ارتباط مستقیم با 30703 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی تدریس خصوصی در اقدسیه و شماره معلم خصوصی در اقدسیه

تدریس خصوصی در اقدسیه و شماره معلم خصوصی در اقدسیه

تدریس خصوصی در اقدسیه و شماره معلم خصوصی در اقدسیه

در این مقاله در رابطه با نحوه هماهنگ کردن کلاس های تدریس خصوصی با اساتید مجرب در شمال شرق تهران و اقدسیه توضیح داده می شود. اقدسیه یکی از محله‌های شمال شرق تهران و منطقه شمیران است. این محله در منطقه ۱ شهرداری تهران واقع است. اگر در اقدسیه به شماره معلم خصوصی نیاز دارید ادامه این مطلب را بخوانید.

برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی در تهران و کل ایران بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید. مطالعه مقاله 7 راهکار عالی برای انتخاب معلم خصوصی خوب و مجرب با هزینه مناسب هم مفید است.

خیابان اقدسیه (برادران شهید موحد دانش) از میدان اقدسیه (شهدای ارتش) در شرق آغاز شده، در میانه راه خیابان آجودانیه را قطع می‌کند و در نهایت به سه‌راه اقدسیه در تقاطع خیابان پاسداران در غرب منتهی می‌شود. در همین سایت ایران مدرس اساتید و معلم های خصوصی زیادی در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی و ... در شمال شرق تهران، اقدسیه و کل تهران فعالیت دارند. برای اینکه لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی در اقدسیه را در همین سایت ایران مدرس مشاهده کنید به این ترتیب عمل نمائید:

1- بر روی عبارت ارائه شده در بالا (عبارت تدریس خصوصی که در بالا با رنگ قرمز نشان داده شده است) کلیک کنید تا وارد بخش تدریس خصوصی همین سایت ایران مدرس شوید.

2- در بخش تدریس خصوصی ایران مدرس قسمتی برای جستجو در نظر گرفته شده است. در قسمت جستجو کلمه اقدسیه را وارد کنید.

3- بر روی بگرد کلیک نمائید تا لیست اساتید خصوصی اقدسیه را مشاهده کنید.

در ایران مدرس تا سال 99 بیش از 20000 مدرس ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس خصوصی دروس مختلف در تهران و کل ایران فعالیت دارند. اگر با وارد کردن کلمه اقدسیه تعداد مدرسین نمایش داده زیاد نبود، عبارت "شمال تهران" را در بخش جستجو وارد کنید. به این ترتیب لیست معلم های خصوصی شمال تهران نمایش داده خواهد شد. اگر برای درس خاصی استاد لازم دارید هم می توانید اسم درس را وارد نمائید. در ایران مدرس رزومه کامل مدرسین، سوابق تدریس ایشان، فیلم نمونه تدریس، نظرات شاگردهای قبلی و حتی شماره تلفن معلم های خصوصی نمایش داده شده است و می توانید بدون واسطه با مدرسین در ارتباط باشید.

مطالعه کنید:
لیست آموزشگاه های تدریس خصوصی در تهران – شمال تهران و غرب تهران


بسیاری از اساتیدی که در زمینه تدریس خصوصی دروس مختلف در اقدسیه فعالیت دارند ممکن است اسم اقدسیه را در متن تبلیغ خودشان ذکر نکرده باشند و به این دلیل شاید در نتایج جستجو به شما نشان داده نشوند. با جستجوی عبارت شمال تهران و یا جستجوی اسم درس مورد نظر خودتان در همین سایت تعداد بیشتری از اساتید را خواهید دید. در ضمن، بسیاری از اساتید به صورت آنلاین و اینترنتی هم تدریس می کنند و در نتیجه هر جای تهران و ایران که ساکن باشند می توانند به شما که ساکن اقدسیه هستید خدمات تدریس خصوصی را ارائه دهند.

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 755 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image