ارتباط مستقیم با 30669 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی بهترین روش استفاده از کلاس های تدریس خصوصی

بهترین روش استفاده از کلاس های تدریس خصوصی

بهترین روش استفاده از کلاس های تدریس خصوصی

در این مقاله به صورت خلاصه در رابطه با بهترین روش استفاده از کلاس های تدریس خصوصی توضیح داده شده است. اگر می خواهید کلاس های تدریس خصوصی برای شما مفید و موثر باشد این مقاله را بخوانید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: بهترین مدرسین و معلم های تدریس خصوصی خانم و آقا در تهران


بهترین روش استفاده از کلاس های تدریس خصوصی در طول ترم


اگر قصد دارید معلم خصوصی زبان انگلیسی، فیزیک، شیمی و ... داشته باشید مطالعه این مطلب برای شما مفید است. برای دروسی که در آن درس ها اشکالات پایه ای و زیادی دارید و یا ترم های قبل هم در آن درس ها نمرات خوبی نگرفته اید و یا در حالت دیگر اگر در کلاس های اصلی خودتان غیبت های زیادی داشته اید، بهتر است از کلاس های تدریس خصوصی در طول ترم استفاده نمائید. اگر خودتان از پس خواندن درس بر می آئید و اشکالات زیادی ندارید ایام امتحانات هم برای برگزاری کلاس خصوصی و رفع اشکال کفایت می کند، در غیر اینصورت بهتر است در طول ترم این کلاس ها را داشته باشید. برای اینکه بهترین استفاده از کلاس های تدریس خصوصی در طول ترم را داشته باشید بهتر است زودتر کلاس ها را شروع نمائید و به تناسب نیازی که دارید هفته ای یک یا دو جلسه کلاس برگزار کنید.


بسیار خوب است که بین برگزاری هر دو جلسه کلاس زمان کافی در نظر گرفته شود تا برای مرور درس و حل تمرین و مسئله وقت داشته باشید. برای دروسی مانند ریاضی و فیزیک و یا دروس تخصصی رشته های فنی مهندسی که به تمرین حل کردن نیاز دارند بسیار خوب است که در طول ترم از کلاس های خصوصی استفاده نمائید و بهترین حالت همین است که کلاس ها را به ایام امتحانات موکول نکنید. خودتان هم برای یادگیری دروس وقت بگذارید و با برنامه ریزی پیش بروید. به صورت کلی برگزاری کلاس ها در طول ترم به نسبت ایام امتحانات مزیت های فراوانی دارد.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس (بیش از 30000 مدرس تا سال 1403) بر روی عبارت مشاهده معلم های تدریس خصوصی کلیک کنید.


بهترین روش استفاده از کلاس های تدریس خصوصی در ایام امتحانات


اگر در بعضی از دروس اشکالات جزئی دارید و یا یکی دو مبحث را خوب بلد نیستید، در این حالت استفاده از کلاس های تدریس خصوصی در ایام امتحانات برای موفقیت در امتحانات می تواند کاملا موثر باشد. برای اینکه بهترین استفاده از کلاس های تدریس خصوصی در ایام امتحانات را داشته باشید باید خودتان در طول ترم تا حد خوبی درس را خوانده باشید. خواندن کل درس و یا جبران غیبت های زیادی که در کلاس های اصلی خودتان داشته اید را برای ایام امتحانات در نظر نگیرید. در ایام امتحانات درس های زیادی باید خوانده شود و جمع بندی گردد و بنابراین اینکه بخواهید یک درس خاص را در طول ترم اصلا مطالعه نکنید و کلا آن را برای ایام امتحانات باقی بگذارید اصلا ایده خوبی نیست.


در ایام امتحانات با برنامه ریزی درست درس ها را مطالعه کنید و برای هر درسی که رفع اشکال لازم دارید از کلاس خصوصی استفاده کنید. بهتر است حین مطالعه هر درس برگه ای را در کنار دست خودتان داشته باشید و اشکالات را یادداشت نمائید. در ادامه در کلاس های خصوصی ای که برگزار می کنید می توانید از استاد خودتان سوالات را بپرسید. برگزاری این کلاس ها در ایام امتحانات مزیتی که دارد این است که خیال شما را از بابت اینکه برای سوالهایی که دارید می توانید از شخص مطمئنی کمک بگیرید راحت می کند.


مطالعه مقاله چگونه بهترین معلم و استاد تدریس خصوصی را داشته باشیم؟ هم مفید است.


بهترین روش استفاده از کلاس های تدریس خصوصی برای دروس کنکوری


علاوه بر مواردی که در بالا گفته شد، ممکن است بخواهید از کلاس های تدریس خصوصی کنکور برای کسب رتبه خوب و درصد بالا استفاده نمائید. این کلاس ها برای موفقیت در کنکور هم کاملا مفید است. البته باید سعی کنید با استاد و معلمی کلاس داشته باشید که خود ایشان در کنکور موفق بوده باشند و یا به صورت مستند به شما نشان دهند که شاگردهای موفقی داشته اند. اینکه بهترین روش استفاده از کلاس های تدریس خصوصی برای موفقیت در کنکور چگونه است به عوامل مختلفی بستگی دارد. ممکن است برای یک درس هفته ای یک جلسه کلاس برگزار نمائید و برای درس دیگری هر ماه فقط یک جلسه کلاس لازم داشته باشید.


در ایام کنکور استفاده مفید و درست از زمان اهمیت بسیار زیادی دارد. باید از کلاس های خصوصی به صورت بهینه استفاده نمائید. برگزاری تعداد زیاد کلاس علاوه بر اینکه هزینه زیادی دارد ممکن است وقت شما را هم خیلی بگیرد و برای خواندن درس ها و تست زنی وقت زیادی برایتان باقی نماند. بنابراین بهترین کالری که می توانید انجام دهید این است که به میزانی که لازم دارید از این کلاس ها استفاده نمائید. مزیت بسیار خوبی که کلاس های خصوصی کنکور دارد این است که علاوه بر ارائه درس، استاد شما در این کلاس ها به شما مشورت و راهنمایی خواهد داد و اگر خود ایشان در کنکور موفق بوده باشند راهنمایی های ایشان می تواند بسیار موثر باشد.


پیشنهاد می شود این مقاله را هم بخوانید: شماره تماس بهترین معلم های تدریس خصوصی خانم


بهترین زمان برای شروع کلاس های تدریس خصوصی


ممکن است این سوال برای شما مطرح باشد که بهترین زمان برای شروع کلاس های تدریس خصوصی چه زمانی است. اینکه چه زمانی بهتر است کلاس ها را شروع کنید باز هم به عوامل مختلفی بستگی دارد. همانطور که گفته شد، اگر هدف شما موفقیت در امتحانات و گرفتن نمره قبولی و یا افزایش معدل و ... است، زمان مناسب برای شروع کلاس ها به این بستگی دارد که چقدر درس را بلد هستید و به چند جلسه کلاس نیاز دارید. به صورت کلی و به عنوان یک قاعده کلی می توان گفت بهترین زمان وقتی است که در فاصله زمانی بین کلاس ها وقت کافی برای درس خواندن برای شما باقی بماند.


اگر مثلا به 3 جلسه کلاس نیاز دارید به جای 3 روز قبل از امتحان 6 روز یا 10 روز قبل از امتحان کلاس را شروع کنید تا در فاصله زمانی بین هر دو جلسه دو یا سه روز برای مطالعه درس وقت داشته باشید. در حالتی که در یک درس اشکالات اساسی دارید و یا می خواهید جهش مثبت بزرگی در معدل خودتان ایجاد کنید بهتر است در طول ترم از کلاس های خصوصی استفاده کنید و از همان اوایل و یا اواسط ترم کلاس ها را شروع نمائید. برای کنکور هم اینکه چه زمانی مناسب است باز هم به خودتان بستگی دارد و بهتر است اگر به این نتیجه رسیدید استفاده از این کلاس ها را لازم دارید هر چه زودتر شروع کنید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1095 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image