ارتباط مستقیم با 30668 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی کسب درآمد از طریق تدریس اینترنتی و موفقیت در کار تدریس آنلاین

کسب درآمد از طریق تدریس اینترنتی و موفقیت در کار تدریس آنلاین

کسب درآمد از طریق تدریس اینترنتی و موفقیت در کار تدریس آنلاین

در این مقاله در رابطه با نحوه کسب درآمد از طریق تدریس اینترنتی، کسب درآمد با آموزش مجازی و چگونگی موفقیت در کار تدریس انلاین توضیحاتی ارائه می گردد. اگر می خواهید در تدریس مجازی و اینترنتی موفق باشید و به درآمد بالا برسید ادامه این مطلب را بخوانید.

پیشنهاد بسیار ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس، حتما مطالعه کنید: چگونه تدریس آنلاین داشته باشیم

مهمترین نکته ای که برای کسب درآمد از طریق تدریس اینترنتی باید مد نظر داشته باشید این است که سعی کنید روش های مختلف جذب شاگرد را یاد بگیرید و اگر بتوانید خوب شاگرد جذب کنید کسب درآمد اینترنتی و یا حضوری از تدریس و تدریس خصوصی کار بسیار راحتی خواهد بود. در واقع، شاید مهمترین چالش تمامی اساتیدی که می خواهند به صورت اینترنت، مجازی یا حضوری از کار تدریس درآمد خوب و بالا کسب کنند جذب شاگرد و داشتن تعداد کافی شاگرد است. برای اینکه بتوانید در زمینه جذب شاگرد خوب عمل کنید مقاله راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی را بخوانید. البته در نظر داشته باشید که اگر شما توانایی های لازم را در خودتان ایجاد کنید و رزومه قوی داشته باشید مسلما جذب شاگرد به مراتب برای شما کار راحت تری خواهد بود. فرض کنید مدرسی قصد دارد در زمینه تدریس خصوصی کنکور فعالیت داشته باشد. این شخص اگر خودش در کنکور رتبه خوبی کسب کرده باشد و بر درسی که می خواهد تدریس کند 100 درصد مسلط بوده و برنامه و جزوات مدونی برای آن داشته باشد، مسلما چون خودش اعتماد به نفس بیشتری دارد و حین تماس شاگرد یا والدین ایشان بهتر هم حرف می زند، در نهایت جذب شاگرد برای ایشان به نسبت کسی که تازه کار است و رزومه مناسبی ندارد راحت تر می باشد. بنابراین برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی به صورت آنلاین و یا حضوری ابتدا باید در خودتان قابلیت های لازم را ایجاد نمائید و توانایی های خودتان را افزایش دهید.



مطالعه کنید: چگونه تدریس آنلاین کنیم و نحوه کسب درآمد بالا از تدریس مجازی

کسب درآمد با آموزش مجازی

مطلبی که گفته شد به این معنی نیست که از همین امروز شما بدون هیچ درامدی 1 سال روی خودتان کار کنید و درس بخوانید و بعد از آن کار تدریس را شروع کنید. شما می توانید از همین امروز برای جذب شاگرد اقدام کنید ولی در نظر داشته باشید که هر روز روی خودتان کار کنید و تسلط خودتان را بر دروسی که تدریس می کنید افزایش دهید. به این ترتیب در کار آموزش مجازی و اینترنتی هم موفق تر خواهید بود و هر روز جذب شاگرد برای شما از قبل راحت تر بوده و درآمد شما هم افزایش خواهد داشت. یکی از بهترین راهکارها برای جذب شاگرد و کسب درآمد از معلمی درج تبلیغات تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com و داشتن ارتباط مستقیم و بدون واسطه با متقاضیان تدریس خصوصی است. بر روی عضویت در سایت در بالای همین صفحه کلیک کنید، فرم عضویت را تکمیل نموده و پس از ورود به کنترل پنل تبلیغ خودتان را درج نمائید. آگهی تدریس شما پس از تایید مدیریت نمایش داده شده و می توانید بدون واسطه با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط باشید. کار تدریس انلاین به نسبت تدریس حضوری و تدریس خصوصی در منزل مزایای زیادی دارد. در تدریس مجازی وقت شما در مسیر رسیدن به منزل شاگرد تلف نمی شود و با ترافیک و آلودگی هوا درگیر نخواهید شد. در این روش، شما هر جای ایران و جهان که ساکن هستید می توانید از هر جای ایران و جهان شاگرد بگیرید و بازارکار شما مثل قبل محدود به شهر محل سکونت شما نخواهد شد.

تدریس آنلاین و مجازی محدودیت مکانی و زمانی را از میان برداشته است و می توانید با سکونت در شهر محل شکونت خودتان (حتی اگر شهر کوچکی است) از هر جای جهان شاگرد جذب کنید و درامد بالایی داشته باشید.




مطالعه تکنیک های تدریس خصوصی به صورت آنلاین و حضوری هم مفید است.


چگونه با کامپیوتر تدریس کنیم

برای اینکه بتوانید به صورت اینترنتی و آنلاین با کامپیوتر تدریس کنید و به درآمدهای خوب و بالا برسید باید با روش های تدریس آنلاین آشنا باشید. در اولین مقاله ای که در ابتدای این متن معرفی شد توضیحات کاملی در این زمینه ارائه شده است و پیشنهاد می شود مقاله ابتدای این متن را حتما مطالعه نمائید. برای داشتن تدریس انلاین می توانید از واتساپ، اسکایپ و یا سایت هایی که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت دارند (مانند اسکای روم) یا نرم افزارهای تخصصی تدریس آنلاین مانند Zoom، Cisco Webex Meetings، Adobe Connect، Schoology Learning، WizIQ و .... استفاده نمائید. برای اینکه در تدریس و آموزش مجازی موفق باشید بهتر است قلم نوری هم داشته باشید. بسیاری از مدرسین آنلاین ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی، زیست، عربی و ... از طریق واتساپ و اسکایپ که رایگان هم می باشد تدریس اینترنتی را انجام می دهند. سایت هایی مانند اسکای روم هم با قیمت مناسب امکان برگزاری کلاس مجازی را برای شما فراهم می کنند و می توانید به راحتی در یک محیط مناسب آموزش های خودتان را ارائه دهید. توجه کنید که به دلیل شیوع کرونا کلاس آنلاین و مجازی با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است و بهتر است هر چه زودتر خودتان را با این شرایط هماهنگ نمائید. اگر کلاس های مجازی را سریعتر شروع کنید مطمئنا درآمدهای عالی در انتظار شما خواهد بود چرا که به بازار تدریس به صورت جهانی دسترسی خواهید داشت.

حتما مطالعه نمائید: مقایسه هزینه و بازدهی کلاس های خصوصی اینترنتی و آنلاین با کلاس خصوصی در منزل



توصیه های مفید برای پیشرفت در کار تدریس آنلاین

1- برای جذب شاگرد آنلاین، تبلیغ اینترنتی داشته باشید

اگر قصد دارید کسب درآمد از طریق تدریس اینترنتی را با قدرت شروع کنید باید نوع تبلیغات شما برای جذب شاگرد هم آنلاین باشد. مسلما با تبلیغات در روزنامه نمی توانید به صورت آنلاین شاگرد جذب نمائید. باید در سایت های تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مثل همین سایت ایران مدرس تبلیغ خودتان را ثبت کنید و متقاضیان کلاس خصوصی از هر جای دنیا تبلیغ شما را خواهند دید و برای کلاس خصوصی با شما تماس می گیرند. بسیاری از مدرسین حاضر در این وب سایت از کشورهای آمریکا، کانادا، آلمان و ... جذب شاگرد داشته اند. به عنوان مثال صفحه استاد گروئی را در همین سایت ایران مدرس ببینید که در متن تبلیغ خودشان نوشته اند: برگزاری موفق دوره های آنلاین برای دانشجویان مقیم خارج از کشور (از جمله کشورهای آلمان، اتریش، آمریکا، دانمارک، سوئد و ...). می توانید برای خودتان هم سایت و وبلاگی داشته باشید و از شبکه های اجتماعی و اینستاگرام و ... هم استفاده نمائید. توصیه می شود ترکیبی از این روش ها را برای جذب شاگرد در نظر داشته باشید و بهترین روش برای جذب شاگرد خودتان را پیدا کنید.

در زمینه تبلیغات تدریس موفق مطالعه کنید:
چگونه تبلیغات تدریس پربازده تری داشته باشیم و بیشتر شاگرد جذب کنیم؟

2- از قلم نوری و امکانات به روز استفاده کنید

برای کسب درآمد با آموزش مجازی باید سعی کنید قلم نوری و بهترین نرم افزارهای تدریس انلاین و اینترنت پرسرعت را فراهم کنید. توجه کنید که در حال حاضر، اگر می خواهید کار تدریس را ادامه دهید چاره ای ندارید جز اینکه خودتان را با این شرایط هماهنگ کنید و هر چه زودتر تغییرات مثبت در جهت برگزاری کلاس های مجازی را در خودتان ایجاد کنید به نفع شما است.

3- توانایی های خودتان را افزایش دهید و پیشرفت کنید

برای اینکه در کار تدریس و تدریس خصوصی موفق باشید، به صورت آنلاین یا حضوری بخواهید شاگرد جذب کنید، در هر صورت باید رزومه خوب و قابل قبولی را ارائه نمائید تا متقاضیان کلاس متقاعد شوند از بین اساتید زیادی که مشغول به فعالیت هستند با شما تماس بگیرند. به عنوان مثال، اگر می خواهید در همین سایت ایران مدرس تبلیغات تدریس خودتان را ثبت کنید، سعی کنید که متن تبلیغ را بسیار کامل و خوب بنویسید. امکان ثبت مدرک تحصیلی، رزومه کاری، فیلم نمونه تدریس، نظرات شاگردهای قبلی، جزوه و خلاصه جزوه و .... برای تمامی اساتید در این سایت فراهم شده است. از این امکانات استفاده کنید و خودتان را بهتر معرفی نمائید. اگر واقعا مثلا در زمینه تدریس ریاضی عملکرد بسیار خوبی دارید چند فیلم نمونه تدریس ریاضی تهیه کنید و در همین سایت قرار دهید تا در صفحه خودتان نمایش داده شود. توجه کنید که دروس تدریسی را درست انتخاب کنید. اگر بر درس شیمی بسیار مسلط هستید و به آن علاقه دارید بر روی تدریس خصوصی شیمی به صورت آنلاین و اینترنتی متمرکز شوید و درس های دیگر را تدریس نکنید. موفق ترین و مشهورترین اساتید یک درس را تدریس می کنند و برای آن درس جزو بهترین ها هستند. به عنوان مثالی دیگر، اگر در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی فعالیت دارید و مدرک آیلتس یا TTC دارید مدرک خودتان را در همین سایت بارگذاری کنید. هر مدرک یا توضیحی که به اعتمادسازی بیشتر کمک می کند را ارائه دهید تا شاگردهای بیشتری جذب نمائید.

مطالعه
7 دلیل که نشان می دهد تدریس خصوصی آنلاین آینده آموزش است هم پیشنهاد می گردد.

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 10125 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image