ارتباط مستقیم با 30689 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی بهترین سایت های مرتبط با تدریس خصوصی و آموزش در منزل

بهترین سایت های مرتبط با تدریس خصوصی و آموزش در منزل

بهترین سایت های مرتبط با تدریس خصوصی و آموزش در منزل

در این مقاله بهترین سایت هایی که در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل فعالیت دارند معرفی خواهند شد. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید یا در جستجوی یک مدرس خوب هستید مطالعه این مقاله برای شما مفید است.


بهترین سایت های تدریس خصوصی در منزل


اگر در جستجوی بهترین سایت های مرتبط با تدریس خصوصی و آموزش در منزل هستید ... اگر می خواهید از یک سایت معتبر و سطح بالا استاد برجسته انتخاب نمائید ... اگر قصد دارید با بهترین مدرسین تدریس خصوصی در ارتباط باشید ... در هر صورت، در این مقاله تعدادی از سایت های عالی تدریس خصوصی را معرفی نموده ایم.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نحوه انتخاب معلم خصوصی از مرجع تدریس خصوصی ایران


1- سایت تدریس خصوصی ایران مدرس teaching.iranmodares.com



یکی از بهترین سایت ها و شاید هم بهترین سایتی که در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارد همین سایت ایران مدرس است. در این وب سایت برای هر درس و رشته ای و از هر جای ایران می توانید کاملترین لیست اساتید و مدرسین تدریس خصوصی را مشاهده نمائید. در ایران مدرس تا سال 1403 بیش از 30000 مدرس ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی، کامپیوتر، دروس دانشگاهی و .... فعالیت دارند. ایران مدرس بزرگترین و قدیمی ترین سایت در زمینه تدریس خصوصی است. در این وب سایت شماره تماس اساتید و مدرسین تدریس خصوصی هم نمایش داده می شود و متقاضیان کلاس خصوصی می توانند به صورت مستقیم و بدون واسطه با اساتید در ارتباط باشند.


در ضمن، بسیاری از اساتید برای دروس تدریسی خودشان جزوه و خلاصه جزوه و همچنین فیلم نمونه تدریس ثبت کرده اند و در نتیجه می توان با آگاهی کامل استاد مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. در ایران مدرس، مدرسین قیمتی که برای کلاس های خصوصی در نظر دارند را هم ثبت نموده اند و در نتیجه در کنار رزومه کاری و سوابق تدریس مدرسین، می توانید قیمت درخواستی هر استاد را مشاهده نموده و با در نظر گرفتن هزینه مناسب استاد خودتان را انتخاب کنید. در این وب سایت برای بسیاری از اساتید نظرات شاگردهای قبلی هم ثبت شده است و در نتیجه می توانید قبل از برگزاری کلاس در رابطه با نحوه تدریس ایشان از زبان شاگردهای قبلی اطلاعاتی را بدست آورید.



مقالات مرتبط، حتما بخوانید:


10 بهترین سایت تدریس خصوصی در ایران و جهان


معلم خصوصی آنلاین - معرفی 5 سایت فوق العاده انتخاب آنلاین معلم خصوصی


بهترین سایتهای انتخاب آنلاین معلم خصوصی زبان انگلیسی ایران و جهان


2- سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com



اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، آمار و احتمال، تدریس خصوصی هندسه، حسابان، ریاضیات دانشگاهی، ریاضی کنکور و ..... فعالیت دارید و می خواهید در زمینه اموزش این دروس فعالیت داشته باشید درج اگهی در سایت تدریس ریاضی را از دست ندهید. اگر شما متقاضی کلاس خصوصی ریاضی هستید هم با مراجعه به سایت تدریس ریاضی می توانید لیست کاملی از مدرسین و اساتید فعال در زمینه آموزش ریاضی به صورت خصوصی از ابتدایی تا دانشگاه را مشاهده نمائید. در سایت تدریس ریاضی اساتیدی که حضور دارند فقط در زمینه تدریس خصوصی ریاضیات تبلیغ خودشان را ثبت کرده اند. در این وب سایت به صورت تخصصی مدرسین ریاضی معرفی شده اند.


در وب سایت مذکور هم مشخصات کامل مدرسین و اساتید نمایش داده شده است و هر جای ایران که ساکن هستید به صورت حضوری و یا اینترنتی می توانید از خدمات تدریس خصوصی اساتید استفاده نمائید. در وب سایت تدریس ریاضی مدرسین رزومه کاری خودشان را ارائه کرده اند و در رابطه با اینکه با چه هزینه ای تدریس می کنند و در چه مقاطعی کار تدریس را انجام می دهند هم توضیحاتی ارائه نموده اند. اگر می خواهید به عنوان یک استاد و مدرس خصوصی در زمینه تدریس ریاضی فعالیت داشته باشید و یا در جستجوی یک استاد خوب ریاضی هستید حتما به این سایت سر بزنید.


این مقاله را هم مطالعه نمائید: مزایای انتخاب مستقیم معلم خصوصی از سایت ایران مدرس


3- تدریس خصوصی در سایت سودایران teaching.soodiran.com



سایت سودایران مانند سایت های معرفی شده قبلی به صورت تخصصی در زمینه تدریس خصوصی فعالیت ندارد ولی زیر بخشی در آن قرار دارد (آدرس زیر بخش مذکور در بالا ارائه شده است) که می توانید به مراجعه به آن لیست کاملی از مدرسین را مشاهده نمائید. در بخش تدریس خصوصی سایت سودایران هم برای مدرسین اطلاعات کاملی از جمله سوابق تدریس، دروسی که ارائه می دهند، شهر محل تدریس، قیمت کلاس های خصوصی و .... ارائه شده است. یکی از بهترین سایت هایی که علاوه بر دو سایت قبلی می توانید به عنوان مدرس در آن حضور داشته باشید و شاگرد جذب کنید و یا به عنوان شاگرد یک استاد خوب را برای خودتان انتخاب نمائید همین سایت سودایران است.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1430 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image