ارتباط مستقیم با 30612 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی معرفی 8 بهترین دبیر زبان انگلیسی خانم برای امتحان نهایی و کنکور

معرفی 8 بهترین دبیر زبان انگلیسی خانم برای امتحان نهایی و کنکور

معرفی 8 بهترین دبیر زبان انگلیسی خانم برای امتحان نهایی و کنکور


اگر می خواهید برای موفقیت در امتحان نهایی و کنکور یک معلم و دبیر زبان انگلیسی خانم خوب و عالی داشته باشید، در این مقاله 8 بهترین دبیر زبان انگلیسی خانم برای امتحان نهایی و کنکور را معرفی می نمائیم.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی خانم و لیست 15 استاد برتر زبان خانم


بهترین دبیر زبان انگلیسی خانم


در این بخش بهترین دبیر زبان انگلیسی خانم و تعدادی از مدرسین برجسته زبان خانم برای موفقیت در امتحان نهایی زبان، زبان کنکور، کنکور منحصرا زبان و ... معرفی می شوند. از جمله ویژگی های بهترین مدرسین زبان خانم می توان به داشتن مدرک ارشد یا دکتری، سابقه کاری بالا، مدرک TTC، تسول و سلتا، مدرک آیلتس یا تافل با نمره بالا و ... اشاره نمود. اگر برای موفقیت در امتحان نهایی زبان قصد دارید با یک دبیر خوب خانم کلاس داشته باشید بهتر است کلاس ها را زودتر شروع نمائید و به ایام امتحانات موکول نکنید. البته در ایام امتحانات هم می توانید با کمک دبیر زبان نمونه سوالات امتحانی حل کنید تا تسلط شما بیشتر شود.


در ادامه تعدادی از بهترین مدرسین زبان خانم تهران و کل ایران که می توانید با ایشان کلاس آنلاین یا حضوری داشته باشید را معرفی می نمائیم. برای تمامی مدرسین زبان حاضر در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com شماره تماس مستقیم ایشان و قیمت درخواستی هر مدرس ارائه شده است. در ضمن، می توانید فیلم نمونه تدریس اساتید و نظرات زبان آموزان قبلی ایشان را هم مشاهده کنید.


1- یکی از بهترین مدرسین زبان انگلیسی خانم فرزانه صفایی



تدریس خصوصی تضمینی زبان انگلیسی کنکور با ارایه قرارداد معتبر برای آزمون آیلتس و تافل TOLIMO, EPT ، IELTS MSRTو IELTS ، TOFEL، کارشناس ارشد و دانشجوی دکتری آموزش زبان انگلیسی، 19 سال سابقه تدریس زبان انگلیسی در تهران


مشاهده پروفایل و شماره تماس فرزانه صفایی


2- مدرس مجرب خانم مریم محصل



فارغ التحصیل دانشگاه علامه در رشته ادبیات انگلیسی و آموزش زبان انگلیسی در مقطع لیسانس و فوق لیسانس. بیش از 10,000 قرارداد موفق آموزشی با ارگانها و اشخاص حقیقی و حقوقی - تدریس در دانشگاهها و موسسات و شرکتها ... به مدت 21 سال ... در دوره های ۳۵ جلسه ای به نتیجه دلخواه برسید.


مشاهده پروفایل و شماره تماس مریم محصل


حتما بخوانید: بهترین معلم زبان کنکور، لیست 15 استاد برتر زبان انگلیسی کنکور


3- معلم خوب زبان خانم فرحناز اژدر



۲۵ سال سابقه تدریس در سه کشور کارشناس ارشد به همراه مدارک بین المللی: آیلتس IELTS با نمره هشت و نیم آکادمیک، مدرس انگلیسی گویندگی و فن بیان، مدرس TTC، تسول TESOL از کانادا، عضو رسمی NLP از آکادمی هامبورگ آلمان (برنامه ریزی عصبی کلامی)، و سابقه تدریس در کشورهای دیگر.


مشاهده پروفایل و شماره تماس فرحناز اژدر


4- استاد بی نظیر زبان خانم پریسا رستمی



زبان انگلیسی را از 4 سالگی شروع کردم. کارشناسی و کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی خوندم. بیشتر از 19 سال است که زبان انگلیسی تدریس میکنم. کلاسهایی که برگزار میکنم کاملا تضمینی هست. سالها با مدارس و آموزشگاه های معتبر تهران (کیش، جهاد دانشگاهی واحد تهران، سفیران، ایرانمهر سیمین،... ) همکاری داشتم.


مشاهده پروفایل و شماره تماس پریسا رستمی


حتما بخوانید: 40 بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران (خانم و آقا) و اساتید برجسته زبان آنلاین و در منزل


5- دبیر با سواد زبان انگلیسی خانم سپیده نصرتی



آیلتس: تنها در 7 هفته با جدیدترین متد از سطح مبتدی به نمره ی دلخواهتان در آیلتس برسید. با کسب تجربه از تدریس به بیش از 200 زبان آموز به همراه نمونه کارنامه ها مفتخرم در این راه همراه شما باشم. مکالمه: مهارت شنیدن و صحبت کردن به طور حیرت آوری به هم مرتبط هستند. با فراگیری تکتیک های شنیدن درست فقط در 35 جلسه تغییر را در سطح خود احساس خواهید کرد. با کسب تجربه از تدریس به بیش از 500 زبان آموز مفتخرم در این راه همراه شما باشم.


مشاهده پروفایل و شماره تماس سپیده نصرتی


6- معلم متعهد و با اخلاق خانم فرزانه وکیلی فرد



دارنده مدرک آیلتس 8.5، ممتحن ماک آیلتس، دارنده مدرک TTC از موسسه آکسفورد، 8 سال سابقه تدریس در تاپ ترین موسسات زبانی ازجمله : کانون زبان ایران - آکسفورد -زبان امروز -نشر - ایکاد و....، 5 سال سابقه کار در شرکت های خصوصی نفتی و بین المللی ازجمله شرکت شلمبرژه بعنوان مترجم همزمان


مشاهده پروفایل و شماره تماس فرزانه وکیلی فرد


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی زبان انگلیسی


7- استاد برتر خانم ساحله مرادی



۱۲ سال سابقه فعالیت تدریسی در برترین موسسات پایتخت کشور و تجربه موفقِ سالها تدریس تخصصی برای دانشجویان مهاجر به ساير کشور ها، مترجمی حقوقی کمپانی های تجاری، مترجمی قرارداد های حقوقی بین المللی هلدینگ های تجاری، مترجمی رسمی متون حقوقی و اسناد تجاری


مشاهده پروفایل و شماره تماس ساحله مرادی


8- یکی از بهترین مدرسین زبان خانم سیده فاطمه قاضی میرسعید



دکتری آموزش زبان انگلیسی و دارای مدرک TESOL - دارای 15 سال سابقه تدریس در دانشگاه (تهران شمال - علوم و تحقیقات) - دارای گواهی معتبر آموزش مهارت های آزمون آیلتس - دارای گواهی TTC - دارای 20 سال سابقه تدریس زبان جنرال با جزوات و روش ابداعی خودم


مشاهده پروفایل و شماره تماس سیده فاطمه قاضی میرسعید


این مقاله هم مفید است: لیست کامل و شماره تماس مستقیم 10 بهترین دبیر زبان انگلیسی کنکور


بهترین دبیر زبان انگلیسی خانم چه ویژگی هایی دارد؟


در ابتدای این مقاله در رابطه با خصوصیات و ویژگی های بهترین مدرسین زبان انگلیسی خانم توضیح داده شد. این اساتید برتر خودشان در ایام تحصیل موفق بوده اند و در دانشگاه معتبر درس خوانده اند. بنابراین به دانشگاه محل تحصیل مدرسین دقت کنید. مدرسین برجسته مدرک فوق لیسانس یا دکتری در رشته زبان انگلیسی دارند و بر زبان کاملا مسلط هستند. اگر به سوابق تدریس اساتید معرفی شده در بالا توجه کنید متوجه می شوید که این اساتید برتر تجربه زیادی در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی دارند و از ۱۲ تا ۲۵ سال و بیشتر سابقه کاری دارند. بسیاری از این مدرسین حرفه ای مدرک آیلتس با نمره بالای ۷ یا ۸ دارند و این هم نشان می دهد که در کار خودشان بسیار عملکرد خوبی دارند. در مقاله زیر در این زمینه توضیحات بیشتری ارائه شده است.


حتما بخوانید: 21 ویژگی معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب


برای موفقیت در امتحان زبان و کنکور چند جلسه کلاس لازم است؟


تعداد جلسات مورد نیاز شما با بهترین اساتید زبان خانم به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر تعداد سطح فعلی شما در زبان انگلیسی خیلی پایین باشد و در این زمینه ضعیف باشید به تعداد جلسات بیشتری نیاز دارید. نکته بعدی اینکه اگر مثلاً بخواهید با سطح فعلی خودتان در زبان کنکور به درصد ۸۰ برسید در مقایسه با حالتی که قصد دارید به درصد ۶۰ برسید به تعداد جلسات بیشتری نیاز دارید. بنابراین تعداد جلسات تدریس خصوصی زبان به وضعیت فعلی شما و هدفی که دارید بستگی دارد. بهتر است در این زمینه با معلم خصوصی خودتان مشورت نمایید.


بهترین مدرسین زبان خانم با چه قیمتی تدریس می کنند؟


نرخ کلاس های خصوصی بهترین اساتید هم به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. مثلاً اگر تعداد جلسات بالایی لازم داشته باشید می توانید تخفیف خوبی بگیرید. نکته بعدی اینکه، هزینه تدریس خصوصی زبان در منزل در مقایسه با کلاس آنلاین بالاتر می باشد. برای تمامی مدرسین زبان در همین سایت ایران مدرس نرخ درخواستی ایشان ارائه شده است. در همین سایت ایران مدرس در قالب مقالاتی در رابطه با هزینه کلاس های خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس توضیح داده شده است. به عنوان مثال مقاله زیر را بخوانید.


حتما مطالعه کنید: قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل و آنلاین در سال 1402 و 1403


کلام آخر


اگر برای موفقیت در امتحان نهایی و زبان کنکور قصد دارید با یک استاد و مدرس خانم خوب کلاس داشته باشید در این مقاله تعدادی از بهترین مدرسین زبان خانم حاضر در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com را معرفی نمودیم. برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان خانم بر روی عبارت معلم زبان انگلیسی خانم کلیک کنید. اساتید بسیار خوب و سطح بالای دیگری هم در همین سایت ایران مدرس حضور دارند و در این مقاله فقط 8 استاد خوب زبان را معرفی نمودیم.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 193 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image