ارتباط مستقیم با 30630 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی دعوت به همکاری و استخدام مدرس زبان انگلیسی آنلاین بدون سابقه

دعوت به همکاری و استخدام مدرس زبان انگلیسی آنلاین بدون سابقه

دعوت به همکاری و استخدام مدرس زبان انگلیسی آنلاین بدون سابقه


اگر می خواهید به عنوان معلم زبان انگلیسی به صورت آنلاین و مجازی فعالیت داشته باشید و در جستجوی آکهی های مرتبط با استخدام مدرس زبان آنلاین بدون سابقه و با سابقه هستید ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه سایت ایران مدرس: جذب مدرس زبان انگلیسی و شرایط جذب و استخدام معلم خصوصی زبان انگلیسی


دلایل تقاضای بالا برای کلاس خصوصی زبان انگلیسی


برای یادگیری زبان انگلیسی دلایل زیادی وجود دارد و افراد مختلف با انگیزه های متفاوت تمایل دارند که زبان را یاد بگیرند و بر آن مسلط شوند. به همین دلیل استخدام مدرس زبان آنلاین بدون سابقه یا با سابقه متقاضیان زیادی دارد.


آموزش آنلاین زبان برای مهاجرت


بسیاری از افراد به منظور مهاجرت تمایل دارند زبان انگلیسی را یاد بگیرند و مدرک آیلتس یا تافل دریافت نمایند. برای مهاجرت داشتن مدرک زبان مهم است و این افراد در جستجوی یک معلم خصوصی آیلتس یا تافل خوب به صورت آنلاین یا حضوری هستند.


مطالعه نمایید: معلم خصوصی زبان انگلیسی برای مهاجرت



موفقیت در امتحان و کنکور زبان



دانش آموزان و دانشجویان زیادی در جستجوی معلم زبان انگلیسی آنلاین هستند تا بر زبان انگلیسی مسلط شده و در امتحان و کنکور نتیجه عالی بگیرند. حتی استادی که تازه کار خودش را شروع کرده است و بدون سابقه می باشد می تواند در این زمینه فعالیت داشته باشد و کسب درآمد نماید.


استخدام استاد حین سفرهای کاری و تفریحی


افراد زیادی قصد دارند برای تجارت و یا تفریح به کشورهای دیگر سفر کنند. این افراد برایشان مهم است که مکالمه زبان انگلیسی خودشان را تقویت نمایند و در جستجوی استخدام مدرس زبان آنلاین هستند.


مطالعه مقاله فرم استخدام معلم خصوصی هم مفید است.


راهنمایی اساتید بدون سابقه برای استخدام شدن به عنوان معلم زبان آنلاین


اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس به صورت آنلاین و مجازی فعالیت داشته باشید و استخدام شوید راهکارهای زیادی وجود دارد. راهکار اول این است که با آموزشگاه های زبان شهر محل سکونت خودتان در ارتباط باشید. البته دقت کنید اگر شما بدون سابقه هستید باید سعی کنید در کار خودتان جزو نفرات برتر باشید و بر زبان انگلیسی مسلط باشید به گونه‌ای که آموزشگاه بتواند به شما اعتماد نماید و استخدام شوید. درست است که سابقه کار ندارید اما می توانید مدارک لازم و مفید برای تدریس زبان مانند  TTC، تافل، آیلتس و ... را بگیرید.  ممکن است ابتدای کار کلاس حضوری یا کلاس با نرخ پایین هم به شما پیشنهاد گردد. ایرادی ندارد قبول کنید و برای خودتان سابقه بدست آورید. خصوصا تدریس در آموزشگاههای معتبر می تواند بسیار مفید باشد و بعدا در رزومه خودتان می توانید آن را ذکر کنید.


حتما بخوانید: استخدام مدرس زبان انگلیسی بدون سابقه


برای فعالیت به عنوان استاد زبان آنلاین علاوه بر استخدام شدن در آموزشگاه های زبان انگلیسی راهکارهای دیگری وجود دارد. در حقیقت شما می توانید با کار کردن روی خودتان و افزایش توانایی های خودتان در زمینه جذب شاگرد به صورت مستقیم و بدون واسطه هم عمل کنید و خودتان نه تنها از شهری که در آن سکونت دارید بلکه از کل ایران و جهان جذب شاگرد داشته باشید. در اینترنت حضور فعال و قوی داشته باشید. برای خودتان سایت یا وبلاگی داشته باشید. نمونه فیلم های تدریس زبان انگلیسی بسازید و در آپارات و یوتیوب و .... قرار دهید. به عنوان یک استاد زبان قوی خودتان را معرفی نمایید و در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام فعال باشید. به جای و یا حداقل در کنار استخدام شدن به عنوان معلم زبان آنلاین در آموزشگاه ها می توانید از این روش ها هم برای جذب شاگرد و زبان آموز استفاده کنید. خوبی و مزیت این روش این است که اولا بدون واسطه شاگرد جذب می کنید، ثانیا اینکه سابقه کاری ندارید مهم نیست و فقط این مهم است که چقدر مسلط هستید و ثالثا جذب زبان آموز برای شما محدود به شهر محل سکونت تان نشده و از هر جای ایران و جهان می توانید جذب شاگرد داشته باشید.



اگر تازه کار هستید و تجربه ای ندارید استخدام شدن به عنوان مدرس زبان آنلاین یا حضوری خوب است و باعث می شود راه و چاه را یاد بگیرید اما روش هایی که توضیح داده شد هم بسیار مفید است. یک راهکار عالی دیگر برای جذب شاگرد درج تبلیغات تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com  است. در این وب سایت تا سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۷۰۰۰ مدرس و استاد ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و سایر دروس و زبان های خارجی فعالیت دارند. با درج تبلیغ در این وب سایت تبلیغ شما از هر جای ایران و جهان قابل مشاهده بوده و می توانید بدون واسطه جذب شاگرد داشته باشید. البته واضح است که باید این روش را جدی بگیرید و برای نوشتن متن تبلیغ خودتان وقت بگذارید. در این زمینه مطالعه مقاله متن تبلیغاتی کلاس زبان و نمونه آگهی های تدریس خصوصی زبان انگلیسی هم مفید است. برای مشاهده لیست کامل اساتید با و بدون سابقه زبان که در همین سایت ایران مدرس ثبت نام کرده اند بر روی عبارت معلم زبان انگلیسی آنلاین و حضوری کلیک کنید. ایران مدرس بهترین و بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران در زمینه زبان انگلیسی و سایر دروس است.


مطالعه نمائید: استخدام معلم زبان آنلاین بدون سابقه و با سابقه در تهران و کل ایران


راهکارهایی برای کسب درآمد بیشتر به عنوان مدرس زبان آنلاین 


در این مقاله سعی شد در رابطه با استخدام مدرس زبان آنلاین بدون سابقه توضیح داده شود. برای اینکه بتوانید به درآمد بالاتری برسید سعی کنید از روش های مختلف با هم استفاده نمایید. هم با آموزشگاه های زبان انگلیسی در ارتباط باشید و هم اینکه خودتان با روش های که گفته شد برای جذب شاگرد مستقیم اقدام نمایید. دقت کنید که در نهایت اینکه چقدر موفق شوید به خودتان بستگی دارد. حتی یک روز را بدون اینکه روی مهارت های زبانی خودتان کار کنید به شب نرسانید. تسلط خودتان را بیشتر و بیشتر کنید و مدارک لازم را دریافت کنید تا هر زبان آموز و آموزشگاهی تمایل داشته باشد از خدمات و کلاس های شما استفاده نماید. در همین سایت ایران مدرس هم امکان ثبت فیلم نمونه تدریس، رزومه و .... وجود دارد. با تلاش و مداومت مطمئنا می توانید بهترین نتیجه ممکن را بگیرید. اگر در ابتدای کار بدون سابقه هستید مشکلی ندارد اگر مسلط باشید و کار خودتان را عالی انجام دهید نداشتن سابقه اشکالی ایجاد نمی کند. در ضمن، حضور مستقل در اینترنت به سابقه نیاز ندارد و خودتان می توانید مستقیم شاگرد بگیرید. مطالعه این مقاله هم مفید است: حقوق مدرس زبان ، درامد اساتید زبان


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس 


آمار بازدید: 7073 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image