ارتباط مستقیم با 30684 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی بهترین دبیر فیزیک انجمن کنکور

بهترین دبیر فیزیک انجمن کنکور

بهترین دبیر فیزیک انجمن کنکور

در این بخش در رابطه با بهترین دبیر فیزیک انجمن کنکور، بهترین دبیر فیزیک الا نظام جدید و برترین اساتید و مدرسین فیزیک کنکور توضیحاتی ارائه می شود.

برای مشاهده لیست کامل معلم های فیزیک بر روی معلم خصوصی فیزیک کلیک کنید. مطالعه
بهترین معلم فیزیک کنکور - لیست 20 دبیر خوب فیزیک کنکور هم مفید است.

اگر در حال مطالعه برای کنکور هستید ممکن است در جستجوی یک دبیر و معلم خوب فیزیک باشید و یا بخواهید با مراجعه به انجمن کنکور بهترین دبیر فیزیک را بشناسید. برای بسیاری از متقاضیان کنکور سوالاتی مانند اینکه فیزیک کی خوبه، فیزیک قضاتی یا نوکنده و .... مطرح باشد. در این مقاله سعی شده است تعدادی از بهترین مدرسین فیزیک کنکور معرفی شده و ویژگی های اساتید برتر ذکر گردد.




در وبلاگ دبیر فیزیک خوب لیست تعدادی از برترین اساتید فیزیک کنکور به این ترتیب معرفی شده است: استاد مهدی یحیوی - استاد مهدی باباخانی - استاد محمود ذهبی - استاد فرید شهریاری - استاد سادات - امیر حسین برادران. در همان وبلاگ در رابطه با ویژگی های بهترین دبیران فیزیک کنکور اینطور توضیح داده شده است: 1- دارای سبک منحصر به فردی هستند و به صورت کلیشه ای تدریس نمی کنند. 2- آنها برای هر درس و مبحث حفظی کد سازی می کنند 3- همواره در حال یادگیری تست ها و مطالب جدید است. 4- در هفته ساعت هایی را به سرچ های اینترنتی و رصد تازه های علمی اختصاص می دهد 5- حتما بهترین جزوات خود را در کلاسهای گروهی ارایه می کند و آنها را برای کلاسهای خصوصی پنهان نمی کند 6- آراسته ترین لباسهای بازار را خریده و برتن می کند. 7- در نوشتن کتاب و تهیه فیلم های آموزشی پیشتاز است. علاوه بر این موارد، دبیران خوب و عالی فیزیک کنکور ویژگی های متمایز دیگری هم دارند. این اساتید واقعا به درس فیزیک علاقه دارند و از یادگیری و تدریس آن لذت می برند و این علاقه را به شاگردان خودشان هم منتقل می نمایند. بهترین دبیران فیزیک کنکور بر درس فیزیک 100 درصد مسلط هستند و خودشان هم در کنکور برای این درس مهم درصد بالایی را کسب نموده اند. در انجمن کنکور و سایت های متعدد می توانید لیست کامل بهترین دبیرهای فیزیک را ببینید.



مطالعه نمائید: بهترین مدرسین فیزیک (لیست 20 استاد و معلم خصوصی برتر فیزیک)

در انجمن الا forum.alaatv.com در رابطه با برجسته ترین دبیران فیزیک کنکور سوال پرسیده شده است و بحث این بوده است که از بین اساتید زیر کدام انتخاب شود: 1. عربشاهی 2. ذهبی 3. یحیوی 4. ملاکیان 5. نوکنده. این اساتید تجربه بالایی در زمینه تدریس فیزیک دارند. در همین سایت ایران مدرس هم اساتید بسیار خوب و مجربی در زمینه آموزش فیزیک کنکور فعالیت دارند از جمله:

1- محمدرضا قنواتی: تدریس فیزیک و ریاضی دبیر رسمی با 28 سال سابقه تدریس

2- محمدصالح شریفی: دکتری مهندسی برق - دانشگاه صنعتی امیرکبیر

3- محمد نصیری: استاد مجرب با 20 سال سابقه کار و با نرخ توافقی - مشاوره روانشناختی

4- مهدی رحیمی موسوی: فوق لیسانس فیزیک - حضوری و آنلاین با ۱۶ سابقه مفید

5- فاطمه باهوش: دبیر رسمی آموزش و پرورش با مدرک دکتری فیزیک از دانشگاه شیراز

6- ....

کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های فیزیک در ایران مدرس

اینکه بخواهید با مراجعه به انجمن کنکور یا هر انجمن دیگری بهترین دبیر فیزیک کنکور را تشخیص دهید در حقیقت کمی سر در گم خواهید شد. افراد مختلفی که در انجمن های مختلف نظر می دهند تجارب متفاوت و نظرهای مختلفی دارند. در ضمن، بعضی از نظرات هم ممکن است توسط خود اساتید درج شود و جهت دار باشد. در هر صورت، خودتان باید سعی کنید با توجه به ملاک های درست یک معلم خوب برای موفقیت در فیزیک کنکور انتخاب کنید و بر مبنای انجمن کنکور یا هر انجمن دیگری تصمیم نگیرید. برخی از معیارهای درست برای انتخاب بهترین معلم فیزیک کنکور در بالا توضیح داده شد. بهتر است با اساتید با سابقه و با تجربه که تا حدی شناخته شده هستند کلاس داشته باشید. استادی که خودش در کنکور برای درس فیزیک بالای 80 یا 90 درصد کسب کرده است و شاگردهای قبلی موفقی دارد می تواند گزینه خوبی باشد. به دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی استاد هم دقت کنید. استادی که از دانشگاه خوب فارغ التحصیل شده است قابل اعتمادتر است. برای موفقیت در فیزیک کنکور می توانید از اساتید برند مانند قضاتی، یحیوی، نوکنده، باباخانی و ... کمک بگیرید. اما این اساتید معمولا وقت محدودی دارند و می توانید از سایر اساتید خوب که در همین سایت ایران مدرس حضور دارند هم وقت بگیرید.

مطالعه
بهترین مدرسین فیزیک کنکور، لیست 10 استاد برتر فیزیک کنکور تهران و کل ایران هم پیشنهاد می شود.

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 8059 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image