ارتباط مستقیم با 30609 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی چگونه تدریس خصوصی زبان را شروع کنیم؟

چگونه تدریس خصوصی زبان را شروع کنیم؟

چگونه تدریس خصوصی زبان را شروع کنیم؟

اگر می خواهید فعالیت خودتان را در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی یا سایر زبان های خارجی شروع نمائید .... اگر می خواهید یک معلم زبان موفق و پردرآمد باشید .... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه سایت ایران مدرس: برای تدریس زبان انگلیسی از کجا شروع کنم


نحوه شروع تدریس خصوصی زبان


برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسه و یا هر زبان دیگری در مرحله اول خود شما باید بر آن کاملا مسلط باشید. عدم تسلط شما در مراحل بعدی کار خودش را نشان خواهد داد و مانع بزرگی برای پیشرفت شما خواهد شد. اگر به عنوان معلم خصوصی زبان انگلیسی می خواهید موفق باشید ادامه این مطلب را بخوانید.


مثلا اگر بر زبان انگلیسی و یا هر زبان دیگری که قصد تدریس آن را دارید مسلط نباشید وقتی با شما تماس گرفته می شود با اعتماد به نفس کافی حرف نمی زنید و در نتیجه نمی توانید شاگرد جذب نمائید. شخص متقاضی کلاس خصوصی از پشت تلفن تشخیص می دهد که شما چقدر مسلط هستید. چون وقتی درس را خیلی خوب بلد هستید محکم و مطمئن حرف می زنید و حتی ممکن است پیشنهاد دهید که تضمینی کار می کنید. این اطمینان شما به کار خودتان از نظر متقاضیان تدریس بسیار مهم است. برای شروع تدریس خصوصی زبان انگلیسی و سایر زبان های خارجی موارد زیر را مد نظر داشته باشید:


1- تسلط بر تدریس خصوصی زبان:


اگر بر درس و زبان خارجی ای که تدریس می کنید خوب مسلط نباشید و حالا فرض کنیم پشت تلفن هم خوب حرف بزنید و شاگرد جذب شود، یکی دو جلسه اول ممکن است جواب سوالی را بلد نباشید و یا سوتی ای بدهید و در نتیجه کلاسها کنسل شود. بنابراین در این مرحله هم تسلط داشتن بر درس مهم است. خصوصا یکی دو جلسه اول که هنوز اعتماد شاگرد شما جذب نشده است باید بسیار مسلط باشید.


نکته دیگر اینکه مدرسین و اساتید موفق تدریس خصوصی زبان و سایر دروس به این علت درآمد بالایی دارند که شاگردهای قدیمی آنها چون قبلا خوب نتیجه گرفته اند پیششان بر می گردند. اگر بر درس مسلط نباشید، مرحله تلفن و جلسات اول و کل جلسات را هم با موفقیت پشت سر بگذارید، مادام که شاگردهای شما خوب نتیجه نگیرند و دوباره پیش شما برنگردند در کار تدریس موفق نخواهید بود. بنابراین تسلط بر زبان انگلیسی را در نظر داشته باشید. این مرحله برای شروع کار بسیار مهم است.



پیشنهاد می شود مطالعه نمائید: هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی


شروع تدریس خصوصی زبان


2- نحوه جذب شاگرد برای تدریس خصوصی زبان


در ادامه باید سراغ این بروید که چگونه شاگرد جذب کنید. یکی از بهترین راهکارها برای جذب شاگرد و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان و یا هر درس دیگری ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در همین سایت (ایران مدرس) است. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و ثبت تبلیغات تدریس در آن کاملا رایگان می باشد. فقط در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید.


آگهی های ویژه بالاتر از تبلیغات رایگان و همواره در صفحه اصلی سایت نمایش داده خواهند شد. در ضمن، اگر در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی فعالیت دارید و تبلیغات تدریس شما ویژه است، در همین سایت علاوه بر صفحه اصلی و بخش تدریس خصوصی در کنار مطالب و مقالات و سوالات امتحانی و جزوات مرتبط با زبان هم تبلیغ شما نمایش داده خواهد شد. به عنوان مثال برای مشاهده جزوات مرتبط با گرامر زبان در ایران مدرس بر روی عبارت جزوات گرامر زبان کلیک کنید.


در همین سایت امکان ثبت فیلم نمونه تدریس هم وجود دارد. با ثبت فیلم نمونه تدریس می توانید برای جذب شاگرد و زبان آموز بیشتر تبلیغ کنید و در کار خودتان موفق باشید. اگر در شروع راه هستید برای کلاس های خودتان قیمت خیلی بالایی در نظر نگیرید تا جذب شاگرد داشته باشید. در ادامه با قوی تر شدن رزومه ای که دارید می توانید قیمت را به تدریج افزایش دهید.


مطالعه نمائید: دعوت به همکاری مدرس زبان انگلیسی سال 1402 و 1403


3- نکات مهم برای شروع فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان


برای شروع فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان می توانید با آموزشگاهها و موسسات زبان هم در ارتباط باشید. البته این روش بهترین راهکار برای جذب شاگرد نیست ولی به هر حال برای پیدا کردن سابقه و افزایش تجربه خوب است. وقتی به صورت واسطه ای و از طریق آموزشگاهها شاگرد جذب می کنید معمولا درآمد شما از تدریس خصوصی زبان خیلی بالاتر نخواهد رفت. برای مطالعه در زمینه روشهای مختلف جذب شاگرد مقاله 25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی را بخوانید.


سخن پایانی


در همین سایت ایران مدرس مقالات خوب دیگری هم در زمینه نحوه شروع و کسب موفقیت در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی ارائه شده است. اگر می خواهید در زمینه نحوه کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی زبان اطلاعات کاملتری هم بدست آورید مطالعه مقالات زیر می تواند مفید و موثر باشد.


درآمد تدریس زبان، حقوق و دستمزد مدرس زبان انگلیسی


چرا تدریس خصوصی زبان انگلیسی یکی از بهترین زمینه ها برای کسب درآمد است؟


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 3376 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
جواهری آدينه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹

ببخشید من زبان انگلیسی به خردسال و کودک تدریس میکنم بصورت آنلاین میشه راهنمایی کنین چطور خودم رو نشون بدم و تبلیغ کنم ،قبلا زیر نظر موسسه ای بودم و الان تصمیم گرفتم مستقل کار کنم