ارتباط مستقیم با 30612 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
ایران مدرس تدریس خصوصی ویدیوهای آموزشی مدرسین فیلم آموزشی و نمونه ویدئوی تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل - دوره معادلات دیفرانسیل ویژه کنکور ارشد

فیلم آموزشی و نمونه ویدئوی تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل - دوره معادلات دیفرانسیل ویژه کنکور ارشد

در این بخش فیلم آموزشی و نمونه ویدئوی تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل - دوره معادلات دیفرانسیل ویژه کنکور ارشد ارائه شده است. توضیحات بیشتر در رابطه با فیلم در ادامه قابل مشاهده است. پیش نمایشی از دوره 25 ساعته معادلات دیفرانسیل که درسنامه مبحث معادلات دیفرانسیل تفکیک پذیر آموزش داده می شود و یک تست کنکور ارشد سطح بالا مرتبط با درسنامه حل شده است. وجه تمایز این دوره نظم و ساختار طبقه بندی شده است که موضوعی درسنامه آموزش داده می شود و تست های کنکور ارشد 20 سال اخیر مرتبط با هر درسنامه کامل حل می شوند. پذیرای پیشنهادات و انتقادات شما هستم. با آرزوی موفقیت شما - در پایین این مطلب فیلم های بیشتری در زمینه آموزش و تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل ارائه شده است.

برای مشاهده ویدیوهای مشابه روی لینک های زیر کلیک کنید.
به این ویدیو امتیاز دهید.
ثبت فیلم توسط: نوید جهانگیری (عضو بنیاد نخبگان و دانش آموخته برتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر) (مشاهده پروفایل مدرس) تدریس دروس مهندسی برق (ریاضی مهندسی-ریاضیات عمومی-معادلات دیفرانسیل-ریاضیات پایه-مدارالکتریکی1و2-ماشین الکتریکی1و2و3 - بررسی سیستم قدرت 1 و 2 -رله و حفاظت- حفاظت پیشرفته -بازار برق و انرژی تجدیدپذیر)
آمار بازدید: 188 بار
ثبت نظر درباره ویدیو
Security Image