ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی کلاس های تدریس خصوصی ریاضی و تسلط بر تمرینات ریاضی

کلاس های تدریس خصوصی ریاضی و تسلط بر تمرینات ریاضی

کلاس های تدریس خصوصی ریاضی و تسلط بر تمرینات ریاضی

با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی ریاضی می توانید به صورت کامل بر تمرینات کتاب درسی مسلط شوید و حتی نمونه سوالات امتحانی را حل کنید و مهارت خوبی در حل مسائل ریاضی پیدا کنید.


پیشنهاد ویژه سایت ایران مدرس: فیلم آموزش نحوه انتخاب یک معلم خصوصی ریاضی خوب و با تجربه


تسلط بر تمرینات ریاضی با تدریس خصوصی ریاضی


اگر می خواهید بر تمرینات درس ریاضی مسلط شوید راهکار خوبی که وجود دارد استفاده از کلاس های تدریس خصوصی و در کنار داشتن یک معلم خصوصی خوب ریاضی است. در همین سایت ایران مدرس لیست کاملی از مدرسین ریاضی را می توانید مشاهده نمائید. برای مشاهده مدرسین ریاضی خانم و آقا در ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.


برای تمامی مدرسین برجسته ریاضیات حاضر در همین سایت ایران مدرس قیمت درخواستی ایشان و شماره تماس مستقیم معلم ارائه شده است. در کلاس های خصوصی ریاضی درس به صورت پایه ای و مفهومی تدریس شده و در کنار آن نمونه سوال امتحانی و تمرینات زیادی هم بررسی می گردد. اگر در مقطع نهم، دهم، یازدهم و یا هر مقطع دیگری هستید و قصد دارید ریاضی را عالی یاد بگیرید استفاده از کلاس های خصوصی برای شما کاملا مفید است.


1- لزوم حل تمرین برای درس ریاضی


همانطور که می دانید، برای یادگیری درس ریاضی تمرین حل کردن بسیار مهم و حیاتی است. بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان متن کتاب درسی را خیلی خوب مطالعه می کنند و یاد می گیرند. این افراد با متن کتاب درسی مشکلی ندارند و مثال هایی که در کتاب حل شده است را هم خیلی خوب متوجه می شوند. اما وقتی زمان تمرین حل کردن فرا می رسد به هیچ عنوان عملکرد خوبی ندارند و نمی دانند که از کجا باید شروع کنند و تمرینات را چگونه حل نمایند. در نهایت در جلسه امتحان از شما خواسته می شود که سوالات را حل کنید و اگر قبل از امتحان در تمرین حل کردن موفق نباشید در جلسه امتحان هم نمی توانید به سوالات پاسخ دهید.


پیشنهاد می شود مقاله چگونه برای امتحان ریاضی تمرین کنیم و درس بخوانیم را هم بخوانید.



2- برای یادگیری ریاضی و حل تمرین وقت بگذارید


اگر می خواهید بر تمرینات ریاضی مسلط شوید و در امتحان ریاضی عملکرد خوبی داشته باشید در مرحله اول باید خودتان برای یادیگری درس ریاضی وقت بگذارید. در کلاس های مدرسه یا دانشگاه به صورت مرتب حضور داشته باشید و به نحوه برخورد معلم ریاضی با تمرینات و مسائل دقت نمائید. خودتان هم باید متن کتاب درسی را بخوانید و در طول ترم درس را بخوانید و تمرین حل کنید. اما اگر نحوه برخورد با تمرینات را نمی دانید خیلی خوب است که یک معلم خصوصی ریاضی خوب را هم در کنار خودتان داشته باشید.


مطالعه نمائید: بهترین معلم خصوصی ریاضی، لیست 31 معلم برتر ریاضی تهران و کل ایران


3- کلاس خصوصی ریاضی در طول ترم مفید است


با برگزاری کلاس های خصوصی در طول ترم، تسلط شما بر تمرینات افزایش خواهد یافت. در فاصله زمانی بین کلاس های خصوصی خودتان روی تمرینات فکر کنید. مثلا برای یک مبحث جدید که اخیرا درس داده شده است 10 تمرین را انتخاب کنید و سعی کنید برای هر کدام راه حلی بنویسید. اشتباه هم باشد ایراد ندارد. مهم این است که روی تمرینات فکر کنید و با آن درگیر شوید. در جلسه بعدی کلاس  تدریس خصوصی ریاضی می توانید حل های خودتان را به معلم نشان دهید و روی آن بحث کنید. اگر درست تمرین را حل کرده باشید که بسیار خوب است. اما اگر بعضی از تمرینات درست حل نشده است می توانید از معلم خصوصی ریاضی خودتان راه حل درست را بپرسید و با هم جواب درست را بدست بیاورید.


مطالعه مقاله نحوه استفاده موثر و پربازده از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی هم مفید است.


کلام پایانی


با توجه به مطالب ارائه شده و به عنوان جمع بندی می توان گفت برای درس ریاضی تمرین حل کردن حیاتی است. در واقع تا وقتی تمرین حل نکنید متوجه نخواهید شد که آیا مطالب را خوب یاد گرفته اید یا نه. راهکار خوبی که وجود دارد این است که در هفته یکی دو جلسه کلاس تدریس خصوصی ریاضی را برگزار نمائید و در فاصله زمانی بین کلاس ها خودتان تمرین حل کنید و در کلاس های خصوصی روی پاسخ هایی که بدست آورده اید بحث کنید و راه حل درست را یاد بگیرید. البته توجه کنید حتما ابتدا خودتان برای تمرینات راه حلی را بدست بیاورید. چون تا وقتی خودتان تلاش نکنید و روی مسائل فکر نکنید، کلاس ها آن طور که باید و شاید برای شما مفید نخواهد بود.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 673 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image