ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی دلایل پربازده بودن کلاس های تدریس خصوصی برای موفقیت در درس و تحصیل

دلایل پربازده بودن کلاس های تدریس خصوصی برای موفقیت در درس و تحصیل

دلایل پربازده بودن کلاس های تدریس خصوصی برای موفقیت در درس و تحصیل

در این بخش در رابطه با دلایل پربازده بودن کلاس های تدریس خصوصی برای موفقیت در درس و تحصیل مطالبی ارائه می گردد. کلاس های تدریس خصوصی برای یادگیری بهتر دروس می تواند بسیار مفید باشد و در این بخش در این زمینه نکاتی ارائه می گردد.


پیشنهاد ایران مدرس: قیمت تدریس خصوصی در منزل چگونه مشخص می شود؟


تدریس خصوصی پربازده


کلاس های تدریس خصوصی پربازده است چون فقط یک نفر شاگرد و یک نفر استاد یا معلم در این کلاس ها حضور دارد. در کلاس های مدرسه و دانشگاه هم وقتی تعداد نفرات کمتر می شود بازدهی کلاس بیشتر خواهد شد. وقتی تعداد نفرات بیشتری در کلاس حاضر هستند به هر نفر انگار زمان کمتری برای سوال پرسیدن می رسد و سر و صدا بیشتر می شود. در کلاس های گروهی هم وقتی یک کلاس 20 نفره با کلاس 40 نفره مقایسه می شود مسلما بازدهی کلاس 20 نفره بیشتر است.


حال در نظر بگیرید در کلاس های خصوصی فقط یک نفر شاگرد حضور دارد. در این کلاس ها مدرس خودش را با سطح معلومات شاگرد هماهنگ می کند و در نتیجه مطلبی که برای شاگرد مفید نباشد ارائه نمی گردد. در کلاس های خصوصی تعیین کننده شاگرد است در حالیکه در کلاس های گروهی مدرسه و دانشگاه سر فصل های مشخصی ارائه می شود. در کلاس های خصوصی معلم و کلاس خودشان را با شاگرد هماهنگ می کنند در حالیکه در کلاس های گروهی شاگردها باید خودشان را با سطح کلاس و سرفصل ها هماهنگ کنند. بنابراین مسلما بازدهی کلاس های خصوصی بیشتر است.



مطالعه کنید: نحوه افزایش بازدهی و تاثیر مثبت کلاس های تدریس خصوصی


انتخاب معلم خصوصی توسط شاگرد


کلاس های خصوصی پربازده است چون معلم، تعداد جلسات، محل و زمان برگزاری کلاس ها، زمانی که هر جلسه طول می کشد، مطالبی که قرار است ارائه شود و نکاتی که باید گفته شود، سطح کلاس و .... توسط شاگرد تعیین می شود. در این کلاس ها تمامی امکانات در اختیار یادگیری شاگرد است و هدف نهایی هم موفقیت شاگرد می باشد. البته مدرسین و اساتید در کلاس های مدرسه و دانشگاه بسیار زحمت می کشند و تلاش می کنند. ولی به هر حال نوع این کلاس ها به گونه ای است که در نهایت بازدهی کلاس های تدریس خصوصی بالاتر خواهد بود.



این مقاله هم مفید است: تدریس خصوصی و بازدهی چند برابری به نسبت کلاسهای گروهی


محل برگزاری کلاس خصوصی


محل برگزاری کلاس های تدریس خصوصی هم می تواند باعث پربازده تر شدن آنها گردد. به هر حال، کلاس های تدریس خصوصی معمولا در منزل برگزار می شود و جو منزل به نسبت مدرسه راحت تر است. اماکان پذیرایی تا حد زیادی فراهم است و می توان لباس راحت تری پوشید. شاگرد برای رسیدن به کلاس لازم نیست مدت زمان زیادی را در ترافیک باشد و در زمان های بدون بازدهی مانند 7 و نیم صبح و یا مثلا دقیقا بعد از نهار هم قرار نیست کلاس برگزار شود. می توان کلاس ها را در زمان مناسب برگزار کرد و به اندازه کافی هم استراحت نمود. شاگردها در این کلاس ها می توانند حتی از پایه های قبل سوال بپرسند و درس را به صورت عمقی، مفهومی و پایه ای یاد بگیرند.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 852 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image