ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی 10 راهکار آسان برای گرفتن نتیجه فوق العاده از کلاس های تدریس خصوصی

10 راهکار آسان برای گرفتن نتیجه فوق العاده از کلاس های تدریس خصوصی

10 راهکار آسان برای گرفتن نتیجه فوق العاده از کلاس های تدریس خصوصی

در این مقاله به صورت خلاصه 10 راهکار و روش موثر و آسان برای گرفتن نتیجه فوق العاده و بی نظیر از کلاس های تدریس خصوصی توضیح داده می شود. کلاس های تدریس خصوصی می تواند منجر به افزایش معدل، گرفتن نمره خوب در امتحان و حتی گرفتن نمره 20، موفقیت در کنکور و آموزش هر درس و مهارتی در زمان کوتاه و بازدهی بالا گردد.

برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس بر روی لینک مشاهده معلم های تدریس خصوصی کلیک کنید. مطالعه مقاله چگونه از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده بهتری داشته باشیم و موفق تر باشیم؟ هم مفید است. برای گرفتن نتیجه باورنکردنی از کلاس های تدریس خصوصی موارد زیر را در نظر داشته باشید:

1- یک معلم خصوصی خوب انتخاب کنید

اگر می خواهید کلاس های خصوصی نتیجه بسیار خوبی برای شما داشته باشد باید با یک استاد خوب کلاس داشته باشید. در مقاله
7 معیار مهم و اساسی برای انتخاب بهترین معلم و استاد تدریس خصوصی در رابطه با نحوه انتخاب معلم خصوصی خوب توضیح داده شده است. یک استاد مسلط می تواند شما را در زمان کمتری به سمت موفقیت هدایت نماید.



2- اهداف خودتان را برای معلم خصوصی توضیح دهید

از همان جلسه اول به استاد و معلم خصوصی خودتان بگوئید که از کلاس چه انتظاری دارید و چرا در کلاس خصوصی شرکت کرده اید. مثلا اگر می خواهید در درس ریاضی نمره 20 بگیرید این را به معلم خصوصی خودتان بگوئید تا نحوه تدریس خودشان را با هدف شما تنظیم و هماهنگ کنند.

3- اگر کلاس مفید نیست اعلام کنید

اینکه کلاس های خصوصی که در حال برگزاری است چقدر برای شما مفید است در همان یکی دو جلسه اول مشخص خواهد شد. اگر تدریس استاد خوب است ولی مواردی وجود دارد که مورد پسند شما نیست به ایشان اعلام نمائید. اگر از نحوه تدریس معلم به صورت کلی رضایت ندارید استاد دیگری را انتخاب کنید.


مطالعه مقاله قیمت و نرخ کلاس های تدریس خصوصی ساعتی هم پیشنهاد می شود.

4- درس بخوانید

برای گرفتن نتیجه فوق العاده از کلاس های تدریس خصوصی باید خودتان هم خوب درس بخوانید. فقط با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی نمی توانید نتیجه خوبی بگیرید. وقتی خودتان در فاصله زمانی بین کلاس ها درس را مطالعه می کنید خود جلسات هم برای شما مفیدتر خواهد بود.

5- زمان و مکان مناسب انتخاب کنید

برای افزایش بازدهی کلاس های تدریس خصوصی باید در زمان هایی از این کلاس ها استفاده کنید که خودتان گیرایی خوبی دارید و حالتان خوب است. اگر یک روز در مدرسه و دانشگاه کلاس های زیادی داشته اید لازم نیست حتما همان روز کلاس خصوصی هم داشته باشید. اگر در منزل شرایطش را دارید، کلاس خصوصی در منزل بازدهی بالایی دارد.




6- زود شروع کنید

اکثر افرادی که از کلاس های خصوصی نتیجه نمی گیرند به این دلیل است که تا فرا رسیدن ایام امتحانات درس را پشت گوش انداخته اند و ایام امتحانات یادشان می افتد که چیزی به اسم درس وجود دارد. اگر می خواهید خوب نتیجه بگیرید حتما زودتر شروع کنید. البته اگر فقط رفع اشکال لازم دارید ایام امتحانات هم برای کلاس خصوصی خوب است.

7- تعداد جلسات را مناسب انتخاب کنید

به عنوان مثال اینکه چند جلسه کلاس خصوصی ریاضی لازم دارید در مقاله
تعداد جلسات لازم تدریس خصوصی ریاضی برای قبولی و موفقیت در امتحان توضیح داده شده است. سعی کنید برای هر درس به تناسب نیاز تعداد جلسات را انتخاب نمائید. ممکن است برای درس ریاضی 10 جلسه کلاس تدریس خصوصی ریاضی لازم باشد اما برای رفع اشکال فیزیک فقط 2 جلسه در ایام امتحانات لازم داشته باشید.

8- برای تعداد درس محدودی کلاس برگزار کنید

برای گرفتن نتیجه بسیار عالی از کلاس های خصوصی لازم نیست برای همه ی درس ها استاد داشته باشید. تعداد جلسات زیاد کلاس خصوصی هم وقت زیادی از شما می گیرد و باعث می شود زمان کافی برای درس خواندن نداشته باشید. دروسی که خودتان بلد هستید را خودتان مطالعه نمائید یا فقط برای رفع اشکال این دروس کلاس خصوصی داشته باشید.

9- کلاس خصوصی را جدی بگیرید

برای عالی نتیجه گرفتن باید کلاس های خصوصی را جدی بگیرید و به توصیه های معلم خصوصی خودتان خوب گوش دهید. تمرینات را انجام دهید. درست است که این تمرینات مانند تمرین های کلاس اصلی خودتان نمره ای ندارد ولی باعث می شود بر درس مسلط شوید و در امتحان یا کنکور نتیجه خوبی بگیرید.

حتما بخوانید:
20 راهکار موثر برای افزایش معدل با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی

10- تا روز امتحان ادامه دهید

حتی اگر در طول ترم از کلاس های تدریس خصوصی استفاده کرده اید، در ایام امتحانات هم برگزاری کلاس ها را ادامه دهید. در ایام امتحانات می توانید برای جمع بندی، رفع اشکال و حل نمونه سوالات امتحانی از کلاس های خصوصی استفاده کنید. شب امتحان برگزاری یک جلسه برای رفع اشکال کاملا مفید است.

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 802 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image