ارتباط مستقیم با 30614 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی مقایسه قیمت تدریس خصوصی ریاضی هشتم در منزل و آنلاین

مقایسه قیمت تدریس خصوصی ریاضی هشتم در منزل و آنلاین

مقایسه قیمت تدریس خصوصی ریاضی هشتم در منزل و آنلاین


در این مقاله در رابطه با قیمت تدریس خصوصی ریاضی هشتم در منزل با هزینه کلاس خصوصی آنلاین ریاضی پایه ۸ توضیح داده شده و این دو حالت با هم مقایسه می گردد.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه ریاضی هشتم را یاد بگیریم


مقایسه قیمت کلاس خصوصی ریاضی هشتم حضوری و آنلاین


کلاس های خصوصی ریاضی پایه ۸ و هر مقطع دیگری می تواند به صورت حضوری و در منزل یا آموزشگاه یا به صورت آنلاین و مجازی برگزار گردد. به عنوان یک قاعده کلی اگر در انتخاب معلم خصوصی ریاضی خودتان دقت کنید و با یکی از بهترین مدرسین خصوصی ریاضی هشتم کلاس داشته باشید، هم کلاس حضوری و هم کلاس آنلاین می تواند مفید باشد.


اما، در هر صورت، باز هم به عنوان یک حالت کلی، بازدهی کلاس های خصوصی ریاضی هشتم و سایر دروس در منزل به نسبت تدریس خصوصی آنلاین و مجازی بیشتر است. همچنین می توان گفت که نرخ کلاس های مجازی حداقل ۲۰ درصد به نسبت کلاس های خصوصی و در منزل کمتر می باشد.


این مقاله هم مفید است: بهترین معلم های خصوصی ریاضی هشتم و لیست 8 استاد عالی ریاضی پایه هشتم


در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com لیست کاملی از مدرسین مجرب ریاضی هشتم و سایر مقاطع ارائه شده است. برای مشاهده لیست کامل مدرسین ریاضی هشتم خانم و آقا، شماره تماس مستقیم مدرسین و نرخ درخواستی ایشان برای هر جلسه یا هر ساعت تدریس خصوصی ریاضی پایه ۸ بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی هشتم کلیک کنید. یک فیلم نمونه تدریس ریاضی هشتم در ادامه قابل مشاهده است.



کلیک کنید: مشاهده لیست کامل فیلم های آموزش و تدریس خصوصی ریاضی هشتم



برای تمامی مدرسین می توانید رزومه کاری ایشان، سوابق تدریس و شماره تلفن و شماره تماس مستقیم هر استاد را مشاهده کنید. در این سایت قیمت درخواستی مدرسین ارائه شده است و می توانید بعد از مشاهده لیست مدرسین و هزینه درخواستی هر استاد، معلم خصوصی مورد نظر خودتان را انتخاب نموده و با ایشان برای برگزاری کلاس خصوصی آنلاین یا در منزل تماس بگیرید.


مقالات مرتبط، مطالعه کنید:


نمونه سوالات ریاضی هشتم فصل 1 و 2 و 3 با جواب


نمونه سوال ریاضی هشتم خرداد و شهریور با جواب pdf فصل 1 تا 4


نمونه سوالات ریاضی هشتم فصل 1و2و3و4 با جواب


مثال برای مقایسه قیمت تدریس خصوصی ریاضی هشتم آنلاین و در منزل


همانطور که گفته شد هزینه کلاس خصوصی آنلاین و اینترنتی ریاضی هشتم که با استفاده از گوگل میت، زوم، اسکای روم، واتساپ، اسکایپ و ... می تواند برگزار شود به نسبت کلاس های خصوصی در منزل کمتر است. هزینه این کلاس ها از ۲۰ تا ۵۰ درصد می تواند به نسبت کلاس خصوصی در منزل کمتر باشد.


به عنوان مثال، یک مدرس خصوصی با تجربه ریاضی هشتم در تهران که برای هر جلسه تدریس خصوصی ریاضی هشتم در منزل قیمت ۷۰۰ هزار تومان را در نظر گرفته است، کلاس خصوصی مجازی را با هزینه ۳۵۰ تا ۵۶۰ هزار تومان برای هر جلسه برگزار می کند. اگر تعداد جلسات محدود و در حد ۲ یا ۳ جلسه را لازم داشته باشید احتمالاً ایشان همان قیمت ۵۶۰ هزار تومان را به شما خواهد گفت اما اگر تعداد جلسات بالا (مثلاً بیش از ۱۰ جلسه) لازم داشته باشید به احتمال زیاد با هزینه ۳۵۰ هزار تومان برای شما کلاس خصوصی را برگزار خواهد کرد.


بنابراین، از این مقایسه می توانیم نتیجه بگیریم که هزینه کلاس خصوصی ریاضی هشتم یا هر مقطع دیگری علاوه بر آنلاین یا حضوری بودن کلاس ها به تعداد جلسات هم بستگی دارد. در تصویر زیر نمونه سوال امتحانی ریاضی هشتم را مشاهده می کنید.



این مقاله هم بسیار مفید است: قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل چقدر است؟ (ساعتی و جلسه ای)


نحوه هماهنگ کردن کلاس خصوصی ریاضی هشتم با قیمت مناسب


اگر می خواهید کلاس خصوصی ریاضی پایه ۸ با بهترین قیمت داشته باشید ادامه این مطلب را بخوانید. البته تاکید می شود به جای تمرکز روی داشتن کلاس خصوصی ارزان، سعی کنید یک معلم خصوصی خوب ریاضی هشتم با قیمت مناسب داشته باشید. وقتی با یک معلم خصوصی خوب و حرفه ای کلاس دارید اگر حتی هزینه یک جلسه کلاس ایشان بالا باشد، چون در تعداد جلسات کمتر و با کیفیت بسیار بهتر درس را یاد می گیرید، در نهایت به نفع شما خواهد بود. بنابراین خیلی روی ارزان بودن کلاس ها اصرار نداشته باشید و در عوض قیمت منصفانه و معلم خصوصی خوب داشتن را مد نظر قرار دهید.


با توجه به مقایسه ای که انجام شد، برای داشتن کلاس خصوصی ریاضی هشتم با نرخ مناسب تر می توانید به جای کلاس خصوصی حضوری از تدریس خصوصی آنلاین و مجازی استفاده کنید. درست است که بازدهی کلاس های حضوری بیشتر می باشد اما اگر با یک معلم خصوصی درجه ۱ و عالی کلاس داشته باشید کلاس مجازی هم می تواند بسیار موثر باشد. اگر تعداد جلسات بالایی نیاز دارید درخواست تخفیف کنید چرا که در چنین شرایطی مدرسین ریاضی تخفیف در نظر می گیرند.


نکته بعدی اینکه سعی کنید هماهنگی و شروع کلاس ها را به ایام امتحانات موکول نکنید چرا که در ایام امتحانات چون تقاضا برای کلاس خصوصی بیشتر است ممکن است قیمت کلاس های خصوصی در منزل و آنلاین بیشتر شود. به عنوان نکته نهایی، در بازه زمانی بین هر دو جلسه کلاس سعی کنید خودتان هم تمرین و مسئله حل کنید و مطالعه و مرور را داشته باشید. به این ترتیب در تعداد جلسات کمتری درس را یاد می گیرید و هزینه های شما کاهش می یابد.


مطالعه این مقاله هم مفید است: قیمت و هزینه تدریس خصوصی ریاضی هشتم و عوامل موثر بر آن


کلام پایانی


در این مقاله قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل و آنلاین با هم مقایسه شد و توضیحات کاملی در رابطه با نحوه هماهنگ کردن کلاس های خصوصی با هزینه مناسب ارائه گردید. همانطور که توضیح داده شد، به صورت معمول اساتید به دلیل صرف نکردن وقت در مسیر رسیدن به کلاس و همچنین پرداخت نکردن هزینه ایاب و ذهاب نرخ کمتری برای کلاس های مجازی در نظر می گیرند و در نتیجه نرخ کلاس های آنلاین حتی تا ۵۰ درصد می تواند به نسبت کلاس حضوری کمتر باشد. نکته دیگری که ذکر شد این بود که درست است که بازدهی کلاس خصوصی در منزل می تواند بیشتر باشد اما اگر با یکی از بهترین مدرسین ریاضی هشتم کلاس را هماهنگ نمایید، تدریس خصوصی آنلاین هم بازدهی بسیار خوب و مناسبی دارد. بنابراین، در انتخاب معلم خصوصی خودتان دقت کنید و فقط در جستجوی کلاس قیمت پایین و خیلی ارزان نباشید.


حتما مطالعه نمائید: نکات مهم ریاضی هشتم pdf


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 191 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image