ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی شماره معلم ریاضی انلاین برای تقلب و حل امتحان

شماره معلم ریاضی انلاین برای تقلب و حل امتحان

شماره معلم ریاضی انلاین برای تقلب و حل امتحان

در این مقاله در رابطه با نحوه مشاهده شماره معلم های ریاضی انلاین برای تقلب در امتحان توضیح داده می شود. اگر در جستجوی بهترین معلم ریاضی برای حل امتحان هستید و یا ایدی معلم ریاضی را مد نظر دارید ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: چگونه در امتحان تقلب کنیم


تدریس و امتحان مجازی ریاضی در ایام کرونایی


با شیوع کرونا بسیاری از امتحانات به صورت آنلاین و مجازی برگزار می شود. در هر صورت، در شرایط بوجود آمده استفاده از کلاس های آنلاین و مجازی برای تدریس ریاضی و سایر دروس بهترین راهکار به شمار می رود. بسیاری از مدارس و دانشگاهها و حتی اساتید و معلم های ریاضی و سایر دروس که قبلا برای برگزاری کلاس های مجازی مقاومت می کردند، در این ایام با توفیق اجباری ای که حاصل شد، کلاس های خودشان را به صورت آنلاین برگزار نمودند و در حال حاضر هم تدریس مجازی همچنان وجود دارد. علاوه بر کلاس ها، برای برگزاری امتحانات هم چاره ای نبود جز اینکه امتحان به صورت مجازی برگزار شود. دانش آموزان و دانشجویان خوب که در کلاس های حضوری هم تلاش می کردند درس را یاد بگیرند، در کلاس های مجازی هم همان روند را ادامه دادند و بسیار عالی از امکانات کلاس های آنلاین استفاده نمودند. اما متاسفانه در بحث امتحانات مجازی ریاضی و سایر دروس برخی از دانش آموزان و دانشجونماها به جای اینکه به وقت خودشان احترام بگذارند، تنها کاری که انجام دادند این بود که در جستجوی شماره معلم های ریاضی و سایر دروس برای تقلب در امتحانات آنلاین بودند. برخی از معلم نماها هم به جواب ایشان پاسخ مثبت دادند و به این ترتیب آموزش در چنین شرایطی با مشکل مواجه شد.



حتما بخوانید: 30 معلم برتر ریاضی تهران و کل ایران


کسب درآمد از تقلب در امتحان آنلاین ریاضی و مشکلات آن


فرض کنید دانش آموز یا دانشجویی بتواند شماره معلم ریاضی انلاین را هم پیدا کند و تقلب خوبی هم انجام دهد به گونه ای که استاد اصلی درس متوجه نشود و حتی در این درس نمره 20 بگیرد (اگر می خواهید بدون تقلب و با خیال راحت در امتحان ریاضی 20 بگیرید این مقاله را بخوانید: چگونه در درس ریاضی 20 بگیریم؟). در چنین شرایطی آیا استادی که به ایشان تقلب رسانده است مطمئن است که درآمدی که به این ترتیب کسب می شود مشکلی ندارد؟ آیا این خیانت به آموزش و خود آن دانش آموز نیست؟ این که ما بتوانیم به عنوان معلم ریاضی یا هر درس دیگری در چنین شرایطی به صورت مقطعی درآمد کسب نمائیم و از این وضعیت به وجود آمده به نفع خودمان استفاده کنیم حتی اگر خود شخصی که به ما هزینه را پرداخت می کند متضرر شود، آیا خیالمان راحت است که کار درستی انجام داده ایم؟ در هر صورت، شخصیت هر انسانی به عنوان معلم و یا هر شغل دیگری در طول زمان با انجام کارهایی که انجام می دهد شکل می گیرد. آیا درست است که ما شخصیت خودمان را پایین بیاوریم برای اینکه به صورت مقطعی درآمد کسب کنیم؟ اگر معلم ریاضی سوم ابتدایی، دهم متوسطه، ریاضی عمومی 1 و 2 دانشگاهی و یا هر مقطع دیگری هستید می توانید کمی تامل کنید. به نظر می رسد کسب درآمد از رساندن تقلب به دانش آموزان و دانشجویان در امتحان ریاضی و یا هر درس دیگری کار درستی نباشد و در درون خودمان همه با این قضیه موافق هستیم.


مطالعه این مقاله هم مفید است: معلم خصوصی برای حل امتحانات و استاد برای حل سوالات امتحان آنلاین





شماره معلم ریاضی برای تقلب در امتحان مجازی


فرض کنید حالت ایده آلی را در نظر بگیریم به گونه ای که استاد ریاضی آنلاین برای تقلب در امتحان و حل امتحان مجازی اصلا وجود نداشته باشد. در چنین شرایطی هیچ دانش آموز یا دانشجویی نمی تواند برای تقلب در امتحان از مدرسین کمک بگیرید و مجبور خواهد شد که درس بخواند. در نظر داشته باشید اگر همه ی دانش آموزان و دانشجویان درس بخوانند برای اساتید هم بهتر است. چون وقتی برای تقلب در امتحان به استاد 1 بار هزینه پرداخت می کنند، اگر از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی استفاده نمایند لازم خواهد شد حداقل 5 جلسه کلاس داشته باشند تا درس را یاد بگیرند و در نتیجه درآمد استاد از آن شاگرد 5 برابر خواهد شد. شاید شما به عنوان معلم ریاضی بگوئید این حالت اتفاق نمی افتد و اگر من هم تقلب در امتحان را انجام ندهم سایر اساتید انجام می دهند. مطمئن باشید اگر شما صداقت و انجام کار درست را برای خودتان انتخاب کنید خدای بزرگ روزی شما را هم خواهد رساند و شاگردهایی با شما تماس می گیرند که به جای تقلب در امتحان، متقاضی تدریس و کلاس خصوصی باشند. بنابراین بهتر است خدای بزرگ را باور کنیم و نگران اینکه درآمد داشته باشیم نشویم. اگر کار درست را انجام دهیم به گونه ای که برای همه مفید باشد، مطمئنا شاگردهای زیادی برای تدریس خصوصی ریاضی با شما تماس خواهند گرفت و نه برای حل امتحان.


مطالعه این مقاله عالی را هم از دست ندهید: 20 راهکار برای بیست شدن در درس ریاضی !



مضرات تقلب در امتحان ریاضی برای دانش آموزان و دانشجویان


در ادامه خطاب به دانش آموزان و دانشجویانی که در جستجوی شماره معلم ریاضی انلاین برای تقلب در امتحان مجازی هستند هم مواردی را ذکر می کنیم. دانش آموزی که برای پاس شدن درس تقلب می کند مطمئن باشد که اولین شخصی که از انجام این کار ضرر می کند خودش است. در چنین شرایطی عزت نفس و اعتماد به نفس دانش آموز یا دانشجو لطمه می خورد چرا که با تقلب در امتحان در واقع به خودش اثبات می شود که توانایی پاس کردن و گرفتن نمره خوب در درس ریاضی را ندارد. نکته مهم دیگر اینکه چنین دانش آموز یا دانشجویی در مقاطع بالاتر به مشکل بر خواهد خورد. به عنوان مثال اگر در ریاضی نهم مباحث خوب یاد گرفته نشود، در ریاضی دهم و ریاضیات کنکور دانش آموز مشکل خواهد داشت. وقت هر شخصی ارزشمندترین نعمتی است که به او داده شده است. دانش آموز یا دانشجویی که امتحان ریاضی را با تقلب و با کمک شخص دیگری قبول می شود در واقع برای زمان خودش ارزش قائل نیست و اگر این روند را تغییر ندهد در زندگی خودش موفقیتی بدست نمی آورد.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی ریاضی آنلاین


جمع بندی و نتیجه گیری


با توجه به مطالب گفته شده، واضح است که در بحث تقلب در امتحان مجازی ریاضی هیچ کسی نفع نمی برد. اولین کسی که بزرگترین ضرر را متحمل می شود خود شاگرد است و استادی که چنین کاری را انجام می دهد هم خودش درونا معتقد است که کار نادرستی انجام می دهد و در نتیجه برای ایشان هم چنین کسب درآمدی مفید و با برکت نخواهد بود.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس



آمار بازدید: 5618 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image