ارتباط مستقیم با 30673 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی 10 راهکار فوق العاده برای شاگرد اول شدن با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی

10 راهکار فوق العاده برای شاگرد اول شدن با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی

10 راهکار فوق العاده برای شاگرد اول شدن با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی

در این مقاله به صورت خلاصه راهکارها و روش هایی برای شاگرد اول شدن با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی توضیح داده شده است. اگر معدل شما حول و حوش 14 و 15 است و می خواهید شاگرد اول شوید و حتی معدل 20 داشته باشید شرکت در کلاس های تدریس خصوصی راهکار و روش خوبی است.

برای مشاهده لیست کامل اساتید در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت لیست معلم های تدریس خصوصی کلیک کنید. مطالعه مقاله چگونه در کلاس بهترین باشیم ( راز شاگرد اول ها ) هم مفید است.

برای اینکه با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی بتوانید شاگرد اول شوید باید معیارهای خودتان را بالا ببرید و نکاتی که در ادامه ذکر شده است را در نظر داشته باشید. استفاده از کلاس های خصوصی می تواند برای پیشرفت سریع در درس و تحصیل بسیار مفید باشد.

1- با یک معلم و استاد عالی کلاس ها را هماهنگ کنید

در همین سایت ایران مدرس تا سال 99 بیش از 20000 استاد و معلم تدریس خصوصی ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان، زیست و سایر دروس فعالیت دارند. رزومه کاری و سوابق تدریس تمامی اساتید هم در این وب سایت ارائه شده است. برای شاگرد اول شدن باید با یک معلم خوب و مجرب کلاس داشته باشید.




2- از اوایل ترم کلاس ها را شروع نمائید

ممکن است دانش آموزان یا دانشجویانی که خیلی معدل بالا و یا اول شدن در کلاس برای آنها مهم نباشد در ایام امتحانات هم با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی به نتیجه مورد نظر خودشان که همان قبولی در امتحان است برسند. شما اگر می خواهید رتبه اول را بدست آورید و در سطح بالایی موفق شوید باید زودتر کلاس ها را شروع نمائید.

3- هیچ اشکالی را بی پاسخ باقی نگذارید


برای گرفتن نمرات بسیار خوب در دروس مختلف باید سعی کنید در تمامی دروسی که دارید اشکالات را به حداقل برسانید. از کلاس های خصوصی بیشترین استفاده را داشته باشید. اگر در فاصله زمانی بین کلاس ها خودتان هم درس بخوانید اشکالات شما مشخص خواهد شد و می توانید این اشکالات را از استاد و معلم خصوصی خودتان بپرسید.

مطالعه مقاله با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی شاگرد اول شوید! هم مفید است.

4- تعداد جلسات را بهینه انتخاب کنید

برای حصول بهترین نتیجه نباید فکر کنید که به هر میزان تعداد جلسات بیشتری برگزار کنید بهتر است. در هر صورت، شما باید برای درس خواندن، حل تمرین و مسئله و مرور مطالب وقت داشته باشید. اگر تعداد جلسات بسیار زیادی را برگزار نمائید زمانی برای مرور مطالب نخواهید داشت. بنابراین به تعدادی که لازم است کلاس برگزار کنید.

5- برای دروسی که لازم است کلاس داشته باشید

ممکن است شما در درس شیمی اشکالاتی داشته باشید ولی در عین حال بسیاری از مباحث را خودتان بتوانید بخوانید. در این حالت لازم نیست برای شیمی حتما از ابتدای ترم کلاس داشته باشید. همان ایام امتحانات برای رفع اشکال کفایت می کند. ولی شاید برای درس ریاضی که اشکالات زیادی دارید از ابتدای ترم کلاس داشته باشید. برای شاگرد اول شدن باید تمام اشکالات برطرف شود.




6- روی تلاش خودتان بیشتر حساب کنید

استفاده از کلاس های تدریس خصوصی مانند فیلم آموزشی، کتاب کمک درسی و هر امکان آموزشی دیگری بسیار مفید است. البته بازدهی کلاس های خصوصی از همه ی این موارد بیشتر می باشد. اما نکته ای که باید در نظر داشته باشید و بسیار به آن اهمیت دهید این است که باید روی تلاش و کوشش خودتان و خوب درس خواندن خودتان بیشتر از هر عامل دیگری حساب باز کنید.

پیشنهاد می شود مطالعه کنید:
10 راهکار آسان برای گرفتن نتیجه فوق العاده از کلاس های تدریس خصوصی

7- برای خودتان هدفی مشخص کنید

برای اینکه بتوانید در درس و تحصیل و در زندگی موفق باشید باید برای خودتان اهداف واضح و مشخصی داشته باشید. هدف شما می تواند به صورت مشخص کردن معدل این ترم باشد. بهتر است با خودتان رقابت کنید. مثلا اگر معدل شما همیشه حدود 17 بوده است این ترم تصمیم بگیرید معدل شما بالای 19 و نیم باشد. به این ترتیب انگیزه بیشتری هم خواهید داشت.

8- به خودتان باور داشته باشید

اگر معدل شما حدود 16 و 17 است ممکن است باور اینکه بتوانید شاگرد اول شوید و یا معدل 20 داشته باشید برای خودتان هم کمی سخت به نظر برسد. علاوه بر شرکت در کلاس های خصوصی و انجام کارهای فیزیک و درس خواندن و ....، باید روی ذهن خودتان هم کار کنید و مرتب با خودتان تکرار کنید که من لایق و ارزشمند هستم و من می توانم شاگرد اول شوم. من بهترین شاگرد کلاس هستم. این عبارت ها را مرتبا با خودتان تکرار نمائید.

9- از معلم خودتان برای برنامه ریزی مشورت بگیرید

یکی از مزایای کلاس خصوصی این است که شما نه تنها در این کلاس ها درس را به خوبی یاد می گیرید بلکه می توانید از استاد و معلم تدریس خصوصی خودتان در رابطه با نحوه مطالعه دروس مختلف و نحوه برنامه ریزی و ... مشورت بگیرید. از استاد خودتان مشورت بگیرید و از تجارب ایشان برای کسب بهترین نمرات و بالاترین معدل استفاده کنید.

10- خوب درس بخوانید

برای شاگرد اول شدن تنها شرکت در کلاس های تدریس خصوصی کافی نیست. اگر می خواهید موفق شوید و بهترین نمرات را بگیرید باید درس خواندن خودتان مهمترین عاملی باشد که در نظر می گیرید. در واقع وقتی خودتان درس می خوانید کلاس های خصوصی هم به شدت بازدهی بالاتری خواهد داشت و کسب رتبه اول در کلاس می تواند بسیار راحت تر اتفاق بیفتد.

حتما بخوانید:
قیمت و نرخ کلاس های تدریس خصوصی ساعتی

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1913 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image