ارتباط مستقیم با 30615 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی چرا داشتن بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی مهم است؟

چرا داشتن بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی مهم است؟

چرا داشتن بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی مهم است؟


در این مقاله در رابطه با دلایلی که نشان می دهد چرا داشتن بهترین معلم زبان انگلیسی مهم و مفید است توضیح می دهیم. در همین سایت ایران مدرس بهترین اساتید زبان انگلیسی تهران و کل ایران حضور دارند.


پیشنهاد ویژه سایت ایران مدرس: بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 22 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران


بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی


بهترین مدرسین و اساتید که در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی فعالیت دارند معمولا تجربه و سابقه کاری بالایی را هم دارا می باشند. در نتیجه، این اساتید به دلیل تجربیات زیاد قبلی برای هر زبان آموز جدید در کمترین زمان بهترین روش تدریس و بهترین و مناسب ترین منبع برای تدریس را تشخیص می دهند. اساتید بسیار خوب زبان انگلیسی خودشان در درس و تحصیل موفق بوده اند و در دانشگاه های عالی و سطح بالا تحصیل کرده اند. این اساتید معمولا مدرک ارشد یا دکتری در رشته زبان انگلیسی دارند و چون با سواد هم می باشند در کنار تجربه زیادی که دارند یک ترکیب جادویی برای ارائه با کیفیت درس را دارا می باشند. بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی دارای مدارک دیگری مانند سلتا، TTC، تسول و .... هم می باشند. همچنین چنین مدرسینی معمولاً مدرک آیلتس با نمره بالای ۷ یا ۸ و یا مدرک تافل با نمره عالی را هم دارند. بنابراین تمامی مدارک و شواهد نشان می دهد که این اساتید در کار خودشان عالی هستند، بر زبان انگلیسی، گرامر و مکالمه مسلط می باشند و به خوبی می توانند کار تدریس خصوصی زبان را انجام دهند. در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوبی حضور دارند که در قالب مقالاتی این مدرسین برتر را معرفی نموده ایم.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان انگلیسی، رزومه کاری و سوابق تدریس اساتید، نظرات شاگردهای قبلی ایشان و فیلم نمونه تدریس معلم ها، همچنین نرخ درخواستی اساتید برای هر ساعت یا هر جلسه تدریس خصوصی زبان بر روی عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.


در ادامه در پاسخ به سوال اصلی ای که مطرح شد (چرا داشتن بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی مهم و مفید است؟) توضیحاتی ارائه می کنیم.


۱. حصول نتیجه در کمترین زمان ممکن


بهترین مدرسین زبان انگلیسی مسلما کلاس های بهتر و با کیفیت تری هم برگزار می کنند و در نتیجه در کمترین زمان نتیجه می گیرید. فقط برای اینکه کلاس ها ارزان تر تمام شود با هر استادی کلاس هماهنگ نکنید. در نظر داشته باشید که اگر هزینه هر جلسه تدریس اساتید برجسته بالاتر هم باشد اما باز در مجموع به نفع شما خواهد بود چرا که در کمترین زمان نتیجه می گیرید. اساتید عالی زبان انگلیسی پیگیری های مداومی برای نتیجه گرفتن شما دارند و به کار خودشان متعهد هستند در نتیجه خیلی سریع و با کیفیت بسیار خوب نتیجه می گیرید.


حتما بخوانید: بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی خانم و لیست 15 استاد برتر زبان خانم


۲. موفقیت در آزمون آیلتس یا تافل


شاید بهترین راهکار برای اینکه بتوانید در آزمون آیلتس یا تافل به نمره مورد نظر خودتان برسید این است که یک معلم خصوصی خوب و عالی را در کنار خودتان داشته باشید. هزینه شرکت در این آزمون ها بالا است و افرادی که می خواهند مهاجرت کاری یا تحصیلی داشته باشند و به نمره آیلتس یا تافل مشخصی نیاز دارند معمولا فرصت زیادی در اختیار ندارند. بنابراین بهتر است یک استاد عالی در کنار خودتان داشته باشید تا بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید و با توجه به نمره مورد نظرتان و زمانی که دارید بهترین منابع مطالعه به شما معرفی خواهد شد. در همین سایت ایران مدرس در قالب مقالاتی بهترین مدرسین آیلتس و تافل را معرفی نموده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر مقالات زیر را مطالعه کنید:


بهترین معلم خصوصی تافل و لیست 15 استاد خوب تافل در تهران و کل ایران


بهترین معلم خصوصی آیلتس، لیست 17 استاد برتر آیلتس


بهترین مدرسین زبان انگلیسی، لیست 20 استاد برتر زبان انگلیسی


۳. گرفتن نمره بالا در امتحان زبان


بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان برای گرفتن نمره خوب و عالی در امتحان زبان انگلیسی قصد دارند از کلاس های خصوصی استفاده کنند. در مقاله زیر تعدادی از مدرسین و دبیرهای برجسته که در زمینه آموزش خصوصی زبان انگلیسی برای امتحانات نهایی زبان فعال هستند را معرفی نموده ایم.


حتماً مطالعه کنید: اسامی و شماره تماس 11 بهترین معلم و دبیر زبان نهایی آنلاین و حضوری


اگر قصد دارید در امتحان زبان هم نمره عالی بگیرید باز هم کلاس خصوصی با اساتید سطح بالا را پیشنهاد می کنیم. بالاخره امتحان زبان ریسک پذیر نیست و اگر عملکرد خوبی نداشته باشید ممکن است درس پاس نشود یا با نمره پایین پاس شده و روی معدل شما تاثیر منفی بگذارد. بنابراین در چنین حالتی هم در انتخاب استاد خودتان دقت نمایید.


۴. قرار گرفتن در مسیر صحیح یادگیری


برای اینکه بتوانید مکالمه و گرامر زبان انگلیسی، اسپیکینگ، رایتینگ و یا هر مهارت دیگری را عالی یاد بگیرید و در مسیر صحیح باشید باید یک استاد خوب داشته باشید. اساتید برجسته و بهترین مدرسین خصوصی زبان کار و تدریس شان فقط محدود به زمان کلاس نمی شود. این مدرسین برجسته در زمان های خارج از کلاس هم شما را حمایت و پشتیبانی می کنند و در رابطه با نحوه مطالعه، مرور و تمرین درست برای یادگیری زبان انگلیسی سریع و در زمان کم به شما مشاوره می دهند. بنابراین داشتن یکی از بهترین مدرسین زبان از این نظر هم مفید است.


پیشنهاد می شود مطالعه کنید: 40 بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران (خانم و آقا) و اساتید برجسته زبان آنلاین و در منزل


۵. کسب درصد بالا در زبان کنکور


اگر قصد دارید در کنکور شرکت کنید و به درصد عالی برسید استفاده از کلاس خصوصی بهترین مدرسین زبان انگلیسی بسیار مفید است. خصوصاً اگر با استادی کلاس داشته باشید که شاگردهای موفق قبلی در کنکور دارد، خود استاد سابقه تدریس کنکوری دارد و در این زمینه تجربه بالایی دارد که بسیار مفید است. در ایام کنکور زمان برای دانش آموزان و دانشجویان بسیار مهم است و فرصتی برای سعی و خطا وجود ندارد. با در کنار داشتن یک استاد با تجربه می توان در کمترین زمان مهمترین مطالب را آموزش دید و در زبان کنکور به درصد بالایی رسید. در همین سایت ایران مدرس در قالب مقالاتی تعدادی از بهترین مدرسین زبان انگلیسی کنکور را معرفی نموده ایم. در ضمن، شماره تماس مستقیم تمامی مدرسین در همین سایت ارائه شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر مقالات زیر را بخوانید.


مقالات مرتبط، حتما بخوانید:


بهترین معلم زبان کنکور، لیست 15 استاد برتر زبان انگلیسی کنکور


لیست کامل و شماره تماس مستقیم 10 بهترین دبیر زبان انگلیسی کنکور


۶. یادگیری مکالمه زبان برای مهاجرت


اگر قصد مهاجرت دارید و می خواهید برای تحصیل یا کار به اروپا، کاناد، انگلیس، آمریکا و ... مهاجرت کنید باز هم اگر با یک استاد برتر زبان کلاس داشته باشید می تواند برای شما بسیار مفید باشد. بسیاری از افراد می گویند که در محیط زبان را یاد می گیرند اما اگر قبل از مهاجرت و یا در ماه‌های اول همزمان با قرار گرفتن در محیط، یک معلم خصوصی زبان خوب هم داشته باشید از بسیاری از بدفهمی ها در محیط کار و تحصیل جلوگیری شده و سریع تر پیشرفت خواهید کرد. در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com در یک مقاله تعدادی از مدرسین خوب که در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان برای مهاجرت فعالیت دارند را معرفی نموده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله زیر را بخوانید.


حتما مطالعه کنید: شماره 20 بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی برای مهاجرت


۷. آموزش بهتر با نرخ مناسب تر


همانطور که گفته شد، ممکن است قیمت ساعتی یا جلسه ای تدریس هر استاد زبان برتر در مقایسه با مدرسین سطح متوسط و ضعیف بالاتر باشد و برای هر جلسه کلاس لازم باشد هزینه بیشتری پرداخت کنید، اما در مجموع وقتی به نتیجه بدست آمده نگاه می کنید به نفع شما خواهد بود. فرض کنید با پرداخت هر جلسه ۲۰۰ هزار تومان با یک استاد سطح متوسط و برگزاری ۱۰ جلسه کلاس دستاورد زیادی نداشته باشید. خوب همان ۲ میلیون تومانی که پرداخت کرده اید هم هدر رفته است. اما اگر همان ۲ میلیون تومان را برای ۴ جلسه کلاس خصوصی یکی از بهترین مدرسین زبان پرداخت می کردید مطمئنا راضی تر خواهید بود. بنابراین فقط پایین بودن نرخ هر جلسه یا هر ساعت تدریس زبان را ملاک قرار ندهید و حتما در انتخاب معلم خصوصی زبان انگلیسی خودتان دقت نمایید.


کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی


کلام آخر


در این مقاله در رابطه با دلایلی که نشان می دهد چرا داشتن کلاس خصوصی زبان انگلیسی با بهترین اساتید اهمیت بالایی دارد و مفید است توضیحات کاملی ارائه نمودیم. حتما در انتخاب معلم خصوصی خودتان دقت کنید و با یکی از بهترین اساتید کلاس خصوصی در منزل و یا آنلاین را هماهنگ نمایید. وقت و پول خودتان را با برگزاری کلاس با اساتید ضعیف هدر ندهید و در انتخاب معلم خصوصی خودتان دقت کنید.


در رابطه با نحوه انتخاب معلم خصوصی زبان خوب و مجرب مطالعه این مقاله هم مفید است: راهنمایی کامل و جامع برای انتخاب بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی آنلاین تهران و ایران


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 128 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image