ارتباط مستقیم با 30630 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی 10 توصیه بی نظیر برای استفاده بهینه و حداکثری از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی

10 توصیه بی نظیر برای استفاده بهینه و حداکثری از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی

10 توصیه بی نظیر برای استفاده بهینه و حداکثری از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی

در این مقاله 10 توصیه بی نظیر برای استفاده بهینه و حداکثری از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی و گرفتن بهترین نتیجه از کلاس های خصوصی ریاضی ارائه شده است. اگر می خواهید بهترین نمره را در درس ریاضی بگیرید ادامه این مطلب را بخوانید.

برای مشاهده لیست کامل مدرسین و اساتید ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید. مطالعه نحوه انتخاب بهترین معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی هم مفید است.

1- با یک معلم خصوصی ریاضی خوب کلاس برگزار کنید: با استادی کلاس برگزار کنید که از دانشگاه خوب فارغ التحصیل شده است و مدرک ارشد یا دکتری دارد. اساتیدی که سابقه کاری بالاتری دارند را انتخاب نمائید. در همین سایت ایران مدرس برای تمامی مدرسین ریاضی و سایر دروس اطلاعات کاملی ارائه شده است و می توانید با کلیک بر روی لینک ارائه شده در بالا لیست کامل مدرسین را مشاهده نموده و یک معلم ریاضی خوب برای خودتان انتخاب نمائید.

2- کلاس های ریاضی را در زودترین زمان ممکن شروع نمائید: اگر زودتر شروع کنید برای تمرین حل کردن هم زمان بیشتری در اختیار خواهید داشت. اگر زودتر شروع کنید با خیال راحت تر و بدون استرس درس می خوانید و در نتیجه نمره بهتری هم می گیرید. رمز موفقیت در امتحان ریاضی با استفاده از کلاس های خصوصی این است که زود شروع کنید. اگر زود شروع کنید به احتمال خیلی زیاد نتیجه بسیار خوبی خواهید گرفت.

3- در فاصله زمانی بین کلاس های ریاضی تمرین حل کنید: برای درس ریاضی تمرین حل کردن از نان شب هم واجب تر است. تا جایی که می توانید تمرین حل کنید و به این ترتیب اشکالات شما مشخص شده و می توانید از معلم خصوصی خودتان سوال کنید. در واقع وقتی تمرین حل می کنید عملا از آموخته های خودتان استفاده می کنید. تا وقتی تمرین حل نکنید نمی دانید که واقعا چه اشکالاتی دارید.

4- در زمان های مناسب در کلاس شرکت کنید: اگر در یک روز در مدرسه یا دانشگاه کلاس های زیادی داشته اید لازم نیست در همان روز کلاس خصوصی هم داشته باشید. در روزهایی که سرتان خلوت تر است و استراحت کرده اید کلاس برگزار کنید.

مطالعه کنید:
نحوه استفاده موثر و پربازده از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی

5- کلاس های خصوصی ریاضی را جدی بگیرید: هر تمرینی که استاد و معلم خصوصی ریاضی به شما می دهد را حل نمائید. به هر میزان کلاس ها را بیشتر جدی بگیرید در نهایت بهتر هم نتیجه خواهید گرفت.


6- در کلاس های ریاضی با تمرکز بالا حضور داشته باشید: سعی کنید با دقت به درس گوش دهید. کلاس های خصوصی فرصت بسیار خوبی برای تقویت پایه ریاضی و برطرف کردن اشکالات پایه ای است.

7- از جزوه کلاسی در کلاس خصوصی استفاده نمائید: در کلاس های مدرسه یا دانشگاه شرکت کنید و جزوه خوبی بنویسید. از همین جزوه کلاسی در کلاس های خصوصی هم استفاده نمائید. جزوه کلاسی هم تمام مباحث مد نظر استاد اصلی درس را پوشش می دهد و هم اینکه خلاصه است. برای کلاس های خصوصی جزوه کلاسی گزینه بسیار خوبی است.

8- ترجیحا از کلاس های حضوری به جای آنلاین استفاده کنید: اگر شرایط فراهم بود از کلاس های حضوری که بازدهی بالاتری دارد استفاده نمائید. کلاس های حضوری برای یادگیری ریاضی به صورت کلی بازدهی بیشتری دارد.

کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی ریاضی

9- تعداد جلسات را مناسب انتخاب نمائید: فکر نکنید اگر تعداد جلسات خیلی زیادی را برگزار کنید بهتر نتیجه می گیرید. باید تعداد جلسات به گونه ای باشد که زمان برای مطالعه و حل تمرین هم داشته باشید. توجه کنید اینکه استفاده بهینه و حداکثری از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی داشته باشید فقط به خودتان بستگی دارد و باید این توصیه ها را در نظر داشته باشید.

10- در یک روز بیشتر از 2 جلسه برگزار نکنید: اگر کلاس های خصوصی ریاضی را به موقع شروع کنید معمولا لازم هم نخواهد شد تعداد جلسات بالایی داشته باشید. اگر درس را نخوانید و برگزاری کلاس ها را به ایام امتحانات موکول کنید شاید لازم شود در یک روز چند جلسه برگزار کنید و بازدهی کلاس کم خواهد شد. پیشنهاد می شود این مقاله خوب را هم بخوانید: بهترین مدرسین ریاضی، لیست 10 استاد برتر ریاضی در تهران و کل ایران

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 677 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image