ارتباط مستقیم با 30682 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی بهترین معلم زبان انگلیسی کرج و لیست 10 استاد عالی زبان در کرج

بهترین معلم زبان انگلیسی کرج و لیست 10 استاد عالی زبان در کرج

بهترین معلم زبان انگلیسی کرج و لیست 10 استاد عالی زبان در کرج

اگر در جستجوی بهترین معلم زبان انگلیسی کرج هستید و قصد دارید در کرج و استان البرز به صورت حضوری یا آنلاین با یک استاد عالی و فوق العاده کلاس زبان داشته باشید، در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.

برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان و اساتید زبان کرج در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی و تدریس خصوصی زبان در کرج کلیک کنید.

بهترین معلم زبان انگلیسی کرج چه ویژگی هایی دارد؟ با کلیک بر روی لینک های ارائه شده در بالا می توانید لیست کامل مدرسین زبان کرج و کل ایران که به صورت حضوری یا آنلاین در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی فعالیت دارند را مشاهده نمائید. اما برای اینکه یک استاد زبان انگلیسی خوب را انتخاب کنید باید به مواردی دقت داشته باشید. در مقاله تدریس خصوصی زبان انگلیسی در کرج هم توضیحات خوبی ارائه شده است. سعی کنید با استادی کلاس داشته باشید که مدرک فوق لیسانس یا دکتری دارد و در عین حال از دانشگاه خوب فارغ التحصیل شده است. اساتیدی که از دانشگاههای معتبر دولتی فارغ التحصیل شده اند بیشتر قابل اعتماد هستند. نکته دیگر اینکه به تجربه کاری و سوابق تدریس مدرسین نگاه کنید. اساتیدی که در آموزشگاههای معتبر سابقه تدریس دارند و مثلا در کانون زبان و یا سفیر و ... تدریس کرده اند هم در اولویت قرار دارند. داشتن مدرک آیلتس و تافل و یا مدرک TTC هم می تواند نکته مثبت دیگری برای هر استاد زبان در کرج به حساب بیاید. برای بسیاری از مدرسین زبان در همین سایت ایران مدرس فیلم نمونه تدریس زبان انگلیسی و همچنین نظرات شاگردهای قبلی ثبت شده است و می تواند راهنمای خوبی برای انتخاب یک استاد عالی باشد. با در نظر گرفتن این موارد می توانید یک معلم زبان خوب در کرج برای خودتان انتخاب نمائید. در ضمن، برای تمامی مدرسین قیمت تدریس خصوصی زبان و شماره تماس مستقیم و بدون واسطه اساتید ثبت شده است.

کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی

در ادامه لیست 10 استاد عالی زبان در کرج معرفی خواهند شد. برای مشاهده مشخصات کامل هر کدام از اساتیدی که در ادامه معرفی شده اند بر روی عبارت تدریس خصوصی در بالای همین صفحه کلیک کنید و در ادامه اسم استاد را در بخش جستجو وارد نمائید.

1- یکی از بهترین اساتید تدریس خصوصی زبان در کرج مازیار گودرزی




دکترای آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه نیویورک *** تنها استادی در ایران که مدرک Teaching IELTS از کالج لندن دارند *** با 22 سال سابقه ی تدریس در سطوح مختلف و همچنین مترجم بین المللی در چندین کشور ... دارای مدرک دکترا از آمریکا - مدرک Teaching IELTS از کالج لندن CPE از کمبریج انگلستان - و همچنین آیلتس آکادمیک (با نمره 9 )  سوابق تدریس: 1377 تا 1387 موسسه شکوه و کیش - 1387 تا 1389موسسه زبان البرز و ایرانمهر و کیش - 1390 تا 1395 زبانکده ملی ایران و جهاد دانشگاهی - 1394 تا 1399 تدریس در جهاد دانشگاهی

مشاهده پروفایل مازیار گودرزی

2- معلم خوب زبان انگلیسی خانم زهرا کلای




تدریس دروس دبیرستان و دانشگاه، مکالمه، آیلتس، تافل، تولیمو، Msrt, Ept ، ترجمه فارسی به انگلیسی، ترجمه کتب، مقالات و متون فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی - استاد نمونه دانشگاه، تدریس در موسسات زبان بین سالهای 1386 و1399 - 1) موسسه جهاد دانشگاهی 2) موسسه پرتو علم و هنر - 3)موسسه مینو 4) موسسه سنا گستر 5) موسسه گام برتر 6) موسسه جام جهان گستر - رشته تحصیلی: زبان انگلیسی - مدرک تحصیلی: فوق لیسانس - دانشگاه محل تحصیل: دانشگاه تهران

مشاهده پروفایل زهرا کلای

حتما بخوانید:
بهترین مدرسین زبان انگلیسی، لیست 12 استاد برتر زبان انگلیسی

3- استاد با تجربه زبان در کرج محمد اصل غفاریان



رشته تحصیلی: کارشناس ارشد ادبیات انگلیسی - مدرک تحصیلی: فوق لیسانس - دانشگاه محل تحصیل: دانشگاه تهران، سابقه تدریس دروس زبان به مدت 13 سال (از سال 86) مدرس دانشگاه تهران و مدرس آموزشگاه های مختلف ( آناهیتا، ایلیا، ارتباطات، محراب و...) مبتکر روش آموزشی CLT در فرم جدید (به روشی گفته میشود که تمرکز اصلی کلاس برپایه تقویت مکالمه و مهارت شنیداری میباشد.) مدرس کلاس های ویژه مکالمه به روش CLT در 30 الی 70 جلسه به صورت تضمینی. (3 الی 9 ماه). افتخار بنده موفقیت 95% زبان آموزانیست که توانسته اند دوره های مکالمه و آیلتس را با مهارت کافی در صحبت کردن روان به اتمام برسانند.

مشاهده پروفایل محمد اصل غفاریان

4- حامد هادیان

تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی برای بزرگسالان ( 16 سال به بالا ) با متد آکادمیک (توسط مدرس آقا) اراِئه پکیج مناسب و برنامه ریزی دقیق جهت رسیدن به بازدهی خوب و منطقی - ویژه زبان آموزان مبتدی تا متوسط - تعداد محدود ( با رعایت پروتکل های بهداشتی )

کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های زبان انگلیسی در ایران مدرس

5- استاد با سواد زبان خانم پریسا راد

مدرس و مترجم زبان انگلیسی دارای فوق لیسانس زبان انگلیسی از دانشگاه ازاد اسلامی واحد کرج - سعی من براین است که شما را در کمترین بازه ی زمانی به زبان انگلیسی مسلط کنم و برای این منظور از بروز ترین کتاب ها و متد های زبان انگلیسی استفاده خواهم کرد امروزه برای یادگیری بسیاری از مهارت های لازم باید به زبان انگلیسی مسلط باشیم (اموری از جمله تجارت جهانی (حضوری و انلاین) مهمترین فاکتور یادگیری زبان انگلیسی است ) پس بیایید برای بالا بردن سطح دانش و اگاهی خودمان در این راه کوشا باشیم




6- معلم مجرب زبان انگلیسی در کرج خانم سونا اميدي

تدريس زبان انگليسي از سطح كودكان تا بزرگسال در كرج - با ۸ سال سابقه تدريس - داراي مدرك ليسانس زبان انگليسي ، داراي مدرك TTC, داراي گواهينامه حضور در ووركشاپ هاي Jim Scrivener و Jeremy Harmer - تدريس خصوصي و دبیر دوره متوسطه ( راهنمايي _دبيرستان ) در مدارس استان البرز

مطالعه نمائید:
بهترین معلم زبان کنکور، لیست 10 استاد برتر زبان انگلیسی کنکور

7- مهدی شهبازی

استاد مهدی شهبازی دانش آموخته رشته آموزش زبان انگلیسی با بیش از 10 سال سابقه تدریس آیلتس و دارنده نمره 9 اسپیکینگ علاوه بر مدیریت گروه تخصصی آیلتس مهدی شهبازی که توسط وی و با همکاری چندی از اساتید برجسته در این زمینه پایه گذاری شده به عنوان منتور، مشاور و اگزمینر موسسات برجسته آیلتس در تهران مشغول به فعالیت می باشد.

8- استاد موفق زبان انگلیسی خانم مریم ایرانی

مدرس کارشناسی ارشد زبان انگلیسی با ۱۰ سال سابقه تدریس موفق به بیش از ۲۰۰۰ دانشجو - به راحتی در هر سطحی که باشید میتوانید صحبت کنید - اگر قصد مهاجرت دارید وفقط به دنبال کسب مهارت در مکالمه هستید در کوتاهترین زمان موفق خواهید شد عضو کادر اموزشی اموزشگاه های زمر و نصیر و ملل کرج - دارای مدرک TTC.TEC - دوره های آمادگی ایلتس با متد جک سی ریچاردز با تدریس پکیج کامل Interchange فقط در ۷۰ جلسه...

مطالعه کنید:
دانلود کامل ترین و مفیدترین خلاصه گرامر زبان انگلیسی

9- خانم هانیه تمدن

دارای مدرک زبان و ادبیات انگلیسی از دانشگاه آزاد کرج و مدرک فوق لیسانس مدیریت MBA و دارای مدرک TTC - دارای سابقه تدریس در موسسه شکوه و گویش و دارای ده سال سابقه تدریس خصوصی - تدریس مخصوص خانومها می باشد - در همه مقاطع تحصیلی و مکالمه - هر جلسه تدریس یک ساعت و 30 دقیقه می باشد و جلسه اول نصف بها می باشد - تدریس برای کرج به صورت آنلاین است.

10- استاد بسیار خوب زبان در کرج خانم مونا کرمی

مدت 5 سال مسئول مکاتبات و مدیر برنامه هنرمند ترک و 4 سال بعنوان کارمند بازرگانی خارجی و مترجم فعالیت داشته ام. از سن 18 سالگی تا کنون بمدت ده سال همواره بعنوان مدرس زبان در موسسات آموزشی مختلف در تهران و استانبول در کلیه مقاطع تحصیلی راهنمایی تا دانشگاه. کلیه سطوح مبندی تا پیشرفته درکتار هم وطنان عزیزی که قصد مهاجرت و ادامه تحصیل در خارح از ایران داشته اند بعنوان مدرس مترجم و مشاور فعالیت داشته ام. در حال حاضر ساکن استانبول هستم و بعنوان کارمند بازرگانی خارجی مشاور و مدرس فعالیت دارم.

پیشنهاد می شود بخوانید:
آموزش کامل گرامر زبان انگلیسی از پایه (مبتدی) تا پیشرفته pdf

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 24361 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image