ارتباط مستقیم با 30698 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی 10 فیلم عالی آموزش و تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل 100 درصد رایگان

10 فیلم عالی آموزش و تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل 100 درصد رایگان

10 فیلم عالی آموزش و تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل 100 درصد رایگان


در این بخش فیلم های آموزشی و نمونه ویدئوهای تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل و 10 فیلم عالی آموزش و تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل به صورت 100 درصد رایگان ارائه شده است. اگر می خواهید معادلات دیفرانسیل را خوب یاد بگیرید ادامه این مطلب را بخوانید.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین معادلات دیفرانسیل بر روی عبارت معلم خصوصی معادلات دیفرانسیل کلیک کنید.


توضیحات کلی در رابطه با مباحث و سرفصل های معادلات دیفرانسیل


در درس معادلات دیفرانسیل مباحث بسیار مهمی درس داده می شود که در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com برای اکثر مباحث فیلم های آموزشی، مقالات بسیار خوب و مفید و جزوه های رایگان ارائه شده است. بر روی عبارت دانلود رایگان جزوه و سوال امتحانی معادلات دیفرانسیل کلیک کنید تا مطالب آموزشی بسیار خوبی را دانلود نمائید. سرفصل های معادلات دیفرانسیل به این صورت می باشد: در فصل اول با عنوان معادلات دیفرانسیل مرتبه اول مباحث معادلات ساده، معادلات تفکیک پذیر، معادلات همگن و شبه همگن، معادلات کامل و عامل های انتگرال ساز، معادله برنولی، معادله ریکاتی، معادلات مرتبه اول درجه n، کاربردهای معادلات دیفرانسیل مرتبه اول تدریس می شود. برای اینکه بتوانید فصل های بعدی را متوجه شوید باید فصل 1 را خوب یاد بگیرید.


حتما بخوانید: 10 بهترین استاد و مدرس خصوصی عالی معادلات دیفرانسیل در تهران و کل ایران آنلاین و حضوری


عنوان فصل دوم معادلات خطی مرتبه بالاتر از یک است و مباحثی همچون معادلات مرتبه دوم، معادلات فاقد متغیر x، معادلات فاقد متغیر y، معادلات فاقد متغیرهای x,y، معادلات دیفرانسیل خطی مرتبه دوم، معادلات دیفرانسیل خطی مرتبه دوم همگن، معادلات دیفرانسیل خطی مرتبه nام با ضرایب ثابت، معادلاتی که به معادلات همگن با ضرایب ثابت تبدیل می شوند، معادلات غیرهمگن، روش اپراتور معکوس و ... تدریس می شود. فصل سوم درس معادلات دیفرانسیل کوتاهتر است و عنوان آن تبدیل لاپلاس می باشد.


در فصل سوم مباحثی همچون تعریف تبدیل لاپلاس، تعریف تابع گاما، قضایای تبدیل لاپلاس، حل معادله به کمک تبدیل لاپلاس و .... بررسی می شود. تبدیل لاپلاس شبیه به تبدیل یا تبدیل فوریه است با این تفاوت که تبدیل فوریه یک تابع را به حالت‌های ارتعاشی‌اش تجزیه می‌کند ولی تبدیل لاپلاس آن را به momentهایش تجزیه می‌کند. تبدیل‌های لاپلاس و فوریه هر دو برای حل معادله‌های دیفرانسیلی و انتگرالی کاربرد دارند. منبع


پیشنهاد می شود مطالعه نمائید: 4 سایت عالی برای حل آنلاین معادلات دیفرانسیل با راه حل گام به گام



در فصل چهارم با عنوان جواب های سری معادلات خطی مرتبه دوم هم مطالبی مانند مروری بر سری های توانی، جواب های سری حول یک نقطه عادی، معادله لژاندر، معادلات اویلر، نقاط تکین، جواب های سری در مجاورت یک نقطه تکین منظم، معادله بسل و ... تدریس می شود. در فصل 5 معادلات دیفرانسیل دستگاه معادلات مرتبه اول مورد بررسی قرار می گیرد. فصل پنجم شامل مباحثی همچون دستگاه معادلات جبری، استقلال خطی، مقادیر ویژه و بردارهای ویژه، دستگاه معادلات خطی مرتبه اول، دستگاه معادلات خطی همگن با ضرایب ثابت، ماتریس های اساسی، دستگاه های خطی غیرهمگن و .... است. در همین سایت ایران مدرس فیلم های بسیار خوبی توسط مدرسین مجرب برای یادگیری معادلات دیفرانسیل ارائه شده است.


حتما بخوانید: دانلود خلاصه جزوه مفید معادلات دیفرانسیل


10 فیلم خوب و مفید آموزش معادلات دیفرانسیل به صورت رایگان


در ادامه 10 فیلم خوب و مفید آموزش معادلات دیفرانسیل به صورت رایگان ارائه شده است. در برخی از فیلم های ارائه شده در ادامه تمرین و سوال امتحانی برای معادلات دیفرانسیل حل شده است و در برخی دیگر درس توضیح داده شده است. دقت کنید که برای یادگیری بهتر معادلات دیفرانسیل خودتان هم باید تمرین و مسئله حل نمائید. مباحث و سر فصل های معادلات دیفرانسیل زیاد است و درسی نیست که شب امتحان بتوانید آن را بخوانید و بر آن مسلط شوید. بنابراین در طول ترم برای مطالعه و حل تمرین آن حتما وقت در نظر بگیرید. انواع معادلات دیفرانسیل را برای خودتان دسته بندی کنید و قبل از شروع هر معادله باید تشخیص دهید که این سوالی که به شما داده شده است معادله دیفرانسیل آن از چه نوعی می باشد. برای مشاهده فیلم ها بر روی لینک های زیر کلیک کنید.


ویدئوی آموزشی و فیلم تدریس معادلات دیفرانسیل - حل سوال معادلات دیفرانسیل کنکور ارشد مهندسی مواد 1402


فیلم آموزشی و نمونه ویدئوی تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل - دوره معادلات دیفرانسیل ویژه کنکور ارشد


نمونه ویدئوی تدریس معادلات دیفرانسیل و فیلم آموزشی معادلات دیفرانسیل توسط استاد ارجمندی


ویدئوی تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل - کنکور ارشد - تبدیل لاپلاس معکوس


فیلم آموزش ریاضی مهندسی - حل معادلات دیفرانسیل به کمک روش تفکیک متغیر


فیلم آموزش معادلات دیفرانسیل - نحوه تشخیص معادله دیفرانسیل کامل با حل مثال تشریحی


نمونه ویدئوی معلم خصوصی معادلات دیفرانسیل - حل مثال از معادله دیفرانسیل همگن


نمونه فیلم تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل - حل مثال از معادله دیفرانسیل تفکیک پذیر


فیلم آموزشی درس معادلات دیفرانسیل - حل معادلات دیفرانسیل به کمک تبدیل لاپلاس


فیلم تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل - معادلات خطی مرتبه اول


برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده فیلم های آموزشی بیشتر می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید. در همین سایت ایران مدرس علاوه بر فیلم های آموزشی مقالات بسیار خوبی هم ارائه شده که می تواند به شما کمک کند درس معادلات دیفرانسیل را بهتر یاد بگیرید. اگر به صورت منظم در کلاس های معادلات دیفرانسیل حاضر شوید و در طول ترم درس بخوانید مسلما نتیجه مطلوب را در امتحان خواهید گرفت. در کنکور ارشد بسیاری از رشته های فنی مهندسی و ... هم از درس معادلات دیفرانسیل سوال مطرح می شود.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل نمونه فیلم های تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل



منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 276 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image