ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی 20 بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی رایگان

20 بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی رایگان

20 بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی رایگان


در این مقاله سایت های بسیار مفید و معتبر برای یادگیری زبان انگلیسی بدون هزینه و 20 بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی رایگان معرفی شده اند. اگر در جستجوی سایت های عالی برای آموزش رایگان زبان انگلیسی هستید ادامه این مقاله را بخوانید.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: 40 بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران (خانم و آقا) و اساتید برجسته زبان آنلاین و در منزل


بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی رایگان


در این بخش تعدادی از بهترین برنامه ها و سایت های آموزش زبان انگلیسی رایگان ارائه شده است. سایت هایی که در این مقاله معرفی شده اند جزو بهترین سایت های آموزش زبان به صورت رایگان هستند. ممکن است بخشی از خدمات تعدادی از سایت ها با پرداخت هزینه ارائه شود اما تمام سایت های معرفی شده آموزش های رایگان هم دارند. برای اینکه بتوانید زبان انگلیسی خودتان را تقویت نمائید روش های مختلفی وجود دارد که یکی از آنها استفاده از سایت های معتبر و مفید است. البته بسیار مهم است که زوانه به صورت مداوم زمانی را برای یادگیری زبان انگلیسی در نظر بگیرید. به عنوان مثال هر روز 1 ساعت را به مطالعه زبان انگلیسی اختصاص دهید. استفاده از کتاب های خودخوان و سایت هایی که در این مقاله معرفی شده اند می تواند کمک بسیار زیادی برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی توسط شما باشد. برای آموزش زبان حفظ پیوستگی و مطالعه با برنامه منظم بسیار مهم می باشد.


1- سایت BBC Learning English



BBC Learning English یکی از بهترین سایت ها در زمینه آموزش زبان انگلیسی است و بسیار معتبر می باشد. آموزش گرامر، مکالمه و ... به صورت رایگان در این وب سایت ارائه شده است.


2- وبسایت British Council



سایت British Council هم برای یادگیری زبان انگلیسی بسیار محبوب است و آموزش های آن رایگان می باشد. خصوصا در سطوح پیشرفته بسیار می تواند استفاده از این سایت موثر باشد (آدرس این سایت به صورت https://learnenglish.britishcouncil.org/ است). اگر متقاضی مدرک آیلتس هستید در این سایت راهنمایی های خوبی را می توانید پیدا کنید. در خود سایت به این صورت توضیح داده است: انگلیسی را به صورت آنلاین بیاموزید و مهارت های خود را از طریق دوره ها و منابع با کیفیت بالا افزایش دهید. همه مطالب آموزشی این سایت برای زبان آموزان بزرگسال طراحی شده است. هر چیزی که در اینجا پیدا می کنید به طور ویژه توسط شورای بریتانیا، متخصصان آموزش زبان انگلیسی در جهان ایجاد شده است. همچنین بخشی برای تعیین سطح دارد و نوشته است: با شرکت در آزمون آنلاین رایگان انگلیسی ما، سطح فعلی انگلیسی خود را بدانید. مطالعه نمائید: دانلود رایگان جزوه گرامر و قواعد زبان انگلیسی: ضمایر - ضمایر شخصی (personal pronoun)


3- سایت رایگان آموزش زبان انگلیسی  Perfectly Spoken



این وب سایت هم برای یادگیری زبان انگلیسی مفید است. البته ابتدا باید یک پروفایل بسازید. در این وب سایت ابتدا تعیین سطح می شوید و با توجه به سطح زبان خودتان فیلم های آموزش زبان انگلیسی را رایگان خواهید دید. برای ورود به سایت مذکور اینجا کلیک کنید.


کلیک کنید و به صورت رایگان ببینید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی


4- سایت Learn American English Online


وب سایت Learn American English Online هم بسیار سایت خوبی برای یادگیری زبان انگلیسی است. حتی برای آموزش زبان در سطوح ابتدایی هم این سایت می تواند بسیار مفید باشد و ظاهر خوب و جذابی هم دارد.


آموزش زبان انگلیسی آنلاین صوتی رایگان


5- سایت آموزش زبان FredisaLearns



این وب سایت برای آموزش و تدریس زبان انگلیسی کودکان به صورت رایگان طراحی شده است. البته برای کودکان با سن کمتر همراهی یک بزرگسال هم لازم است. مطالب مفیدی در سایت مذکور ارائه شده و برای یادگیری زبان کاملا مفید است.


در کنار سایت های معرفی شده در بالا می توانید از سایت های دیگری مانند https://www.englishgrammar.org/، https://www.duolingo.com و https://www.memrise.com/ هم برای یادگیری رایگان زبان استفاده نمائید.


6- وب سایت Phrasemix


در این وب سایت مطالبی که ارائه شده بیشتر شبیه مکالمات روزمره است و خیلی رسمی نمی باشد. بنابراین اگر می خواهید مکالمه را به صورت عامیانه یاد بگیرید این سایت مناسب است.


برای مشاهده لیست مدرسین زبان و آیلتس به ترتیب بر روی عبارت های تدریس خصوصی زبان انگلیسی و معلم خصوصی آیلتس کلیک کنید.


7- سایت خوب آموزش رایگان زبان EnglishCentral



در این سایت برخی از دروس به صورت رایگان است و برای استفاده از برخی دیگر باید هزینه پرداخت نمائید. در ضمن، فیلم های آموزش زبان به صورت دسته بندی شده در این سایت ارائه شده است.


8- وب سایت Easyworldofenglish



یک وب سایت با ظاهر زیبا و کاربرپسند که برای آموزش رایگان زبان انگلیسی می توانید از آن استفاده نمائید. از این سایت که در نوع خودش یکی از بهترین ها می باشد برای تقویت گرامر، کلمات، Reading و Listening، مکالمه، آمادگی آزمون آیلتس و .. می توانید استفاده کنید. آدرس سایت به صورت https://easyworldofenglish.com/ است.


آموزش زبان انگلیسی از پایه رایگان


9- سایت خوب و مفید cdl onlin


برای یادگیری زبان انگلیسی و تقویت مهارتهای شنیداری و مکالمه این سایت هم بسیار مفید است. کلیپ های آموزشی صوتی با موضوعات مختلف در این سایت ارائه شده است.


مطالعه نمائید: 20 بهترین فیلم آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی رایگان


10- سایت Babbel


یکی دیگر از سایت های محبوب سایت Babbel است که حین آموزش زبان به صورت رایگان می توانید زبان صفحه خودتان را روی زبان های خارجی مختلف از جمله فرانسوی و آلمانی و .... تنظیم نمائید. در این وب سایت هم در ابتدای کار ارزیابی می شوید و در ادامه بر اساس آن مطالب آموزشی را دریافت می نمائید.


11- آموزش رایگان انگلیسی از طریق سایت TED talks


در سایت TED talks سخنرانی های متعددی با موضوعات مختلف به زبان انگلیسی وجود دارد. بنابراین با مراجعه به سایت مذکور می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای زبان انگلیسی خودتان را تقویت نمائید. چون موضوعات سخنرانی ها متفاوت است در زمینه های مختلفی دایره لغات و زبان انگلیسی شما تقویت خواهد شد.


12- سایت IELTSpodcast



IELTSpodcast.com دارای پادکست‌ها، مقالات، تمرین‌های نوشتاری، گفتاری، خواندن، شنیداری و واژگان انگلیسی مبتنی بر آیلتس است. یکی از مهمترین اهداف و انگیزه ها برای یادگیری زبان انگلیسی شرکت در آزمون هایی چون آیلتس و تافل است. با مراجعه به سایت مذکور می توانید زبان انگلیسی را عالی آموزش ببینید و نمره خودتان را در آیلتس ارتقا ببخشید.


حتما بخوانید: سایت آنلاین آموزش زبان انگلیسی و 4 سایت عالی آموزش رایگان زبان


بهترین پکیج آموزش زبان انگلیسی در خانه رایگان


13- سایت عالی آموزش زبان Talk English


این وب سایت هم یک سایت بسیار عالی برای آموزش زبان انگلیسی، مکالمه و لغات و کلمات جدید است با تمرینات شنیداری رایگان همراه با تمرینات همراه و همچنین دروس عمومی انگلیسی، انگلیسی تجاری، انگلیسی برای مصاحبه و انگلیسی برای سفر. به صورت کلی سایت Talk English انگلیسی را به صورت کاربردی به شما آموزش می دهد به گونه ای که برای شما در سفر و مکالمات قابل استفاده باشد.


14- وب‌سایت Real English Conversations


این وب سایت روی مهارت مکالمه تمرکز کرده‌ است. در این سایت می‌توانید به تعداد زیادی مکالمه‌های واقعی دسترسی داشته باشید. مکالمه اگر مهمترین مهارت در زبان انگلیسی نباشد بی شک یکی از مهمترین ها است. برای تقویت مکالمه البته باید زیاد هم گوش بدهید. در آزمون آیلتس هم یکی از مهارتهایی که مورد ارزیابی قرار می گیرد مکالمه یا همان اسپیکینگ است.


15- سایت Lang-8



در این وب سایت افراد محلی آنچه را که شما نوشته اید بازنویسی کرده و مانند یک معلم زبان native اشکالات و اشتباهات شما در یادگیری زبان انگلیسی را برطرف می نماید. اگر در جستجوی یک سایت عالی برای آموزش زبان هستید و قصد دارید زبان را رایگان آموزش ببینید این سایت بسیار مفید است. آدرس سایت https://lang-8.com/ می باشد.


مطالعه این مقاله هم مفید است: تدریس زبان انگلیسی آنلاین و 10 بهترین معلم زبان انلاین - جلسه اول رایگان


16- سایت آموزش زبان انگلیسی Busuu


این سایت بیش از ۱۰۰ میلیون زبان آموز در سراسر جهان دارد. یک بخش از آموزش آن رایگان هست و بخش دیگر مثل آموزش گرامر پیشرفته رایگان نیست و باید خریداری کنید. برای تقویت تمامی مهارتهای زبانی از جمله رایتینگ، اسپیکینگ و ... می توانید به این سایت مراجعه کنید و تمرینات جدی و خوبی دارد.


آموزش رایگان زبان انگلیسی در یک ماه


اموزش رایگان زبان انگلیسی در یک ماه کمی بعید به نظر می رسد. البته بستگی به سطح زبان شما دارد. به عنوان مثال می توانید در یک ماه از نمره 5 آیلتس به 6 برسید اما در هر صورت به صورت کلی زمان بیشتری از یک ماه مورد نیاز است. سایت های زیر برای آموزش سریع زبان مفید است.


17- سایت عالی Flo-joe



اگر می خواهید برای قبولی در کنکور ارشد و یا گرفتن نمره بالا در آزمون آیلتس تمرینات اضافی انجام دهید این سایت بسیار مفید است. واضح است که برای کسب درصد بالا در زبان کنکور ارشد و یا گرفتن نمره عالی در آیلتس تمرین انجام دادن لازم است و این سایت در این زمینه مفید می باشد. برای یادگیری زبان انگلیسی در خانه رایگان از این سایت استفاده نمائید. آدرس سایت https://www.flo-joe.co.uk/ می باشد.


18- سایت Go Natural English


اگر می خواهید زبان انگلیسی و مکالمه زبان را به صورت رایگان و با اعتماد به نفس بالا یاد بگیرید این سایت برای شما بسیار مفید است. Go Natural English سایتی بسیار محبوب است و زبان آموزان از سراسر دنیا از آن استفاده می نمایند. دوره‌های آموزشی زیادی در این وب سایت قرار دارد که زبان آموزان به رایگان به آنها دسترسی دارند.


مطالعه نمائید: دانلود رایگان خلاصه گرامر آموزش زبان انگلیسی pdf به زبان ساده از پایه تا پیشرفته


19- سایت عالی MyLanguages.org


برای آموزش زبان انگلیسی از اول تا آخر می توانید از این سایت استفاده نمائید. در این سایت دروس مربوط به 95 زبان به صورت رایگان وجود دارد و میتوانید واژگان، گرامر و عبارات کوتاه و سریع را بیاموزید و سطح دانش خود را بسنجید. درس های ارائه شده غالبا به صورت نوشتاری هستند و فیلم و فایل صوتی هم در کنار آن وجود دارد. اگر می خواهید زبان انگلیسی را عالی آموزش ببینید و سطح زبان شما در حد متوسط است این سایت برای شما بسیار مفید می باشد.


20- یکی از بهترین سایت های آموزش و تدریس زبان ایران مدرس


اگر در جستجوی بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی رایگان فارسی هستید همین سایت ایران مدرس می تواند برای شما بسیار مفید باشد. در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com مطالب بسیار مفیدی به صورت رایگان برای آموزش گرامر و قواعد زبان و مکالمه زبان انگلیسی وجود دارد. در این وب سایت فیلم های آموزشی بسیار خوبی هم برای آموزش مکالمه و قواعد زبان ارائه شده است. برای دریافت مطالب آموزشی زبان انگلیسی به صورت رایگان بر روی لینک های زیر کلیک کنید.


دانلود گرامر و قواعد زبان


دانلود آموزش مکالمه زبان


دانلود کتب آموزشی زبان


دانلود سایر مطالب آموزشی زبان


برای مشاهده فیلم های آموزش زبان انگلیسی بدون هزینه کلیک کنید: فیلم آموزش زبان انگلیسی


در این مقاله سایت های بسیار خوب و مفیدی برای آموزش زبان انگلیسی در منزل و به صورت رایگان معرفی گردید. با در نظر گرفتن وقت در طول روز برای آموزش زبان و استفاده از این سایت ها می توانید زبان انگلیسی خودتان را تا حد بسیار خوبی بهبود ببخشید. سوالات خودتان در زمینه آموزش زبان انگلیسی را می توانید از معلم های خصوصی زبان انگلیسی بپرسید. حتما بخوانید: بهترین معلم زبان آنلاین و 16 بهترین اساتید زبان آنلاین تهران و کل ایران


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1851 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image