ارتباط مستقیم با 30650 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی سایت جستجوی معلم و اطلاعات معلمان قدیمی و جدید

سایت جستجوی معلم و اطلاعات معلمان قدیمی و جدید

سایت جستجوی معلم و اطلاعات معلمان قدیمی و جدید


اگر می خواهید به یک سایت عالی که در آن اطلاعات معلمان ثبت شده است مراجعه کنید و خودتان در جستجوی سایت جستجوی معلم هستید، در همین سایت ایران مدرس تا سال 1403 بیش از 30000 معلم ثبت نام کرده اند. اگر در جستجوی معلم قدیمی خودتان هستید و یا برای یادگیری دروس مختلف به معلم خصوصی نیاز دارید در این سایت کاملترین لیست مدرسین ارائه شده است.


برای مشاهده لیست کامل اساتید و معلم های قدیمی و جدید در این وب سایت بر روی عبارت معلم خصوصی کلیک کنید.


سایت جستجوی معلم


اگر در جستجوی سایت معلم یاب قدیمی هستید ممکن است در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com بتوانید استاد و معلم قدیمی خودتان را پیدا کنید. اگر شما هم سوال (معلمان قدیمی را چگونه پیدا کنیم) را دارید، احتمالا در این سایت بتوانید استاد خودتان را پیدا کنید. در این سایت اطلاعات معلمان به صورت کامل ارائه شده است و کافی است در بالای این صفحه اسم و فامیل معلم قدیمی خودتان را وارد نمائید. اگر ایشان در همین سایت ایران مدرس ثبت نام کرده باشند حتما اطلاعات ایشان از جمله سوابق کاری، شماره تماس و ... به شما نشان داده می شود.


مطالعه نمائید: شماره موبایل و شماره تلفن معلمان، بانک جامع و سامانه جستجوی اسامی معلمان


اطلاعات معلمان قدیمی


تفاوتی نمی کند که در جستجوی معلمان قدیمی مشهد هستید و یا به بانک اطلاعات معلمان اصفهان نیاز دارید، در هر صورت در این سایت (ایران مدرس) چون اساتید و معلم های زیادی از سراسر تهران، کرج و ایران ثبت نام کرده اند احتمال دارد بتوانید معلم خودتان را پیدا کنید. ایران مدرس در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارد و اکثر معلمان که در جستجوی سایت برای تدریس آنلاین یا حضوری هستند در این سایت ثبت نام کرده اند. همانطور که گفته شد در ایران مدرس تا سال 1403 بیش از 30000 معلم ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان، زیست و ... فعالیت درند.


این مقاله هم مفید است: نحوه انتخاب معلم نمونه و ملاک و دلایل انتخاب معلم نمونه شهرستانی و کشوری



لیست معلمان آموزش و پرورش


بنابراین اگر می خواهید لیست معلمان آموزش و پرورش را مشاهده نمائید و قصد دارید با معلم قدیمی خودتان حرف بزنید، قبل از جستجوی بیشتر برای اپلیکیشن معلم یاب، قدم اول این است که اسم ایشان را در همین سایت جستجو نمائید و ممکن است ایشان در این سایت ثبت نام کرده باشند.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1813 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image