ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی ۱۰ نکته مهم برای انتخاب بهترین کلاس خصوصی زبان انگلیسی

۱۰ نکته مهم برای انتخاب بهترین کلاس خصوصی زبان انگلیسی


اگر در جستجوی بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی هستید .... اگر می خواهید با شرکت در بهترین کلاس خصوصی زبان مکالمه را یاد بگیرید، بر گرامر زبان مسلط شوید و در آزمون ها آیلتس و تافل نمره عالی بگیرید .... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.


نکات کلیدی و مهم برای انتخاب بهترین معلم و کلاس خصوصی زبان انگلیسی


مهمترین عامل در این که شما از نتیجه کلاس های خصوصی زبان انگلیسی خودتان راضی باشید و بتوانید عالی نتیجه بگیرید این است که با یکی از بهترین مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلاس داشته باشید. سایر موارد قابل اصلاح و بهبود است اما اگر معلم خصوصی زبان انگلیسی شما عالی نباشد نمی توانید به هدفی که دارید برسید. نکات زیر برای انتخاب بهترین معلم و کلاس خصوصی زبان انگلیسی بسیار مفید است.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل مدرسین زبان در ایران مدرس


۱. به سوابق تدریس و رزومه کاری معلم خصوصی زبان انگلیسی توجه کنید و خوب بررسی نمایید


در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com برای تمامی مدرسین اطلاعات کاملی از جمله سوابق کاری و تحصیلی و رزومه ایشان ثبت شده است. بهتر است با معلمی کلاس خصوصی زبان داشته باشید که رزومه قوی و سوابق کاری عالی دارد. استادی که در بهترین آموزشگاه های زبان تهران و کل ایران مانند کانون زبان ایران، گاما، گات، آفاق، سپهر، ایران اروپا، ملل، ایران کمبریج و ... سابقه تدریس دارد مسلما انتخاب خوبی به عنوان معلم خصوصی زبان است.


۲. استادی را انتخاب کنید که از دانشگاه خوب و معتبر فارغ التحصیل شده است و مدرک ارشد یا دکتری دارد


یکی از فاکتورهای مهم دیگر برای انتخاب بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی این است که استاد خودش در دانشگاه خوبی درس خوانده باشد. چنین استادی با سواد است و شرکت در کلاسهای ایشان بسیار مفید خواهد بود.


حتما بخوانید: بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی خانم و لیست 15 استاد برتر زبان خانم


۳. نظرات شاگردهای قبلی و زبان آموزان قبلی معلم خصوصی زبان را با دقت بررسی کنید


در همین سایت ایران مدرس برای اکثر اساتید می توانید نظرات شاگردهای قبلی ایشان را ببینید. وقتی زبان آموزان قبلی خوب نتیجه گرفته اند و راضی هستند چرا شما راضی نباشید؟ در کنار سایر موارد ذکر شده به نظرات زبان آموزان قبلی هم نگاهی بیندازید. بسیاری از مدرسین مجرب و حرفه ای تدریس خصوصی آیلتس حتی کارنامه شاگردهای قبلی خودشان را هم ارائه نموده اند.


۴. فیلم نمونه تدریس زبان انگلیسی مدرسین زبان می تواند به شما در انتخاب معلم خصوصی کمک زیادی بکند


به قول معروف، شنیدن کی بود مانند دیدن؟ ممکن است شما دهها صفحه در مورد استادی مطالعه کنید و به شناخت خوبی از ایشان نرسید. اما با مشاهده فیلم نمونه تدریس می توانید بسیار درست در مورد انتخاب معلم خصوصی زبان تصمیم بگیرید. برای مشاهده فیلم های نمونه تدریس مدرسین زبان بر روی لینک زیر کلیک کنید.


کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی


۵. سعی کنید با مدرسی کلاس داشته باشید که مدرکTTC تربیت معلم زبان انگلیسی را داشته باشد


اساتید مجرب زبان مدارک مختلفی مرتبط با کار خودشان را دریافت می کنند. یکی از مدارک مرتبط با تدریس خصوصی زبان انگلیسی TTC است. در واقع این مدرک نشان می دهد که استاد در کلاس های مرتبط با تدریس حرفه ای و تخصصی زبان انگلیسی شرکت کرده است.


مطالعه نمایید: بهترین مدرسین زبان انگلیسی، لیست 19 استاد برتر زبان انگلیسی


۶. قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در همین سایت ایران مدرس ارائه شده است و آن را هم در نظر بگیرید


برای تمامی مدرسین زبان می توانید هزینه درخواستی ایشان را هم در این وب سایت مشاهده کنید. با استادی کلاس خصوصی هماهنگ کنید که در کنار ارائه رزومه قوی نرخ مناسب و منصفانه ای برای کلاس های خصوصی خودش در نظر گرفته باشد.


برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی اینجا کلیک کنید.


۷. جلسه اول یا جلسه تعیین سطح که معمولا رایگان است را برگزار کنید تا از انتخاب خودتان مطمئن گردید


با در نظر گرفتن موارد ذکر شده در بالا و بعد از انتخاب استاد بالاخره برای اطمینان از درست بودن انتخاب خودتان باید جلسه اول تدریس را برگزار کنید. اگر راضی بودید ادامه دهید و اگر اوکی نبود با مدرس دیگری کلاس هماهنگ نمایید.


پیشنهاد می شود مطالعه کنید: مزایای داشتن معلم خصوصی زبان انگلیسی آنلاین


۸. به جای اینکه لزوما در جستجوی معلم خصوصی زبان انگلیسی ارزان باشید معلم عالی با نرخ مناسب انتخاب کنید


در بالا اشاره کردیم که قیمتها را هم مد نظر داشته باشید اما اگر می خواهید انتخاب درستی داشته باشید خیلی هم روی قیمت کلاس های خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس حساسیت به خرج ندهید. اساتید برجسته خیلی ارزان تدریس نمی کنند بنابراین بیشتر معلم خوب با قیمت مناسب را مد نظر داشته باشید نه اینکه فقط بخواهید معلم خصوصی زبان ارزان داشته باشید.


۹. پیشنهاد می شود از مدرسین خصوصی زبان پیشنهادی ایران مدرس معلم خودتان را انتخاب کنید


در این وب سایت در قالب مقالاتی مدرسین برجسته تدریس خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس را معرفی نموده ایم. یک راهکار خوب برای اینکه از انتخاب خودتان مطمئن تر گردید این است که از لیست های پیشنهادی معلم خودتان را انتخاب نمایید. به عنوان مثال مقالات زیر را بخوانید.


مقالات مرتبط، مطالعه کنید:


40 بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران (خانم و آقا) و اساتید برجسته زبان آنلاین و در منزل


بهترین معلم خصوصی آیلتس، لیست 17 استاد برتر آیلتس


بهترین معلم زبان کنکور و 20 استاد خصوصی برتر زبان انگلیسی کنکور


۱۰. برای موفقیت در آزمون آیلتس یا تافل بهتر است معلمی را انتخاب کنید که خود ایشان نمره خوبی در این آزمون ها گرفته اند


بسیاری از افراد که معلم خصوصی زبان برای مهاجرت لازم دارند در واقع هدف اصلی ایشان فقط تقویت مکالمه زبان انگلیسی نیست بلکه می خواهند مدرک آیلتس و تافل با نمره بالای ۶ و ۷ بگیرند. اگر هدف شما هم دریافت مدرک IELTS یا TOEFL هست بهتر است با اساتیدی کلاس داشته باشید که خودشان مدرک آیلتس یا تافل با نمره بالا دارند. استادی که خودش مثلاً در آزمون آیلتس به نمره ۷ و بالاتر رسیده است می تواند شما را خوب راهنمایی کند و تدریس ایشان برای گرفتن نمره بالا موثر خواهد بود. بنابراین در حالتی که هدف شما گرفتن نمره بالا در این آزمون های مهم است علاوه بر موارد قبلی این نکته را هم مد نظر داشته باشید.


حتما بخوانید: بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 22 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 163 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image