ارتباط مستقیم با 30761 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس خصوصی دکتر گودرزی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی 20 راهکار برای بهتر نتیجه گرفتن از کلاس های تقویتی و تدریس خصوصی ریاضی

20 راهکار برای بهتر نتیجه گرفتن از کلاس های تقویتی و تدریس خصوصی ریاضی

20 راهکار برای بهتر نتیجه گرفتن از کلاس های تقویتی و تدریس خصوصی ریاضی

در این مقاله به صورت خلاصه 20 راهکار موثر برای بهتر نتیجه گرفتن از کلاس های تقویتی و تدریس خصوصی ریاضی ارائه شده است. اگر می خواهید در امتحان ریاضی موفق باشید و حتی 20 بگیرید، مطالعه این 20 راهکار می تواند مفید و موثر باشد.

برای مشاهده لیست کامل تعدادی از بهترین معلم های خصوصی ریاضی تهران و کل ایران بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.

1- کلاس های تقویتی و خصوصی را زودتر شروع کنید: برای اینکه کلاس های خصوصی ریاضی و کلاس های تقویتی بازدهی خوبی داشته باشد زودتر باید شروع شود. به این ترتیب زمان بیشتری برای حل تمرین و مسئله و هضم مطالب خواهید داشت.

2- در کلاس های اصلی خودتان هم حضور داشته باشید: کلاس های تقویتی باید در کنار کلاس های اصلی خودتان برگزار شود و نه به جای آنها. کلاس های مدرسه و دانشگاه را با جدیت شرکت نمائید و در کنار آن از کلاس های تقویتی هم استفاده کنید.

3- در فاصله زمانی بین کلاس ها درس بخوانید: درس خواندن خودتان برای یادگیری ریاضی بسیار مهم است. در فاصله زمانی بین هر دو جلسه درس را مرور نمائید و تمرین حل کنید (مطالعه کنید:
نحوه حل تمرینات ریاضی به زبان ساده) تا خوب یاد بگیرید و بازدهی کلاس ها هم افزایش یابد.

4- در کلاس با تمرکز بالا گوش دهید: کلاس های تقویتی و خصوصی ریاضی را مانند یک فرصت خوب و طلایی برای یادگیری درس در نظر بگیرید. سعی کنید با تمرکز بالا خیلی خوب گوش دهید و تمام نکات را مورد بررسی قرار دهید و یاد بگیرید.

مطالعه مقاله
25 راهکار کاربردی برای گرفتن بازدهی عالی از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی هم مفید است.

5- سوال بپرسید و حضور فعالی داشته باشید: وقتی در کلاس حواس خودتان را جمع می کنید و سوال می پرسید بازدهی کلاس برای شما چند برابر خواهد شد. وقتی سوال می پرسید و در جستجوی یادگیری هستید مطالب بسیار بهتر در ذهن شما باقی می ماند.


6- حین مطالعه اشکالات را یادداشت نمائید: برای بهتر نتیجه گرفتن از کلاس های خصوصی و تقویتی ریاضی تنها خود کلاس مهم نیست. کارهایی که قبل از کلاس هم انجام می دهید مهم است. اشکالات را یادداشت کنید و در کلاس از معلم خودتان بپرسید.

7- به توصیه های معلم خصوصی خودتان خوب گوش دهید: اساتید با تجربه ریاضی معمولا در رابطه با نحوه مطالعه درس و حل تمرین و مسئله و ... مشاوره هایی ارائه می دهند. به این موارد خوب توجه کنید و سعی کنید از توصیه ها بهترین استفاده را ببرید.

8- با یک معلم خوب کلاس برگزار کنید: در مقاله مهمترین نکات برای انتخاب بهترین استاد و معلم تدریس خصوصی ریاضی در تهران در رابطه با نحوه انتخاب معلم خوب ریاضی توضیح داده شده است. وقتی با یک استاد خوب و مجرب کلاس دارید در مسیر درست هدایت می شوید و نتیجه بهتری می گیرید.

حتما بخوانید:
15 روش مفید برای گرفتن بهترین نتیجه از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی در منزل

9- در زمان مناسب کلاس داشته باشید: ممکن است در یک روز شما در مدرسه یا دانشگاه کلاس های زیادی داشته باشید. چنین روز هایی برای برگزاری کلاس تقویتی مناسب نیست. بهتر است در روزهای دیگر که خسته نیستید کلاس داشته باشید.

10- تعداد جلسات را مناسب انتخاب کنید: تعداد جلسات بالای کلاس خصوصی ریاضی لزوما مفید نیست. باید زمان کافی برای مطالعه هم داشته باشید. بنابراین تعداد جلسات را مناسب انتخاب کنید به گونه ای که اشکالات شما برطرف شود.

11- کار اصلی را خودتان انجام می دهید: توجه داشته باشید که کلاس های اصلی شما و کلاس های تقویتی مفید هستند اما اصل کار خودتان هستید. تلاش کنید و با انگیزه و هدف پیش بروید و از کلاس ها بهترین استفاده را داشته باشید.

12- نمونه سوال امتحانی حل کنید: در کلاس های تقویتی بعد از اینکه مباحث اصلی به پایان رسید می توانید سوال امتحانی حل کنید تا تسلط شما بیشتر شود. می توانید خودتان در منزل سوال امتحانی حل کنید و اشکالات را از معلم ریاضی بپرسید.

پیشنهاد می کنیم مطالعه نمائید:
راهکارهایی برای افزایش بازدهی کلاسهای تدریس خصوصی و حصول بهترین نتیجه

13- برنامه ریزی داشته باشید: برای اینکه نتیجه عالی بگیرید باید با برنامه ریزی پیش بروید. در برنامه خودتان شرکت در کلاس های اصلی، شرکت در کلاس های خصوصی، حل تمرین و مسئله، مطالعه و .... را در نظر بگیرید.

14- برای خودتان هدفی در نظر بگیرید: اگر تمام کارهایی که انجام می دهید در راستای یک هدف مشخص و واضح باشد بهترین نتیجه را خواهید گرفت. مثلا در نظر بگیرید که این ترم نمره شما در درس ریاضی بالای 18 باشد. مطالعه کنید:
نقش تعیین هدف در موفقیت در تحصیل

15- زمان هر جلسه کلاس ریاضی مناسب باشد: برای کلاس های تقویتی ریاضی معمولا هر جلسه اگر 75 دقیقه تا 90 دقیقه باشد مناسب است. اگر زمان بیشتری لازم دارید کلاس را به دو بخش تقسیم کرده و بین دو بخش استراحت کنید.

16- در روز بیشتر از 2 جلسه برگزار نکنید: اگر از اوایل ترم کلاس ها را شروع کنید لازم نخواهد شد تعداد جلسات بالا در یک روز داشته باشید. در هر صورت، سعی کنید بیشتر از 2 جلسه در روز نداشته باشید.

مشاهده
فیلم آموزشی - شماره تماس بهترین معلم ریاضی و ارتباط بدون واسطه با اساتید ریاضی هم مفید است.

17- فاصله زمانی بین کلاس ها مناسب باشد: این مورد هم باز به شروع کلاس ها در زمان مناسب برمی گردد. برای حصول بهترین نتیجه بهتر است بین هر دو جلسه فاصله مناسبی وجود داشته باشد و تمرین و مسئله حل کنید.

18- قبل از کلاس پیش مطالعه مفید است: اگر خیلی خوب کار کنید می توانید مطالبی که قرار است جلسه بعد تدریس شود را به صورت خلاصه و روزنامه وار مطالعه کنید. به این ترتیب با آمادگی بیشتری در کلاس حاضر خواهید شد.

19- کلاس را حضوری برگزار کنید: کلاس های خصوصی می تواند به دو شکل حضوری و آنلاین برگزار شود. به صورت کلی بازدهی کلاس های حضوری که در منزل برگزار می شود بیشتر است.

20- کتاب درسی اولویت اول شما باشد: خیلی سراغ کتاب های کمک اموزشی مختلف نروید. کتاب درسی را خوب مطالعه کنید و در کلاس های تقویتی هم برای گرفتن بهترین نتیجه از کتاب درسی و یا جزوه کلاسی استفاده نمائید.

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 4712 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image