ارتباط مستقیم با 30618 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی تدریس خصوصی ابتدایی در منزل اسلامشهر

تدریس خصوصی ابتدایی در منزل اسلامشهر

تدریس خصوصی ابتدایی در منزل اسلامشهر


در این مقاله در رابطه با تدریس خصوصی ابتدایی در منزل اسلامشهر و نحوه هماهنگ کردن کلاس های خصوصی با مدرسین مجربی ابتدایی و دبستان در اسلامشهر توضیح داده می شود. اگر به تدریس ریاضی در مهدیه اسلامشهر در مقطع ابتدایی نیاز دارید یا برای دروس دیگر معلم خصوصی می خواهید ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: معرفی 14 بهترین معلم ابتدایی ایران و تهران


نحوه مشاهده مدرسین ابتدایی اسلامشهر


در همین سایت ایران مدرس معلم های با تجربه و مدرسین بسیار خوبی حضور دارند که در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، علوم، املا و سایر دروس مقطع ابتدایی و دبستان در اسلامشهر و کل ایران فعالیت دارند. برای مشاهده لیست مدرسین اسلامشهر در مقطع ابتدایی و شماره تماس مستقیم ایشان به صورت زیر عمل نمایید:


۱. در بالای همین صفحه در بخش جستجو عبارت ابتدایی در اسلامشهر و یا عبارت دبستان در اسلامشهر را وارد نمایید.


۲. اگر مثلاً معلم ریاضی ابتدایی مورد نیاز شما می باشد در بخش جستجو عبارت ریاضی ابتدایی در اسلامشهر را وارد نمایید.


۳. بر روی علامت جستجو کلیک کنید تا لیست مدرسین به شما نشان داده شود.


۴. از بین مدرسینی که نمایش داده می شود یک معلم خوب را انتخاب نموده و برای هماهنگی کلاس با ایشان تماس بگیرید. در این وب سایت www.IranModares.com شماره تماس مستقیم تمامی مدرسین نمایش داده شده است.



توجه: اگر در بالای لیست مدرسین اساتیدی از سایر شهرها نمایش داده شد، این مدرسین آنلاین تدریس را برای اسلامشهر انجام می دهند. چنانچه تدریس خصوصی در منزل مد نظر شما می باشد کل لیست مدرسینی که نمایش داده می شود را بررسی کنید تا معلم های ساکن اسلامشهر را هم مشاهده کنید.



مطالعه این مقاله هم مفید است: شماره معلم خصوصی ریاضی پنجم ابتدایی و 5 بهترین معلم کلاس پنجم


قیمت کلاس خصوصی دبستان اسلامشهر


در همین سایت ایران مدرس برای تمامی مدرسین می توانید قیمت درخواستی ایشان را هم مشاهده کنید. بر روی عکس هر استاد کلیک کنید و وارد صفحه ایشان بشوید. در ادامه می توانید شماره تماس مستقیم ایشان و قیمتی که برای هر ساعت یا هر جلسه تدریس خصوصی مد نظر دارد را مشاهده نمایید.


هزینه کلاس خصوصی ابتدایی از جلسه ای ۱۰۰ هزار تومان تا ۵۰۰ هزار تومان و بیشتر متغیر است و شاید مقدار متوسط آن را برای اسلامشهر بتوان ۳۰۰ هزار تومان در نظر گرفت. البته نرخ کلاس ها به عوامل مختلفی مانند تعداد جلسات و سابقه کاری معلم خصوصی انتخابی شما بستگی دارد.


برای مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی ابتدایی بر روی عبارت تدریس خصوصی ابتدایی کلیک کنید.


کلاس های تقویتی ریاضی در اسلامشهر و قائمیه


اگر در جستجوی خانه ریاضی یا کلاس های تقویتی ریاضی در اسلامشهر و قائمیه هستید در همین سایت ایران مدرس مدرسین بی نظیری حضور دارند که در زمینه تدریس خصوصی ریاضی از دبستان تا دانشگاه فعالیت دارند. برای تمامی مدرسین اطلاعات بسیار کاملی ارائه شده است و در نتیجه می توانید یک مدرس برجسته با نرخ مناسب انتخاب کنید. برای مشاهده لیست کامل مدرسین ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.



اسامی معلمان و آموزشگاه های تدریس خصوصی فیزیک در اسلامشهر


همانطور که گفته شد در این وب سایت از اسلامشهر و کل ایران مدرس ثبت نامی داریم. برای مشاهده لیست کامل مدرسین اسلامشهر بر روی عبارت تدریس خصوصی در اسلامشهر کلیک کنید. همانطور که گفته شد ممکن است برخی از اساتید ساکن شهرهای دیگر باشند و برای متقاضیان کلاس خصوصی اسلامشهر به صورت آنلاین تدریس را انجام دهند. اما اگر لیست را با دقت بررسی کنید مدرسین خصوصی که ساکن خود اسلامشهر هستند را هم پیدا خواهید کرد. برای مشاهده مدرسین فیزیک هم بر روی عبارت معلم خصوصی فیزیک کلیک کنید.


حتما مطالعه کنید: 10 بهترین معلم ریاضی ششم ابتدایی و تیزهوشان در تهران و کل ایران


کلام آخر


در این مقاله سعی کردیم در رابطه با نحوه مشاهده لیست مدرسین مقطع دبستان برای دروس مختلف در اسلامشهر توضیحاتی را ارائه نمائیم. در انتخاب معلم خصوصی برای فرزند خودتان دقت کنید چرا که می تواند در پیشرفت تحصیلی ایشان بسیار موثر باشد.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 132 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image