انگلیسی از مبتدی (starter) تا پیشرفته (PTE, IELTS), فشرده و ترمیک در تهران و سراسر دنیا. دارای بالاترین مدرک بین المللی اموزش زبان انگلیسی TTC,TYLT,TKT - تدریس به تمامی رده های سنی و همه سطوح - انگلیسی را با جدیدترین و ساده ترین روش ها یاد بگیرید - به روز ترین روش های تدریس جهان برای موفقیت تضمینی در امتحانات انگلیسی



مطالعه نمائید: شماره تلفن و شماره تماس مستقیم بهترین مدرسین آیلتس تهران و کل ایران


25- علیرضا طاری: دارای مدرک آیلتس 8.5 و تافل 110 - دارای مدرک TTC - برای نمرات بالای 6 و 90 - طبق آخرین تغییرات BRITISH COUNCIL و ETS - آموزش مؤثر نحوه استفاده از Advance vocabulary در مکالمه و نگارش - آموزش موثر صدها phrasal verb و idiomatic words با روش‌هایی بدیع و کاملا مبتنی بر مکالمه - آموزش موثر درونی کردن تمام نکات گرامری بدون نوشتن حتی یک کلمه، کاملا مبتنی بر مکالمه - 10 سال سابقه تدریس حرفه ای - مدرس موسسه قطب راوندی - بیش از 20000 ساعت تدریس خصوصی



26- خانم رضوانه محمدی: تدریـس تخصصی زبان انگلیسی از مبتدی (Starter) تا پیشرفته (PTE و IELTS) • دارای بالاترین مدارک بین المللی آموزش زبان انگلیسی( PTE, IELTS, TTC) • دوره‌های فشرده مکالمه ویژه مهاجرین و تجار • برگزاری کلاسهای آنلاین مکالمه و گرامر زبان انگلیسی از صفر تا صد کلاسهای وکب و کالوکیشین - کلاسهای آمادگی آزمون پی تی ای



27- دکتر مارال قاسمی نیا: "تدریس مکالمه روان به ایرانیان مقیم سایر کشورها" - "توسط مدرس خانم، دكتري تخصصي آموزش زبان انگليسي" - مدرس برترین آموزشگاهها و مدارس تهران - دارای مدرک TTC زبان انگلیسی - در کمترین زمان انگلیسی رو راحت صحبت کن!! ( با جدیدترین متدهای روز دنیا) كلاسهاي مكالمه تضمینی مخصوص مهاجرت (در ۶ ماه راحت انگلیسی حرف بزن) دوره هاي تخصصي آيلتس - کسب نمره بالای ۶ تضمینی



28- خانم سپیده الوانی: آموزش موفق مکالمه به دانشجویان و مهاجرین ایرانی در امارات، ترکیه، کانادا و استرالیا و آمریکا بصورت آنلاین در کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی - برگزاری دوره های تک مهارتی برای زبان آموزانی که موفق به کسب نمره مناسب در یک skill خاص نشدند - تعیین سطح کتبی و شفاهی - تصحیح رایتینگ و اسپیکینگ - دوره های آمادگی مصاحبه کاری (job interview)و مصاحبه ی سفارتembassy interview) و visa interview)



این مقاله را هم از دست ندهید: 10 بهترین استاد حرفه ای زبان انگلیسی و آیلتس خانم در تهران آنلاین و حضوری


29- خانم چیستا دانشمند: دارای مدرک آیلتس آکادمیک 8 و آیلتس جنرال 8 - دیپلم TESOL در تدریس زبان انگلیسی ( business, IELTS, ADVANCE learners , Online Teaching) - دکترای مدیریت از دانشگاه بوردو فر.انسه - MBA از استرالیا - بیش از 7 سال سابقه تدریس آیلتس به ایرانیان خارج کشور و غیر ایرانیان



30- خانم فرزانه صفایی: 19 سال سابقه تدریس زبان انگلیسی در تهران - تدریس خصوصی زبان انگلیسی کنکور و آزمون آیلتس و تافل TOLIMO, EPT ، IELTS - MSRT، TOFEL - استاد صفایی متخصص زبان انگلیسی برای تمامی آزمون های بین المللی - مدرس,MSRT ،TOLIMO, EPT ، IELTS ، TOFEL - کارشناس ارشد و دانشجوی دکتری آموزش زبان انگلیسی - کارشناس آزمونهای گاج، مبتکران و سنجش گزینه دو ماز و قلم چی - تدريس خصوصي دروس تخصصي دانشگاهي رشته آموزش زبان انگليس



در این مقاله تعدادی از بهترین مدرسین آیلتس در سال 1403 معرفی شدند. در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوب دیگری هم حضور دارند. برای موفقیت در آزمون آیلتس اینکه در کنار خودتان یک مدرس فوق العاده و مجرب را داشته باشید مسلما در موفقیت شما و در صرفه جویی در زمان و هزینه شما نقش بسیار مفیدی خواهد داشت. همانطور که می دانید هزینه شرکت در آزمون آیلتس بالا است و در ضمن برای گرفتن نمره خوب در آن باید وقت زیادی را در نظر بگیرید. بنابراین بهتر است یک بار با قدرت در آزمون شرکت کنید و با یکی از بهترین مدرسین آیلتس کلاس داشته باشید تا هزینه و وقت شما هدر نرود. خصوصا، مدرسینی که خودشان در آیلتس نمره بسیار خوبی گرفته اند می توانند راهنمای بسیار خوبی برای شما باشند. همانطور که گفته شد، اساتید دیگری هم علاوه بر مدرسین معرفی شده در این مقاله در همین سایت ایران مدرس حضور دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله زیر را هم مطالعه نمائید.


پیشنهاد می شود مطالعه کنید: 40 بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران (خانم و آقا) و اساتید برجسته زبان آنلاین و در منزل


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 511 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image