ارتباط مستقیم با 30686 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی تدریس خصوصی ریاضی دهم تجربی و بهترین مدرس ریاضی دهم

تدریس خصوصی ریاضی دهم تجربی و بهترین مدرس ریاضی دهم

تدریس خصوصی ریاضی دهم تجربی و بهترین مدرس ریاضی دهم

در این مقاله در رابطه با نحوه مشاهده لیست کامل بهترین مدرسین، معلم ها و اساتید تدریس خصوصی ریاضی دهم تجربی توضیح داده می شود. اگر می خواهید با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی، ریاضی پایه 10 تجربی را خیلی خوب آموزش ببینید و در جستجوی بهترین معلم های ریاضی دهم، معلم آنلاین و یا حضوری ریاضی 10 و ... هستید ادامه این مطلب را بخوانید.

برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی ریاضی دهم بر روی عبارت
تدریس خصوصی ریاضی دهم کلیک کنید. با کلیک بر روی عبارت بهترین معلم خصوصی ریاضی هم می توانید تعدادی از بهترین مدرسین ریاضی دهم و سایر مقاطع را ببینید.

کلیک کنید: دانلود رایگان جزوه، سوال و کتاب ریاضی دهم - اگر در زمینه یادگیری و آموزش ریاضی پایه 10 تجربی سوال یا اشکال دارید توصیه می شود حتما مقاله
چگونه ریاضی دهم را یاد بگیریم را هم بخوانید. در وب سایت حاضر، لیست کاملی از مدرسین ریاضی دهم و سایر مقاطع و سایر دروس در تهران و کل ایران ارائه شده است. در این وب سایت تا سال 99 بیش از 20000 مدرس ثبت نام کرده اند. در ایران مدرس شماره تماس اساتید تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس هم نمایش داده شده است و می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با اساتید در ارتباط باشید و کلاس را با خود استاد هماهنگ نمائید. در این وب سایت برای تمامی اساتید اطلاعات کاملی ارائه شده است و می توانید با آگاهی کامل یکی از بهترین اساتید ریاضی 10 تجربی را برای خودتان انتخاب نمائید. رزومه کاری و سوابق تدریس، دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی، دروس تدریسی، قیمت مد نظر استاد برای هر جلسه و یا هر ساعت تدریس ریاضی دهم تجربی و .... جزو اطلاعاتی است که در این وب سایت برای اساتید ثبت شده است. بسیاری از اساتید فیلم نمونه تدریس و نظرات شاگردهای قبلی خودشان را هم ثبت نموده اند و بنابراین می توانید با آگهی کامل یکی از بهترین معلم ها را انتخاب نموده و بدون واسطه با ایشان در ارتباط باشید. ریاضی دهم تجربی هم برای معدل و هم برای کنکور اهمیت بالایی دارد.

مطالعه کنید:
آموزش و تدریس خصوصی ریاضی 10 - ریاضیات پایه دهم (ریاضی10)

در ادامه در رابطه با نحوه استفاده درست از کلاس های تدریس خصوصی برای حصول بهترین نتیجه توضیح داده خواهد شد. اگر می خواهید در امتحان ریاضی دهم تجربی نتیجه خوبی بگیرید و یا در کنکور سوالاتی که از این درس مطرح می شود را بتوانید به خوبی پاسخ دهید، در هر صورت استفاده از کلاس های خصوصی در صورتی که به درستی مورد استفاده قرار گیرد می تواند گزینه بسیار خوبی باشد. اما چگونه می توان استفاده درست تر و پربازده تری از کلاس های خصوصی داشت. اگر در درس ریاضی 10 اشکالات زیادی دارید بهتر است زودتر کلاس ها را شروع نمائید. بسیاری از دانش آموزان این اشکال را دارند که تا زمانی که ایام امتحانات فرا نرسد به فکر استفاده از کلاس های خصوصی نمی افتند و حتی خودشان هم درس نمی خوانند. برای کسب موفقیت های بزرگ در امتحان و کنکور باید زودتر به فکر باشید. سعی کنید با یک معلم خوب کلاس های ریاضی دهم تجربی را هماهنگ کنید. ممکن است اساتید مجرب هزینه بیشتری برای کلاس های خودشان درخواست نمایند ولی در هر صورت ارزشش را دارد. در کنار شرکت در کلاس های تدریس خصوصی حتما خودتان هم درس بخوانید. کلاس های خصوصی برای ریاضی 10 تجربی و یا هر درس دیگری وقتی مفید است که خودتان تمرین و مسئله حل کنید. ریاضی را بدون تمرین حل کردن نمی توان یاد گرفت.

حتما بخوانید:
سوال ریاضی دهم ریاضی-نمونه دوم

در فصل اول ریاضی دهم در رابطه با مجموعه ها، الگو و دنباله توضیح داده شده است. در این فصل با مجموعه های متناهی و نامتناهی، متمم یک مجموعه، الگو و دنباله، دنباله های حسابی و هندسی و ... آشنا خواهید شد. مطالب این فصل خیلی سخت نیست خصوصا مبحث مجموعه ها را به صورت ترسیمی هم می توان یاد گرفت. برای دنباله های حسابی و هندسی مجموع جملات و محاسبه جمله n ام و .... مطرح می شود (دانلود رایگان جزوه آموزشی مجموع جملات دنباله ی هندسی با مثال تشریحی). شاید دو جلسه کلاس تدریس خصوصی برای این فصل کافی باشد. البته اگر خودتان بلد هستید و می توانید مطالب این فصل را بخوانید برای رفع اشکال و حل سوال شاید یک جلسه هم کافی باشد. از مبحث دنباله ها و مجموعه در کنکور تجربی سوال معمولا مطرح می شود. رایگان دانلود کنید: مثال و تست الگو -ریاضی دهم

در فصل دوم ریاضی دهم مبحث مثلثات بررسی خواهد شد. نسبت های مثلثاتی، دایرهٔ مثلثاتی، روابط بین نسبت های مثلثاتی و .... در این فصل بررسی خواهد شد. برای این فصل هر چند جلسه کلاس تدریس خصوصی داشته باشید ارزشش را دارد. مثلثات مبحث بسیار مهمی است و در دروس دیگر مانند فیزیک و حتی در دانشگاه هم این مبحث را لازم خواهید داشت. توصیه می شود مبحث مثلثات را بسیار خوب و پایه ای یاد بگیرید و تمرینات زیادی برای آن حل نمائید. دانلود رایگان جزوه آموزشی فصل دوم ریاضی دهم - ریاضی 10 : مثلثات و نسبت های مثلثاتی

در فصل سوم ریاضی دهم توان های گویا و عبارت های جبری مورد بررسی قرار می گیرد و مباحثی مانند ریشه و توان، ریشهٔ n ام، توان های گویا، عبارت های جبری و .... بررسی خواهد شد (دانلود نمونه سوال امتحانی ریاضی - بحث توان رسانی). خودتان هم این فصل را خیلی خوب بخوانید و در کلاس خصوصی هم به آن توجه داشته باشید. مبحث ریشه و توان را باید به صورت کاملا مسلط مورد بررسی قرار دهید به گونه ای که اشکالی در آن نداشته باشید. از این مبحث می تواند مستقیما سوال مطرح شود و یا در حل سوالات دیگر به آن نیاز خواهید داشت. مباحث این فصل از ریاضی دهم کاملا پایه ای و پرکاربرد است و در دروس دیگر هم لازم خواهد شد. تعداد کافی جلسه تدریس خصوصی برای ان برگزار کنید.

در فصل چهارم ریاضی دهم مبحث معادله و نامعادله ها مطرح می شود. بحث معادله ها بسیار مهم است و باید خوب بلد باشید معادله حل کنید. در فیزیک هم وقتی یک مسئله روابطی برای آن نوشته می شود آخر کار به یک معادله خواهید رسید که باید حل شود. معادلهٔ درجه دوم و روش های مختلف حل آن، سهمی و تعیین علامت در این فصل تدریس می شود. برای هر معادله ای جواب تحلیلی وجود ندارد اما در این فصل از ریاضی دهم برخی از انواع معادلات ساده بررسی خواهد شد (
جزوه آموزش ریاضی - روابط بین ضرایب و ریشه های معادله ی درجه دوم با مثال تشریحی). اگر خودتان مباحث را بلد هستید رفع اشکالی کلاس خصوصی برگزار کنید. اگر اشکالات زیادی دارید تعداد جلسات بالا برگزار کنید. ریاضی دهم کاملا پایه ای است. اگر حل معادلات و بررسی نامعادلات را در این درس یاد نگیرید همیشه مشکل خواهید داشت.

در فصل پنجم ریاضی دهم مبحث تابع بررسی می شود. این مبحث هم در امتحان و هم در کنکور بسیار مورد سوال قرار می گیرد. بدست آوردن دامنه تابع راحت است ولی برد تابع کمی دردسر دارد که باید خوب یاد بگیرید. برای این فصل که مباحثی مانند مفهوم تابع و بازنمایی های آن، دامنه و برد توابع، انواع توابع در آن مطرح می شود احتمالا در حد دو جلسه کلاس تدریس خصوصی کفایت می کند. البته برای تمرین بیشتر می توانید جلسات بیشتری هم در نظر بگیرید. باز هم اگر خودتان بلد هستید یک جلسه رفع اشکال کافی است. مشاهده کنید:
فصل تابع از ریاضی دهم(انتقال)

فصل ششم ریاضی دهم تجربی کمی گنگ به نظر می رسد و مبحث شمارش، بدون شمردن، جایگشت و ترکیب که در این فصل درس داده می شود برای بسیاری از دانش آموزان خیلی قابل فهم نیست و یا شاید پاسخ دادن به سوالات آن مثلا به نسبت مبحث تابع کمی سخت تر باشد. در هر صورت، با در کنار داشتن یکی از بهترین مدرسین ریاضی 10 تجربی می توانید از پس یادگیری این فصل هم به خوبی بربیائید. اگر مباحث این فصل کمتر قابل فهم است بیشتر تمرین حل کنید و تعداد جلسات بالاتری را در نظر بگیرید.

در فصل هفتم و آخر ریاضی 10 تجربی مبحث آمار و احتمال ارائه شده است (حتما ببینید:
دانلود رایگان تست های کنکوری آمار و احتمالات از کنکور سراسری و آزاد ریاضی، تجربی و انسانی). احتمال یا اندازه گیری شانس، مقدمه ای بر علم آمار، جامعه و نمونه، متغیر و انواع آن و .... در این فصل ارائه می گردد. اگر تعداد موارد مطلوب بر کل فضای نمونه تقسیم شود احتمال اتفاق افتادن حالت مورد نظر محاسبه خواهد شد. برای مبحث احتمال یک جلسه و برای مبحث احتمال هم یک جلسه کلاس خصوصی کفایت می کند. البته اگر بخواهید تمرینات بیشتری حل کنید برگزاری تعداد جلسات بالاتر هم مفید است.

مطالعه نمائید:
دانلود رایگان جزوه آموزشی فصل اول ریاضی دهم - ریاضی 10 : مجموعه، الگو و دنباله

با توجه به مطالبی که ارائه شد، اگر به صورت متوسط برای هر فصل ریاضی دهم 2 جلسه تدریس خصوصی در نظر گرفته شود، برای پوشش دادن تمام کتاب 14 جلسه کلاس خصوصی لازم خواهد شد. البته اگر با یکی از بهترین مدرسین کلاس داشته باشید و یا خودتان هم خوب درس بخوانید و برای بعضی از فصل ها فقط رفع اشکالی کلاس برگزار کنید در 10 یا حتی 8 جلسه کلاس هم می توانید به صورت کامل بر ریاضی 10 تجربی مسلط شوید. بهتر است کلاس های خصوصی در طول ترم برگزار شود تا فرصت کافی برای حل تمرین و مسئله داشته باشید.

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 3134 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image