ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی تدریس خصوصی ریاضی پنجم در منزل

تدریس خصوصی ریاضی پنجم در منزل

تدریس خصوصی ریاضی پنجم در منزل

اگر برای یادگیری بهتر ریاضی پایه 5 قصد دارید از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی پنجم در منزل برای خودتان و یا فرزندتان استفاده نمائید .... اگر در جستجوی یک معلم ریاضی پنجم خوب و مجرب هستید .... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.

برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی پنجم بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی پنجم کلیک کنید. مطالعه سوالات چهارگزینه ای فصل اول ریاضی پنجم دبستان همراه با کلید پاسخ هم مفید است.

سرفصل های تدریسی در کلاس های خصوصی ریاضی پنجم

یکی از مباحث اولیه که در کلاس های تدریس خصوصی ریاضی پنجم تدریس می شود عددنویسی و الگوو و عددنویسی و محاسبات عددی است. معلم خصوصی ریاضی پنجم از همین فص اول سعی می کند مباحث مهمی مانند آموزش میلیارد، جمع و تفریق عددهای مرکب (ساعت)، عددهای مثلثی و مربعی روبه‌جلو و عقب و .... را بسیار عالی ارائه نماید. حل تمرین و مثال های زیاد در کلاس های خصوصی می تواند بسیار کمک کننده باشد.




در فصل دوم ریاضی پنجم باید مباحثی مانند کسر و عدد مخلوط، جمع و تفریق عددهای مخلوط و .... به خوبی آموزش داده شود. برای تقویت پایه ریاضی دانش آموزان پنجم در این کلاس ها باید تمرینات زیادی برای کسر بزرگ‌تر از واحد (تبدیل کسر به عدد مخلوط)، ضرب کسرها و تقسیم کسرها مورد بررسی قرار گیرد. یک معلم خصوصی خوب برای فاصله زمانی بین کلاس ها به شاگرد خودش تمرین می دهد و شاگرد خودش را به سمت موفقیت هدایت می نماید.

مطالعه نمائید:
دانلود رایگان خلاصه جزوه آموزشی فصل 2 دوم ریاضی 5 پایه پنجم

مباحث گفته شده در بالا احتمالا حدود چهار جلسه کلاس خصوصی لازم داشته باشد. در ادامه در دو جلسه می توان مباحثی مانند نسبت، تناسب، درصد، معرفی نسبت، مقدار تناسب و .... را تدریس کرد. بسیار مهم است که دانش اموزان پایه 5 بتوانند از پس حل مسئله تناسب و درصد بربیایند. در مقاطع بالاتر برای سایر دروس مانند فیزیک و شیمی و ... بلد بودن نسبت و تناسب و درصد اهمیت زیادی دارد. بنابراین، یک معلم خوب به این مباحث هم اهمیت زیادی می دهد و تلاش می کند بهترین تدریس را داشته باشد.

فصل چهارم ریاضی پنجم کمی با مباحث قبلی متفاوت است و در این فصل هندسه، زاویه، مثلث، نیمساز و .... تدریس می شود. برای یادگیری هندسه باید خود دانش آموز سعی کند با مسائل سر و کله بزند و تمرینات زیادی را حل نماید. معلم خصوصی سعی می کند از مسائل ساده تر شروع نموده و به تدریج سطح سوالات را بالاتر ببرد. چهارضلعی‌ها، انواع تقارن و انتقال و دوران هم در این فصل توضیح داده می شود. نباید از ابتدای کار تمرینات سختی به دانش آموز داده شود به گونه ای که از درس زده شود. در کلاس های تدریس خصوصی اساتید مجرب متوجه هستند که سطح تمرینات و سوالات باید به تدریج و به صورت افزایشی اضافه گردد.






در جلسات نهم و دهم کلاس های خصوصی ریاضی پنجم می توان مباحث اعداد اعشاری، معرفی رقم‌های 0/01 و 0/001، جمع و تفریق و ضرب اعداد اعشاری، رابطه کسر و اعشار و ... را تدریس کرد. در جلسات بعد هم مساحت و حجم، لوزی و ذوزنقه، آمار و احتمال، انتخاب نمودار مناسب، میانگین، مد و .... درس داده می شود. این مباحث در کلاس های اصلی دانش آموز هم تدریس می شود. به تناسب اینکه دانش آموز تا چه حدی درس را بلد است باید برای هر مبحث وقت و کلاس خصوصی در نظر گرفته شود. بسیار خوب است که در کلاس های تدریس خصوصی ریاضی پنجم در منزل تمرین و مثال های زیادی هم مورد بررسی قرار گیرد. حل نمونه سوال امتحانی هم برای تسلط بیشتر شاگرد و افزایش اعتماد به نفس ایشان مفید است.

کلیک کنید: مشاهده فیلم های نمونه تدریس خصوصی ریاضی پنجم

نحوه انتخاب معلم خصوصی ریاضی پنجم خوب و مجرب

برای اینکه یک معلم خصوصی ریاضی پنجم خوب و مجرب داشته باشید باید لیست اساتید را به خوبی مورد بررسی قرار دهید. با کلیک بر روی لینک هایی که در بالا معرفی شد می توانید لیست اساتید را ببینید. با استاد و معلمی کلاس خصوصی را هماهنگ کنید که از دانشگاه خوب فارغ التحصیل شده باشد. معلم هایی که در دانشگاههای دولتی خوب و معتبر درس خوانده اند بر درس مسلط تر هم هستند. تجربه و سابقه تدریس معلم ها را هم در نظر بگیرید. با معلمی کلاس داشته باشید که سابقه کاری بالایی دارد. در ضمن، اگر یک معلم به صورت رسمی در آموزش و پرورش مشغول است باز این مورد هم مزیت به حساب می آید. در همین سایت ایران مدرس برای تمامی معلم های پایه پنجم و سایر مقاطع اطلاعات کاملی ثبت شده است و می توانید با آگاهی و اطمینان کامل معلم خودتان را انتخاب نمائید. به رزومه کاری و مواردی که هر استاد در متن تبلیغ خودش ذکر کرده است توجه نمائید. اساتیدی که در مدارس مختلف تدریس کرده اند و شاگردهای قبلی ایشان موفق بوده اند را انتخاب کنید. نهایتا اینکه چون برای تمامی مدرسین در این وب سایت شماره تماس ثبت شده است می توانید مستقیم با خود استاد حرف بزنید و از نحوه حرف زدن ایشان و اعتمادی که به کار خودشان دارند هم می توانید از انتخاب خودتان مطمئن شوید. برای بسیاری از معلم ها در همین سایت ایران مدرس مدرک تحصیلی، نظرات شاگردهای قبلی و فیلم نمونه تدریس ریاضی پنجم هم ثبت شده است. این موارد هم می تواند در انتخاب یک معلم خوب کمک کننده باشد.

حتما بخوانید:
دانلود رایگان خلاصه جزوه آموزشی فصل 1 اول ریاضی 5 پایه پنجم

چگونگی گرفتن بهترین نتیجه از کلاس های خصوصی ریاضی پنجم

برای اینکه کلاس های تدریس خصوصی ریاضی پنجم در منزل بهترین نتیجه را داشته باشد نکته ای که همیشه در تمام مقالات همین سایت ایران مدرس به آن اشاره شده است این است که کلاس ها باید به موقع و در زمان مناسب شروع شود. شاید این مورد مهمترین نکته است. اگر دانش آموزی اشکالات متعدد در درس ریاضی دارد باید کلاس های خصوصی را برای ایشان هر چه زودتر هماهنگ نمود. به هر حال، نمی توان حجم زیادی از مطالب را در زمان کوتاه یاد گرفت. اگر بخواهیم تعداد زیادی جلسه کلاس خصوصی در زمان کم برگزار کنیم بازدهی کلاس ها به شدت پایین می آید. ممکن است بتوان درس را تمام کرد، اما اگر به اندازه کافی و با در اختیار داشتن زمان مناسب تمرین و مسئله حل نشود برای دانش آموز استفاده ای نخواهد داشت و در جلسه امتحان نمی تواند از آموخته های خودش استفاده کند. بنابراین کلاس های تدریس خصوصی ریاضی پنجم در منزل را باید برای دانش آموزی که اشکالات زیادی دارد زودتر شروع کرد. اگر اشکالات کم و محدود است، ایام امتحانات هم برای رفع اشکال مناسب است هر چند در این حالت هم باز کلاس هایی که در طول ترم برگزار می شود بازدهی بالاتری دارد. انتخاب معلم خصوصی خوب، حل تمرین و مسئله توسط خود شاگرد و .... هم می تواند به گرفتن و حصول بهترین نتیجه کمک زیادی بکند.

مطالعه
دانلود رایگان جزوه آموزشی، نمونه سوال امتحانی و فیلم آموزشی ریاضی پنجم هم مفید است.

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 7282 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image