ارتباط مستقیم با 30677 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله دروس دانشگاهی تدریس خصوصی الکترونیک 1 و 2 و 3 توسط اساتید و مدرسین مجرب مهندسی برق

تدریس خصوصی الکترونیک 1 و 2 و 3 توسط اساتید و مدرسین مجرب مهندسی برق

تدریس خصوصی الکترونیک 1 و 2 و 3 توسط اساتید و مدرسین مجرب مهندسی برق

اگر قصد دارید از کلاس های تدریس خصوصی الکترونیک 1 و 2 و 3 توسط اساتید و مدرسین مجرب مهندسی برق برگزار می شود استفاده نمائید .... اگر در درس الکترونیک اشکال دارید و یا نمی توانید تمریانت این درس را حل کنید .... در هر صورت، در این مقاله در رابطه با نحوه هماهنگ کردن کلاس های تدریس خصوصی الکترونیک و نحوه مشاهده لیست اساتید توضیح داده شده است.

برای مشاهده لیست کامل مدرسین درس الکترونیک بر روی عبارت تدریس خصوصی الکترونیک کلیک نمائید. مطالعه مقاله بهترین مدرسین رشته مهندسی برق هم مفید است.

یکی از دروس مهم مهندسی برق درس الکترونیک است. برای یادگیری بهتر درس های الکترونیک 1 و 2 و 3 استفاده از کلاس های خصوصی می تواند بسیار موثر باشد. سر فصلهای درس الکترونیک 1 به صورت مقابل است: فصل اول : مقدمه ای بر فیزیک الکترونیک، فصل دوم : دیود پیوندی، فصل سوم : مدار های دیودی، فصل چهارم : ترانزیسنور پیوندی دوقطبی، فصل پنجم : طراحی مدار های بایاس ترانزیستور، فصل ششم : تقویت کننده های ترانزیستوری در فرکانس های پایین، فصل هفتم : ترانزیستور های اثر میدان. مباحثی که در درس الکترونیک 1 و همچنین الکترونیک 2 و 3 مطرح می شود مباحث پایه ای و مهمی هستند. برای اینکه بتوانید در این درس نمره خوبی بگیرید و موفق باشید باید سعی کنید در کلاس های اصلی خودتان در دانشگاه حضور کامل داشته باشید و در عین حال از کلاس های خصوصی هم برای پیشرفت بهتر و سریع تر می توانید استفاده نمائید. توصیه می شود درس الکترونیک در طول ترم مطالعه شود چرا که باقی گذاشتن این درس برای ایام امتحانات ممکن است ریسک بزرگی باشد. اگر در طول ترم درس مطالعه نشود در ایام امتحانات حتی با شرکت در کلاس های خصوصی هم ممکن است نتیجه مورد نظر گرفته نشود. بنابراین توصیه می شود در طول ترم خودتان درس را بخوانید و در کلاس های اصلی خودتان شرکت نمائید. اگر مطالب خیلی برای شما سخت و پیچیده است در همان طول ترم کلاس های خصوصی را هم داشته باشید. اگر اشکالات جزئی دارید در ایام امتحانات می توانید چند جلسه رفع اشکال برگزار نمائید.

مطالعه
دانلود لیست ترم بندی دروس مهندسی برق الکترونیک هم مفید است.

از مهم ترین مراجع الکترونیک که در ایران (و شاید در اکثر کشورها) تدریس می شوند، می توان به موارد زیر اشاره کرد (منبع: وبلاگ مهندسی کنترل): ۱- مدارهای میکروالکترونیک – تالیف سدرا - اسمیت ( به نام “الکترونیک سدرا” معروف است!) ۲- کتاب تحلیل و طراحی مدارهای مجتمع آنالوگ – تالیف گری - مِیِر - هارست - لویس  (مطالب بسیار دقیق و تحلیلی و گسترده تر) ۳- کتاب مبانی میکروالکترونیک – تالیف پروفسور بهزاد رضوی ۴- کتاب طراحی مدارهای مجتمع آنالوگ CMOS – تالیف پروفسور بهزاد رضوی ۵- کتاب مبانی الکترونیک – تالیف دکتر سید علی میرعشقی – جلد ۱ و ۲ ( درسنامه روان و راحت – سطح پایین بودن سوالات – مناسب برای مبتدیان) ۶- کتاب تحلیل و طراحی مدارهای الکترونیک – مهندس تقی شفیعی. حضور در کلاس های دانشگاه و کلاس های اصلی خودتان از این نظر اهمیت دارد که متوجه خواهید شد که استاد اصلی درس از کدام منبع تدریس را انجام می دهد و در ضمن، از هر منبع چه فصل هایی را بیشتر مد نظر دارد. بنابراین برای دروس رشته های فنی مهندسی و مهندسی برق شرکت در کلاس های اصلی بسیار مهم است. بسیار خوب است که در کلاس جزوه یادداشت نمائید تا هم تمرکز شما بیشتر شود و هم بعدا یک منبع خوب برای مطالعه در اختیار خواهید داشت. در کلاس های تدریس خصوصی الکترونیک هم بهتر است از جزوه ای که در کلاس یادداشت کرده اید استفاده شود. چون اگر استاد و معلم خصوصی حاضر در کلاس خودش بخواهد از روی کتاب به شما درس بدهد ممکن است وقت را برای سرفصل ها و مطالبی در نظر بگیرید که زیاد مد نظر استاد اصلی درس نیست.

مطالعه نمائید:
دانلود خلاصه جزوه درس الکترونیک

علاوه بر الکترونیک 1، برای الکترونیک 2 و 3 هم می توانید از کلاس های خصوصی استفاده نمائید. سرفصل های الکترونیک 2 در ادامه ارائه شده است: ۱- تقویت کننده های عملیاتی ( Op-Amp ) ۲- تقویت کننده های تفاضلی ۳- فیدبک ۴- تنظیم کننده های ولتاژ ۵- طبقات قدرت در تقویت کننده ها ۶- منابع جریان و بارهای فعال ۷- مباحث احتمالی دیگر ( مثل تحلیل مدارهای داخلی آپ امپ، پاسخ فرکانسی و … که معمولا در درس الکترونیک ۳ مطرح می شوند). می توانید برای هر کدام از مباحث ارائه شده و یا برای جمع بندی و رفع اشکال از کلاس های تدریس خصوصی استفاده نمائید. کلاس های خصوصی مزیتی که دارد این است که منعطف است. یعنی شما هر تعداد جلسه که بخواهید و هر مبحثی را که مد نظر داشته باشید می توانید در این کلاس ها آموزش ببینید. البته برای درسی مانند درس الکترونیک چون مطالعه و حل تمرین و مسئله توسط خود شما لازم است بسیار خوب است که زودتر کلاس های خصوصی را شروع نمائید. مثلا اگر در کل 3 جلسه کلاس لازم دارید بهتر است بین هر دو جلسه 2 یا 3 روز فاصله باشد و خودتان در این فاصله زمانی مباحث را مورد بررسی قرار دهید. وقتی خودتان در فاصله زمانی بین کلاس های خصوصی درس می خوانید بازدهی کلاس ها بیشتر خواهد شد. برای مشاهده مراجع و سرفصل های درس الکترونیک 3 بر روی این لینک کلیک کنید. در تصویر زیر سرفصلهای الکترونیک 3 را می توانید مشاهده کنید.



منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس



آمار بازدید: 4205 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image