ارتباط مستقیم با 30689 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی 7 توصیه کلیدی و مهم برای انتخاب یک معلم تدریس خصوصی ریاضی خوب

7 توصیه کلیدی و مهم برای انتخاب یک معلم تدریس خصوصی ریاضی خوب

7 توصیه کلیدی و مهم برای انتخاب یک معلم تدریس خصوصی ریاضی خوب

در این مقاله 7 توصیه بسیار مهم برای اینکه بتوانید یک معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی خوب را برای خودتان انتخاب نمائید ارائه شده است. اگر می خواهید با در کنار داشتن یک معلم خصوصی ریاضی خوب در این درس موفق باشید ادامه این مطلب را بخوانید.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین ریاضی در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی و برای مشاهده تعدادی از بهترین مدرسین ریاضی بر روی عبارت بهترین معلم های ریاضی ایران و تهران کلیک کنید.


1- اول کیفیت را مد نظر داشته باشید بعد قیمت: بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان و یا والدین ایشان سعی می کنند هر طوری که شده است با ارزان ترین قیمت ممکن کلاس ها را هماهنگ کنند. هماهنگ کردن کلاس های ریاضی با قیمت مناسب خوب است اما باید در نظر داشته باشید نکته مهمتر این است که با یک استاد خوب کلاس داشته باشید. بنابراین از طریق لینک هایی که در بالا ارائه شد لیست مدرسین را ببینید و با استادی کلاس را هماهنگ کنید که هم رزومه کاری و سوابق تدریس خوبی دارد و هم اینکه قیمت مناسبی را برای کلاس های خودش در نظر گرفته است. از بین این دو عامل اینکه استاد خوبی داشته باشید در اولویت بالاتری قرار دارد. اساتید خوب ریاضی در تعداد جلسات کمتری درس را به پایان می رسانند و حتی اگر هزینه هر جلسه تدریس ریاضی ایشان بالاتر باشد در نهایت به نفع شما خواهد بود.


حتما بخوانید: بهترین توصیه ها برای انتخاب بهترین معلم خصوصی ریاضی


2- با اساتید ویژه کلاس برگزار کنید: در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com اساتید ثبت نامی به دو صورت رایگان و ویژه تبلیغ خودشان را ثبت نموده اند. اساتید ویژه برای اینکه مشخصات ایشان در این وب سایت نمایش داده شود هزینه پرداخت کرده اند و به صورت کلی سوابق تدریس بهتری دارند و در ضمن به صورت جدی تری کار تدریس خصوصی را دنبال می کنند. بنابراین توصیه می شود ابتدا سعی کنید معلم خودتان را از اساتید ویژه انتخاب نمائید و در نهایت اگر معلم مورد نظر خودتان را از بین این اساتید نتوانستید انتخاب نمائید سراغ سایر اساتید بروید. البته اساتید ویژه چون تجربه بالاتر و سوابق تدریس بهتری دارند ممکن است برای هر جلسه تدریس ریاضی هزینه بیشتری را درخواست نمایند. تعدادی از اساتید ویژه ریاضی و سایر دروس را در پایین همین مطلب می توانید مشاهده نمائید.


مطالعه مقاله مهمترین نکات برای انتخاب بهترین استاد و معلم تدریس خصوصی ریاضی در تهران هم مفید است.


3- ابتدا تلفنی معلم را ارزیابی نمائید: مزیتی که انتخاب معلم خصوصی ریاضی از همین سایت ایران مدرس دارد این است که در این وب سایت علاوه بر سوابق تدریس، رزومه کاری، دانشگاه محل تحصیل، قیمت درخواستی اساتید و .... که برای اساتید نمایش داده شده است می توانید شماره تماس مستقیم اساتید را مشاهده نمائید و بدون واسطه با مدرسین حرف بزنید. می توانید قبل از برگزاری کلاس به صورت تلفنی و از طریق دقت به نحوه حرف زدن استاد ایشان را مورد ارزیابی قرار دهید. توصیه می شود با اساتیدی کلاس داشته باشید که با اعتماد به نفس بالا حرف می زنند و به کار خودشان اطمینان دارند. در کنار سایر موارد ذکر شده تماس تلفنی مستقیم با اساتید می تواند راهنمای خوبی برای انتخاب یک استاد خوب باشد.


4- به دانشگاه محل تحصیل و رشته تحصیلی استاد دقت کنید: اساتیدی که ریاضی را بسیار خوب درس می دهند اساتید باهوشی هستند که در ایام تحصیل خودشان هم موفق بوده اند. بنابراین اگر می خواهید مطمئن باشید که یک معلم خوب را در کنار خودتان دارید بهتر است با استادی کلاس داشته باشید که خود ایشان در ایام تحصیل عملا توانسته اند موفقیت را تجربه کنند و در یک دانشگاه خوب درس خوانده اند. برای درس ریاضی بهتر است با معلمی کلاس داشته باشید که در رشته ریاضی، رشته های فنی مهندسی و یا رشته های مرتبط با ریاضی درس خوانده است. در این وب سایت برای هر معلم دانشگاه محل تحصیل و رشته تحصیلی ایشان و حتی برای برخی اساتید مدرک تحصیلی هم ارائه شده است.



پیشنهاد می شود مطالعه کنید: چگونه یک معلم تدریس خصوصی ریاضی خوب داشته باشیم؟


5- به توضیحات درج شده توسط اساتید دقت نمائید: وقتی به لیست اساتید در همین سایت ایران مدرس دقت می کنید هر استاد در رابطه با دروسی که تدریس می کند، سوابق تدریس خودش، نحوه تدریس و .... توضیحاتی را ارائه نموده است. دقت به همین موارد ثبت شده توسط اساتید می تواند راهنمای خوبی برای انتخاب معلم خصوصی باشد. اساتیدی که در کار خودشان جدی تر هستند توضیحات مفصلی را ارائه نموده اند و می توانید مشاهده کنید که سوابق تدریس را به صورت کامل ذکر نموده اند. برخی از اساتید برای دروس تدریسی خودشان جزوه و خلاصه جزوه هم درج کرده اند. بهتر است با این اساتید کلاس داشته باشید.


6- فیلم نمونه تدریس ریاضی و نظرات شاگردهای قبلی هم مهم است: نکته بسیار خوبی که در رابطه با لیست اساتید ثبت شده در همین سایت ایران مدرس وجود دارد و توصیه می شود به آن توجه کنید این است که برای بسیاری از اساتید فیلم نمونه تدریس و نظرات شاگردهای قبلی ثبت شده است. در نتیجه می توانید با مشاهده فیلم نمونه تدریس اساتید ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس انتخاب درست تری داشته باشید و یک معلم خوب را انتخاب نمائید. نظرات شاگردهای قبلی هم می تواند بسیار مفید باشد. اگر استادی شاگردهای قبلی خودش را به نتیجه خوبی رسانده است می توانید مطمئن شوید برای شما هم کلاس های مفیدی برگزار خواهد نمود.


حتما ببینید: فیلم ویژگی های مهم یک استاد و معلم تدریس خصوصی خوب و موفق


7- در نهایت جلسه اول را برگزار نمائید: همه ی مواردی که در بالا گفته شد را به خوبی در نظر بگیرید و دقت کافی را مبذول دارید. اما در نهایت برای اینکه بدانید استادی که انتخاب کرده اید استاد خوبی است و کلاس ها برای شما مفید می باشد باید جلسه اول را برگزار نمائید. بسیاری از اساتید ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس جلسه اول را رایگان و یا با نیمه قیمت برگزار می کنند و در نتیجه می توانید با خیال راحت اولین جلسه را برگزار کنید و اگر راضی بودید ادامه دهید. اگر نحوه تدریس استاد مناسب نبود و یا شما زیاد ارتباط برقرار نکردید می توانید یک معلم ریاضی دیگر را انتخاب نمائید. حتی می توانید جلسه اول را اینترنتی و آنلاین برگزار کنید و اگر راضی بودید ادامه جلسات را به صورت حضوری و در منزل برگزار کنید.


جمع بندی و نتیجه گیری: در این مقاله 7 توصیه کلیدی و مهم برای انتخاب یک معلم ریاضی خوب ارائه شد. اگر می خواهید کلاس های خصوصی ریاضی برای شما مفید باشد باید مجموع این عوامل را در نظر بگیرید. ممکن است معیارهای دیگری هم داشته باشید که در این مقاله ذکر نشده باشد. برخی از افراد تمایل دارند با دبیر رسمی ریاضی و یا معلم رسمی ریاضی که در آموزش و پرورش مشغول به کار است کلاس داشته باشند. در همین سایت ایران مدرس این اساتید را هم می توانید انتخاب کنید. وارد بخش تدریس خصوصی همین سایت شوید و عبارت دبیر رسمی ریاضی را جستجو کنید. برخی از اساتید در دانشگاه هم ریاضی را تدریس کرده اند و شاید همین الان هم تدریس کنند. با هر سلیقه و معیاری و از هر جای ایران می توانید معلم ریاضی خودتان را از همین سایت انتخاب کنید. توصیه هایی که گفته شد را در نظر بگیرید و اگر خودتان هم معیار دیگری را در نظر دارید آن را هم در نظر گرفته و یک استاد خوب انتخاب نمائید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 817 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image