ارتباط مستقیم با 30710 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی 5 راهکار برای افزایش احتمال قبولی در امتحان با کلاس تدریس خصوصی

5 راهکار برای افزایش احتمال قبولی در امتحان با کلاس تدریس خصوصی

5 راهکار برای افزایش احتمال قبولی در امتحان با کلاس تدریس خصوصی

5 راهکار برای افزایش احتمال قبولی در امتحان با کلاس تدریس خصوصی در این بخش ارائه شده است. اگر می خواهید در امتحان قبول شوید راهکارهای زیر می تواند مفید و موثر باشد.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: کلاس های تدریس خصوصی و قبولی حتمی و تضمینی در امتحانات


قبولی در امتحان با تدریس خصوصی


در این مقاله در رابطه با راهکارها و روش هایی توضیح داده می شود که با استفاده از آنها و با شرکت در کلاس های خصوصی می توانید احتمال قبولی خودتان در امتحان ریاضی، فیزیک، شیمی و یا هر درس دیگری با نمره خوب را افزایش دهید. با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی، عربی، زیست، دروس دانشگاهی و ... می توانید پایه های علمی خودتان را تقویت نموده و نمرات عالی بگیرید.


1- به اندازه کافی زود شرکت در کلاس های خصوصی را شروع کنید.


در بسیاری از موارد که شرکت در کلاس های تدریس خصوصی نتیجه خوبی نمی دهد دانش آموز یا دانشجو بسیار دیر به فکر استفاده از این کلاس ها افتاده است. بعضی از دانش آموزان یا دانشجویان مطالعه مطالب درسی و شرکت در کلاس های خصوصی را به ایام امتحانات و بعضا یکی دو روز قبل از امتحان موکول می کنند. در چنین شرایطی کار برای نتیجه گرفتن و قبول شدن در امتحان سخت خواهد شد. حتی اگر تعداد جلسات زیادی برگزار شود و درس هم کامل خوانده شود چون ذهن شما فرصت کافی برای بررسی و تحلیل مطالب را نداشته است، در نهایت سر جلسه امتحان استفاده مفیدی از مطالب خوانده شده نخواهید کرد.


البته اگر درسی را خودتان مطالعه نموده اید برای رفع اشکال یکی دو جلسه کلاس در ایام امتحانات کفایت می کند. اما اگر درس را اصلا نخوانده اید و یا در کلاس های اصلی خودتان غیبت های زیادی داشته اید، حتما هر چه زودتر شرکت در کلاس ها را شروع نمائید. اگر به اندازه کافی زود شروع کنید و یک معلم خوب داشته باشید و خودتان هم درس بخوانید، به احتمال خیلی زیاد نتیجه بسیار خوبی خواهید گرفت.


حتما بخوانید: چرا تدریس خصوصی برای دانش آموزان و دانشجویان مهم است؟



2- کلاس های تدریس خصوصی را جدی بگیرید.


نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید تا کلاس های تدریس خصوصی برای شما بازدهی خوبی داشته باشد این است که این کلاس ها را جدی بگیرید. بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان تمریناتی که در کلاس های مدرسه و دانشگاه به آنها داده می شود را به دلیل اینکه نمره ای برای آن در نظر گرفته شده است خیلی سریع انجام می دهند. اما همین افراد ممکن است به تمرینات داده شده به آنها در کلاس های خصوصی زیاد توجه نکنند. البته تمرینات و تکالیفی که در این کلاس ها ارائه می شود نمره ندارد ولی اگر بخواهید درس را یاد بگیرید و در امتحان نمره خوبی بگیرید انجام این تمرینات بسیار لازم است. اگر می خواهید خوب نتیجه بگیرید باید خود شما هم همکاری کنید و مواردی که به شما گفته می شود را انجام دهید.


مطالعه مقاله چگونه با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی در درس و تحصیل موفق تر باشیم؟ هم مفید است.


3- در فاصله زمانی بین کلاس های خصوصی خودتان هم درس بخوانید.


البته این مورد هم مستقل از مورد قبلی نیست. اگر کلاس های خصوصی را جدی بگیرید تمرینات را انجام داده و خودتان هم درس می خوانید. بسیار مهم است که خودتان هم خوب درس بخوانید. فکر نکنید که با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی از درس خواندن و حل تمرین و مسئله و .... بی نیاز می شوید. وقتی خودتان برای مطالعه دروس و تمرین حل کردن و .... وقت می گذارید هم مطالبی که در جلسه قبل کلاس خصوصی گفته شده است را می توانید مرور نمائید و هم اینکه اشکالاتی که دارید خودش را نشان خواهد داد و جلسه بعد کلاس خصوصی می توانید بپرسید. بنابراین برای اینکه کلاس های خصوصی برای موفقیت شما در امتحان مفید باشد بسیار مهم است که خودتان هم درس بخوانید. تا وقتی که خودتان مطالعه نکنید و تمرین انجام ندهید مشخص نخواهد شد که آیا درس را یاد گرفته اید یا نه. پس حتما با پشتکار و تلاش خودتان هم درس بخوانید.


4- با یک معلم خصوصی خوب و با تجربه کلاس ها را هماهنگ نمائید.


در فیلم آموزش نحوه انتخاب بهترین معلم تدریس خصوصی از ایران مدرس در رابطه با نحوه انتخاب یک معلم خصوصی خوب توضیح داده شده است. البته مطالعه مقاله چگونه معلم خصوصی خوبی باشیم هم در این زمینه مفید است. مسلما وقتی که یک استاد و معلم خوب دارید کلاس های خصوصی برای شما مفیدتر خواهد بود. از ویژگی های یک معلم و استاد تدریس خصوصی خوب می توان به سابقه کاری بالا، تحصیل در دانشگاه معتبر، نظرات مثبت شاگردهای قبلی و .... اشاره کرد. در همین سایت ایران مدرس لیست کاملی از مدرسین و اساتید تدریس خصوصی را می توانید مشاهده کنید. اساتید ثبت نامی در ایران مدرس رزومه کاری و سوابق تدریس، مدت زمان کلاس ها، مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل، قیمتی که برای کلاس های خصوصی در نظر دارند و .... را ثبت نموده اند و در نتیجه می توانید با آگاهی کامل استاد مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. اگر یکی دو جلسه اول نحوه تدریس یک استاد مورد پسند شما واقع نشد می توانید با یک مدرس دیگر کلاس ها را هماهنگ نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین در همین سایت ایران مدرس و برای انتخاب یک معلم خصوصی خوب و با تجربه بر روی لینک مشاهده معلم های تدریس خصوصی کلیک کنید. شماره تماس اساتید هم در این سایت نمایش داده شده و می توانید بدون واسطه با خود مدرسین در ارتباط باشید.


پیشنهاد می شود مقاله نحوه انتخاب یک معلم تدریس خصوصی خوب برای موفقیت در امتحانات را هم بخوانید.


5- شب یا روز قبل از امتحان یک جلسه کلاس خصوصی برای رفع اشکال برگزار نمائید.


اگر در طول ترم از کلاس های تدریس خصوصی برای تقویت پایه درسی استفاده کرده اید و یا در ایام امتحانات برای رفع اشکال و جمع بندی از این کلاس ها استفاده نموده اید، در هر صورت سعی کنید روز یا شب قبل از امتحان به صورت حضوری یا آنلاین و اینترنتی حداقل یک جلسه کلاس خصوصی داشته باشید. یکی دو روز مانده به امتحان چون با جدیت بیشتری درس را می خوانید اشکالات اساسی شما بیشتر و بیشتر مشخص خواهد شد. در این حالت اگر اشکالات را یادداشت نمائید و روز قبل از امتحان از استاد خصوصی خودتان بپرسید بسیار مفید خواهد بود. علاوه بر این، در بسیاری از موارد اساتید مجرب و با تجربه تدریس خصوصی روز قبل از امتحان نکاتی را به شما یادآوری می کنند و یا به گونه ای درس را جمع بندی می نمایند که برای موفقیت در امتحان بسیار مفید خواهد بود. اگر وقت کافی داشتید حتی می توانید در این یکی دو جلسه روز قبل از امتحان نمونه سوال امتحانی را با استاد خودتان حل نمائید و تسلط خودتان را افزایش دهید.


کلام پایانی


با توجه به مطالب گفته شده، برای گرفتن بهترین نتیجه در امتحانات و قبولی با نمره خوب، بهتر است کلاس های خصوصی را زودتر شروع کنید و مطالعه دروس را برای دقیقه 90 باقی نگذارید. خوب است کلاس های خصوصی را جدی بگیرید و خودتان هم درس بخوانید. کلاس های خصوصی به خودی خود امکان خوبی است و برای پیشرفت شما در درس و تحصیل می تواند موثر باشد البته اگر این کلاس ها را جدی بگیرید. سعی کنید با یک معلم خوب تدریس خصوصی کلاس داشته باشید و در ضمن برگزاری یک جلسه کلاس روز قبل از امتحان مفید و موثر است.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 562 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image