ارتباط مستقیم با 30680 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی 6 دلیل برای استفاده از کلاس های تدریس خصوصی در طول ترم

6 دلیل برای استفاده از کلاس های تدریس خصوصی در طول ترم

6 دلیل برای استفاده از کلاس های تدریس خصوصی در طول ترم

در این مقاله 6 دلیل و توجیه منطقی برای استفاده از کلاس های تدریس خصوصی در طول ترم ارائه شده است. اگر می خواهید معلم خصوصی داشته باشید بهتر است در طول ترم از کلاس ها استفاده نمائید و ایام امتحانات را فقط برای رفع اشکال باقی بگذارید.

برای مشاهده لیست کامل اساتید تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت معلم خصوصی آنلاین و حضوری کلیک کنید. مطالعه قیمت تدریس خصوصی ، هزینه کلاس خصوصی هم مفید است.

1- هماهنگ کردن کلاس های خصوصی با قیمت مناسب تر

اوایل ترم اساتید و معلم های تدریس خصوصی وقت آزاد بیشتری دارند. در نتیجه، وقتی برای هماهنگی کلاس تدریس خصوصی با این اساتید تماس می گیرید نرخ مناسب تری را به شما پیشنهاد می دهند. بنابراین اگر می خواهید هم استاد خصوصی خوب داشته باشید و هم اینکه با قیمت مناسبی کلاس برگزار نمائید حتما از اوایل ترم به فکر برگزاری کلاس ها باشید. در ایام امتحانات وقتی اساتید فرصت برای سر خاراندن ندارند، اگر با ایشان برای کلاس خصوصی تماس بگیرید، یا به شما وقت نمی دهند و یا اگر هم وقت بدهند نرخ بالایی را در نظر می گیرند و شما هم چاره ای ندارید جز اینکه قبول کنید.




2- استفاده از کلاس اساتید مجرب و با سابقه

نکته دیگری که تا حدودی در بالا هم به آن اشاره شد این است که در ایام امتحانات اساتید خوب که می توانید روی آنها حساب کنید وقت آزاد ندارند. در نتیجه مجبور خواهید شد با اساتید درجه چندم کلاس داشته باشید. اگر حتی برای رفع اشکال می خواهید از کلاس های خصوصی استفاده کنید بهتر است یکی دو ماه مانده به امتحان شروع کنید تا بتوانید از اساتید خوب وقت بگیرید. از هر طرف که به این قضیه نگاه کنید باز هم به نفع شما است که کلاس ها را زودتر شروع نمائید. وقتی کلاس ها در طول ترم برگزار می شود زمان بیشتری برای درس خواندن دارید.

حتما بخوانید:
آیا استفاده از جلسات تدریس خصوصی مفید است؟

3- داشتن زمان بیشتر برای حل تمرین و مسئله


وقتی در طول ترم از کلاس های خصوصی استفاده می کنید علاوه بر اینکه به لحاظ هزینه کلاس خصوصی به نفع شما است، چون زمان بیشتری برای درس خواندن و حل تمرین و مسئله دارید نتیجه بهتری هم می گیرید. برای دروسی مانند ریاضی و فیزیک وقتی از کلاس تدریس خصوصی ریاضی یا فیزیک استفاده می کنید، بدون تمرین حل کردن اصلا امکان ندارد درس را یاد بگیرید. برای این دروس بسیار مهم است در طول ترم کلاس داشته باشید تا بتوانید تمرین کافی حل کنید و زمان کافی برای انجام این کار در اختیار داشته باشید. متقاضی تدریس خصوصی هر درسی که هستید این نکته مهم را در نظر داشته باشید.



4- احتمال نتیجه گرفتن با نمره بالاتر

اگر می خواهید از خدمات تدریس خصوصی در منزل استفاده کنید و یا به صورت آنلاین و اینترنتی معلم داشه باشید، در هر صورت، برای گرفتن نمره بالاتر بهتر است در طول ترم کلاس داشته باشید. به جای اینکه دقیقه 90 به فکر استفاده از این کلاس ها بیافتید، بهتر است زودتر شروع کنید. اگر اهدافی مانند شاگرد اول شدن، گرفتن نمره 20 و .... دارید که حتما باید هر چه زودتر یک معلم خوب را هماهنگ کنید. این نکات هم برای تدریس خصوصی دبیرستان و هم برای تمام مقاطع دیگر درست است. فرقی ندارد که با آموزشگاه تدریس خصوصی در ارتباط هستید یا از همین سایت ایران مدرس معلم خودتان را انتخاب می کنید. در هر صورت، اگر می خواهید خوب نتیجه بگیرید باید این موارد را مد نظر داشته باشید.

مطالعه
20 نکته مهم، کلیدی و اساسی برای قبولی در امتحان با کلاس تدریس خصوصی هم مفید است.

5- یادگیری عمقی و مفهومی دروس

استفاده از کلاس های تدریس خصوصی را فقط با این دید که در امتحان نمره خوبی بگیرید مد نظر قرار ندهید. کلاس های خصوصی برای قوی شدن پایه درسی و تحصیلی شما می تواند بسیار مفید باشد. هزینه کلاس خصوصی به نسبت سایر امکانات کمک آموزشی مانند کتاب و فیلم آموزشی و .... بالاتر است پس باید بهترین استفاده را از آن داشته باشید. مثلا اگر قصد دارید از کلاس های تدریس خصوصی زبان استفاده کنید سعی کنید قواعد و گرامر زبان را به صورت مفهومی و پایه ای یاد بگیرید و از استاد خودتان هر سوالی که دارید را بپرسید. برای یادگیری مفهومی تر دروس بهتر است در طول ترم کلاس خصوصی داشته باشید تا زمان کافی برای مرور درس و یادداشت کردن اشکالات داشته باشید. به این ترتیب بازدهی کلاس ها بسیار بیشتر خواهد شد.




6- استرس کمتر در ایام امتحانات و پاس کردن راحت تر دروس مختلف

وقتی در طول ترم از کلاس های خصوصی استفاده می کنید و در کنار آن خودتان هم خوب درس می خوانید و تمرین و مسئله حل می کنید، از بابت قبول شدن با نمره خوب در امتحان خیال شما راحت بوده و ترسی از این بابت ندارید. در نتیجه لازم نخواهد شد در ایام امتحانات شب تا صبح نخوابید و استرس زیادی را تحمل نمائید. بسیار خوب است که با برنامه ریزی منظم در طول ترم درس بخوانید و در کنار خودتان یک معلم خصوصی خوب و مجرب هم داشته باشید که اشکالات شما را برطرف کرده و باعث پیشرفت بیشتر شما گردد.

این مقاله خوب را هم از دست ندهید:
بهترین سایت آموزش و تدریس خصوصی با بازدید بالا

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 735 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image